Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поглиблення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922(075.8)/П 82
Автор(и) : Проскура О. В.
Назва : Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками : навчальний посібник для студентів педагогічних факультетів
Вихідні дані : Київ: Освіта, 1998
Кільк.характеристики :199 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 966-04-0325-9
ISBN, Ціна 966-04-0294-5
ДРНТІ : 15.41.47
УДК : 159.922(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна психологія-- Дитяча психологія
Анотація: Зміст посібника спрямований на поглиблення професійної теоретичної підготовки педагогів, коректне, доцільне використання практичних методів вивчення дітей.
Примірники : всього 7: Ф2(22), Ф3(2)
Вільні : Ф2(22), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3(075.8)/В 58
Автор(и) : Власова, Олена Іванівна
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :400 с
ISBN, Ціна 966-06-0369-Х: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 37.015.3(075.8) + 159.9
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Анотація: Поруч з теоретичними матеріалами у навчальному посібнику широко представлено описи різноманітних формуючих психолого-педагогічних технік, подається інформація щодо подальшого поглиблення самостійного вивчення окремих питань цієї навчальної дисципліни.
Примірники : всього 5: ГП АБ(12), ГП ЧЗ(1), Ф1(68), Ф2(62), Ф3(30)
Вільні : ГП АБ(11), ГП ЧЗ(1), Ф1(68), Ф2(62), Ф3(30)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51(075.2)/К 96
Автор(и) : Кушнір, Ісаак Аркадійович, Фінкельштейн, Леонід Петрович
Назва : Приклади й задачі для кмітливих і ледачих : для учнів 1-2 класів та їх батьків
Вихідні дані : Київ: Факт, 2003
Кільк.характеристики :136 с.: іл.
ISBN, Ціна 966-8408-16-0:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 51(075.2)
Предметні рубрики: Математика-- Приклади й задачі-- 1-2 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): числовий ряд--поняття числа--другий десяток--межа сотні--додавання --віднімання--множення --ділення--повторення --поглиблення
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327.3(410)(075.8)/Я 47
Автор(и) : Яковенко, Наталія Леонідівна
Назва : Велика Британія в міжнародних організаціях : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет, 2011
Кільк.характеристики :400 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-439-421-2: 53.00 грн.
ДРНТІ : 11.25.91
УДК : 327.3(410)(075.8)
Предметні рубрики: Політологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): британський парламентаризм--конституція--членство в єс--діяльність в нато--оон
Анотація: Висвітлено особливості політичного устрою Великої Британії, а також унікального об’єднання держав - Співдружності Націй. Показано внесок країни у створення та функціонування сучасних міжнародних організацій:ООН, ЄС, НАТО. Головну увагу зосереджено на діяльності Сполученого Королівства в міжнародних організаціях як особливому аспекті зовнішньої політики держави, її прихильності до поглиблення багатосторонності як головного інструменту в забезпеченні миру і стабільності в сучасному світі. Наголошено на особливостях британських підходів до багатьох принципових питань розвитку та діяльності міжнародних організацій на різних етапах їхнього функціонування.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/А 64
Автор(и) : Старикова, Олена Миколаївна, Герасименко, Галина Олександрівна, Кисельова, Світлана Іванівна, Логвіна, Алла Василівна
Назва : Англійська мова : підручник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1993
Кільк.характеристики :328 с
Різночитання назви :Загол. обкл.: A university course of English
Примітки : Текст англ., укр.
ISBN, Ціна 5-11-003803-1:
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Аналіз текстів-- Уроки і вправи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова газети--публіцистичний стиль--англійські синоніми
Анотація: Підручник призначений для студентів IV курсу факультетів романо-германської філології університетів. Мета підручника - поглиблення набутих студентами знань з теорії та практики мови, розвиток їхніх творчих здібностей.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пирожкова Т. В.
