Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (62)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=переваги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Polkhovska, M. V.
    Application of Generative Procedures for Syntactic Structures Investigation (on the basis of the existential there) [Текст] = Застосування генеративних процедур для синтактичних дослідження структур (на основі екзистенціалів) / M. V. Polkhovska // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 46-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
експлетив -- СР-проекція -- ТР-проекція -- узгодження «проба — ціль» -- інтерпретовані та неінтерпретовані ознаки
Анотація: У статті висвітлюються переваги залучення генеративних методів під час дослідження синтаксичних утворень, пояснюється процес породження експлетивного there в структурі речення. Адвербіалія there з’являється у мові в позиції експлетивного топіка [Spec, C] для недопущення вживання в ній дієслова в мовах з V2-вимогою. З переходом мови від SOV- до SVO-моделі порядку слів в результаті реінтерпретації експлетивний топік починає вживатися в канонічній позиції підмета.
Дод.точки доступу:
Полховська М. В.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Yunina, Olha.
    Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions [Електронний ресурс] / O. Yunina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P77-90, DOI 10.28925/2617-5266.2023.85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
засоби штучного інтелекту -- навчання іноземних мов -- вищий навчальний заклад -- технології -- якість навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання засобів штучного інтелекту (ШІ) у системі навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Дослідження містить огляд сучасних підходів до навчання мови, переваги та можливості використання ШІ в навчальному процесі, а також аналіз впливу цих інструментів на навчальні досягнення студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Dzeban, O.
    Axiological portrait of information society = Аксіологічний портрет інформаційного суспільства / O. Dzeban, O. Aleksandrova, N. Vinnikova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P13-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
мережеве суспільство -- віртуальне -- аксіальна інформація -- інфологема -- гедонізм
Анотація: Актуальність статті зумовлена триваючою в суспільстві дискусією про переваги та недоліки інформатизації та інформаційного суспільства, його проблеми і ризики. Основне коло проблем пов'язано з постійною трансформацією та соціальною нестабільністю, а отже, й зміною світоглядного поля особистості; переваги інформаційного суспільства прийнято пов'язувати з постійним розвитком, творчістю, свободою і відкриттям нових шляхів реалізації особистості та її комунікаційних можливостей. Використовуючи принципи постнекласичної методології, автори досліджують проблему ціннісних змін в умовах інформаційного суспільства і виділяють при цьому деякі важливі контексти інфосоціогенезу: контекст мережних координацій, етичний контекст та символічний контекст (віртуалізація та міфологізація інформаційного простору). Обґрунтовується, що реалії сучасного суспільства формують численні, часом діаметрально протилежні, цінності, що призводить до знецінення кожної з них і позбавляє світогляд консолідуючого принципу. Автори описують сукупність механізмів мережевої координації особистості і показують, що їх дія (конструктивна і деструктивна) уможливлює надзвичайне урізноманітнення досвіду людини, який набувається через множинність і одночасність віртуальних практик у різних сферах життя (симулякризація) і часто хибно видається за справжній досвід особи. Показано, що етичні трансформації інформаційного суспільства найбільше пов'язані з темою соціальної стійкості особистості, яка часто не усвідомлює межі своєї свободи у інформаційному просторі, а символічний контекст інфосоціогенезу у вигляді віртуалізації та міфологізації, характеризується створенням та соціальною запитаністю культурних форм, що продукують віртуальні патерни реальності (симулякри).
Дод.точки доступу:
Aleksandrova, O.
Олена Александрова
Vinnikova, N.
Наталія Віннікова
Олександр Дзьобань


