Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічний колектив<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/Н 43
Автор(и) : Нежинский, Николай Павлович
Назва : А. С. Макаренко и педагогика школы
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1976
Кільк.характеристики :261 с
Серія: Педагогическая библиотека :
ДРНТІ : 14.09.25
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Історія освіти-- Історія педагогічної думки
Історія педагогіки
Анотація: В книге автор освещает творческий путь А. С. Макаренко, его педагогический опыт, раскрывает такие актуальные вопросы школьной педагогики, как организация и деятельность педагогического и ученического коллективов, педагогическая техника и мастерство, проблемы современной семьи и воспитания детей.
Примірники : всього : Ф3(2), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(076)/С 86
Автор(и) : Строяновська О. В.
Назва : Психологічна служба в системі освіти: практикум з навчального курсу для практичних психологів : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :176 с
ISBN, Ціна 978-966-2229-13-4: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.70
УДК : 159.9(076) + 159.98(076)
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічна служба
Анотація: У посібнику висвітлена стратегія психологічної служби освіти та основні напрямки роботи практичного психолога, технологія роботи психолога з різними віковими групами учнів, з сім’ями учнів та педагогічним колективом.
Примірники : всього : Ф2(2), Ф3(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(2), Ф3(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.01(09)/С 91
Автор(и) : Сухомлинский В. А.
Назва : Избранные произведения в пяти томах/ В. А. Сухомлинский. Т. 4: Павлышская средняя школа. Разговор с молодым директором школы
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1980
Кільк.характеристики :669 с
Серія: :
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 37.01(09)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний колектив--фізичне виховання--трудове виховання
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(2), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(2), Ф2(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/С 91
Автор(и) : Сухомлинский В. А.
Назва : Павлышская средняя школа: : Обобщение опыта учебно-воспитательной работы в сельской средней школе. . -2-е изд.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1979
Кільк.характеристики :393 с.: фот.
Ціна : 4.74, 4.74, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний колектив--фізичне воховання--моральне виховання--розумове виховання--трудове виховання--естетичне виховання
Примірники : всього : Ф2(1), ГП КС(2)
Вільні : Ф2(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75.1/Ш 65
Автор(и) : Шиян Б. М.
Назва : Теорія і методика фізичного виховання школярів : підручник для студ. ВНЗ фіз. виховання і спорту. Ч. 2
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2006
Кільк.характеристики :248 с
ISBN, Ціна 966-7924-55-6:
ДРНТІ : 77
ББК : 75.1
Предметні рубрики: Фізичне виховання
Методика виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--урок--навантаження--форми фізичного вихованя--позакласні заняття--позашкільне виховання--планування і контроль--учитель фізичного виховання--педагогічний колектив--учитель сільської школи--педагогічне спостереження
Примірники : всього : ГП АБ(51)
Вільні : ГП АБ(51)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/В 19
Автор(и) : Васильева А. И., Бахтурина Л. А., Кобитина И. И.
Назва : Старший воспитатель детского сада : пособие для работников дошкольных учреждений . -3-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1990
Кільк.характеристики :143 с
ISBN, Ціна 5-09-001132-Х: 0.99, 0.99, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старший вихователь--педагогічний колектив--атестація вихователя--навчальна діяльність--ігрова діяльність
Анотація: Цель книги - раскрыть содержание работы старшего воспитателя, помочь ему в руководстве учебно-воспитательным процессом и педагогическим коллективом.
