Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=планшети<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Мистецтво та освіта -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Рева В. Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва/ В. Рева, Н. Гуральник (стр.11-15) Кл.слова: фахові конкурси,учитель музичного мистецтва,самовдосконалення
Еманова З. Використання планшетів РосkеtВооk A10 на уроках музики/ З. Еманова (стр.16-18) Кл.слова: уроки музики,загальноосвітня школа,планшети РосkеtВооk А10
Гумінська О. Методика роботи з підручником на уроках музичного мистецтва/ О. Гумінська (стр.18-21) Кл.слова: урок музичного мистецтва,підручник,прийоми розвитку пізнавальної та творчої активності
Майзерова Л. Використання допоміжних вправ у навчанні диригування майбутніх учителів музики/ Л. Майзерова (стр.22-25) Кл.слова: звільнення диригентського апарату,тілесно-орієнтовані психотехніки,допоміжні вправи
Музика О. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису/ О. Музика (стр.26-38) Кл.слова: портрет,художній образ,майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Краснова Н. Використання комп'ютерних технологій в образотворчій діяльності підлітків/ Н. Краснова (стр.39-42) Кл.слова: мультимедійні та комп'ютерні технології,планшетні комп'ютери,образотворча діяльність
Поддубко Л. Дизайн - країна творчості/ Л. Поддубко (стр.43-46) Кл.слова: дизайн,семінар-практикум,пізнавальний інтерес
Гнатишин І. Інформаційно-методичне забезпечення професійної діяльності фахівців художньої культури/ І. Гнатишин (стр.46-48) Кл.слова: педагогічна майстерність,фахівець художньої культури,інформаційно-методичне забезпечення
Рахманіна В. Класифікація дитячих театрів моди/ В. Рахманіна (стр.49-53) Кл.слова: китайський сад,архіектоніка,філософеми
Ратко М. Ансамбль китайського саду/ М. Ратко (стр.53-58) Кл.слова: китайський сад,архіектоніка,філософеми
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.216.8(477)/Я 44
Назва : Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 9. - С. [55–57]. (Шифр В353859/2017/9)
Примітки : Зміст: Фотоапарат – для формування пізнавальної активності ; Диктофон – для розвитку комунікативних навичок ; Ноутбук, планшет – для організації спільної діяльності.
УДК : 373.216.8(477)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- аудіовізуальні засоби навчання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна педагогіка--засоби навчання--аудіовізуальні засоби навчання--гаджети--електронні пристрої--фотоапарати--диктофони--ноутбуки--планшети--освітні веб-квести
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Еманова, Зоя
Назва : Використання планшетів РосkеtВооk A10 на уроках музики
Місце публікування : Мистецтво та освіта. - Київ: Педагогічна думка, 2013. - № 1. - С. 16-18 (Шифр М815538/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки музики--загальноосвітня школа--планшети росkеtвооk а10
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус В.
Назва : Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 175-184. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мобільне навчання--мобільні навчальні додатки--мобільні технології--освітній процес
Анотація: В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта». Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, - смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних навчальних додатків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка О.
Назва : Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 61-76. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.7 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова грамотність--цифрові технології--цифрова компетентність--післядипломна освіта--безперервне навчання
Анотація: У статті розглядається проблема формування цифрової грамотності вчителя у системі післядипломної освіти України. Зазначено, що цифрова грамотність є важливою для учителів, оскільки вона може сприяти підвищенню ефективності освітнього процесу, навчанню учнів ефективно використовувати цифрові інструменти в освітніх цілях та в різних сферах життя. Цифрова грамотність у процесі навчання означає знання та вміння використовувати широкий спектр таких цифрових інструментів, як смартфони, планшети, комп’ютери тощо для різноманітних навчальних цілей. Ідея безперервного навчання є одним із важливих напрямів освітнього процесу в Україні, реалізація якого спрямована на розвиток цифровізації суспільства, що вимагає від учителя високого рівня цифрової грамотності. Учитель повинен бути готовим до реалізації професійної діяльності засобами цифрових технологій, використання можливостей цих технологій для підвищення якості освітнього процесу та підготовки учнів до успішного життя в сучасному суспільстві. Цифрова грамотність є ключовою в процесі професійного розвитку вчителя, яка проявляється при вирішенні різних завдань із залученням засобів цифрових технологій. У системі післядипломної освіти України можуть бути запроваджені різні шляхи формування цифрової грамотності, а саме: програми та курси, спрямовані на формування цифрової грамотності вчителів. У статті наведено основні напрями таких програм та їх зміст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Абрамов В. О.
Назва : Застосування комбінованих моделей комп’ютерних мереж в навчальному процесі
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2019. - N 4. - С. 24-31. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.4.2431 (Шифр К667665926/2019/4). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.4.2431
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерні мережі--віртуальні моделі--реальне обладнання--інтернет речей--системи керування--вбудовані системи--дистанційні лабораторії--методика
Анотація: Здійснюється огляд засобів моделювання комп’ютерних мереж з метою створення методики вивчення відповідних дисциплін у ЗВО (закладі вищої освіти). Здійснений аналіз позитивних та негативних властивостей віртуальних та фізичних засобів моделювання комп’ютерних мереж. Зроблено висновок, що найкращими для навчальних закладів є комбіновані моделі, які є досить бюджетними і дозволяють складати і вивчати практично необмежені топології мереж, а також отримати досвід роботи з реальним фізичним обладнанням. Аналіз засобів віртуального моделювання показує, що в них закладені засоби взаємодії віртуальної мережі з зовнішнім реальним обладнанням. Це дає можливість створити комбіновану платформу, у якій частина моделі є віртуальна а частина реально фізична. Це дозволяє бюджетними засобами швидко створювати моделі великої кількісті мереж і дає змогу студентам отримати досвіт роботи з апаратними засобами в умовах наближеним до реальних промислових мереж. Платформу комбінованого моделювання дуже зручно використовувати для дослідження систем з «Інтернету речей». Вона допомагає під час проектування моделювати і дослідити реальні системи керування великою кількості віртуальних «Розумних речей», які представлені в новому симуляторі Cisco Packet Tracer 7.0. Цими віртуальними речами можна керувати з зовнішніх засобів реального світу через ноутбуки, планшети і т.і. Створювати для цього реальні програми керування і відповідні програмні засоби і налаштовувати їх в умовах максимального наближення до реальності. Нові технології моделювання є підґрунтям для виникнення нових методика навчання, які використовуються у Київському університеті імені Б. Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)