Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=перехід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Chaikovska, O.
    The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 1-7, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
подкасти -- цифрова грамотність -- особливості
Анотація: Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 (2020) 7 цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чайковська О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Donaj, L.
    Polish way to the information society = Польський шлях до інформаційного суспільства / L. Donaj, V. Zavadskyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- Польща -- трансформації -- Лісабонська стратегія -- Європейська стратегія 2020
Анотація: Стаття присвячена розгляду широкого кола проблем, пов'язаних з соціокультурними змінами, що супроводжують перехід від індустріального до інформаційного суспільства. Метою статті є спроба показати польський шлях до інформаційної цивілізації. Для цього автор використовує такі методи, як історичний, поведінковий (непрямий) аналіз, метод прийняття рішень, а також екстраполяцію та рефлексію. В статті обговорюються проблеми коректності дефініцій понять, пов'язаних з інформаційним суспільством. Аналізується специфіка трансформації польського суспільства в контексті зовнішніх факторів, враховуючи європейську інтеграцію та, ширше - глобальні соціальні процеси. Простежено історичну динаміку розбудови інформаційної інфраструктури Польщі та показано, що цей шлях ще не завершений, аби можна було говорити, що інформаційна в Польщі настала остаточно
Дод.точки доступу:
Zavadskyi, V.
Віталій Завадський
Лукаш Донай


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.
   811.521(075)
   G41


   
    Getting Down to Business: Japanese for Business People : lower intermediate level = ビジネスのための日本語 : 初中級 / R. Yoneda [et al.]. - 1st edition. - Tokyo : 3A Corporation, 1998. - 145 p. - ISBN 4-88319-124-9 : 5.00 грн.
Переклад назви: Перехід до бізнесу: японський для ділових людей : нижчий проміжний рівень
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська мова--Нижній проміжний рівень--Бізнес-курс--Навчальні видання

   Японська мова--Англійська мова--Білінгвальний курс--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
бізнес-курс японської мови -- бізнес-курс англійської мови
Дод.точки доступу:
Yoneda, Ryusuke
Fujii, Kazuko
Shigeno, Mie
Ikeda, Horoko


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
   908(520)
   H49


    Heine, Steven.
    From Chinese Chan to Japanese Zen : A Remarkable Century of Transmission and Transformation / Steven Heine. - New York : Oxford University Press, 2018. - xx, 266 p. - ISBN 978-0-19-063750-7 (pbk) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дзен-буддизм--Історія--Японія

Кл.слова (ненормовані):
Zen Buddhism -- History -- дзен-буддизм -- історія -- японія
Анотація: Ця важлива книга містить вичерпний огляд і аналітичне дослідження походження та поширення дзен-буддизму в Японії. Автор Стівен Гейне висвітлює основні нововведення в релігії та культурі, які відбулися в критичному історичному періоді з 1225 по 1325 роки, і розглядає трансформацію китайського чань-буддизму в японський дзен-буддизм протягом цього періоду, який став свідченням народження того, що стало відомим як секта дзен. Щоб змалювати динамічну перехресну якість цього переходу, автор використовує такі поняття, як перенесення, трансфігурація, трансплантація та транспортування, щоб показати, як дзен-буддизм, який зародився півтисячоліттям раніше як містичний утопічний культ для ченців-відлюдників, отримав широку популярність серед впливові світські послідовники в Китаї та Японії. Аналізуючи цю трансформацію та трансплантацію буддизму з Китаю до Японії з культурної та соціально-політичної точки зору, автор стверджує, що перехід відбувся через серію спочатку повільних і поступових культурних передач, трансплантацій і трансформацій, які незабаром прискорилися. Цей том показує, що в той час як розвиток школи чань на континенті добігав кінця, секта дзен в Японії безперервно зростала і поступово міцно утверджувалася. Ця спадщина тривала кілька століть і продовжує справляти сильний вплив у Східній Азії та в усьому світі. У книзі показано, як ця успішна трансплантація з континенту на Японський архіпелаг зберігає свою актуальність у нову епоху глобального транснаціоналізму, яка закріпилася з 20 століття.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Karpus, Z.
    Education of interned soldiers of Ukrainian People’s Army in Poland: the case of the camp in Aleksandrow Kujawski = Освіта інтернованих військових армії УНР В Польщі: на прикладі табору в Александрові Куявському / Z. Karpus, O. Humeniuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P65-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
табір інтернованих військових -- військовий -- культурно-освітня діяльність -- емігрант
Анотація: Мета роботи передбачає аналіз освітньої діяльності - системи організації та її напрямків, характерних для військових Армії Української Народної Республіки (УНР), інтернованих в таборах Польщі на початку 1920-х років. На прикладі організації освіти в таборі в Александрові Куявському зроблено порівняльний зріз і для інших таборів в Польщі, де були розміщені військові Армії УНР. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні загальноісторичних методів наукового дослідження, а саме: історико-порівняльного, типологізації (історико-типологічний) та системного аналізу. Вперше проводиться аналіз особливостей організації, методологічних засад освітньої роботи інтернованих військових як частини загальної культурно-освітньої діяльності української міжвоєнної еміграції, а також визначається їх ефективність для здобуття вищої освіти або ж з можливістю подальшої професійної діяльності поза межами табору. У результаті проведеного дослідження було встановлено, що культурно-освітня робота в таборах пожвавилась та набула системного характеру після з'їзду представників культурно-освітніх відділів 20-21 березня 1921 р. Зокрема освітні програми почали розроблятися під керівництвом Міністерства народної освіти УНР; Єдиною Державною Школою, окрім практичної освітньої допомоги, видавались сертифікати про закінчену середню освіту, що дозволяли вступати до вишів випускникам останніх ступенів (класів). На прикладі освітньої роботи в таборі інтернованих військових Армії УНР в Александрові Куявському показано, що злагоджена взаємодія шкіл, студентських громад та Міністерства народної освіти УНР підвищувала успішність освітнього процесу і забезпечувала швидкий перехід військових до лав студентства.
Дод.точки доступу:
Humeniuk, O.
Олена Гуменюк
Збігнєв Карпус


