Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (4)Рідкісні та цінні видання (4)Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=письмо<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
796.032.2
П 26


   
    1 зимові Юнацькі Олімпійські ігри. Інсбрук 2012. - Київ : Національний олімпійський комітет України, 2011. - 63 с. - 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Олімпійські ігри--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
молодь -- церемонія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:003-028.31](073)(477)
В 23


    Вашуленко, М.
    1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 31–37. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Грамота--календарне планування--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
грамота -- методика викладання -- календарне планування -- читання -- письмо -- розвиток мовлення -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено календандарне планування з навчання грамоти в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Прищепа, О.
Вашуленко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
373.3.016:003-028.31](073)(477)
В 23


    Вашуленко, М.
    1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 37–42. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Грамота--календарне планування--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
грамота -- методика викладання -- календарне планування -- читання -- письмо -- розвиток мовлення -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено календандарне планування з навчання грамоти в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Прищепа, О.
Вашуленко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Bacher, M.
    A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations [Електронний ресурс] / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P77-88, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
багатомовність -- викладання -- мовна чутливість -- Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти (CEFR) -- Організація Об’єднаних Націй (ООН)
Анотація: У статті наголошується на вирішальній ролі володіння мовою, а також мовної чутливості, особливо в багатомовних класах, підкреслюється важливість дотримання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEFR) як засобу сприяння глобальній згуртованості. У документі підкреслюється важливість приведення освітніх стратегій України у відповідність до міжнародних стандартів, особливо наголошуючи на цінності іншомовної освіти. Крім того, у статті наголошується на необхідності набуття вчителями іноземних мов належних дидактичних і методичних компетентностей, усвідомлення мовної чутливості та міжкультурного розуміння. У статті описано успішне впровадження Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в Австрії, що ілюструє їхню ключову роль у стандартизованих іспитах та широке міжнародне визнання. Зокрема, окреслено структуру австрійського іспиту на атестат зрілості з іноземних мов, який оцінює читання, аудіювання, використання мови та письмо з обов’язковою вимогою досягти рівня B2 за шкалою Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Припускається, що стандартизовані формати оцінювання, засновані на рівнях Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, пом’якшують стигматизацію та забезпечують справедливість оцінювання. Стаття рекомендує інтегрувати Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти в освітню систему України, щоб сприяти підвищенню рівня володіння мовою та посилити мовну чутливість у багатомовних класах. Вона підтримує навчальні програми для вчителів іноземних мов щодо впровадження та оцінювання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти з метою сприяння європейській єдності через мовну освіту. Пропонується включити принципи Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в освітню реформу в Україні «Нова українська школа»; підкреслюється важливість співпраці між австрійськими та українськими освітянами і дослідниками в досягненні цієї мети.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bacher, S.
Binytska, K.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс] = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
373.2(438)
E25


   
    Edukacja przedszkolna wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawców nowego wieku / Gdanska wyzsza szkola humanistyczna ; redaktor naukowy: E. Bielicki, M. Сiosek. - Torun : Adam Marszałak, 2012. - 470 с. - ISBN 978-83-7780-471-1 : 65.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
шкільна трансформація -- молодші школярі -- пізнавальна діяльність -- каліграфічне письмо -- дошкільники
Дод.точки доступу:
Bielicki, Eugeniusz \redaktor naukowy.\
Сiosek, Mieczyslaw \redaktor naukowy.\
Gdanska wyzsza szkola humanistyczna


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


    Rybinska, Yuliia.
    Methodical foundations of the professional communicative preparation of future philologists ne means of creative writing / Y. Rybinska // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology : [збірник наукових праць]. - 2018. - Вип. 1. - P110-115 . - ISSN 2312-4679

Кл.слова (ненормовані):
майбутні філологи -- креативне письмо -- мовні моделі -- креативний переклад

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Електронний ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 1 : Foundations, User Modeling, and Common Modality Combinations / Association for Computing Machinery ; editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2017. - 633 p. - (ACM Books series ; #14). - ISBN 978-1-970001-67-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

10.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Електронний ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 3 : Language Processing,Software, Commercialization, and Emerging Directions / editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2019. - 789 p. - (ACM Books series ; #23). - ISBN 978-1-970001-75-4 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)