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Dzikovska, M.
    Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists [Електронний ресурс] / M. Dzikovska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P45-50, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.4550. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
коуч -- якість освіти -- професійна підготовка -- спеціаліст
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автор, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначає проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний теоретичний аналіз та широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. Показано, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рівноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології (модель спiльнoї педaгoгiчнoї дiяльнoстi з прoєктувaння, oргaнiзaцiї та проведення освітнього процесу; oргaнiчна складова структури рiзнoмaнiтних форм oргaнiзaцiї нaвчaльних занять, реaлiзaцiї інших видів педагогічної взaємoдiї суб’єктів освітнього процесу; можливість для розвитку особистісного потенціалу студента та реалізації потенційних можливостей викладача); схарактеризовано етапи реалізації коучингу на основі знань (дванадцять етапів із реалізацією практичних завдань на кожному із них). Автором визначено переваги (підвищення активізації освітнього процесу та мотивації студентів до вивчення навчального курсу; виявлення в студентів здібностей, які розкривають їх як креативних людей, здатних до логічного мислення; розвиток у студентів лідерських якостей та емоційного інтелекту; висока продуктивність освітнього процесу та удосконалення комунікаційних навичок) та недоліки використання технології коучингу у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти. Показано, що коучинг розвиває лідерські якості в студентів, що стимулює формуванню успішних команд, які забезпечують підготовку конкурентоспроможних фахівців в умовах закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Malec, W.
    Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice? = Комп’ютерні та онлайн технології тестування в освіті: огляд основних аспектів / W. Malec // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютеризоване тестування -- веб-технологія -- переваги та недоліки електронного навчального тестування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Войцех Малец


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Василенко, М. М.
    Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Василенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 30-42, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.3042. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фітнес-тренер -- вища освіта -- вищий навчальний заклад -- професійна підготовка -- фізична культура і спорт
Анотація: У статті представлено сучасні тенденції реформування вищої фізкультурної освіти в контексті загальносвітової освітньої політики (глобалізація, інтернаціоналізація, європеїзація). Зазначено основні ризики та переваги входження вітчизняної фізкультурної освіти у європейський простір. З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах стала предметом обмеженої кількості досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. У більшості випадків автори обмежуються рамками одного з компонентів такої підготовки. Зроблено висновок про необхідність розробки теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Гайко, Г.
    Development of the oil industry in the USA (Part I) = Становлення нафтової промисловості в США (Частина І) / Г. Гайко, В. Білецький // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P37-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
нафта -- природний газ -- нафтогазова галузь -- історія розвитку
Анотація: Стаття стосується історії нафтогазової галузі, яка сьогодні динамічно розвивається. Нафта і природний газ, а також продукти їх переробки мають дуже давню історію застосування людством, проте історія світової нафтової промисловості налічує всього лише близько 150 років, газової - менше 100 років. Завданням авторів є серія статей, присвячених історії світової нафтової промисловості задля розуміння "анатомії успіху", так потрібного вітчизняній промисловості. Цей цикл статей розпочинаємо дослідженням становлення нафтової промисловості США. Порівняльний аналіз становлення нафтової індустрії в США і нафтової промисловості Карпат показує, що незважаючи на відсутність сталих традицій розробки і здавна відомих родовищ з кустарним колодязним видобутком (які слугували українським і румунським нафтовикам дороговказом для промислового нарощування видобутку), американські нафтові "старателі" та особливо нафтопереробна галузь забезпечили швидкий, випереджаючий напівфеодальну Австрійську імперію розвиток промисловості. Це було зумовлене не тільки перевагами геологічних умов (переважна більшість американських свердловин були фонтануючими) та швидким впровадженням технології буріння із застосуванням відповідної техніки (парові машини, помпи, обсадні труби), але й більш сприятливими суспільними умовами ведення бізнесу, торгівлі, зведеного до мінімуму бюрократичного свавілля тощо. США були морською державою, їх розвинений флот і світові торговельні зв'язки створили значну перевагу над континентальною Австрією в справі експорту й формування міжнародних ринків гасу. Належне слід віддати й ідеологам та творцям перших нафтових компаній США - Дж. Бісселу ("The Pennsylvania Rock Oil Company") та особливо Дж. Рокфеллеру ("Стандарт ойл"), масштабність мислення й організації справи в яких були значно більшого "калібру", ніж у їхніх колег з Центрально-Східної Європи. Ці переваги виявилися особливо переконливими в ХХ ст. і обумовили успіх розвитку нафтової промисловості в США.
Дод.точки доступу:
Білецький, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Igboke, A.
    Enhancing National Security through Internet Broadcasting: benefits and limitations = Зміцнення національної безпеки за допомогою інтернет-мовлення:переваги та обмеження / A. Igboke // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вигода -- обмеження -- Інтернет-мовлення -- національна безпека -- Нігерія
Анотація: Стаття присвячена оцінці потенціалу інтернет-мовлення для зміцнення системи національної безпеки країни. Актуальність даної проблеми зумовлена безпековими пріоритетами, від яких напряму залежить стійкість політичної системи держави, життя, здоров'я і добробут нації. Свої теоретичні висновки автор робить на підставі емпіричного дослідження, проведеного в трьох регіонах Нігерії. У цієї африканської країни багато проблем, пов'язаних з національною безпекою: релігійні конфлікти, тероризм, бандитизм, викрадення людей, сепаратизм, включаючи Рух за суверенну державу Біафра на південному сході, активність "Боко Харам" на півночі та бойовиків дельти Нігеру, а також голод, зубожіння, комунальні сутички, конфлікти скотарів і фермерів, слабкість федеральної влади, відсутність медичних послуг, безробіття тощо. Основною гіпотезою дослідження є теза про те, що за допомогою інтернет-мовлення можливо суттєво сприяти вирішенню вказаних проблем. Наукові завдання, які виконуються в ході дослідження, стосуються: а) визначення ступеня впливу інтернет-мовлення на зміцнення системи національної безпеки в Нігерії, б) виявлення переваг та в) обмежень використання інтернет-мовлення для вирішення безпекових проблем. Вибірка з 384 респондентів була отримана зі штатів Энугу, Абія и Анамбра за допомогою методу багатоступеневої вибірки. При аналізі даних для дослідження використовували SPSS версії 22, тоді як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення використовувались в якості статистичних інструментів. Результат опитування свідчить, що 52 % респондентів вважає, що інтернет-мовлення може значною мірою сприяти національній безпеці. Серед переваг інтернет-мовлення респонденти назвали швидкість, доступність, ширший обсяг, ніж у телебачення, зручність використання. З іншого боку, обмеженням інтернет-мовлення є: відсутність доступу у тих, хто не має навичок роботи в мережі, дороговизна гаджетів, необхідних для підключення, відносно короткий термін живлення гаджетів тощо. Аналізуючи висновки опитування, автор розмірковує про теорію технологічного детермінізму, модель безпечної Нігерії та цілі національної безпеки Нігерії. Висловлюються практичні рекомендації щодо вдосконалення системи національної безпеки Нігерії через створення в країні сприятливого середовища для інтернет-мовлення
Дод.точки доступу:
Амвросій Ігбоке