Назва : Поглиблення отриманих на уроках знань. Ігрові методи. 6, 8, 9 класи
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 5. - С. 66-68 (Шифр З659149/2005/5)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Фінанси України -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Міщенко В. І. Банківська система України: проблеми становлення та розвитку/ В. І. Міщенко, С. В. Науменкова (стр.7-33) Кл.слова: банківська система,капіталізація,консолідація
Сторонянська І. З. Бюджети розвитку місцевих бюджетів: проблеми формування та використання в контексті поглиблення фінансової децентралізації/ І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська (стр.34-47) Кл.слова: бюджет розвитку,доходи,місцеві бюджети
Бондар М. І. Визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток із урахуванням різниць/ М. І. Бондар, В. В. Бабіч (стр.48-56) Кл.слова: діяльність підприємств,об’єкт оподаткування,податок на прибуток
Барановський О. І. Індикатори фінансової безпеки фондового ринку/ О. І. Барановський (стр.57-81) Кл.слова: фондовий ринок,фінансова безпека,фондові індекси
Корнєєв В. В. Подолання дефіциту інвестиційних ресурсів за допомогою інструментарію банку розвитку/ В. В. Корнєєв, С. В. Кульпінський (стр.82-96) Кл.слова: банки розвитку,інвестиційні ресурси,рефінансування
Матвійчук А. В. Відбір значимих характеристик для побудови моделі аплікаційного скорингу при споживчому кредитуванні/ А. В. Матвійчук, І. О Чех (стр.97-111) Кл.слова: аплікаційний скоринг,кредитоспроможність,прогностична сила
Редзюк Є. В. Розвиток ринку цінних паперів України в умовах глобалізації: виклики та можливості/ Є. В. Редзюк (стр.112-126) Кл.слова: ринок цінних паперів,фондовий ринок,світова економіка
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Бицько О. Зберегти українську модель мовно-літературної освіти!/ О. Бицько (стр.2-3) Кл.слова: інтеграція предметів,новий стандарт освіти,мовно-літературна освіта
Ненько І. Кинути камінець у стоячу воду/ І. Ненько (стр.4-8) Кл.слова: криза дитячого читання,вікові можливості дітей,моралізаторство
Ялтанець Т. Л. Зарубіжні письменники та Україна / Т. Л. Ялтанець (стр.8-9) Кл.слова: стандарт освіти,зарубіжні письменники,взаємозв’язки літератур
Єрошенко М. Право на життя/ М Єрошенко (стр.10-12) Кл.слова: план-конспект уроку,Чехов Антон, Спати хочеться, про твір 6 клас,зарубіжна література, 6 клас
Хамбекова Л. Мистецтво жити і любити/ Л. Хамбекова (стр.12-15) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Лев, Анна Кареніна, про твір,аналіз твору
Романчикова Л. Гармонія з природою - запорука щастя/ Л. Романчикова (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,Хемінгуей Ернест, Старий і море, про твір,філософія художнього твору
Лисак Л. Шкільний театр: про проблеми і не тільки/ Л. Лисак (стр.19-21) Кл.слова: шкільний театр,долучення,мистецтво
Говорунець З. У Дивокраї треба опинитись!/ З. Говорунець (стр.22-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір,зарубіжна література, 5 клас
Віннічук Г. Хай мирним буде небо!/ Г. Віннічук (стр.26-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Лонґфелло Генрі Водсворт, Пісня про Гайавату, про твір,зарубіжна література, 7 клас
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак [та ін.] (стр.29-56) Кл.слова: план-конспект уроків,методика викладання зарубіжної літератури,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Бароко як доба і як художній напрям в європейській літературі і мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їх здобутки/ О. Первак [и др.] (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,барокова доба,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Втілення у вірші провідних тем барокової літератури. Символічність твору. Образ ліричного героя/ О. Первак [и др.] (стр.32-34) Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,план-конспект уроку,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Дж. Донн. "Священні сонети". Сонет 19 ("Щоб мучить мене..."). Напруга почуттів ліричного героя. Символічність твору. Поетична мова/ О. Первак [и др.] (стр.35-38) Кл.слова: план-конспект уроку,Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір,Донн Джон, Священні сонети, про твір
