Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порозуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.
316.6:159.9
Е 69


    Еріксон, Томас.
    В оточенні ідіотів або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти [Текст] / Т. Еріксон ; перекладач В. Махонін. - Харків : Фоліо, 2021. - 251 с. - ISBN 978-966-03-8307-4 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Спілкування--Порозуміння

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний контакт -- адаптація -- письмове спілкування -- стрес -- мова тіла -- моделі поведінки -- нон-фікш
Анотація: «В оточенні ідіотів» — бестселер 2015—2018 років. Томас Еріксон поділяє людей на чотири кольорові типи. Він описує логіку поведінки, темперамент, систему цінностей представників кожного з кольорів. Чому одних людей ми розуміємо з півслова, а інших не розуміємо взагалі? Чому дуже успішні люди інколи здаються нам ідіотами і психопатами? Як подивитися на себе очима інших людей і навчитися розуміти навіть тих, хто на нас абсолютно не схожий? Книга допомагає краще сприймати людей з різними типами поведінки й ефективно з ними спілкуватись і може стати настільною для керівників, психологів, менеджерів усіх рівнів.
Дод.точки доступу:
Махонін, В. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Демчук, Л.
    Шкільні служби порозуміння: відновні практики для створення мирного середовища в школі / Л. Демчук // Іноземні мови в школах України : науково-методичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 48-49. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: І099761/2021/1
   Журнал

Іноземні мови в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ МОН України. - Київ : Педагогічна преса, 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2021р. N 1
Зміст:
Редько, Валерій. Функції сучасного вчителя іноземної мови в умовах компетентнісно орієнтованого навчання: дидактичні та методичні аспекти проблеми / В. Редько, В. Буренко. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонська, Тамара. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності в аудіюванні на уроках іноземної мови в 5-6 коасах гімназії / Т. Полонська. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Горошкін, Ігор. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти: окремі методичні аспекти / І. Горошкін. - С.9-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Пасічник, О. Педагогічне авторство та критерії добору об’єктів соціокультурної дійсності для забезпечення навчального процесу в 5-6 класах гімназій: авторська інтерпретація проблеми / О. Пасічник. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковчук, Михайло. Використання мовленнєвих ситуацій у процесі компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5 класів гімназій: методичний аспект проблеми / М. Яковчук. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадченко, Т. Свобода вибору отримання знань здобувачів освіти / Т. Осадченко. - С.46-47
Демчук, Л. Шкільні служби порозуміння: відновні практики для створення мирного середовища в школі / Л. Демчук. - С.48-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Пискун, Ю. Основні підходи до формування мовної особистості на уроках іноземної мови / Ю. Пискун. - С.49-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лучкевич-Мініна, І. Залучення учнів до діалогу культур: огляд педагогічних технологій / І. Лучкевич-Мініна. - С.50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
316.6:159.923
Ґ 60


    Ґоулстон, Марк.
    Я чую вас наскрізь! Як порозумітися будь з ким [Текст] / Марк Ґоулстон. - 2-е видання. - Дніпро : Моноліт, 2020. - 248 с. - ISBN 978-617-577-161-7 : 290.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

   Психологія особистості


Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- порозуміння -- діалог -- конфлікт -- корпоративна культура -- токсичні стосунки -- переконання -- емпатія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Кириченко, Валентина.
    Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій / В. Кириченко, В. Нечерда // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 38-44. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Соціальне виховання--формування просоціальної поведінки--підлітки

Кл.слова (ненормовані):
просоціальна поведінка -- підлітковий вік -- соціальне виховання -- соціальна практика -- шкільні служби порозуміння
Анотація: Акцентовано увагу на соціальній практиці, шкільних службах порозуміння, театральних виставах різних жанрів, фото-, відео-технологіях.
Дод.точки доступу:
Нечерда, Валерія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Савченко, В. М.
    Вивчення міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я студентами зі спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / В. М. Савченко, В. В. Мельник, В. Р. Поліщук // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 54-62, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- фізична терапія -- ерготерапія -- вивчення -- міжнародна класифікація функціонування -- обмеження життєдіяльності і здоров’я
Анотація: Мета – висвітлити досвід вивчення студентами зі спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я (МКФ). Літературні джерела з електронних баз даних Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського, Російської наукової електронної бібліотеки «eLibrary», присвячених запровадженню МКФ в Україні та інших пострадянських країнах. Офіційні документи з імплементації МКФ в Україні. Методологічні підходи до викладання в закладах вищої освіти клінічних та реабілітаційних дисциплін. МКФ є універсальним інструментом для багатьох спеціалістів у реабілітації для спільної об’єктивної оцінки стану пацієнта, контролю ефективності здійснюваних реабілітаційних впливів, підведенню і порівнянню підсумків на різних етапах реабілітації. Вона забезпечує основу для порозуміння між різними учасниками реабілітаційного процесу. МКФ повинна в повній мірі використовуватися фізичними терапевтами та ерготерапевтами. Це потребує викладання в університетах, що готують фізичних терапевтів та ерготерапевтів, дисципліни з вивчення МКФ та її застосування при наданні послуг з фізичної терапії та ерготерапії. Набутий досвід свідчить про доцільність викладання такої дисципліни після вивчення студентами основ клінічної медицини, клінічної психології та соціальної допомоги. Велике значення у викладанні цієї дисципліни має наведення клінічних прикладів, виокремлення та опис студентами в доменах МКФ функціональних симптомів, структурних порушень, діяльності та участі пацієнтів із наведених прикладів. Принципове значення у викладанні цієї дисципліни має виконання студентами самостійної роботи, що дозволяє в повній мірі засвоїти матеріал та набути професійних навичок. Під час підготовки у закладах вищої освіти спеціалістів зі спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» є доцільним викладання дисципліни з застосування МКФ при наданні послуг з фізичної терапії та ерготерапії. Цю дисципліну рекомендовано вводити в процес навчання після освоєння студентами основ клінічної медицини, клінічної психології та соціальної допомоги.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мельник, В. В.
Поліщук, В. Р.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: С911378/2018/11
   Газета

