Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (62)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=переваги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Biriuchynska, Svitlana.
    Modern methods of evaluating work efficiency of fitness clubs staff = Сучасні методи оцінки ефективності праці персоналу фітнес-клубів / S. Biriuchynska, V. Biletska // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 53-67, DOI 10.28925/2664-2069.2023.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
метод повернення інвестицій -- метод показників ефективності -- психологічні методи -- комбіновані методи
Анотація: В статті розглянуто сучасні методи оцінки ефективності роботи співробітників фітнес-клубів та проаналізовано підходи до оцінки роботи персоналу у провідних міжнародних компаніях. Визначено переваги та недоліки використання окремих методів для оцінки персоналу фітнес-клубів.
Дод.точки доступу:
Biletska, Victoriia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Cubukcu, F.
    Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme = Підготовка викладачів у межах онлайн програм для вивчення іноземної мови: здобутки та перспективи / F. Cubukcu // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P81-90, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
викладач-стажист -- мережева взаємодія -- онлайн-освіта -- онлайн-програми для вивчення мови -- переваги -- недоліки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Феріяль Кубуку


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Dodonova, V.
    Socio-philosophical aspects of the problem of internationalization of higher education: the experience of Borys Grinchenko Kyiv University = Інтернаціоналізація вищої освіти: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка / V. Dodonova, M. Kolinko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P18-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- вищі навчальні заклади -- інтернаціоналізація -- полікультурна освіта -- стратегії інтернаціоналізації -- міжкультурна комунікація -- Київський університет імені Бориса Грінченка
Анотація: У статті досліджуються процес і форми інтернаціоналізації вищої освіти. Артикульовано, що в умовах перетворення мобільності на істотну ознаку способу життя освіченої людини, інтернаціоналізація вищої освіти стає одним з ключових векторів розвитку університетської діяльності. Проаналізовано проблеми інтернаціоналізації освіти, включаючи проблему полікультурної освіти та міжкультурної комунікації. Зазначається, що студентське середовище перетворюється на широкий глобальний простір для безпосередньої взаємодії великих мас представників різних культурних форм та традицій. Доведено актуальність інтернаціоналізації вищої освіти у формуванні європейської науково-освітньої мережі й транснаціонального інтелектуального простору. Подано досвід Київського університету імені Бориса Грінченка в цьому векторі наукової і педагогічної діяльності. Стаття спирається на програмні документи освітнього простору Європейського Союзу. Зазначено, що в сфері вищої освіти глобалізація проявляється в мобільності студентів та академічного персоналу, їх інтеграції в міжнародне освітнє коло задля співпраці, обміну знаннями. Інтернаціоналізація вищої освіти сприяє формуванню «суспільства знань». Проаналізовано переваги та ризики процесу інтернаціоналізації вищої освіти в українському суспільстві. Проблематизовано соціальні виклики у міжнародному та вітчизняному освітньому просторі, зокрема нерівномірність у розподілі мобільних потоків, а також створення гідного рівня життя для науковців та спеціалістів високої кваліфікації. Підкреслюється, що явища "капсулювання" та "розчинення" є ризиками на шляху інтернаціоналізації освіти. Показано, як процеси інтернаціоналізації освіти стимулюють розвиток вищих навчальних закладів. Автори статті наполягають на раціоналізації процесу інтернаціоналізації вищої освіти та обов'язковому врахуванні його ціннісних складових. Він має бути ретельно організованим, вдумливим компонентом міжнародної інституційної дії. Підсумовано, що інтеграція Київського університету імені Бориса Грінченка в світові процеси сприяє оновленню його науково-освітнього, особистісного й організаційного потенціалу на індивідуальному, інституціональному й системному рівнях
Дод.точки доступу:
Kolinko, M.
Марина Колінько
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Dzeban, O.
