Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна концепція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/С 14
Автор(и) : Сазоненко Г. С.
Назва : Педагогіка успіху (досвід становлення акмеологічної системи ліцею) : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Гнозис, 2004
Кільк.характеристики :681 с
ISBN, Ціна 966-7569-75-6:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013 + 37.091.4
Предметні рубрики: Освіта -- Акмеологія
Зміст : Тенденції і суперечності розвитку шкільної освіти в Україні ; Успішні педагогічні системи ; Вітчизняні педагогічні системи ; Людинознавчий потенціал педагогічних ідей Костянтина Ушинського ; Школа як керівник життя на шляху до майбутнього за вченням Миколи Пирогова ; Педагогічна концепція Бориса Грінченка ; Основні ідеї педагогічної концепції Івана Сікорського ; Педагогіка успіху в освітній системі Григорія Ващенка ; Освітні ідеї в педагогічній системі Василя Сухомлинського ; Зарубіжні педагогічні системи ; Педагогічна концепція Яна Амоса Коменського ; Школа життя Джона Дьюї ; Школа дії Вільгельма Августа Лая ; Феномен вальдорфської педагогіки ; Акмеологічні пріоритети ліцею ; Акме-технології ; Досвід Українського гуманітарного ліцею в ретроспективі
Анотація: На основі методології українознавства, педагогіки і психології життєтворчості у посібнику розкриваються змістовні, психологічні, ткехнологічні та управлінські параметри становлення і розвітку інноваційної акмеологічної системи ліцею, аналізуються історичні уроки творчого використання потенціалу успішних вітчизняних і зарубіжних педагогічних систем.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання : 37.014.2/С 20 рукописний текст
Автор(и) : Сараєва О. В.
Назва : Педагогічна система В. О. Сухомлинського в науковому доробку вітчизняних учених : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Інститут педагогіки АПН України
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.014.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- історія педагогіки-- персоналії
Сухомліністика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторська школа--педагогічна концепція
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартьянова М.
Назва : Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 16-26. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зацікавленість--комфортне середовище--педагогічна концепція--працездатність--принцип свободи--самодисципліна
Анотація: У статті досліджується основні педагогічні концепції вчених ХХ століття М. Монтессорі, С. Френе та Алена (Еміля-Огюста Шартьє), які шукали нові педагогічні шляхи до вдосконалення освіти та вихованню нового покоління, здатного відповідати новим життєвим вимогам. Виявлені головні компоненти вчителя за М. Монтессорі, а саме: створення комфортного, творчого середовища; вміння зацікавлювати учнів та вміння спостерігати за роботою учнів. Проаналізовано основні елементи педагогічної моделі Френе, які стимулюють цікавість учнів до навчання. Розглянуто ідею двоякої функції виховання Алена, що полягає у підготовці до теперішніх та майбутніх труднощів. Шляхом порівняння педагогічних концепцій вчених виділено основні принципи навчання, такі як принципі свободи і дисципліни, принцип наставництва, принцип сприятливого середовища та принцип працездатності, які активно використовуються і сьогодні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)