Соціальний педагог [Текст] : всеукраїнська газета для фахівців/ Редакції загальнопедагогічних газет. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми". - С.4-10
Лист МОН України від 11.03.14 N1/9-135 "Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу". - С.11
Савєльєва, Н. Воркшоп: активний розвивальний метод навчання / Н. Савєльєва. - С.12-21
Артеменко, А. Порушення мовлення у дітей. У пошуках першопричин / А. Артеменко, Г. Негода, О. Скуратівська. - С.22-29
Коваль, Р. Етичний кодекс медіатора. Шкільна служба порозуміння / Р. Коваль. - С.30-31
Скрипник, Г. Організація системи співпраці з батьками : практичні аспекти навчання батьків / Г. Скрипник. - С.32-37
Батищева, Г. Анкета "Молодь і противоправна поведінка" : пошук причин, що спонукають до девіантних проявів поведінки / Г. Батищева. - С.38-41
Коростинська, Ю. Сімейна розмова - особистісний підхід : досвід упровадження у спеціалізованій школі N274 / Ю. Коростинська. - С.42-48
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Коваль, Р.
    Етичний кодекс медіатора. Шкільна служба порозуміння / Р. Коваль // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 11. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
медіатор -- принципи і цінності медіації -- особиста етика -- професійна етика

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
316.485(072)
С 78


   
    Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом "рівний-рівному/рівна-рівній" та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти : навчально-методичний посібник / Л. Л. Адамчук [та ін.] ; упорядник: В. Л. Андрєєнкова, В. І. Гайдук, Н. В. Лунченко ; Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Інститут модернізації змісту освіти, Громадська організація "Ла Страда-Україна", Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ). - Київ : ФОП Нічога С. О., 2018. - 176 с. - Бібліогр.: с. 171-173. - ISBN 978-617-7621-23-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Конфліктологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
координація -- маніпуляція -- етичний кодекс
Анотація: У посібнику описано діяльність служб порозуміння, яка має реалізувати два суспільно значущі стратегічні завдання: зменшення соціального напруження міжособистісних взаємин у шкільному колективі засобами медіації (посередництва); отримання навичок безконфліктного спілкування та навичок виходу з конфліктних ситуацій в усіх учасників освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Утримувачі документа:
Громадська організація "Ла Страда-Україна"

Дод.точки доступу:
Адамчук, Л. Л.
Андрєєнкова, В. Л.
Волченко, Л. П.
Войцях, Т. В.
Андрєєнкова, В. Л. \упорядник.\
Гайдук, В. І. \упорядник.\
Лунченко , Н. В. \упорядник.\
Матвійчук, М. М. \упорядник.\
Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Інститут модернізації змісту освіти
Громадська організація "Ла Страда-Україна"
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
94(477)"1917/1918"
Ф 79