Первак О. Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму/ О. Первак [и др.] (стр.38-41) Кл.слова: план-конспект уроку,класицизм,КЛАСИЦИЗМ в українському мистецтві
Первак О. Мольєр (1622-1673) - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра в драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво/ О. Первак [и др.] (стр.41-44) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення/ О. Первак [и др.] (стр.45-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). Порівняння образів персонажів (Журден - Клеонт, Журден - Дорант)/ О. Первак [и др.] (стр.48-52) Кл.слова: план-конспект уроку,образи комедії Ж. Б. Мольєра "Міщанин-шляхтич",зарубіжна література, 8 клас
Первак О. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). (ТЛ) Комедія, сатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію/ О. Первак [и др.] (стр.52-55) Кл.слова: план-конспект уроку,комедія,гумор
Первак О. Повідомлення на літературну тему. Виступ на засіданні Академії наук: "Похвала Мольєру"/ О. Первак [и др.] (стр.55-56) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,зарубіжна література, 8 клас
Кашуба Є. І. Талановитим можеш ти не бути, але людяним.../ Є. І. Кашуба (стр.57-59) Кл.слова: план-конспект уроку,Алексін Анатолій, Безумна Євдокія, про твір,зарубіжна література, 8 клас
Козієва В. Будьмо красивими!/ В. Козієва (стр.60-62) Кл.слова: план-конспект уроку,Уайльд Оскар, Портрет Доріана Грея, про твір,зарубіжна література, 10 клас
Небеленчук І. Уже весняний вечір ніжно дихав.../ І. Небеленчук (стр.62) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Кашуба Є. Случайная встреча весною.../ Є. Кашуба (стр.62) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Шейман Ю. Я и мой внутренний мир/ Ю. Шейман (стр.63-64) Кл.слова: план-конспект уроку,російська мова, 9 клас,внутрішній світ
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.035.6(477)/Р 15
Автор(и) : Радіонова Л.
Назва : "Рідну землю, де живем, Україною зовем!"
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 7. - С. 63–64. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/7). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.035.6(477)
Предметні рубрики: Патріотичне виховання-- метод проектів-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): патріотичне виховання--метод проектів--навчальний проект--культура українського народу--патріотизм--національна свідомість--початкова школа
Анотація: У статті представлено навчальний проект для учнів початкової школи. Метою даного проекту є поглиблення знань учнів з культури українського народу; формування почуття патріотизму та виховання свідомого громадянина своєї держави.
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 9
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році (стр.2-4) Кл.слова: зарубіжна література,навчальна програма
Майхер О. Розвиток професійної мобільності вчителя/ О. Майхер (стр.5-10) Кл.слова: педагог,мобільність,зарубіжна література
Ніколенко О. Доля жінки: лялька, чайка чи галатея? Феміністичні проблеми в європейській "новій драмі" (Г. Ібсен, А. Чехов, Б. Шоу)/ О. Ніколенко, Н. Шпаковська (стр.11-18) Кл.слова: "нова драма",сучасність,доля жінки
Бондарчук Н. Знайти живу думку в мертвій букві. Два уроки за повістю К. Функе "Чорнильне серце"/ Н. Бондарчук (стр.19-23) Кл.слова: зарубіжна література,план-конспект уроку,Корнелія Функе, Чорнильне серце
Осташук В. Бог дав у поміч смертним книжку Фанфік. Презинтація книжки Корнелії Функе "Чорнильне серце"/ В. Осташук (стр.24-26) Кл.слова: зарубіжна література,Корнелії Функе, Чорнильне серце,презентація книжки
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак, Т. Кам’янецька, С. Березовська (стр.27-52) Кл.слова: зарубіжна література,планування уроків
Первак О. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). "До радості". Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Поглиблення понять про оду. Композиція/ О. Первак, Т. Кам'янецька, С. Березовська (стр.27-30) Кл.слова: план-конспект уроку,Фрідріх Шиллер, До радості, про твір,зарубіжна література