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Shatalov, Y.
    Grenz’s Communitarian Ecclesiology = Еклезіологія спільноти Стенлі Дж. Ґренца / Y. Shatalov, J. Stanley // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P94-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Стенлі Дж. Ґренц -- еклезіологія спільноти -- еклезіологія -- спільнота -- Церква
Анотація: Стаття присвячена дослідженню еклезіології спільноти канадським богословом Стенлі Дж. Ґренцем. Ґренц розглядає постмодерністську ситуацію як корисну перспективу, яка суперечить договірній еклезіології, орієнтованій на особистість. Він визнає переваги індивідуалізму (наприклад, священство всіх віруючих); проте справедливо вказує на небезпеку зменшення спільнотності послідовників Христа у порівнянні з індивідуальними групами людей, об'єднаних спільними інтересами щодо певних практик або тих, які вважають, що їхня участь у тій чи іншій групі принесе користь їхньому особистому добру. Ґренц бачить спільноту як основу формування особистої ідентичності, він не має на увазі якийсь географічний чинник їхньої характеристики. На думку Ґренца, індивідуальна ідентичність ніколи не є приватною реальністю, оскільки наділена елементом спільноти, в якій бере участь та формується. Він вважає, що є щонайменше три характеристики, спільні для будь-якої церковної спільноти, а саме: по-перше, спільнота сформована з групи людей, які мають схожі погляди на життя та поділяють однакову аксіологічну систему; по-друге, всі спільноти відзначаються т. зв. "груповим фокусом", що визначає загальну солідарність між християнами-учасниками спільноти та характеризується загальним відчуттям групової ідентичності, що сприяє солідарності; по-третє, т. зв. "індивідуальний фокус", що підтверджує сучасні соціологічні дослідження, які на основі спостережуваних поведінкових даних визначають церкву як соціальну групу пов'язаних між собою двох і більше осіб, що поділяють визначену "спільну свідомість". Тому спільнота є невід'ємною частиною епістемології, формування нашої особистості, а також становлення характеру, чеснот та цінностей. Спільнота формує зміст Царства Божого і є одним із центральних мотивів Біблії. Ґренц робить висновок, що Царство є "сферою існування", в якій людство покликане жити. Відповідно, Церква "є ключовою частиною есхатологічної реальності", яку Бог об'явить певного дня і, таким чином, є "знаком Царства". Церква є фундаментальним засобом відображення божественного образу. Участь у християнській спільноті містить трансформацію особистого наративу відповідно до історії Ісуса, а також прийняття історії цієї християнської спільноти як власної.
Дод.точки доступу:
Stanley, J.
Шаталов Євген