    Axiological portrait of information society = Аксіологічний портрет інформаційного суспільства / O. Dzeban, O. Aleksandrova, N. Vinnikova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P13-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
мережеве суспільство -- віртуальне -- аксіальна інформація -- інфологема -- гедонізм
Анотація: Актуальність статті зумовлена триваючою в суспільстві дискусією про переваги та недоліки інформатизації та інформаційного суспільства, його проблеми і ризики. Основне коло проблем пов'язано з постійною трансформацією та соціальною нестабільністю, а отже, й зміною світоглядного поля особистості; переваги інформаційного суспільства прийнято пов'язувати з постійним розвитком, творчістю, свободою і відкриттям нових шляхів реалізації особистості та її комунікаційних можливостей. Використовуючи принципи постнекласичної методології, автори досліджують проблему ціннісних змін в умовах інформаційного суспільства і виділяють при цьому деякі важливі контексти інфосоціогенезу: контекст мережних координацій, етичний контекст та символічний контекст (віртуалізація та міфологізація інформаційного простору). Обґрунтовується, що реалії сучасного суспільства формують численні, часом діаметрально протилежні, цінності, що призводить до знецінення кожної з них і позбавляє світогляд консолідуючого принципу. Автори описують сукупність механізмів мережевої координації особистості і показують, що їх дія (конструктивна і деструктивна) уможливлює надзвичайне урізноманітнення досвіду людини, який набувається через множинність і одночасність віртуальних практик у різних сферах життя (симулякризація) і часто хибно видається за справжній досвід особи. Показано, що етичні трансформації інформаційного суспільства найбільше пов'язані з темою соціальної стійкості особистості, яка часто не усвідомлює межі своєї свободи у інформаційному просторі, а символічний контекст інфосоціогенезу у вигляді віртуалізації та міфологізації, характеризується створенням та соціальною запитаністю культурних форм, що продукують віртуальні патерни реальності (симулякри).
Дод.точки доступу:
Aleksandrova, O.
Олена Александрова
Vinnikova, N.
Наталія Віннікова
Олександр Дзьобань


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Dzikovska, M.
    Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists [Електронний ресурс] / M. Dzikovska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P45-50, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.4550. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
коуч -- якість освіти -- професійна підготовка -- спеціаліст
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автор, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначає проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний теоретичний аналіз та широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. Показано, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рівноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології (модель спiльнoї педaгoгiчнoї дiяльнoстi з прoєктувaння, oргaнiзaцiї та проведення освітнього процесу; oргaнiчна складова структури рiзнoмaнiтних форм oргaнiзaцiї нaвчaльних занять, реaлiзaцiї інших видів педагогічної взaємoдiї суб’єктів освітнього процесу; можливість для розвитку особистісного потенціалу студента та реалізації потенційних можливостей викладача); схарактеризовано етапи реалізації коучингу на основі знань (дванадцять етапів із реалізацією практичних завдань на кожному із них). Автором визначено переваги (підвищення активізації освітнього процесу та мотивації студентів до вивчення навчального курсу; виявлення в студентів здібностей, які розкривають їх як креативних людей, здатних до логічного мислення; розвиток у студентів лідерських якостей та емоційного інтелекту; висока продуктивність освітнього процесу та удосконалення комунікаційних навичок) та недоліки використання технології коучингу у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти. Показано, що коучинг розвиває лідерські якості в студентів, що стимулює формуванню успішних команд, які забезпечують підготовку конкурентоспроможних фахівців в умовах закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


   
    Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Електронний ресурс] / А. Durdas [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P25-32, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- міжнародні впливи -- глобалізація -- масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, А.
Harbuza, Т.
Borshchovetska, V.
Radchenko Y., Starosta H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Igboke, A.