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Mospan, N.
    Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P7-14, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- освітні технології -- ринок праці -- випускники -- ринок праці
Анотація: У 2020 році світова та національна економіки досягли віхи у своєму розвитку. Нове десятиліття розпочалося з пандемії COVID-19, яка суттєво вразила світову економіку та вплинула на взаємодію вищої освіти з ринком праці. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом глобальних тенденцій і викликів останніх десятиліть, зокрема глобалізації, маркетизації, інтернаціоналізації та європеїзації. Пандемія COVID-19 спричинила нові трансформації та цифровізацію. У цій статті досліджується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття. Дослідження зосереджено на аналізі тенденцій вищої освіти та ринку праці напередодні пандемії. Це міждисциплінарне дослідження об’єднує висновки та перспективи аналітичних звітів, статистичних даних та оригінальних опитувань, проведених у 2015 та 2020 роках. Поточний стан взаємодії національної вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції, високого рівня безробіття серед випускників закладів вищої освіти, збільшення освітньої та трудової міграції, скорочення абітурієнтів через демографічну та економічну кризу. Зроблено висновок, що напередодні пандемії COVID-19 Україна поступово втрачала сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Своєю чергою, коронавірусна криза спричинила нові виклики – дистанційну роботу, екстрений перехід вищої освіти на цифровий формат та дистанційне навчання онлайн. Ці тенденції, ймовірно, збільшать розрив між національною вищою освітою та ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Mykhaylenko, V. V.
    Modal Adverb Transposition in Old English [Текст] = Модальна транспозиція прислівника в староанглійській мові / V. V. Mykhaylenko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
прислівник як модифікатор дієслова -- прислівник як модифікатор речення -- дискурсивна модальна частка -- дистрибуція -- лексична семантика -- функціональна семантика -- граматикалізація -- транспозиція -- дискурс -- давньоанглійська мова
Анотація: Дана стаття спрямована на дослідження лексичної та функціональної семантики, а також дистрибутивних характеристик модальних прислівників у давньоанглійській мові, зміни яких викликали граматичну транспозицію первісних деривативних прислівників. Їх перехід зумовив парадигматичні зміни у морфології та структурі речення. Це явище допомагає вирізнити формування дискурсивних часток з когезійною функцією, які зберігають свою модальність.
Дод.точки доступу:
Михайленко В. В.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Naumkina, O.
    COVID-19 pandemic: directed or natural fluctuation that changes the world = Пандемія COVID-19: спрямована чи природна флуктуація, яка змінює світ / O. Naumkina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P32-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
атрактор -- біфуркація -- нуклеація -- пандемія Covid-19 -- синергетика -- флуктуація
Анотація: У статті здійснена синергетична інтерпретація характеру, механізму і ролі пандемії Covid-19 як флуктуації, що зазнала нуклеації в глобальній системі. Вибір методологічних засад дослідження зумовлений тим, що синергетика вважається одним із нових перспективних методологічних підходів для розуміння процесів у складних системах, в тому числі соціальних, у переломні моменти їхнього розвитку, в так званих точках біфуркації. Пандемія Covid-19 стала критичною флуктуацією, яка швидко поширилася по всьому світу, тобто зазнала нуклеації. Внаслідок цього глобальна система потрапила до зони біфуркації. Її стан характеризується значним порушенням рівноваги, коли старі зв’язки та структури були зруйновані або руйнуються, а нові ще не сформовані. В такому стані система є вкрай неврівноваженою, нестабільною, чутливою до будь-яких впливів, навіть незначних. Потрапляння до зони біфуркації означає, що подальший розвиток нашої глобальної системи стає непередбачуваним. Сучасний світ постав перед черговим «викликом історії». Через те сьогодні надзвичайно важливо окреслити спектр можливих атракторів подальшої еволюції глобальної системи і водночас таких, які є досяжними та сприятливими для людства. З філософської точки зору, ми говоримо про буття, що постає на наших очах, про народження нової реальності, до якої ми маємо адаптуватися і в якій будемо жити. З’ясовано, що синергетична методологія передбачає можливість свідомого введення до системи необхідної флуктуації, щоб вивести її на бажаний атрактор еволюції. Саме тому сьогодні активно поширюються різні теорії змов щодо походження пандемії Covid-19. У статті наведені деякі конспірологічні теорії щодо виникнення сучасної пандемії. Проте, зазначається, що брак достовірної інформації поки-що не дозволяє дати однозначну відповідь щодо характеру цієї флуктуації: чи є вона спрямованою, чи природною. При цьому наголошується, що безсумнівно, вона спровокувала біфуркаційний перехід до нового (поки що чітко неокресленого) атрактора еволюції глобальної системи та стала потужним чинником формування нової реальності.
