Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=помилки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Drahuntsov, Roman.
    Potential disguisingattack vectors on security operation centers and SIEM systems = Потенційні відволікаючі атаки на операційні центри безпеки та SIEM системи / R. Drahuntsov, D. Rabchun // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 14. - С. 6-16, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
обхід -- моніторинг -- тактики супротивника
Анотація: В даній статі розглянуто деякі потенційні вектори атак, що можуть бути здійснені на системи моніторингу операційних центрів безпеки (SOC), зокрема системи SIEM. Широко розповсюджені проблеми таких центрів, такі як великі обсяги хибних позитивних спрацювань, або не абсолютно точна конфігурація кореляційних правил, можуть призводити до ситуацій в яких порушник має змогу спровокувати небажаний стан системи моніторингу. Ми виявили три потенційні вектори подолання моніторингу SOC, що здійснюється через SIEM. Перший вектор ґрунтується на механізмі, що використовується для збору даних про події -log collector: Некоректний стан роботи SIEM може бути досягнутий за допомогою генерації сторонніх беззмістовних даних про події та спрямування їх на SIEM. Потік підроблених даних може спровокувати появу помилкових інцидентів, який витрачає час та можливості для реагування відповідного персоналу. Другий вектор вимагає від агенту загрози певних знань про фактичну конфігурацію SIEM -експлуатація проблем кореляційний правил. Беручи до уваги той факт, що кореляційні правила SIEM створюються вручну, вони можуть містити логічні помилки -певні правила детектування можуть не спрацьовувати на всі необхідні індикатори шкідливої активності. Агент загрози, що знає про такі особливості, може задовольнити критерії не-детектування та таким чином замаскувати процес атаки під легітимну активність. Останній досліджений вектор базується на надлишково чутливих правилах детектування, що генерують істотний обсяг хибно позитивних повідомлень, але все одно залишаються активними. Агент загрози може провокувати хибні тривоги на постійній основі для відволікання аналітиків та проведення атак під "шумовим маскуванням". Усі три вектори були досліджені нами в ході аналізу практичних інсталяцій SIEM та процесів SOC, що визнані стандартами індустрії. На даний момент ми не маємо інформації про те, що дані атаки вже відбувались в реальному середовищі, але існує висока вірогідність появи таких тактик в майбутньому. Мета даного дослідження полягає у висвітленні можливих ризиків для операційних центрів безпеки, пов'язаних з поточними процесами та практиками, що використовуються в індустрії, та розробити стратегії подолання даних проблем у перспективі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Rabchun, Dmytro
Рабчун Дмитро Ігорович
Драгунцов Роман Ігорович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Durdas, A.
    Modern approaches to teaching foreign languages at french universities [Електронний ресурс] / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P86-91, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- друга мова -- іноземна мова -- університет
Анотація: Статтю присвячено дослідженню сучасних підходів до викладання іноземної/другої мови у французьких університетах, проблем, пов’язаних із викладанням, та сучасним викликам, зумовленим історичними, соціальними та культурними факторами. Галузь дослідження питань вивчення іноземних мов зазначено в статті як відносно молоду дисципліну. Підкреслено, що моделі навчання, згідно з якими засвоєння мови розглядалось як формування звичок, а також обґрунтовані методи навчання, в основі яких – запам’ятовування та тренування, поступилися місцем когнітивним підходам, орієнтованим на обробку інформації, що призвело до розвитку методів, заснованих на розумінні та спілкуванні. У статті підкреслюється, що Франція традиційно розглядається як одномовна країна, а система двомовної освіти доступна лише для деяких регіональних мов: бретонської, корсиканської, окситанської, каталонської, баскської та німецької. Зазначено, що вивчення іноземної мови в умовах закладу освіти відбувається в умовах структурних обмежень, таких як обмежений час контактування та відсутність соціалізації за допомогою мови, що вивчається, та через спільноту, яка розмовляє мовою, яка вивчається. Ідея наявності «носія мови» в якості професійної моделі все ще домінує у мовній освіті, хоча це нереально і неможливо визначити. У статті підкреслено, що мовні помилки часто стигматизуються, замість того, щоб їх розглядати як природну та значущу частину побудови комунікативних навичок. Виділено сучасний мовний та іншомовний підходи до викладання іноземної/другої мови. Наголошено на парадоксах вивчення другої мови у французьких університетах, які стосуються обов’язків фахівців з викладання іноземної/другої мови. Проаналізовано три різні проблеми вивчення та викладання другої мови на університетському рівні у Франції. Розглянуто фактори, які впливають на засвоєння другої мови: кількість вкладених даних, зануреність студентів у мову, тип взаємодії, в якій вони беруть участь; якість зворотного зв’язку, який вони отримують. Зазначено недостатню кількість годин, що виділяються на вивчення другої мови у французьких університетах. Використання навчальних та комунікаційних технологій у поєднанні з очним викладанням пропонується як практичне рішення проблеми в сучасних умовах вищої освіти у Франції.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kostenko, O.