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


   
    Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Електронний ресурс] / А. Durdas [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P25-32, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- міжнародні впливи -- глобалізація -- масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, А.
Harbuza, Т.
Borshchovetska, V.
Radchenko Y., Starosta H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.
   908(520)
   T19


    Tanizaki, Junichiro (1886-1965).
    In Praise of Shadows / J. Tanizaki ; translated from the Thomas J. Harper and E. G. Seidensticker. - London : Vintage Books, 2001. - 73 p. - ISBN 9780099283577 (pbk. : alk. paper) : 100.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська література--Есеї--Переклади англійською--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
japan literature -- essay
Анотація: Ось переклад 1977 року (Едвард Г. Зайденстікер і Томас Дж. Харпер) есе «Ін’ей Райсан», вперше опублікований Танізакі в 1933 році. Це серія думок про естетику, яка свідчить про те, що, хоча Захід значною мірою використав переваги світла, для японців, чиє традиційне життя проводилося серед тіні, красу найвищого рівня можна знайти у відносній темряві. Він пише про красу архітектури, їжі, лаку, кольору обличчя японських жінок, усе це відкривається частковим освітленням традиційної Японії. Він відвідує різні кімнати старомодних будинків і пише, що «вітальня може мати свої принади, але японський туалет справді є місцем духовного відпочинку.
Дод.точки доступу:
Harper, Thomas J. \transl.\
Seidensticker, Edward \transl.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.