Первак О. Генріх Гейне (1797-1856). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін). ("На півночі кедр одинокий...", "Коли розлучаються двоє..."). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів./ О. Первак, Т. Кам’янецька, С. Березовська (стр.37-42) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література,німецький романтизм
Оробець С. Як не перетворитися на ліліпута? Урок за романом Дж. Свіфта "Мандри Гуллівера"/ С. Оробець (стр.53-55) Кл.слова: зарубіжна література,план-конспект уроку,Дж. Свіфт, Мандри Гулливера, про твір
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Ніколенко О. Компетентності - сходинки до сучасного світу Інтеграція учнів у сучасний світ - головне завдання нової української школи/ О. Ніколенко (стр.2-7) Кл.слова: компетентісний підхід,нова українська школа
Кузьменчук І. Подіумна дискусія у дистанційному форматі "зарубіжна література в школі та особистість цифрової доби: у пошуках відповідностей/ І. Кузьменчук (стр.8-9) Кл.слова: дискусія,історія читання
Майхер О. Творчі конкурси як засіб залучення до читання/ О. Майхер (стр.14-16) Кл.слова: творчі конкурси,книга у житті дитини
Дудинська Л. З книжкою після уроків з досвіду організації гурткової роботи/ Л. Дудинська (стр.17) Кл.слова: літературний клуб
Козієва В. "Поезія, що розчулює небеса" аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору Лі Бо "Сосна біля південної галереї"/ В. Козієва (стр.21-23) Кл.слова: інтерпритація,художній образ,символ
Романенко Н. Чарівний світ театру. Урок позакласного читання за казкою С. Я. Маршака "Дванадцять місяців"/ Н. Романенко (стр.24-26) Кл.слова: Маршак С. Я., Дванадцять місяців,конспект уроку
Янкович О. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Янкович (стр.27-31) Кл.слова: календарно-тематичне планування,зарубіжна література
Первак О. Поняття про реалізм, історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму ( зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом)./ О. Первак (стр.32-36) Кл.слова: реалізм,натуралізм,критичний пафос
Первак О. Оноре де Бальзак (1799-1850) - основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. О. де Бальзак і Україна. "Людська комедія": історія написання, художня структура,тематика і проблематика, образи. Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії"/ О. Первак (стр.37-40) Кл.слова: Бальзак, Гобсек,Бальзак , Людська комедія,конспект уроку
Первак О. Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа). Поглиблення поняття про образ (типовий)/ О. Первак (стр.45-49) Кл.слова: образ Гобсека,конспект уроку
Первак О. Розвиток мовлення. Групова узагальнювальна характеристика літературних героїв. Усний роздум: скільки гобсеків у повісті Бальзака (проблема влади золота над героями повісті)?/ О. Первак (стр.54-59) Кл.слова: розвиток мовлення,проблема влади,конспект уроку
Дудинська Л. Встреча с поэзией Владимира Высоцкого. Литературная гостиная. / Л. Дудинська (стр.60-64) Кл.слова: Висоцький Володимир
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Ніколенко О. Когнітивне картування як технологія формування літературних компетентностей у сучасну добу/ О. Ніколенко (стр.2-7) Кл.слова: сучасний світ,когнітивне картування
Бойко С. Цей дивовижний світ бібліотек / С. Бойко, С. Маслова (стр.17-21) Кл.слова: позакласний захід,бібліотекар
Первак О. Микола Васильович Гоголь (1809-1852). Петербурзький етап життя і творчості письменника. Значення М. В. Гоголя для розвитку української та зарубіжних літератур. "Ревізор". Творча історія п’єси./ О. Первак (стр.22-26) Кл.слова: Гоголь Микола Васильович,петербурзький етап життя
Первак О. Образи чиновників у п’єсі "Ревізор"./ О. Первак (стр.26-32) Кл.слова: образ чиновників,п’єса "Ревізор"
Первак О. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси. Поглиблення понять про комедію/ О. Первак (стр.33-36)
Первак О. Цикл перербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті "Шинель". Особливості сюжету й композиції. Поглиблення понять про повість/ О. Первак (стр.36-42) Кл.слова: конспект уроку,петербурзькі повісті
Первак О. Художнє новаторство М. Гоголя у розробці теми "маленької людини" у російській літературі першої половини XIX ст./ О. Первак (стр.43-45)
Єрмакова О. "Щоб вірш твій завше був крилатий..." Урок за творчістю Поля Верлена/ О. Єрмакова (стр.55-57) Кл.слова: творчість Поля Верлена