    Enhancing National Security through Internet Broadcasting: benefits and limitations = Зміцнення національної безпеки за допомогою інтернет-мовлення:переваги та обмеження / A. Igboke // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вигода -- обмеження -- Інтернет-мовлення -- національна безпека -- Нігерія
Анотація: Стаття присвячена оцінці потенціалу інтернет-мовлення для зміцнення системи національної безпеки країни. Актуальність даної проблеми зумовлена безпековими пріоритетами, від яких напряму залежить стійкість політичної системи держави, життя, здоров'я і добробут нації. Свої теоретичні висновки автор робить на підставі емпіричного дослідження, проведеного в трьох регіонах Нігерії. У цієї африканської країни багато проблем, пов'язаних з національною безпекою: релігійні конфлікти, тероризм, бандитизм, викрадення людей, сепаратизм, включаючи Рух за суверенну державу Біафра на південному сході, активність "Боко Харам" на півночі та бойовиків дельти Нігеру, а також голод, зубожіння, комунальні сутички, конфлікти скотарів і фермерів, слабкість федеральної влади, відсутність медичних послуг, безробіття тощо. Основною гіпотезою дослідження є теза про те, що за допомогою інтернет-мовлення можливо суттєво сприяти вирішенню вказаних проблем. Наукові завдання, які виконуються в ході дослідження, стосуються: а) визначення ступеня впливу інтернет-мовлення на зміцнення системи національної безпеки в Нігерії, б) виявлення переваг та в) обмежень використання інтернет-мовлення для вирішення безпекових проблем. Вибірка з 384 респондентів була отримана зі штатів Энугу, Абія и Анамбра за допомогою методу багатоступеневої вибірки. При аналізі даних для дослідження використовували SPSS версії 22, тоді як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення використовувались в якості статистичних інструментів. Результат опитування свідчить, що 52 % респондентів вважає, що інтернет-мовлення може значною мірою сприяти національній безпеці. Серед переваг інтернет-мовлення респонденти назвали швидкість, доступність, ширший обсяг, ніж у телебачення, зручність використання. З іншого боку, обмеженням інтернет-мовлення є: відсутність доступу у тих, хто не має навичок роботи в мережі, дороговизна гаджетів, необхідних для підключення, відносно короткий термін живлення гаджетів тощо. Аналізуючи висновки опитування, автор розмірковує про теорію технологічного детермінізму, модель безпечної Нігерії та цілі національної безпеки Нігерії. Висловлюються практичні рекомендації щодо вдосконалення системи національної безпеки Нігерії через створення в країні сприятливого середовища для інтернет-мовлення
Дод.точки доступу:
Амвросій Ігбоке


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Jibraili, Zineb
    The importance of public- private partnership in the accompaniment of sport projects = Важливість державно-приватного партнерства у супроводі спортивних проектів / Zineb Jibraili, Loubna Belabess, Asmaa Farah // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 23-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- спортивні споруди -- територія
Анотація: За останні десятиліття спортивна індустрія змінено і трансформовано. Зростаюча складність з точки зору інфраструктури та потреби наукової та технічної підтримки, підвищення видимості спортивних змагань та Поява спорту як прибуткового сектора додала довіри ініціативі державно-приватного партнерства. Таким чином, різні угоди укладаються між державними установами і приватними компанії були створені протягом останнього десятиліття в Марокко для просування розробка нових проектів, у тому числі спортивних споруд. Кілька форм партнерства були прийняті. У цьому контексті державно-приватне партнерство представлено як a гібридна організаційна угода між державним сектором і приватними ініціативами в запуск парку Хасана II, проекту з потрійним покликанням: спорт, соціальний туризм запущений королем Мохамедом 6 у 2014 році та урочисто відкритий у листопаді 2018 року. Цілься. Після зустрічі в Схіраті Марокко прагне розвивати спортивний сектор. серед Багато проектів країна поставила як завершення розвитку спортивної інфраструктури. У цьому У сенсі проект Parque Hassan II було розпочато з логіки державно-приватного партнерства. Партнерство в різних секторах обіцяє найбільший успіх, коли потрібна сила кількох партнерів. Матеріал і методи. Це дослідження виконано у формі інтегративного огляду література, присвячена державно-приватному партнерству в спортивному секторі тощо особливо в спортивних закладах. Ця стаття розроблена з точки зору описове дослідження. Результати. Парк Хасана II сприймається як проект, що несе кілька можливості, враховуючи його відкритість до асоціативного світу та громадянського суспільства, це дозволяє створити справжню синергію між реальними потребами території та цілями району та міста. Дослідження державно-приватного партнерства у спортивній сфері виявило різна логіка спеціалізації спортивних проектів. Це політичний або стратегічні обмеження та волі, які визначають спосіб, яким є спортивний проект представлені. Щоб визначити це, ми представили переваги орієнтації на a спосіб партнерства, який заохочує співпрацю між державним і приватним секторами у реалізації спортивних проектів, представивши конкретний кейс Хасана II проект у Рабаті.
Дод.точки доступу:
Belabess, Loubna
Белабесс Лубна
Farah, Asmaa
Фара Асмаа
Джібраілі Зінеб


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Kari, Hudron K.