    Luhova, T.
    Journalism education based on serious games = Журналістська освіта на основі серйозних ігор / T. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 92-105, DOI 10.28925/2414-0325.2021.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
журналістська освіта -- серйозні ігри -- ігрове навчання -- глибоке навчання
Анотація: У статті обґрунтовано використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 061 Журналістика. Серйозні ігри розглядаються як інформаційнокомунікаційні технології навчання журналістів. Проаналізовано відомі серйозні ігри журналістського напряму. Визначено роль серйозних ігор у курсах «Інтернетжурналістика», «Блогінг», «Міжнародна журналістика», «Фактчекінг», «Арт-журналістика» тощо. Описано проект серйозної гри «J-chess» для журналістів, використовуючи універсальну мову моделювання (UML). Це дало можливість виявити переваги застосування серйозних ігор у журналістській освіті: застосування принципів активного та проблемно-орієнтованого навчання на основі ігор, приємного та глибокого занурення у професійні питання та освітні теми. Серйозні ігри також є основою для зміцнення міжпредметних зв'язків обов'язкових і вибіркових дисциплін професійної підготовки журналістів. Зміст та принципи серйозних ігор сприяють досягненню результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти у галузі журналістики. Це підтвердили результати чотирирічних опитувань студентів. Висвітлюються проблемні питання для практики серйозних ігор у навчальному процесі: цифрова нерівність, доступність відеоігор, відсутність інтеграції серйозних ігор з електронними системами навчання, готовність учнів до гри, дидактичний вплив гри та етичні дилеми. Акцентовано на необхідності створення методичного забезпечення серйозних ігор, визначення їхньої ролі і місця у структурі навчальної дисципліни, формулювання принципів та алгоритмів педагогічного супроводу серйозних ігор. Розв'язання цих проблем сприятиме розвитку академічної та практичної підготовки майбутніх журналістів за допомогою серйозних ігор, активізує розробку серйозних ігор, зблизить галузі ігрової індустрії та освіти. Інтеграція серйозних ігор з онлайн-навчанням стане основою для трансмедіа навчання. А це призведе до підвищення якості освіти та рівня задоволеності випускників та зацікавлених сторін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Kari, Hudron K.
    Libraries and mobile technologies: an assessment of the deployment of mobile technologies in libraries of Nigeria = Бібліотеки та мобільні технології:оцінка впровадження мобільних технологій у бібліотеках Нігерії / Hudron K. Kari // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- мобільні технології -- фахівці -- користувачі
Анотація: У статті проаналізовано думку користувачів і фахівців бібліотек Нігерії щодо розгортання мобільних технологій в цій сфері. Для проведення дослідження було розроблено спеціальний інструментарій, що враховує демографічні та психографічні показники. В цілому було опитано 250 бібліотекарів та 250 користувачів бібліотек у Нігерії. Для визначення надійності інструментарію був використаний метод повторного тестування. В ході дослідження було висунуто і перевірено п'ять гіпотез. Всі п'ять припущень не підтвердилися (р> 0,05). Таким чином, автор прийшов до висновку, що і користувачі, і фахівці бібліотек багато знають про мобільні технології, готові застосовувати їх в бібліотечних службах і усвідомлюють переваги передбачуваної простоти використання й передбачуваної корисності. Ці результати свідчать про необхідність активного впровадження в бібліотечну справу мобільних технологій. Результати дослідження також впливають на надання бібліотечних послуг в бібліотечному середовищі ХХІ ст., оскільки передбачають, що як користувачі, так і фахівці бібліотеки підтримуватимуть будь-яку політику і програму, спрямовані на сприяння застосуванню мобільних технологій в бібліотечній практиці й патронажі. Основне значення даного дослідження полягає в тому, що воно дало емпіричну інформацію про погляди користувачів і фахівців бібліотеки на бібліотечну практику. Ці знання можуть направляти моніторинг і реалізацію адвокації політики. Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, розроблені рекомендації щодо інтеграції мобільних технологій в послуги і практики африканських бібліотек. Також рекомендується, щоб бібліотеки проводили дослідження, які дають їм уявлення про переваги мобільних технологій їх цільових клієнтів, щоб краще обслуговувати їх. У подальших дослідженнях рекомендується вивчити рівень впровадження мобільних технологій в академічні бібліотеки Нігерії. Більш того, на думку авторів, подібні дослідження мають бути розширені, щоб надати уявлення про упередженість проти впровадження мобільних технологій в бібліотеках Нігерії
Дод.точки доступу:
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

15.


    Biriuchynska, Svitlana.
    Modern methods of evaluating work efficiency of fitness clubs staff = Сучасні методи оцінки ефективності праці персоналу фітнес-клубів / S. Biriuchynska, V. Biletska // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 53-67, DOI 10.28925/2664-2069.2023.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
метод повернення інвестицій -- метод показників ефективності -- психологічні методи -- комбіновані методи
Анотація: В статті розглянуто сучасні методи оцінки ефективності роботи співробітників фітнес-клубів та проаналізовано підходи до оцінки роботи персоналу у провідних міжнародних компаніях. Визначено переваги та недоліки використання окремих методів для оцінки персоналу фітнес-клубів.
Дод.точки доступу:
Biletska, Victoriia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.
   908(520)
   N47


   
    Network power : Japan and Asia / edited by Peter J. Katzenstein and Takashi Shiraishi. - Ithaca : Cornell University Press, 1997. - x, 399 p. : il, карти. - Includes bibliographical references and index. - ISBN 978-0-8014-8373-8 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Азія--Міжнародні відносини--Японія
    Японія--Міжнародні відносини--Азія

