Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
   159.922.7(075)
   А 25


   
    Агрессия у детей и подростков : учебное пособие / редактор Н. М. Платонова . - Санкт-Петербург : Речь, 2004. - 336 с. - (Психологический практикум). - ISBN 5-9268-0290-3 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Вікова всихологія--Дитяча психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
агрессивное поведение -- особенности детской и подростковой агрессии
Анотація: Уч. посовбие посвящено изучению форм и методов профилактики агрессивного поведения детей и подростков.
Дод.точки доступу:
Платонова, Н. М. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Евтухов, В. М.
    Асимптотическое поведение решений обыкновенных дифференциальных уравнений второго порядка с быстро меняющимися нелинейностями [Текст] / В. М. Евтухов, А. Г. Черникова // Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 10. - С. 1345-1363

Кл.слова (ненормовані):
неавтономне диференціальне рівняння -- змінна нелінійність -- асимптотична поведінка рішень
Дод.точки доступу:
Черникова, А. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Сотникова, Ольга.
    Влияние СМИ на преступное поведение несовершеннолетних / О. Сотникова, Г. Третьяков // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 318-322. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- інформацвійні ресурси -- злочинність -- неповнолітні -- причини злочинності
Дод.точки доступу:
Третьяков, Григорий


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
177
В 68


    Волченко, Людмила Борисовна.
    Гуманность, деликатность, вежливость и этикет. Ценности культуры и морали [Текст] / Л. Б. Волченко. - Москва : Издательство Московского университета, 1992. - 115 с. - Библиогр.: с. 115-118. - ISBN 5-211-02130-4 : 3.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етика--Суспільство

Кл.слова (ненормовані):
культура и мораль -- цивилизация -- ценность культуры -- нравственная культура -- моральна культура -- культура личности -- культура поведения -- человеческое поведение -- этикет
Анотація: В творческом созидании человека главная ценность - культура. Нравственная культура личности как единство морального сознания и поведения описывается понятиями "гуманность", "деликатность", "тактичность", "порядочность".

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
159.9
Т 19


    Таранов, П. С.
    Дерзкие тайны общения [Текст] : поведение наоборот, или 25 законов инверсии / П. С. Таранов. - Симферополь : Реноме, 1997. - 560 с. : ил. - (Искусство жить среди людей). - ISBN 966-7198-06-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Спілкування

Кл.слова (ненормовані):
інверсія -- поведінка

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
159.923
Б 51


    Берн, Эрик.
    Игры, в которые играют люди. Психология человеческих взаимоотношений / Э. Берн ; пер. А. Грузберг. - Москва : ЭКСМО, 2012. - 350 с. - ISBN 978-5-699--57213-7 : 15.00 грн.
Переклад назви: Games People Play.The Psychology of Human Relationships
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Соціальна психологія--Популярні видання