    Libraries and mobile technologies: an assessment of the deployment of mobile technologies in libraries of Nigeria = Бібліотеки та мобільні технології:оцінка впровадження мобільних технологій у бібліотеках Нігерії / Hudron K. Kari // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- мобільні технології -- фахівці -- користувачі
Анотація: У статті проаналізовано думку користувачів і фахівців бібліотек Нігерії щодо розгортання мобільних технологій в цій сфері. Для проведення дослідження було розроблено спеціальний інструментарій, що враховує демографічні та психографічні показники. В цілому було опитано 250 бібліотекарів та 250 користувачів бібліотек у Нігерії. Для визначення надійності інструментарію був використаний метод повторного тестування. В ході дослідження було висунуто і перевірено п'ять гіпотез. Всі п'ять припущень не підтвердилися (р> 0,05). Таким чином, автор прийшов до висновку, що і користувачі, і фахівці бібліотек багато знають про мобільні технології, готові застосовувати їх в бібліотечних службах і усвідомлюють переваги передбачуваної простоти використання й передбачуваної корисності. Ці результати свідчать про необхідність активного впровадження в бібліотечну справу мобільних технологій. Результати дослідження також впливають на надання бібліотечних послуг в бібліотечному середовищі ХХІ ст., оскільки передбачають, що як користувачі, так і фахівці бібліотеки підтримуватимуть будь-яку політику і програму, спрямовані на сприяння застосуванню мобільних технологій в бібліотечній практиці й патронажі. Основне значення даного дослідження полягає в тому, що воно дало емпіричну інформацію про погляди користувачів і фахівців бібліотеки на бібліотечну практику. Ці знання можуть направляти моніторинг і реалізацію адвокації політики. Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, розроблені рекомендації щодо інтеграції мобільних технологій в послуги і практики африканських бібліотек. Також рекомендується, щоб бібліотеки проводили дослідження, які дають їм уявлення про переваги мобільних технологій їх цільових клієнтів, щоб краще обслуговувати їх. У подальших дослідженнях рекомендується вивчити рівень впровадження мобільних технологій в академічні бібліотеки Нігерії. Більш того, на думку авторів, подібні дослідження мають бути розширені, щоб надати уявлення про упередженість проти впровадження мобільних технологій в бібліотеках Нігерії
Дод.точки доступу:
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

10.


    Kompaniiets, L.
    Organizational culture study as the system element of internal business communication = Дослідження організаційної культури як елемента системи внутрішньофірмових комунікацій / L. Kompaniiets // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- глобальний і локальний вимір -- класифікація -- культурна парадигма організації -- організаційні комунікації
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сучасних процесів у сфері прийняття рішень і побудови комунікаційних систем організації. Виконано комплексний аналіз організаційної культури, як складової культури суспільства, системи цінностей та переконань, які визначають моделі поведінки працівників і обумовлюють характер життєдіяльності організації. Зокрема, використовуючи порівняльно-критичний аналіз різних концептуалізацій феномену "організаційна культура" та показуючи переваги соціокультурного підходу як платформи для аналізу соціальних структур, що формують ціннісне підґрунтя менеджерських рішень, авторка розглядає організаційну культуру як чинник формування ефективних менеджерських рішень; встановлює основні принципи класифікації організаційної культури; визначає її структуру на основі концепції трьох рівнів: "поверхневий", "підповерхневий" та "глибинний", які формують "культурну парадигму" організації і її цілісний образ; виділяє та аналізує типові внутрішні складові органі-за-ційної культури. Вирішення цих задач дозволило, по-перше, систематизувати соціально-філософські концепції, які осмислюють феномен організаційної культури, за глобальним та локальним рівнями, кожен з яких відповідає певному рівню інструментарію, що застосовується в соціально-комунікативному аналізі; по-друге, визначити, яким чином і якою мірою організаційна культура впливає на прийняття рішень топ-менеджерами компаній. Важливими висновками роботи також є визначення взаємозв'язку: 1) між типами суспільного устрою та особливостями діяльності організацій; 2) між класифікаційними ознаками організаційної культури та інтенціями менеджерських рішень; 3) між рівнями організаційної культури і позиціонуванням організаційних цінностей; 4) між типом особистості і її готовністю до сприйняття та подальшої трансляції основних здобутків організаційної культури
Дод.точки доступу:
Компанієць Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Kudryachenko, A.
