Пошуковий запит: (<.>K=педагогічний експеримент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>2.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>3.
| Дятленко Н. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки/Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 5.-С.4-8
|
>4.
| Дятленко Н. Експеримент продорвжується: методологія дослідження/Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 7.-С.4-8
|
>5.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>6.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Малафіїк І. В. Дидактика/І. В. Малафіїк. - 2005
|
>8.
| Лодатко Є. О. Структурне моделювання педагогічного експерименту/Є. О. Лодатко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 2.-С.5-9
|
>9.
| Організація дослідно-експериментальної роботи у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах./уклад.: В. І. Ковальчук, Г. В. Шапаренко, Л. О. Базиль ; рецензент: Н. В. Гузій, О. В. Кочерга. - 2012
|
>10.
| Рогова В. Віра Рогова: "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження"/матеріал підгот. Анжеліна Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 4.-С.44–45.
|
>11.
| Шаталов В. Ф. Точка опоры/В. Ф. Шаталов. - 1987
|
>12.
| Українська мова і література в школах України - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>13.
| Максимова Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю/Л. П. Максимова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2013,N Вип. 3/4.-С.69-74
|
>14.
| Пасічник Л. Фрагмент із наукової роботи "реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови"/Л. Пасічник // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.44-45
|
>15.
| Кононец Н. В. Комп’ютерне моделювання у педагогічному експерименті: моделі BPWIN/Н. В. Кононец // Комп’ютер у школі та сім’ї. -Київ, 2018,N № 4.-С.3-11
|
>16.
| Янченко П. Педагогічні умови формування правової культури майбутніх юристів (експериментальна перевірка)/П. Янченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2019,N № 1.-С.45-52
|
>17.
| Чернігівська Н. С. Підготовка майбутного вчителя іноземної мови до самостійної діяльності/Чернігівська Наталія Станіславівна. - 2011
|
>18.
| Линник Ю. М. Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті/Ю. М. Линник ; наук. кер. О. С. Семенов. - 2014
|
>19.
| Корнят В. С. Формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки в педагогічних коледжах/В. С. Корнят ; наук. керівник С. О. Сисоєва. - 2015
|
>20.
| Калачова Л. В. Підготовка викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання/Л. В. Калачова. - 2015
|
|
|