Mostytska, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Gulyamov, B.
    Social doctrine of the Ecumenical Patriarchate about the family = Соціальне вчення вселенського патріархату про родину / B. Gulyamov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальне вчення -- православна традиція -- християнський персоналізм -- теологія любові
Анотація: Вчення про родину стоїть у центрі класичної християнської соціальної доктрини, оскільки родина є взірцем для всякої соціальності – церковної громади, трудового колективу, місцевої громади, нації, людства. Сучасна криза родини приводить до трансформації соціального вчення, коли взірцем стають міжособистісні відносини. А саме, відносини між чоловіком та жінкою в родині, відносини особистості та Бога, відносини у чернечій громаді, відносини у церковній євхаристійній громаді стають загальним ідеалом, який пропонується для світської соціальності. У етиці родинного життя соціальне вчення Константинопольського патріархату особливий наголос робить на абсолютній гідності особистості від моменту її зачаття до природної смерті. Велика увага приділяється захисту дітей від різноманітних загроз у соціумі, пропонуються дієві заходи для уникнення злочинів проти дітей. Також дається апологія усіх сторін сексуального життя родини, засуджуються різноманітні упередження щодо жінок та шлюбу. В цілому соціальне вчення Константинопольського патріархату про родину є виразом етики християнського реалізму, при якому визнання абсолютності певних цінностей поєднується з готовністю зрозуміти і простити людські помилки. У вченні про родину соціальне вчення з позицій комунітаризму переходить до прийняття засад християнського персоналізму.
Дод.точки доступу:
Богдан Гулямов


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Ilyenko, Anna.
    Prospective methods of protecting the framework web application on the gradle automatic assembly system = Перспективні методи захисту вебзастосунку фреймворку на системі автоматичної збірки gradle / A. Ilyenko, S. Ilyenko, T. Kulish // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 14. - С. 107-117, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.107117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
фреймворк -- тести -- тестові дані -- автоматизація -- клієнт -- вебсервер
Анотація: Стаття призначена розгляду проблеми забезпечення захисту веб застосунку фреймворку на системі автоматичної збірки gradle та визначення ї перспективних методів забезпечення захисту. В даній статті визначено, що базовим і загальноприйнятим підходом що забезпечує безпеку вебзастосунку виступає правильно побудований тестовий фреймворк. В процесі дослідження зроблено аналіз сучасних методів захисту вебзастосунку фреймворку на системі автоматичної збіркиgradle. Зроблено порівняльний аналіз методів, що входять у одну підкатегорію. На підставі проведеного аналізу сучасний фреймворкі ввизначені основні підходи і методи щодо організації захистузастосунку. Ще при плануванні тестового фреймворку перед автоматизатором ставляться задача вибрати методи, що будуть вирішувати поставлені задачі, будуть гнучкими для змін, легкими для читання і швидкими при пошуку вразливостей застосунку. На етапі розробки тестового фреймворку планується вибір методу, що закриватиме свою категорію. Вибирати перевірку клієнта, вебсервера чи обох відразу; написання аpiі uiтестів реалізовувати у окремих проектах чи одному, які тестові дані використовувати; як генерувати і передавати токени користувача; які патерни використовувати, чи є у них потреба, реалізовувати паралелізацію чи ні. Реалізовувати паралелізацію для apiтестів чи для uiтакож; як перевіряти моделі, що приходять у респонсах. У даній статті наведено методи, що закриватимуть ці питання і зроблено їх короткий аналіз. Проведене в статті дослідження перспективних методів та засобів захисту вебзастосунку фреймворку на системі автоматичної збірки gradleдозволяє стверджувати, що правильно побудований тестовий фреймворк, є одним з дієвих та комплексних підходів щодо забезпечення інформації безпеки, що дозволить своєчасно виявляти вразливості та своєчасно виправити порушення ще на початковому етапі розробки продукту, тим самим зменшивши ціну помилки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ilyenko, Sergii
Ільєнко Сергій Сергійович
Kulish, Tatiana
Куліш Тетяна Миколаївна
Ільєнко Анна Вадимівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
   908(520)
   P86


   
    Postwar Japan as History / edited by Andrew Gordon. - Berkeley : University of California Press ; Los Angeles ; London, 1993. - xii, 496 p. : il, карти. - ISBN 978-0-520-07475-0 (paper : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія Японії, 1945-

   Японія--Історія, 1945-
Кл.слова (ненормовані):
history -- japan
Анотація: Піднесення Японії до світової економічної могутності викликало багато коментарів, але мало хто вважав це результатом, серед іншого, історії. Тут шістнадцять вчених роблять саме це. Вони розглядають три споріднені теми з післявоєнної історії, усі вони описують поточні історичні процеси; Надзвичайне економічне зростання Японії та водночас такі непередбачені продовження, як стійкість справді консервативного правління. Уже понад п’ятдесят років Японією керує консервативна гегемонія, яка, здається, приносить в жертву політичний плюралізм заради потреб економічного зростання. Пузир ставав все більшим і більшим. З постійною присутністю американських економічних порівнянь це породило своєрідну культуру управління, ідеологію, за допомогою якої люди обмінювали національне багатство та промислову потужність на дуже мізерне підвищення власного рівня життя. З песимістичним поглядом можна побачити – як і багато цих учених – найбільший розрив з часів реставрації Мейдзі: поразка Другої світової війни, післявоєнна окупація. Саме цей розрив є великою проблемою Японії, якою є сама статистика. Оптимістично інші вважають, що, незважаючи на всі помилки та випадковості, спадкоємність японської культури сама по собі стане джерелом більшої різноманітності та більшого успіху.