    Ukraine & China: opportunities for development are inexhaustible and the interest is mutual = Україна і Китай: можливості для розвитку невичерпні, а інтерес обопільний / A. Kudryachenko, Ye. Prypik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - P59-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
концепція «Один пояс, один шлях» -- Економічний пояс шовкового шляху -- Морський шовковий шлях XXI століття -- високотехнологічне виробництво
Анотація: У статті розглядається сучасне соціально-економічне становище Китаю, аналізується процес економічного розвитку країни з огляду на історичні та політичні процеси минулого, зокрема ті, що відбувались у країні протягом другої половини XX сторіччя та перших десятиліть нинішнього. Розкрито причини успіху економічних реформ в КНР, які призвели до суспільної модернізації країни та перетворили її на потужну економічну державу. Після вступу Китаю до СОТ у 2001 р., керівництво КНР, відчувши переваги вільної торгівлі та політики відкритості, активно пропонує світу нові ідеї та проєкти світового рівня, що, на його думку, мають сприяти гармонізації міжнародних економічних відносин та стійкому глобальному розвитку й тим самим зміцнювати позиції Китаю у світі. Так, запропонована у 2010 р. Головою КНР Сі Цзіньпіном ідея «Один пояс, один шлях» була позитивно сприйнята світовою спільнотою. Розвиваючи цю концепцію, китайський лідер вже у 2013 р. запропонував нові проєкти щодо втілення ідеї «Один пояс, один шлях». Зокрема, це були два крупномасштабні проєкти: «Економічний пояс шовкового шляху» та «Морський Шовковий шлях XXI століття». Проєкти спрямовані на будівництво нових трансєвразійських економічних коридорів та нових морських маршрутів, що мають розширити можливості Китаю щодо взаємодії з іншими країнами та посилити його присутність в усьому світі. Проаналізовано результати та перспективи українсько-китайського співробітництва за останні десятиліття із часу встановлення дипломатичних відносин, які трансформувались у відносини стратегічного партнерства. Представлено значення та роль активного залучення України до участі у такому глобальному проєкті, як концепція «Один пояс, один шлях», що дозволить значно повніше реалізувати геополітичний, науково-технічний, інтелектуальний та економічний потенціал України. Поглиблення співпраці між Україною та Китаєм виведе сторони на шлях сталого, довготривалого розвитку та сприятиме процвітанню двох держав.
Дод.точки доступу:
Prypik, Ye.
Андрій Кудряченко


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Leshchenko, T.
    Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique [Електронний ресурс] = Навчання української мови як іноземної за допомогою ментальних карт / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 105-118, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- ментальна карта -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний вищий заклад освіти
Анотація: Статтю присвячено проблемі ефективного впровадження надсучасних освітніх технологій і методів у навчальний процес в контексті суттєвих модифікацій і змін в галузі вітчизняної освіти. У розвідці розглянуто ключові аспекти формування мовної особистості іноземного студента-медика, його мовної, мовленнєвої, комунікативної й соціокультурної компетентностей шляхом раціонального використання освітньої інноватики й актуального інформаційного й технічного забезпечення навчального процесу. Авторами зауважено про важливість і своєчасність педагогічних новацій та осучаснених педагогічних методів і методик для активізації студентської активності, послідовності в навчанні, а також для розкриття їхнього внутрішнього потенціалу, саморозвитку, стимуляції пошукової активності, систематизації навчальної діяльності й упорядкування набутих раніше знань. Дослідниками зауважено про ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних новацій в освітній процес у закладах вищої освіти. Крім цього, у праці вказано на переваги педагогічної інноватики у порівнянні з традиційними методами подачі навчальної інформації. Проінтерпретовано й систематизовано окремі теоретичні зауваги щодо суті та специфіки використання ментальних карт під час вивчення української мови іноземними студентами. У розвідці також витлумачено термін інтелектуальна (ментальна) карта, наведено й проаналізовано узуальні особливості карт. Подано перелік комп’ютерних програм, які можна використовувати для створення індивідуальних ментальних карт. Обґрунтовано доцільність і раціональність використання тематичних ментальних карт на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Подано й детально проаналізовано низку ментальних карт, які можна використовувати під час вивчення студентами-медиками навчального предмета «Українська мова як іноземна» (І курс, спеціальність «Медицина»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zhovnir, М.
Жовнір Марина
Grinko, N.
Гринько Наталя
Лещенко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Lomachinska, I.