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2015р.,N 3/4
Цікаві статті :
Карпенко З. С. Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості/ З. С. Карпенко, Є. В. Карпенко (стр.5-10) Кл.слова: аксіогенез особистості,копінг-стратегія,професійно-особистісне становлення
Радчук Г. К. Культурно-психологічний підхід як методологічна основа становлення особистості в освітньому середовищі/ Г. К. Радчук (стр.11-15) Кл.слова: культура,культурно-психологічний підхід,освіта
Таран О. П. Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку/ О. П. Таран, Ю. С. Мішина (стр.16-19) Кл.слова: дефектолог,логопед,соціальний педагог
Старинська Н. В. Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності/ Н. В. Старинська (стр.20-24) Кл.слова: навчально-професійна діяльність,особистісний сенс,самоактуалізація
Капідінова С. Б. Ставлення і соціальна дистанція як показники міжетнічної толерантності студентів/ С. Б. Капідінова (стр.25-29) Кл.слова: міжетнічні взаємини,міжетнічна комунікація,соціальна дистанція
Редько С. І. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько, А. Г. Панченко (стр.29-34) Кл.слова: внутрішня мотивація,зовнішня мотивація,мотиваційні джерела
Підлипна Л. В. Факторна структура соціально-психологічних чинників інтеграції шкільного психолога в педагогічний колектив / Л. В. Підлипна (стр.34-38) Кл.слова: педагогічний колектив,соціально-психологічна технологія,шкільний психолог
Петрунько О. В. Творчість і обдарованість: проблеми діагностики й інтерпретації/ О. В. Петрунько, Т. А. Хахановська (стр.39-44) Кл.слова: здібності,діагностика творчості,діагностика обдарованості
Донець А. А. Концептуальна модель психологічної свободи особистості/ А. А. Донець (стр.44-48) Кл.слова: автономність,воля,психологічна свобода
Ніздрань О. А. Методичні засади дослідження зв’язку психологічного здоров’я і соціального капіталу осіб із низьким економічним статусом/ О. А. Ніздрань (стр.49-53) Кл.слова: довіра,економічний статус,благополуччя
Петрунько О. В. Деконсолідувальні ефекти медіасоціалізації/ О. В. Петрунько (стр.54-58) Кл.слова: медіасоціалізація,медіасоціалізація свідомості,медіадепривація
Кочубейник О. М. Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу/ О. М. Кочубейник (стр.59-63) Кл.слова: агональність дискурсу,дискурсивна межа,конфлікт
Ліщинська О. А. Психологічна концепція соціальної залежності/ О. А. Ліщинська (стр.64-68) Кл.слова: когнітивно-емоційний баланс,соціальна залежність,особистість
Курлюк М. В. Програма дослідження внутрішньогрупової взаємодії як соціально-психологічного чинника інтернет-залежності підлітків/ М. В. Курлюк (стр.69-72) Кл.слова: внутрішньогрупова взаємодія,інтернет-залежність,методи дослідження
Варягіна А. А. Особливості громадської участі молоді в соціальних інтернет-мережах/ А. А. Варягіна (стр.72-77) Кл.слова: інтернет-мережі,інтернет-участь,молодь
Рафіков О. Р. Соціальний оптимізм у дослідженнях соціологів та соціальних психологів/ О. Р. Рафіков (стр.78-81) Кл.слова: групова поведінка,соціальна психологія,дослідження
Циганчук Т. В. Особливості уявлення про сім’ю в ментальності українців/ Т. В. Циганчук (стр.82-86) Кл.слова: ментальна сфера,ментальність,сім'я
Склярук А. В. Сімейна соціалізація як соціально-психологічний феномен/ А. В. Склярук (стр.86-89) Кл.слова: сім'я,сімейна соціалізація,функції сім’ї
Нероба М. В. Материнство як психологічний феномен/ М. В. Нероба (стр.90-93) Кл.слова: материнство,розвиток дитини,особистісна сфера жінки
Ляльчук Г. Д. Батьківсько-дитячі стосунки та їх відновлення в сім’ях трудових мігрантів / Г. Д. Ляльчук (стр.93-97) Кл.слова: батьківсько-дитячі стосунки,трудова міграція,діти трудових мігрантів
Даценко Т. О. Спільне опрацювання як новий вид "взаємодії" зі страхами у старшому дошкільному віці/ Т. О. Даценко (стр.98-101) Кл.слова: дитяча група,подолання страхів,старший дошкільний вік
Голубенко О. І. Чорнобильська катастрофа як чинник трансформацій в системі ціннісних орієнтацій ліквідаторів/ О. І. Голубенко (стр.101-104) Кл.слова: ліквідатори аварії на ЧАЕС,чорнобильці,психотравматична подія
Пам’ятка авторові (стр.107-108) Кл.слова: структурні елементи статті,препринт,вимоги до оформлення статей
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Підлипна, Людмила Вітіліївна
Назва : Факторна структура соціально-психологічних чинників інтеграції шкільного психолога в педагогічний колектив
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 3/4. - С. 34-38. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/3/4). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний колектив--соціально-психологічна технологія--шкільний психолог
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.523(477)/М 24
Автор(и) : Мануйленко, Аркадій
Назва : Сільська школа України: сучасний контекст : З досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 1. - С. 80. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/1). - ISSN 0131-6788
УДК : 373.018.523(477)
Предметні рубрики: Сільські загальноосвітні школи-- досвід роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільські загальноосвітні школи--співпраця--громада--педагогічний колектив--учнівський колектив
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)