Дод.точки доступу:
Gordon, Andrew \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
378.1:159.9](477)
Е 27


    Євтух, М.
    Педагогічна практика у професійній підготовці психолога / Микола Євтух // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 43–45. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогічна практика--Майбутні психологи

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- студенти-практиканти -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглядаються проблеми організації педагогічної практики в професійній підготовці психологів. Обгрунтовується важливість самостійної роботи студентів, висвітлюються типові помилки студентів-практикантів, пропонуються науково-методичні рекомендації викладачам і керівникам практики від ВНЗ.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.


    Ільєнко, Анна Вадимівна.
    Програмний модуль відслідковування помилок у високонавантажених веб-додатках на базі використання авторського алгоритму логеру / А. В. Ільєнко, С. С. Ільєнко, Д. С. Сташевський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 11. - С. 61-72, DOI 10.28925/2663-4023.2021.11.6172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
високонавантажений веб-додаток -- логер -- відслідковування помилок
Анотація: Дана стаття присвячена розгляду подальших актуальних шляхів забезпечення процедури відслідковування помилок у високонавантажених веб-додатках реалізованих мовою програмування Javascript. У статті досліджено та визначено, що помилки, які виникають при розробці та використанні сучасних високонавантажених веб-додатків є дуже небезпечними, оскільки впливають на повноцінну життєдіяльність інформаційної системи в цілому та можуть призводити до порушення конфіденційності та цілісності персональної інформації користувачів. В статті авторами розглянуті питання обробки помилок у мові програмування Javascript, проблема та необхідність відслідковування помилок у високонавантажених веб-додатках, поняття високонавантажених веб-додатків, існуючі методи та підходи відслідковування помилок, принципи побудови сучасних високонавантажених веб-додатків, порівняння існуючих рішень для відслідковування помилок у високонавантежних веб-додатках реалізованих мовою програмування Javascript. Результатом даних досліджень стало створення авторського програмного модулю відслідковування помилок у висконавантажених веб-додатках для вирішення проблеми логування помилок, аналіз логів на повноту, обробку помилок та вирішення їх в майбутньому. Також впровадження такого рішення дозволяє зменшити розмірпрограмного додатку для завантаження до 5 кілобайтта зберігати історію помилок. Розроблений програмний модуль відслідковування помилок у високонавантажених веб-додатках складається з двох частин клієнтської та серверної. Кожна частина є незалежним програмним модулем та може бути переконфігурована з мінімальними змінами конфігурації на будь-якому іншому ресурсі.Така реалізація дає змогу повністю збирати метрики про кожен XMLHTTP запит, збирати інформацію про оточення користувача в якому сталася помилка, збирати інформація про те, чим саме була викликана помилка,визначати конкретне місце, де сталася помилка при виконанні програмного коду, за допомогою власноруч розробленого алгоритму, зберігати історії помилок у журналі Kibana. Можливі напрямки розвитку цієї роботи пов’язані із розширенням алгоритму відслідковування помилок, для збору більшої кількості даних та удосконалення їх агрегації, на основі розширення метрик. Авторами в подальшому планується ряд науково технічних рішень розробки та впровадження ефективних методів, засобів забезпечення вимог, принципів та підходів забезпечення кібернетичної безпеки та організації захисту на основі використання авторських підходів відслідковування помилок у високонавантажених веб-додатках в дослідних комп’ютерних системах та мережах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ільєнко, Сергій Сергійович
Сташевський, Данило Сергійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: І691205/2019/22/24
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 22/24
Зміст:
Винник, М. В. Англія в XI-XV ст. : всесвітня історія. Англійська мова. 7 клас / М. В. Винник, Х. В. Вовчук. - С.84-87.
Забара, Т. С. Політичне становище Європи після Віденського конгресу. Національний і революційний рухи в Європі у 20-х рр. XIX ст. : всесвітня історія. 9 клас / Т. С. Забара. - С.78-84.