    The phenomenon of Missionary Activity of Christian Churches in the Virtual Space = Феномен місійної діяльності християнських церков у віртуальному просторі / I. Lomachinska, P. Grebenyuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P54-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
місійна діяльність -- релігійні Інтернет-комунікації -- євангелізація -- місійні Інтернетпрактики -- місійне служіння -- місіонерське учнівство -- концепція місіонерської діяльності
Анотація: Виклики сучасного глобалізованого інформаційного суспільства змушують християнські конфесії переосмислювати ціннісні орієнтири місійної діяльності та вдосконалювати її форми і засоби. Завдяки активному розвитку Інтернет християнські конфесії отримують нові можливості не лише реалізації місійних практик, спрямованих на поглиблення духовних цінностей серед вірян своїх релігійних громад, але й переваги у поширенні релігійних ідей, цінностей, переконань серед нехристиян. Метою статті є визначення особливостей форм та напрямів євангелізаційних місійних практик католицької та православної церков у віртуальному просторі. Методологія дослідження базується на принципах позаконфесійності і світоглядного плюралізму, із залученням системного, порівняльного методів, аналізу та синтезу. У висновках підкреслюється, що проблема використання мережних технологій задля місійної діяльності знаходиться у постійній динаміці, змушуючи католицьку та православну церкви активно реагувати не лише на зміни ціннісних суспільних орієнтацій, але і на активне поширення технічних новацій. Сучасні християнські Інтернет-ресурси зорієнтовані, переважно, на інформаційну функцію, однак, ефективність місійних практик забезпечується домінуванням комунікативної функції. Сучасна католицька місійна діяльність орієнтована на ідею інкультурації як зустрічі християнського послання з нехристиянською спільнотою в її культурному контексті. Православна місійна діяльність спрямована на збереження і поширення традиційних національних релігійно-культурних цінностей православних спільнот.
Дод.точки доступу:
Grebenyuk, P.
Петро Гребенюк
Ірина Ломачинська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Lomachinska, I.
    Value orientations of information culture as a key factor of society information security = Ціннісні орієнтири інформаційної культури як ключового фактора інформаційної безпеки суспільства / I. Lomachinska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- суспільство знань -- інформаційна культура -- інформаційна система -- інформація -- інформаційна війна -- консцієнтальна війна -- інформаційний світогляд
Анотація: Стаття присвячена аналізу сутності інформаційної культури як основного фактора безпеки соціальної інформаційної системи перед глобалізаційними викликами інформаційних загроз сучасності. Аналіз проведено із застосуванням системного підходу: інформаційну культуру визначено як засіб функціонування складних інформаційних систем (індивідів, соціальних груп, націй, держав), пов'язаних загальним історичним досвідом, нормами, цінностями, що визначають інтелектуальні та практичні можливості особи сприймати та асимілювати, переробляти, використовувати, передавати інформацію в просторі та в часі. Зазначено, що філософське розуміння феномена інформаційної культури дає підстави для розгляду його на кількох рівнях: соціальнотехнічному (це вміння працювати з інформацією); соціокультурному (це сукупність матеріальних і духовних досягнень суспільства); освітньому (це вміння адекватно асимілювати нові знання за допомогою системи освіти, наукової та художньої творчості). Сутність інформаційної культури визначено як основний засіб становлення інформаційного світогляду суспільства на всіх етапах інформаційно-комунікаційних революцій. Проаналізовано ціннісні орієнтири інформаційної культури в контексті становлення ідеології суспільства знань, а саме: необхідність виховання свідомої особистості, що має стимул до саморозвитку та здатна задовольняти свої інформаційні потреби, як необхідну умову формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам маніпулятивного впливу у інформаційних війнах сучасності. Визначено сутність інформаційної війни як комунікаційної технології для впливу масової свідомості з метою досягнення інформаційної переваги у забезпеченні національної військової стратегії шляхом впливу на інформаційні системи противника при зміцненні та захисті власних інформаційних систем. Відзначено, що стратегія використання інформаційної зброї є наступальною агресією, тому можна припустити, що обсяг інформації, що надсилається з однієї країни в іншу, є мірою його інформаційної агресивності; відповідно, країниінформаційні лідери в інформаційних війнах нашого часу потенційно переможці. Сучасна інформаційна війна спрямована на перепрограмування суспільної свідомості відповідно до бажань агресора. Інформаційні війни здійснюються через систему інформаційно-пропагандистської та психологічної діяльності, що здійснюється із застосуванням засобів масової інформації шляхом маніпулювання релігійними та культурними архетипами суспільної свідомості. У висновку зазначено, що забезпечення інформаційної безпеки держави вимагає створення інформаційного середовища, що включає інформаційний потенціал, інформаційні ресурси та інформаційну інфраструктуру, ступінь розвитку та функціонування якої залежить від рівня розвитку інформаційної культури суспільства. У статті підкреслюється необхідність виховання свідомої людини, яка має стимул для саморозвитку та здатна задовольнити свої інформаційні потреби. Культура інформації про особистість - це дослідження останніх подій у галузі інформаційних технологій, вміння оцінювати інформацію з точки зору маніпулятивної орієнтації; це є передумовою формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам інформаційно-психологічного впливу в інформаційних війнах нашого часу.