Анотація: Перед вами одна из основополагающих культовых книг по психологии человеческих взаимоотношений. Система, разработанная Берном, призвана избавить человека от влияния жизненных сценариев, программирующих его поведение, научить его меньше "играть" в отношениях с собой и другими, обрести подлинную свободу и побудить к личностному росту. В этой книге читатель найдет много полезных советов, которые помогут понять природу человеческого общения, мотивы собственных и чужих поступков и причины возникновения конфликтов. По мнению автора, судьба каждого из нас во многом определяется еще в раннем детстве, однако в зрелом возрасте она вполне может быть осознана и управляема человеком, если он этого захочет.
Дод.точки доступу:
Грузберг , Александр \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: М772184/2018/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 4
Зміст:
Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов). - С.9-23
Дерев'янко, Елена. Репутация: реальность и спекуляции / Е. Дерев'янко. - С.24-26
Попова, Татьяна. Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов / Т. Попова. - С.27-32
Шевченко, Александра. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией / А. Шевченко. - С.34-35
Ширина, Анастасия. Основа положительной репутации - это достойное поведение компании / А. Ширина. - С.36-37
Білявський, Максим. Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізувати системний підхід / М. Білявський. - С.40-41
Огиенко, Елена. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать / Е. Огиенко. - С.42-43
Балюн, Оксана. Як перетворити кризу на перемогу методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодії стейкхолдерів репутації / О. Балюн, А. Кашпур. - С.46-49
Колядюк, Р. І. Інвестиційний проект у Loft-технології стратегічного маркетингу як інструмент входження в зарубіжні ринки / Р. І. Колядюк, Д. О. Сосновський. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: М772184/2017/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 7/8
Зміст:
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры. - С.6-9
Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р., молоді рекламісти, студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-19
Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом, програми лояльності, бренд
Венгер, Елена. Лояльность нельзя "купить"! / Е. Венгер. - С.20-21
Кл.слова: лояльний споживач, підтримка лояльності, лояльність
Горонович, Сергей. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем / С. Горонович. - С.22-23
Кл.слова: лояльний споживач, програма лояльності, залучення споживачів
Потапова, Надежда. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами / Н. Потапова. - С.24-26
Кл.слова: сучасний споживач, лояльність споживача, основні ознаки лояльності споживача
Спивакова, Светлана. Лояльность - это глубинные отношения людей / С. Спивакова. - С.27-29
Кл.слова: лояльність, основні критерії росту прояву лояльності, формування лояльності
Степанова, Анна. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты / А. Степанова. - С.30-31
Кл.слова: лояльність споживача, лояльність бренду, інструменти формування лояльності
Широченская, Ирина Петровна. Основные понятия и методы измерения лояльности / И. П. Широченская. - С.32-39
Кл.слова: лояльність, лояльність бренду, типи лояльності
Гурджиян, Карина Владиславовна. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей / К. В. Гурджиян. - С.40-48
Кл.слова: програма лояльності, способи накопичення балів
Ромат, Евгений Викторович. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК) / Е. В. Ромат. - С.49-53
Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації, формування комунікації, реклама
Зозулев, Александр Викторович. К вопросу о сегментировании рынка / А. В. Зозулев. - С.56-61
Кл.слова: масовий маркетинг, цільовий маркетинг, краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают. - С.62-63
Кл.слова: інтернет-бізнес, скорочені посилання, соціальні мережі
Ромат, Евгений Викторович. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. В. Ромат, Т. Пирогова. - С.66-72
Кл.слова: жінка в рекламі, соціальні ролі жінок, жіноча реклама
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: М730230220/2017/3/4
   Журнал

Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология [Текст] : международный научно-практический журнал/ Международный институт соционики. - Киев : Международный институт соционики, 2002 - . - ISSN 2226-7514. - Виходить щомісячно
2017р. № 3/4
Зміст:
Пушкарева, Антонина Николаевна. Опыт применения соционики в карьерном консультировании / А. Н. Пушкарева. - С.5-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: менеджмент, соціоніка, карєра, професіоналізм
Овчаров, Анатолий Александрович. Социально-психологические технологии: личностно ориентированных подход / А. А. Овчаров. - С.9-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стиль мислення, структурність, функціональність, сфера діяльності, профіль навчання
Булаков, Александр Валентинович. Методы практической соционики в эффектном менеджменте и кадровом консалтинге / А. В. Булаков, О. Б. Карпенко. - С.26-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: менеджмент, кадри, соціоніка, консалтінг
Звонарева, Наталия Александровна. Правила профессионального ведения диагностического интервью / Н. А. Звонарева, Р. К. Коваленко. - С.35-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціоніка, діагностика, соціоністичне інтерв’ю
Цыпин, Павел Евгеньевич. Отношения в квадре / П. Е. Цыпин. - С.47-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертипні відносини, квадра, метаболізм, соціоніка
Илясова, Алина Григорьевна. Ролевое поведение при активационных отношениях / А. Г. Илясова. - С.60-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціоніка, екстраверт, відношення активацій, роль
Тумольская, Виталина Александровна. Метод лингвистического анализа для определения интегральных типов. Часть 1 / В. А. Тумольская. - С.62-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метаболізм, менталітет, лінгвістика, лексика, семантичне поле, концепт
Попов, Валерий Петрович. Синергетика и стратегия человечества / В. П. Попов. - С.71-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сінергетика, еволюція, цивілізація, людина
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)