Передерій, Л. М. Велика французька революція кінця XVIII ст. Європа у період наполеонівських війн : всесвітня історія. 9 клас / Л. М. Передерій ; Л. М. Передрій. - С.74-78.
Болтромюк, В. В. Культура наприкінці XIX - на початку XXст. у країнах Європи та Північної Америки : всесвітня історія. 10 клас / В. В. Болтромюк. - С.68-74.
Іванішина, Т. І. Проголошення незалежності України : історія України. 11 клас / Т. І. Іванішина. - С.65-68.
Горбачова, Г. Г. Соціалізація особистості : громадянська освіта. 10 клас / Г. Г. Горбачова. - С.55-65.
Данилюк, К. Г. Історичні диктанти : всесвітня історія. 10 клас / К. Г. Данилюк. - С.40-55.
Рубленко, В. М. Тести "Україна під час Другої світової війни 1939-1945 рр” : історія України. 10 клас / В. М. Рубленко. - С.38-40.
Немировський, Борис. Перша і найкривавіша: недооцінена війна / Б. Немировський. - С.35-38.
Щур, Марія. Україна 1991 року стала продовженням Акту про Незалежність УНР / М. Щур. - С.33-35.
Костюк, Богдана. 100 років від проголошення Незалежності України: здобутки й спадок / Б. Костюк. - С.31-33.
Портников, Віталій. Про історію і сучасність / В. Портников. - С.27-31.
Зімбалевська, Ю. П. Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу / Ю. П. Зімбалевська. - С.20-27.
Рябовол, Л. Т. Зарубіжний досвід формування правової культури учнів на уроках основ правознавства / Л. Т. Рябовол. - С.14-20.
Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного спрямування у 2019/2020 н. р. : додаток до листа... від 01.07.2019 р. № 1/11- 5966. - С.6-14.
Тайна вечеря - помилки Леонардо да Вінчі : інтернет-новини. - С.2.
Інтернет-марафон за системою "Все включено” або Натхнення багато не буває!. - С.4-6.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Бєгун, В. В.
    Про можливість автоматизації оцінки рівня культури безпеки на основі спостереження поточних параметрів [Текст] / В. В. Бєгун, П. О. Волошин // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2021. - N 1. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
культура безпеки -- показники та індикатори безпеки -- статистичні помилки -- моделювання -- система електронного документообігу
Дод.точки доступу:
Волошин, П. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Б222100/2016/4
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Арматова, Неоніла Олегівна. Патентна документація в системі інформаційного забезпечення науки: сутність, функції, значення / Н. О. Арматова, Л. Я. Філіпова. - С.4-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патентна документація, інформаційне забезпечення, наукові комунікації, інтернет
Ляхоцький, В. П. Методика використання хмарних обчислень для ефектної організації наукової роботи / В. П. Ляхоцький, Л. Л. Ляхоцька. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмарні обчислення, організація наукової роботи, сервіси Coogle
Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. Документи радянських спецслужб щодо зовнішніх контактів українського екзархату руської православної церкви у 1950-х роках / Д. В. Вєдєнєєв. - С.18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документи, археографія, документознавство, релігія, Православна Церква, церковна дипломатія
Бриль, Юлія Олексіївна. Професійна підготовка фахівців документно-інформаційної сфери: міжнародний досвід / Ю. О. Бриль. - С.28-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документознавство, керування документацією, міжнародний досвід, професійна підготовка, школа бібліотекознавства
Матвійчук, Лариса Олександрівна. Бібліографічні видання кінця XX -початку XXI століття в Національній Академії Наук України: традиції та інновації (1992-2012) / Л. О. Матвійчук. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліографічні покажчики вчених, бібліографічні праці, академічні бібліографії
Рибачок, Олег Миколайович. Стратегії бібліотеки конгресу США в галузі створення національної цифрової бібліотеки у 1995-2015 роках / О. М. Рибачок. - С.44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна цифрова бібліотека, програма"Пам’ять Америки", цифрові колекції
Тур, Оксана Миколаївна. Мовні помилки в ДСТУ 8302:2015 "Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання" / О. М. Тур. - С.51-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, бібліографічне посилання, термін, мовна конструкція
Кашеварова, Наталія Григорівна. Документи канцелярії А. Розенберга в складі зібрань федерального архіву в Берліні як джерело з ідеологічної складової нацистської окупаційної політики в східній Європі під час Другої Світової Війни / Н. Г. Кашеварова. - С.56-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історичне джерело, ідеологія націонал-соціалізму, концепція А. Розенберга
Шматко, Тарас Григорович. Архівно-документальні матеріали органів держбезпеки в забезпеченні (організації) ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (1986 рік) / Т. Г. Шматко ; 67-81
Кл.слова: органи держбезпеки, аварія на Чорнобильській АЕС, оперативно-слідча група
Курбан, Олександр Васильович. Сучасна гібридна війна та її інформаційна складова / О. В. Курбан. - С.82-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гібридна війна, соціальні онлайнові мережі, інформаційна війна
Толок, Євгенія Василівна. Рекламна діяльність в Україні: основні підходи до побудови системи державного управління / Є. В. Толок. - С.90-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама, державний контроль, управління рекламною діяльністю, державне регулювання
Шипота, Галина Євгенівна. Трансформація інформаційного забезпечення професійної комунікації фахівців в умовах розвитку медіакультури / Г. Є. Шипота. - С.96-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна комуніуація, галузеві ресурси, інформаційні потреби спеціалістів, медіакультура
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Бараннік, Володимир Вікторович.