Дод.точки доступу:
Ломачинська Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Luhova, T.
    Journalism education based on serious games = Журналістська освіта на основі серйозних ігор / T. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 92-105, DOI 10.28925/2414-0325.2021.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
журналістська освіта -- серйозні ігри -- ігрове навчання -- глибоке навчання
Анотація: У статті обґрунтовано використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 061 Журналістика. Серйозні ігри розглядаються як інформаційнокомунікаційні технології навчання журналістів. Проаналізовано відомі серйозні ігри журналістського напряму. Визначено роль серйозних ігор у курсах «Інтернетжурналістика», «Блогінг», «Міжнародна журналістика», «Фактчекінг», «Арт-журналістика» тощо. Описано проект серйозної гри «J-chess» для журналістів, використовуючи універсальну мову моделювання (UML). Це дало можливість виявити переваги застосування серйозних ігор у журналістській освіті: застосування принципів активного та проблемно-орієнтованого навчання на основі ігор, приємного та глибокого занурення у професійні питання та освітні теми. Серйозні ігри також є основою для зміцнення міжпредметних зв'язків обов'язкових і вибіркових дисциплін професійної підготовки журналістів. Зміст та принципи серйозних ігор сприяють досягненню результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти у галузі журналістики. Це підтвердили результати чотирирічних опитувань студентів. Висвітлюються проблемні питання для практики серйозних ігор у навчальному процесі: цифрова нерівність, доступність відеоігор, відсутність інтеграції серйозних ігор з електронними системами навчання, готовність учнів до гри, дидактичний вплив гри та етичні дилеми. Акцентовано на необхідності створення методичного забезпечення серйозних ігор, визначення їхньої ролі і місця у структурі навчальної дисципліни, формулювання принципів та алгоритмів педагогічного супроводу серйозних ігор. Розв'язання цих проблем сприятиме розвитку академічної та практичної підготовки майбутніх журналістів за допомогою серйозних ігор, активізує розробку серйозних ігор, зблизить галузі ігрової індустрії та освіти. Інтеграція серйозних ігор з онлайн-навчанням стане основою для трансмедіа навчання. А це призведе до підвищення якості освіти та рівня задоволеності випускників та зацікавлених сторін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Machynska, N.
    Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training [Електронний ресурс] / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- ділові ігри -- сертифіковані курси -- стажування
Анотація: Стаття присвячена практичним аспектам формування професійної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до професійного зростання упродовж життя. Показано, що професійний розвиток вчителя-практика в процесі підвищення кваліфікації може бути втілений у певних формах, зокрема: спеціалізованому навчанні на роботі; коучингу та / або консультативній взаємодії; у профільних спільнотах з обміну досвідом чи колегіальних навчальних групах. Автори подають опис змістових характеристик та практичного значення різних форм методичної роботи в закладі дошкільної освіти, зокрема: тренінгів, сертифікованих курсів (інноваційна форма професійного зростання вчителів), ділових ігор (форма та метод активних навчання вчителів), майстер-класів (розповсюдження педагогічного досвіду, що становить собою фундаментально розроблений оригінальний метод або авторську методику), стажування, організацію методичних об’єднань (структурного підрозділу методичної служби закладу освіти, що забезпечує навчальну підготовку, методичні дослідження та експериментальну роботу). Приклади тренінгів, ділових ігор та вправ, вказівки щодо методичних об’єднань, майстер-класів та стажування надаються з чітким описом їх цілей та завдань. У статті зазначено, що педагогічні тренінги є ефективною формою методичної роботи в закладі дошкільної освіти. Окреслено переваги та труднощі у проведенні тренінгів. Вказується, що успіх тренінгу залежить від так званого «групового ефекту». Доведено, що професійне зростання вихователя закладу дошкільної освіти залежить від сукупності різних чинників, серед яких підкреслено сформовану мотиваційну готовність та добірку інтерактивних форм і методів методичної роботи, які доцільно використовувати у роботі з вихователями закладів дошкільної освіти. Саме такий підхід враховує індивідуальні потреби кожного фахівця дошкільної освіти та визначає потенційні можливості, які існують у вихователів закладу дошкільної освіти та можуть бути розвиненими й удосконаленими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.
