Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=політика визнання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Gedifew B. T.
Назва : Self-Other Dialectic, Hegel, and the Contemporary theory of 'The Politics of Recognition'
Паралельн. назви :Діалектика «свій-інший», гегель і сучасна теорія «політики визнання»
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 5. - С. 5-12. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--політика визнання--визнання--самопізнання
Анотація: Стаття присвячена переусвідомленню сучасної концепції «політики визнання» в контексті діалектики «свій-інший», поданої Гегелем у «Феноменології духу». Цілком слушно Гегель вважається передтечею і натхненником для сучасних теорій політики ідентичності. Метою статті є доведення ідейного зв'язку між гегелівським вченням про «визнання» та «самосвідомість» і сучасними уявленнями про зміст політики ідентичності. Доводиться, що Гегель має величезний вплив на чинні дискусії щодо політики ідентичності. Посилаючись на «Феноменологію духу», автор статті демонструє, що розробка Гегелем поняття «визнання» з точки зору діалектики свідомості є необхідною передумовою для розуміння більш широких онтологічних і гносеологічних засад сучасної політики визнання. Обґрунтовується думка, що гегелівська ідея свободи і визнання підтримує існуючу конституційну ліберальну систему для задоволення «потреб» та «вимог» визнання, на яких будується теорія ідентичності. Як підкреслював Гегель у багатьох своїх працях, у ході історії людства, Держава (включаючи створені інститути) - це Абсолютний Дух, який актуалізує взаємну свободу та взаємне визнання людей у більш широкому політичному просторі. Відштовхуючись від цих гегелівських тез, автор статті дійшов висновку, що освіта, дорадча демократія, інститути громадянського суспільства є інструментами для вирішення конкуруючих «потреб» та «вимог» визнання в політиці ідентичності, які не торкаються конституційного визнання соцієтальних прав та інтересів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)