    Технологія кодування трансформант в системах управління бітовою швидкістю відеопотоку / В. В. Бараннік, Ю. М. Рябуха, П. М. Гуржій // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 7. - С. 64-71, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.6371. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
бітова швидкість -- кодування відеопотоку -- нерівноваговий код
Анотація: Розглядаються концептуальні засади побудови ефективного методу кодування у складі модулю управління бітовою швидкістю трафіку відео у системі обробки відеоданих на рівні джерела.Розкривається сутність використання запропонованого методу у ході управління бітовою швидкістю відео потоку, а саме –принципи побудови кодового представлення фрагмента кадру та підходи щодо визначення структурних одиниць окремого відеокадру, у рамках якого здійснюється управління. Метод орієнтується на обробку бітового представлення трансформант ДКП, при цьому, на даному етапі обробки трансформанта розглядається як структурна складова кадру відео потоку,на рівні якої здійснюється кодування. У той же час,для забезпечення гнучкості управління бітовою швидкістю відеотрафіку, відносно кожної з трансформант виконується декомпозиція до рівня множини бітових площин.Доводиться, що запропонований підхід потенційно здатний забезпечити меншення бітової швидкості відеопотоку за найгірших умов,тобто,коли виконується компонентне кодування.Окрім того,такий принцип формування кодового представлення фрагменту відео потоку дозволяє контролювати рівень помилки, яку може бути внесено у процесі управління бітовою швидкістю. Придставлення трансформант, метод здатен забезпечити вищі показники стиснення як наслідок того, що значення ймовірності виявлення довжин двійкових серій та величини виявлених довжин у межах бітової площини будуть більшими, ніж у випадку компонентного кодування.Це пояснюється структурними особливостями розподілу двійкових елементів у межах кожної з бітових площин, які разом формують трансформанту ДКП.Зокрема,високочастотні області трансформант частіше за все формується ланцюжками нульових елементів.Рішення,запропоновані у рамках розробки методу кодування, здатні забезпечити достатню гнучкість управління бітовою швидкістю потоку відео, а також можливість оперативної зміни бітової
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рябуха, Юрій Миколайович
Гуржій, Павло Миколайович


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Бондар, Л.
    Супровід самоосвіти педагогів: уникаємо помилок / Лариса Бондар // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 12–15. - Зміст: Чому самоосвіта? ; Як побудувати індивідуальний маршрут професійного розвитку педагога? ; Додаток : Організація самоосвіти: порадник для вихователя-методиста.

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- самоосвіта -- педагоги -- вихователі -- помилки -- індивідуальний маршрут -- організація -- порадник
Анотація: У статті запропоновано підказки, які допоможуть побудувати індивідуальні маршрути професійного розвитку педагогів дошкільних навчальних закладів та уникнути помилок під час визначення цілей педагогічної діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Бондар, Лариса.
    LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи [Текст] / Л. Бондар, С. Гуцол // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2013. - № 2. - С. 18-26.

Кл.слова (ненормовані):
методика Марії Монтессорі, LEGO-конструктор як ігровий дидактичний засіб, набори конструкторів LEGO Education, конструктивні вміння, контроль помилки
Дод.точки доступу:
Гуцол, Світлана


Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Бруке, Зач.
    Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 66-68

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг у світі -- загрози міжнародних досліджень -- проблеми для дослідників

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
   37.016:811.111(072)
   Б 94


    Буяновер , Анна Борисовна.
    Упражнения по предупреждению речевых и грамматических ошибок : пособие для учителя / А. Б. Буяновер ; редактор Л. Е. Ивашень. - Киев : Радянська школа, 1990. - 136 с. - ISBN 5-330-01283-Х : 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Англійська мова--Методика викладання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
попередження помилок -- редагування -- переклад -- лексика -- фразеологія -- морфологія -- синтаксис -- фактичні помилки
Дод.точки доступу:
Ивашень, Л. Е. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: В890024/2014/5
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2014р. N 5
Зміст:
Мураховський, Анатолій. Книговидання в Україні: аналітичний огляд за підсумками 2013 року / А. Мураховський, С. Буряк. - С.3-10. - Библиогр.: с.