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Котусенко О. З урахуванням завдань сучасної освіти із літератури/ О. Котусенко (стр.2)
Клименко Ж. "... А що ж таке людина?/ Ж. Клименко (стр.3-11)
Ігнатенко Д. Кіносценарій за оповіданням Е. А. По "Золотий жук"/ Д. Ігнатенко, О. Гук (стр.13-17)
Кузнєцова О. Застосування методу аналізу ситуацій (Case-Study) для формування самостійності учнів на уроках/ О. Кузнєцова (стр.18-19)
Бусел С. У світі дитячої творчості/ С. Бусел (стр.19-21)
Кузнєцова О. Людина та її можливості. Кейс-урок за оповіданням Р. Шеклі "Запах думок"/ О. Кузнєцова (стр.22-23)
Романенко Н. Я обираю людство! Урок за оповіданням Р. Бредбері "Канікули"/ Н. Романенко (стр.24-26)
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова (стр.27-33)
Первачук О. Образна система повісті "Тев’є-молочар"/ О. Первачук, І. Щур, Н. Чиркова (стр.33-36)
Первак О. Філософські проблеми повісті "Тев’є-молочар". Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва/ О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова (стр.36-40)
Первак О. Гарпер Лі (1926-2016). "Убити пересмішника". Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Образ Атикуса Фінча. Класична і масова література. Поглиблення поняття про "художність"./ О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова (стр.40-46)
Первак О. Моральні ідеали у повісті "Убити пересмішника". Проблема расової дискримінації/ О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова (стр.46-53)
Первак О. Кіноповісті та кіноромани. Хосе Рівера, Тім Салліван. "Листи до Джульєтти" (США,2010, реж. Г. Вінік)/ О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова (стр.55-59)
Вознюк Л. Расширение обьема знаний по теме "Имя числительное" для современных школьников/ Л. Вознюк (стр.60-63) Кл.слова: самостійні частини мови,числівник,орфографія
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сторонянська, Ірина, Беновська, Лілія
Назва : Бюджети розвитку місцевих бюджетів: проблеми формування та використання в контексті поглиблення фінансової децентралізації
Місце публікування : Фінанси України. - Київ, 2016. - № 5. - С. 34-47 (Шифр Ф375529/2016/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бюджет розвитку--доходи--місцеві бюджети
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Первак, Олександр, Сунік, Галина, Якобчук, Ірина
Назва : Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). (ТЛ) Комедія, сатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію : Урок № 54
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 52-55 (Шифр В651854400/2017/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--комедія--гумор
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Первак, Олександр, Кам'янецька, Тамара, Березовська, Світлана
Назва : Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). "До радості". Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Поглиблення понять про оду. Композиція
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 9. - С. 27-30 (Шифр В651854400/2017/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--фрідріх шиллер, до радості, про твір--зарубіжна література
Знайти схожі

18.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Первак, Олександр
Назва : Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа). Поглиблення поняття про образ (типовий)
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 1. - С. 45-49 (Шифр В651854400/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ гобсека--конспект уроку
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Первак, Олександр
Назва : Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси. Поглиблення понять про комедію
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 33-36 (Шифр В651854400/2018/2)
Знайти схожі

20.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Первак, Олександр
Назва : Цикл перербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті "Шинель". Особливості сюжету й композиції. Поглиблення понять про повість
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 36-42 (Шифр В651854400/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конспект уроку--петербурзькі повісті
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)