Анотація: Ця збірка наукових праць досліджує вплив японського домінування на політику, економіку та культуру Південно-Східної Азії. Основне питання, яке досліджується, полягає в тому, чи Японія зараз досягла, за допомогою економічної могутності, переваги, якої вона колись прагнула за допомогою військових засобів. Гегемонна система Японії не перша, яка працює над цією територією. Раніше це були ті з Китаю, Британії, Сполучених Штатів. Яке з них переважатиме, є серед запитань, які тут поставлено. Як писали автори в іншому місці: «З 1990 року … вважалося, що Японія здатна відновити нову версію своєї Сфери спільного процвітання. Протилежна ліберальна точка зору натомість стверджує, що глобальні ринки створюють конвергентний тиск через усі національні кордони та регіональні розбіжності». Ця колекція займає золоту середину між цими двома поглядами. Таким чином, її порівняльна перспектива може визнати особливість азіатського регіоналізму та зміну ролі Японії в ньому. Як вказує підзаголовок цієї книги, вона стосується Японії та Азії, а не Японії в Азії, таким чином припускаючи складну й водночас проблематичну регіональну ідентичність Японії. Саме цим питанням автори присвячують свій досвід і своє розуміння.
Дод.точки доступу:
Katzenstein, P. J. \editor.\
Shiraishi, Takashi \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

17.


    Pavlova, H.
    Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 51-59, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.d6066 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відкриті освітні ресурси -- якість освіти -- сталий розвиток
Анотація: У статті досліджуються переваги, недоліки, загрози і можливості розвитку відкритих освітніх ресурсів, аналізується забезпечення якості освіти у процесі розвитку відкритих освітніх ресурсів, який є передумовою надання егалітарного доступу до необмеженої інформації, що сприяє процесу розвитку особистості через реалізацію індивідуальних можливостей і потреб, а також набуттю унікального індивідуального досвіду, який максимально сприяє такому розвитку в освітній діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Kompaniiets, L.
    Organizational culture study as the system element of internal business communication = Дослідження організаційної культури як елемента системи внутрішньофірмових комунікацій / L. Kompaniiets // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- глобальний і локальний вимір -- класифікація -- культурна парадигма організації -- організаційні комунікації
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сучасних процесів у сфері прийняття рішень і побудови комунікаційних систем організації. Виконано комплексний аналіз організаційної культури, як складової культури суспільства, системи цінностей та переконань, які визначають моделі поведінки працівників і обумовлюють характер життєдіяльності організації. Зокрема, використовуючи порівняльно-критичний аналіз різних концептуалізацій феномену "організаційна культура" та показуючи переваги соціокультурного підходу як платформи для аналізу соціальних структур, що формують ціннісне підґрунтя менеджерських рішень, авторка розглядає організаційну культуру як чинник формування ефективних менеджерських рішень; встановлює основні принципи класифікації організаційної культури; визначає її структуру на основі концепції трьох рівнів: "поверхневий", "підповерхневий" та "глибинний", які формують "культурну парадигму" організації і її цілісний образ; виділяє та аналізує типові внутрішні складові органі-за-ційної культури. Вирішення цих задач дозволило, по-перше, систематизувати соціально-філософські концепції, які осмислюють феномен організаційної культури, за глобальним та локальним рівнями, кожен з яких відповідає певному рівню інструментарію, що застосовується в соціально-комунікативному аналізі; по-друге, визначити, яким чином і якою мірою організаційна культура впливає на прийняття рішень топ-менеджерами компаній. Важливими висновками роботи також є визначення взаємозв'язку: 1) між типами суспільного устрою та особливостями діяльності організацій; 2) між класифікаційними ознаками організаційної культури та інтенціями менеджерських рішень; 3) між рівнями організаційної культури і позиціонуванням організаційних цінностей; 4) між типом особистості і її готовністю до сприйняття та подальшої трансляції основних здобутків організаційної культури
Дод.точки доступу:
Компанієць Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Shuda, Liudmyla.
    Physical and sports enterprise competitiveness / L. Shuda, V. Shuda // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги -- конкурентоспроможність -- фізкультурно-спортивна організація -- коефіцієнтний метод -- спортивний клуб
Дод.точки доступу:
Shuda, victoria


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Cubukcu, F.
    Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme = Підготовка викладачів у межах онлайн програм для вивчення іноземної мови: здобутки та перспективи / F. Cubukcu // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P81-90, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
викладач-стажист -- мережева взаємодія -- онлайн-освіта -- онлайн-програми для вивчення мови -- переваги -- недоліки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Феріяль Кубуку


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)