Кл.слова: АСОРТИМЕНТ ВИДАВНИЧОЇ ПРОДУКЦІЇ, КІЛЬКІСНІ ПОКАЗНИКИ, ВИДАВНИЧІ ОРГАНІЗАЦІЇ
Плиса, Галина. Дотримання редакціями друкованих ЗМІ нормативних документів під час оформлення вихідних відомостей у періодичних (крім газет) і продовжуваних виданнях за 2013 рік / Г. Плиса, Ю. Хювенен. - С.11-14
Кл.слова: ПОМИЛКИ В ОФОРМЛЕННІ ВИДАНЬ, ОХОРОНА АВТОРСЬКОГО ПРАВА, МІЖНАРОДНИЙ СТАНДАРТ
Чепелюк, Василь. Культурно-мистецькі проблеми регіонального простору у вимірах наукових досліджень / В. Чепелюк. - С.14-15
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНЕ СТАНОВЛЕННЯ, ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК, ДУХОВНІ ВИТОКИ
Турченко, Федір. Останній парадокс Петра Шелеста / Ф. Турченко, О. Штейнле. - С.15-16
Кл.слова: ЛЮДИ РАДЯНСЬКОЇ ЕПОХИ, НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПОЛІТИЧНІ ДІЯЧІ
Патрикей, Світлана. Розвиток бібліографічної інформації про окремі регіони України у XIX- на початку XX століття / С. Патрикей. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КРАЄЗНАВЧІ БІБЛІОГРАФІЧНІ ПОКАЖЧИКИ, ІСТОРИЧНІ РЕГІОНИ, БІБЛІОГРАФІЧНІ ПОСІБНИКИ
Геращенко, Михайло. До питання про новітню бібліографічну терміносистему (на правах дискусії) / М. Геращенко, Л. Добровольська. - С.22-23
Кл.слова: БІБЛІОГРАФІЯ, ПОСИЛАННЯ, БІБЛІОГРАФІЧНА ТЕРМІНОСИСТЕМА
Соколов, Віктор. Теоретичні засади аналізу методів вивчення бібліотечного фонду / В. Соколов. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БІБЛІОТЕКА, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, ФОНДОЗНАВСТВО
Баюш, О. Сучасний стан бібліотечних ресурсів сільських бібліотек Півдня України: проблеми та перспективи / О. Баюш. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНІ РЕСУРСИ, БІБЛІОТЕЧНИЙ ФОНД, БІБЛІОТЕЧНІ ПОСЛУГИ
Вараксіна, Наталія. Формування галузевого інформаційного ресурсу в контексті створення електронної бібліотеки / Н. Вараксіна. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА, ДНПБ УКРАЇНИ ІМ. В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Лясота, Галина. Шелковый молитвенник из коллекции графа М. Толстого / Г. Лясота
Кл.слова: ФРАНЦУЗСЬКИЙ МОЛИТОВНИК, ЛІОНСЬКЕ ШОВКОТКАЦТВО, ТКАННА КНИГА
Курас, Дмитро. Україна і більшовизм у теоретичній спадщині Микити Шаповала / Д. Курас. - С.40-44
Лауреат преміїї імені В'ячеслава Чорновола за кращу публіцистичну роботу. Інформація. - С.44
Кл.слова: Х МІЖНАРОДНА КНИЖКОВА ВИСТАВКА, М. КИЇВ, 2014 Р., ПОТАПЧУК СНІЖАННА, ЖУРНАЛІСТИКА
Крайнікова, Тетяна. Медіаконтрольованість як конститутивна ознака медіаконсьюмеризму / Т. Крайнікова
Кл.слова: МЕДІАКОНСЬЮМЕРИЗМ, МЕДІАКОНТРОЛЬОВАНІСТЬ, МАНІПУЛЯЦІЯ
Курбан, Олександр. PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур / О. Курбан. - С.48-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОРПОРАТИВНА РОЗВІДКА, ІНФОРМАЦІЯ, PR
Книжки на Хрещатику. Інформація. - С.51
Кл.слова: Х МІЖНАРОДНА КНИЖКОВА ВИСТАВКА, М. КИЇВ, 2014 Р., НОМІНАЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ ВИДАВНИЦТВА
Бондар, Юрій. Шевченко журналістів.Інформація / Ю. Бондар. - С.52
Кл.слова: ВИДАВНИЧИЙ ПРОЕКТ, ЖУРНАЛІСТИКА, ШЕВЧЕНКО ТАРАС
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.07.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.