   
    Формування моделей національного консенсусу в Україні в часи Української революції (березень 1917 – січень 1918 рр.): джерельна база та інтерпретаційні практики = Formation of Models of National Consensus in Ukraine during the Ukrainian Revolution (March 1917 – January 1918): Source Basis and Interpretative Practices : монографія / Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського НАН України ; за заг. ред. В. Піскун. - Київ : Видавництво Людмила, 2018. - 428 с. - ISSN 978-617-7. - Б. ц.
    Зміст:
Старовойтенко, Інна. Національне питання та міжетнічні взаємени в епістолярній, мемуарній спадщині та українській пресі початку XX ст. = Національне питання на сторінках газети "Рада" / І. Старовойтенко. - С .34-84
Кузьменко, Людмила. Національне питання в епістолярії Василя Доманського / Л. Кузьменко. - С .86-102
Гирич, Ігор. Мова і мовці в добу українських революційних трансформацій / І. Гирич. - С .103-130
Піскун, Валентина. Політичний вимір пошуку національного порозуміння в часи Української революції (березень 1917- січень 1918 рр.) = Передумови і чинники національної консолідації / В. Піскун. - С .131-150
Піскун, Валентина. Національне порозуміння в добу революції: ймовірність неймовірного / В. Піскун. - С .150-240
Ковальчук, Михайло. Формування української армії на тлі міжетнічних взаємен революційної доби / М. Ковальчук. - С .241-263
Піскун, Валентина. Побутовий вимір національного порозуміння / В. Піскун. - С .264-272
Піскун, Валентина. Висновки / В. Піскун. - С .273-276
Додатки . - С .278
Назначение товарищей генерального секретаря по национальным делам и наказ для них (15 июля - 1 сентября) . - С .279-287
От товарища генерального секретаря по еврейским делам . - С .288-289
Протокол з’їзду представників національностей, що прагнули до федеративної перебудови держави, скликаного Центральною Радою 6-15 вересня 1917 р. . - С .290-300
План управління народною освітою на вкраїні. Генеральне секретарство освіти . - С .301-307
Проект закону про національно-персональну автономію . - С .308-309
В замечание, дополнение и развитие закона 9 января 1918 г. о национально-персональной автономии и иных действующих узаконений постановить . - С .310-311
Заведующему отдилением народного просвещения. Е. А. Кивлицкому Протокол Первого засидиния комиссии по изданию известий великорусскогого секретарства 14 января 1918 года . - С .312-313
Проект закону про Європейські Національні Установчі Збори і Тимчасові Європейські Національні Збори . - С .314
Статут про Тимчасові Національні Збори . - С .315-316
Правила про переведення виборів членів Тимчасових Європейських Національних Зборів від Європейських Громадських Рад . - С .317-318
Закон о Временном Еврейском Национальном Собрании и его органах . - С .319-320
Закон о Еврейском Национальном Кадастре на Украине . - С .321-323
Записка особой комисии, образованной при Народном Министерстве по Великорусским делам Украинской Народной Республике по вопросу об издании органа данного Министерства . - С .324-325
Краткий очерк деятельности и план работ Министерства по Великорусским Делам . - С .326-335
Протоколъ совѣщанія про организаціи Великорусской общины 19 марта 1918 года . - С .336-339
Составъ Временнаго Національного соѣта при Минестерствѣ по Великорусскимѣ дѣламъ . - С .340-341
Пояснююча записка до штатів Міністерства Польських Справ відносно загаданих робот в продовж шости місяців до1-го липня 1918 р., прийнятих міжвідділованою комісією до розглядів штатів . - С .342-344
Деятельность Департамента Народного просвещения Министерства по Великорсским Делам за январь - март 1918 года . - С .345-347
Звернення представників Укрїнської Ради міста Царицина до Міністерства Закордоних Справ Української держави . - С .348
Звернення до Міністерства Закордонних Справ . - С .349
До Директорії Української Народної Республіки Європейського Національного Секретаріату на Україні . - С .350-352
Дорошенко, Дмитро. Польська політика у відносинах до Національних Меншостей, головно - до Української / Д. Дорошенко. - С .353-370
Корогодський, Роман. Біль історії від самих витоків / Р. Корогодський. - С .371-375
Кедровський, Володимир. Боротьба з погромами в Украні / В. Кедровський. - С .376-409
Выписка из протокола №40 очередного собрания железнодорожного подрайкома . - С .410-411
Лист. В Политотдел реввоенсовета Югозапфронт . - С .411
Лист. 11 июня 1920. Политотдел головного эвакуационного пункта . - С .412
Лист. 21 июля 1920 г. Секретно. Во Всеиздат. ТОВ. Алгасову . - С .412
Лист. 22 июля 1920 г. В Наркомпрос (Евсекция) . - С .413
Телеграма до ЦК РКП . - С .413
ДРНТІ
УДК

Анотація: В монографії автори намагалися осмислити:
як український національний рух, що розгортався на початку ХХ ст., його лідери, ставилися до поняття іншого, інакшого за культурними ознаками, але того, хто проживав поряд з ними; яким було ставлення самих українців та інших спільнот до української мови як мови спілкування і мови державної; яким був політичний вимір пошуку національного порозуміння в часи Української революції; як відбувалося творення української армії; вияви національного консенсусу у побуті.
У другій частині автори представили комплекс джерел, які є базовими для ілюстрації
теоретичних осмислень та практики дій у пошукуванні українцями моделі міжнаціонального консенсусу у період з березня 1917 по січень 1918 р.; деякі документи ілюструють практичне втілення в життя «ідей і гасел» їхніх опонентів. Частина документів друкується вперше.


Дод.точки доступу:
Піскун, Валентина \редактор.\
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського НАН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)