Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна акмеологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/П 12
Автор(и) : Пальчевський, Степан Сергійович
Назва : Акмеологія : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :398 с
ISBN, Ціна 978-966-351-161-0: 70.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Акмеологія
Анотація: У поссібнику розкривається суть акмеології як інтегрованої галузі знань про вершинні досягнення людини впродовж акме-періоду її життя.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.134/П 14
Автор(и) : Пальчевський, Степан Сергійович
Назва : Акмеологія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :397 с
ISBN, Ціна 978-966-351-161-0: 35.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 371.134
Предметні рубрики: Акмеологія
Анотація: У посібнику розкривається суть акмеології як інтегрованої галузі знань про вершинні досягнення людини впродовж акме-періоду її життя.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(082)/С 91
Назва : Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : монографія
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :912 с
Колективи : Українська академія акмеології
ISBN, Ціна 978-617-658-019-5: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013(082)
Предметні рубрики: Наукова діяльність-- Акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теоретична акмеологія--психологічна акмеологія--педагогічна акмеологія--професійна акмеологія--акмеологія управління--акме-педагогіка--акме-особистість--позитивне мислення--акмеологіний потенціал--професійний розвиток--андрагогіка--х’ютагогіка--мовна освіта--післядипломна освіта--самореалізація
Зміст : Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання/ В. О. Огнев’юк. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих/ С. О. Сисоєва. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури/ О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст/ О. В. Вознюк. Creativity development models and standarts/ D. Kamenova. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості/ Я. С. Фруктова. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології/ Е. П. Голобородько. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості/ В. Є. Линьов. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції/ В. І. Сіткар. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні/ І. М. Чорна. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи/ Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення/ В. М. Антонов. Інноваційні технології в акмеології/ В. М. Антонов. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму/ П. Ю. Саух. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл/ О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя/ Л. Л. Хоружа. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема/ Н. Г. Сидорчук. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості/ О. В. Мельниченко. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету/ С. М. Мартиненко. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян/ Л. В. Чумак. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей/ О. Б. Полєвікова. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі/ І. О. Полєвіков. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі/ С. П. Архипова. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям/ Н. О. Терентьєва. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу/ Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти/ І. В. Соколова. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу/ В. В. Желанова. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету/ Л. Б. Паламарчук. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології/ О. А. Кучерук. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури/ С. О. Караман, О. В. Караман. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Дерека. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні/ Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект)/ Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету/ І. П. Дроздова. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід/ О. М. Галус. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів/ В. М. Гладкова. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти/ Т. В. Дуткевич. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід)/ І. П. Аннєнкова. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури/ А. М. Москаленко. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі/ В. М. Гладкова, Е. В. Гладков.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)