Шифр: В890024/2016/7
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2016р. N 7
Зміст:
Буряк, Світлана. Поточна статистика книговидання: перше півріччя 2016 року / С. Буряк. - С.3-9
Кл.слова: асортимент видавничої продукції, кількісні показники, аналіз випуску видань
Плиса, Галина. Ефективність застосування стандартів у видавничій діяльності / Г. Плиса. - С.9-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: законодавчі акти, стандарт, видавнича діяльність
Партико, Зіновій. Статистика помилок в авторських оригіналах / З. Партико, В. Бахрушин. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: авторські оригінали, помилки, статистика
Нерода, Тетяна. Аналіз фондів галузевих музеїв поліграфічно-орієнтованої тематики / Т. Нерода. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друкарський верстат, виробництво паперу, палітурне обладнання
Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2016 році (за матеріалами надходжень обов’язкових примірників у Книжкову палату України). - С.23
Кл.слова: назва видання, засновник видання, періодичність видань
Грабар, Наталя. Вплив спілкування на комунікаційні зв'язки в бібліотечній діяльності / Н. Грабар. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, спілкування, соціально-комунікаційні зв’язки
Лех, Галина. Електронні бібліографічні ресурси шкільної бібліотеки / Г. Лех, Г. Швецова-Водка. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронна бібліографія, комп’ютеризація бібліографічної діяльності бібліотеки, електронні бібліографічні посібники
Лямець, Артем. Модулі комплектування фондів у складі автоматизованих систем арабських бібліотек / А. Лямець. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: арабські бібліотеки, програми автоматизації, модулі купівлі/передплати
Мудроха, Валентина. Атестація як визначальний чинник управління кадровим ресурсом / В. Мудроха. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, атестація, професіограма
Медведєва, Валентина. Виникнення інформаційних шумів та шляхи їхнього усунення / В. Медведєва. - С.38-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційний шум, інформаційні потоки, бібліотечна установа
Орищенко, Ірина. Створення та початковий період діяльності Науково-педагогічної бібліотеки Українського науково-дослідного інституту педагогіки (1926-1930 pp.) / І. Орищенко. - С.41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-педагогічна бібліотека, освітянські бібліотеки, УНДІП
Соколов, Віктор. Культурно-просвітницька та бібліотечна діяльність комітетів піклування про народну тверезість у Київській губернії наприкінці XIX - початку XX ст. / В. Соколов. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотечна діяльність, історія бібліотечної справи, народна тверезість
Біловус, Леся. Український католицький університет у контексті збереження і формування освітніх та духовних традицій українців (за матеріалами діаспорної преси США) / Л. Біловус. - С.50-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність, Український католицький університет, періодичні видання
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: В901257/2020/31/33
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 31/33
Зміст:
Радченко, Ю. В. Робота з креолізованими текстами як засіб опрацювання орфограм нової редакції "Українського правопису" / Ю. В. Радченко. - С.2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: українська мова (креолізований текст), український правопис (орфограми), креолізований текст (українська мова)
Маранська, І. А. Теоретичні аспекти компаративного вивчення шкільного курсу літератури / І. А. Маранська, Г. В. Мінич. - С.7-15. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: українська література (компаративістика), компаративний аналіз (українська література), література (шкільний курс; компаративістика)
Голик, О. "Найглибше бачиш тільки серцем..." : компаративний урок літератури / О. Голик. - С.16-21. - Бібліошгр.: 5 назв.
Кл.слова: українська література (компаративістика), компаративний урок літератури, література (компаративний урок)
Висоцька, С. В. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : урок-ярмарок / С. В. Висоцька. - С.22-26. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська мова (6 клас), 6 клас (українська мова), урок-ярмарок (українська мова)
Левковець, П. І. Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Характеристика образів Сергія та Митька : 6 клас / П. І. Левковець. - С.27-29. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська література (6 клас), 6 клас (українська література), комбінований урок (українська література)
Кравченко, Н. В. Узагальнення й систематизація вивченого про службові частини мови : 7 клас / Н. В. Кравченко. - С.30-32
Кл.слова: українська мова (7 клас), 7 клас (українська мова), службові частини мови (українська мова)
Крижана, Ю. О. Узагальнення й систематизація вивченого про дієслово : урок-подорож: 7 клас / Ю. О. Крижана. - С.33-36
Кл.слова: українська мова (7 клас), 7 клас (українськаммова), урок-подорож (українська мова)
Горбунова, В. В. Безсполучникове складне речення. Розділові знаки (двокрапка) у безсполучниковому складному реченні : 9 клас / В. В. Горбунова. - С.37-40
Кл.слова: українська мова (9 клас), 9 клас (українська мова), безсполучникове складне речення
Скоробагата, Н. І. Григорій Сковорода як символ мудрості української землі. Огляд життя і творчості : 9 клас / Н. І. Скоробагата. - С.41-45
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), афоризми (філософія; література)
Вітвіцька, Ю. Остап Вишня. Трагізм творчої долі українського гумориста. "Моя автобіографія" : урок-портрет: 11 клас / Ю. Вітвіцька. - С.46-52. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: українська література (11 клас), 11 клас (українська література), український гуморист
Шолох, Н. Т. Уроки розвитку мовлення на краєзнавчому матеріалі : 5-8 клас / Н. Т. Шолох. - С.53-62
Кл.слова: українська мова (мовлення; 5-8 кл.), 5-8 кл. (розвиток мовлення), розвиток мовлення (5-8 кл.)