Pankevych, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Malec, W.
    Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice? = Комп’ютерні та онлайн технології тестування в освіті: огляд основних аспектів / W. Malec // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютеризоване тестування -- веб-технологія -- переваги та недоліки електронного навчального тестування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Войцех Малец


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Mospan, N.
    Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects [Електронний ресурс] / N. Mospan, V. Slipchuk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- іноземні студенти-медики -- медичні університети -- працевлаштування -- потреби -- перспективи
Анотація: У статті досліджується сучасний стан міжнародного студентського населення в Україні, чия кількість у національних медичних університетах постійно зростає з 2006 року. Україна є країною для отримання вищої медичної або фармацевтичної освіти іноземними студентами. Україна є не тільки одним з найбільших постачальників іноземних студентів до Європейському просторі вищої освіти, але вона також є країною, що приймає іноземних студентів, переважно з Азії та Африки. Опитування, спрямоване на вивчення сучасних потреб та перспектив навчання міжнародних студентів-медиків, було проведено в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця у 2019 році. Вибірку складали 60 студентів-медиків першого курсу, вибраних випадковим чином. Це дозволило студентам надати відгуки про свою країну походження, освіту, уподобання, задоволеність якістю освітніх послуг у приймаючій країні, шляхи фінансування навчання та майбутні кар’єрні плани. Серед причин, за якими іноземні студенти обирають Україну як місце для навчання – переваги країни, високоякісна освіта, поради друзів та географічне розташування. Результати дослідження показують, що іноземні студенти-медики розглядають Україну не лише як країну, що надає високоякісну медичну освіту, а й як перспективну країну для післядипломної роботи. Результати дослідження дозволяють припустити, що сучасні потреби та перспективи міжнародних студентів-медиків одного медичного університету, ймовірно, будуть типовими для інших національних медичних університетів та для України в цілому. Зроблено висновок, що збільшення кількості іноземних студентів вимагає регулярного моніторингу та спеціальних досліджень з боку університетів та уряду. Ці заходи посприяють виробленню кращої стратегії надання якісних освітніх послуг на університетському та державному рівнях з урахуванням як потреб іноземних споживачів, так і майбутніх глобальних змін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Slipchuk, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
   908(520)
   N47


   
    Network power : Japan and Asia / edited by Peter J. Katzenstein and Takashi Shiraishi. - Ithaca : Cornell University Press, 1997. - x, 399 p. : il, карти. - Includes bibliographical references and index. - ISBN 978-0-8014-8373-8 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Азія--Міжнародні відносини--Японія
    Японія--Міжнародні відносини--Азія

Анотація: Ця збірка наукових праць досліджує вплив японського домінування на політику, економіку та культуру Південно-Східної Азії. Основне питання, яке досліджується, полягає в тому, чи Японія зараз досягла, за допомогою економічної могутності, переваги, якої вона колись прагнула за допомогою військових засобів. Гегемонна система Японії не перша, яка працює над цією територією. Раніше це були ті з Китаю, Британії, Сполучених Штатів. Яке з них переважатиме, є серед запитань, які тут поставлено. Як писали автори в іншому місці: «З 1990 року … вважалося, що Японія здатна відновити нову версію своєї Сфери спільного процвітання. Протилежна ліберальна точка зору натомість стверджує, що глобальні ринки створюють конвергентний тиск через усі національні кордони та регіональні розбіжності». Ця колекція займає золоту середину між цими двома поглядами. Таким чином, її порівняльна перспектива може визнати особливість азіатського регіоналізму та зміну ролі Японії в ньому. Як вказує підзаголовок цієї книги, вона стосується Японії та Азії, а не Японії в Азії, таким чином припускаючи складну й водночас проблематичну регіональну ідентичність Японії. Саме цим питанням автори присвячують свій досвід і своє розуміння.
Дод.точки доступу:
Katzenstein, P. J. \editor.\
Shiraishi, Takashi \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)