Дод.точки доступу:
Олена Наумкіна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Skvorets, V.
    Socio-cultural transformation in Post-soviet Ukraine = Соціокультурна трансформація в пострадянській Україні / V. Skvorets, I. Kudinov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P43-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
життєустрій народу -- соціальна матриця -- суспільне відтворення -- соціальна трансформація -- соціальний розвиток -- соціальна деградація -- соціокультурні зміни
Анотація: Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що осмислення соціокультурної трансформації дозволяє виділити соціальні процеси, які впливають на функціонування пострадянського українського суспільства. Предметом дослідження є соціальні процеси, що визначають зміст і характер соціокультурної трансформації пострадянського українського суспільства. Метою статті є осмислення впливу соціокультурних змін на функціонування пострадянського українського суспільства. Методологія дослідження соціокультурної трансформації ґрунтується на використанні системного, логічного, історичного, діалектичного і соціокультурного підходів та методів. У результаті дослідження виявлено, що в пострадянській Україні загальний контекст соціокультурних змін зумовлений реалізацією ринкових реформ, що спричинили процеси приватизації, деіндустріалізації, масової маргіналізації населення, переходу до ліберальної держави та депопуляції населення. Ці процеси зумовили соціокультурні зміни в житті громадян України. Відбулися важливі зміни в соціальній сфері, соціальній структурі населення, розподілі національного багатства, що змінили напрямок його руху із домінування соціального розвитку на переважання соціальної деградації. Відбулася зміна соціальної матриці відтворення суспільства: від домінування культури середніх верств населення відбувся перехід до поширення культури бідних, основною ознакою якої є боротьба людини за виживання. Зміст соціокультурної трансформації пострадянського українського суспільства полягає в переході від абсолютизму держави до абсолютизму ринку, що означає перетворення всього, що можливо, на товар, і домінування товарно-грошових відносин у всіх сферах суспільного життя. Цей перехід супроводжувався зміною історико-культурного типу особистості людини, комерціалізацією, депрофесіоналізацією, а також примітивізацією державного управління. Зміни стану культури ускладнили відтворення суспільства як цілісності. Радянський життєустрій був демонтований, а збій соціальної матриці засвідчує про те, що новий життєустрій в пострадянській Україні сформувати ще не вдалося, а тому соціокультурну трансформацію необхідно спрямувати саме на його формування. Практична цінність результатів полягає в обґрунтуванні змісту соціокультурної трансформації в пострадянській Україні та її впливу на функціонування суспільства.
Дод.точки доступу:
Kudinov, I.
Ігор Кудінов
Володимир Скворець


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
37.013.2(4)
T44


   
    The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions and Polices [Текст] : eurydice report / European Commission). - Luxemburg : [s. n.], 2015. - 133 p. - (Education and Training). - ISBN 978-92-9201-885-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професія вчителя--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Європі -- освітня мобільність -- професія вчителя -- освіта вчителя
Анотація: Цей звіт зосереджується на приблизно 2 мільйонах вчителів, які працюють у середній освіті (ISCED 2) у Європі, і на відповідних системах освіти. Він аналізує зв’язок між політикою, яка регулює умови праці вчителів, та їхньою власною практикою та уявленнями. Розглядаються п’ять сфер, які мають першочергове значення для політики: (1) демографія та умови праці; (2) початкова педагогічна освіта та перехід до професії вчителя; (3) постійний професійний розвиток; (4) транснаціональна мобільність; 5) привабливість професії.
Дод.точки доступу:
European Commission


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)