Нікішина, В. І. Фемінітиви в українській мові: традиційні словотвірні форми чи виклик сучасності? / В. І. Нікішина, О. О. Румянцева-Лахтіна. - С.63-67. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: українська мова (фемінітиви), словотвір (фемінітиви), фемінітиви (українська мова)
Поповський, А. М. Українські антропоніми, подаровані лісом / А. М. Поповський. - С.68-70. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: Українська О. В., антропоніми (українська мова), прізвища (антропоніми)
Мельників, Р. В. Григорій Косинка. Дещо про харківські сліди в біографії письменника / Р. В. Мельників. - С.71-76. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: українська література, український письменник, біографія письменника
Варич, Н. І. Сімейна обрядовість у контексті запитів сучасного суспільства / Н. І. Варич. - С.77-79
Кл.слова: сімейне виховання, сімейна обрядовість, виховання (сімейна обрядовість)
Скрипнюк, О. В. Види мовних помилок та шляхи їх подолання / О. В. Скрипнюк. - С.80-91. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська мова (мовні помилки), мовні помилки (українська мова), помилки (українська мова в школі)
Сєрик, Н. В. Жінка - найчарівніше творіння на Землі! / Н. В. Сєрик. - С.92-95
Кл.слова: шкіьне свято, жіноче свято (сценарій), сценарій шкільного свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: В353859/2013/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 2
Зміст:
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ ДОСВІД, ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, МАТЕМАТИЧНА УЯВА
Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17.
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК, СЕНСОРНИЙ ЕТАЛОН, КОНСТРУЮВАННЯ ЯК ВИД ДІЯЛЬНОСТІ, КОНСТРУКТОРИ LEGO EDUCATION, ТЕМАТИЧНІ НАБОРИ LEGO
Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26.
Кл.слова: МЕТОДИКА МАРІЇ МОНТЕССОРІ, LEGO-КОНСТРУКТОР ЯК ІГРОВИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ, НАБОРИ КОНСТРУКТОРІВ LEGO EDUCATION, КОНСТРУКТИВНІ ВМІННЯ, КОНТРОЛЬ ПОМИЛКИ
Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32.
Кл.слова: СЕНСОРНА КІМНАТА, КОРЕКЦІЙНА РОБОТА, КОМПЛЕКС СЕНСОРНИХ ВПРАВ, ПОРУШЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗОРОВОГО АНАЛІЗАТОРА, СЕНСОРНА ІНФОРМАЦІЯ, РЕЛАКСАЦІЙНИЙ ЕФЕКТ
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38.
Кл.слова: МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ, ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ "ЧУЮ, БАЧУ, РОБЛЮ", СЕНСОРНА СИСТЕМА, АНАЛІЗАТОР
Бєлєнька, Ганна. Ознайомлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька. - С.42-49.
Кл.слова: НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЦІЛЕСПРЯМОВАНЕ НАВЧАННЯ, ПРОЦЕС ПІЗНАННЯ, ЕМОЦІЙНА ЗАБАРВЛЕНІСТЬ ПРОЦЕСУ ПІЗНАННЯ, АВТОРСЬКА КАЗКА
Шелудько, Олена. Подорожуємо " Комп'ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, КОМП'ЮТЕРНА ГРАМОТІСТЬ, ГУРТКОВА РОБОТА В КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ, РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ, ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Нєнова. - С.58-65.
Кл.слова: ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ, АКТИВІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ, КОНСУЛЬТУВАННЯ, ТЬЮТОР
Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: В353859/2019/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 10
Зміст:
Скрипка, Ганна. Педрада у формі дебатів: як підготуватися і провести / Г. Скрипка. - С.4-10
Кл.слова: дебати, структура дебатів, правила для учасників
Скрипка, Ганна. Як бути переконливим. Поради для спікерів дебатів. Пам'ятка / Г. Скрипка. - С.11
Скрипка, Ганна. Що має знати ведучий педагогічних дебатів: що робити. Пам'ятка / Г. Скрипка. - С.12-13
Скрипка, Ганна. Глядачі педагогічних дебатів: що робити. Пам'ятка / Г. Скрипка. - С.14
Скрипка, Ганна. Організуйте в дитячому садку печу-кучу / Г. Скрипка. - С.15-18
Кл.слова: японський, PowerPoint
Плануємо без помилок. - С.19-20
Кл.слова: методична робота, типові помилки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)