Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порозуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.

Назва журналу :Філософська думка -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Хоменко І. Логічна термінологія: проблема кодифікації/ І. Хоменко [и др.] (стр.6-33) Кл.слова: україномовна логічна термінологія,категорійний апарат сучасної логіка,терміни
Хоменко І. Неформальна погіка та арґументоване міркування/ І. Хоменко (стр.34-46) Кл.слова: термінологія,визначення: неформальна логіка,арґументативне міркування
Шрамко Я. . Принцип дуальності в логіці і філософії/ Я. Шрамко (стр.47-63) Кл.слова: дуальність,інтуїціоністська логіка,модальний переклад
Сепетий Д. Психофізичний дуалізм Декарта у сучасній ретроспективі/ Д. Сепетий (стр.64-73) Кл.слова: психічний суб'єкт "Я",філософія свідомості Декарта,психофізичний дуалізм-інтеракціонізм
Довга Л. Посібник із курсу "Історія української культури" : питання до дискусії/ Л. Довга (стр.74-89) Кл.слова: культура,освітній процес,уміння
Кислюк К. Меморіальний ландшафт української культури : минуле та сучасність/ К. Кислюк (стр.90-105) Кл.слова: культурна пам'ять,українська культура,психоаналіз
Гомілко О. Сердечне порозуміння в присутності величі університету/ О. Гомілко (стр.106-116) Кл.слова: щорічна конференція [ba|sees], Кембридж (Велика Британія), 2016,духовність,сердечність
Єрмоленко А. Проблеми перекладу понять, похідних від слова "Welt" в етиці, практичній філософії та соціології/ А. Єрмоленко, В. Кебуладзе (стр.117-118) Кл.слова: семінар з перекладу, Київ, 2016 р.,похідні від слова "Welt",німецька гуманітаристика
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Філософська думка -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Переднє слово (стр.5) Кл.слова: можновладці,громадянське суспільство,політичний клас України
Можновладці та громадянське суспільство: виклики для України (стр.6-55) Кл.слова: українська еліта,державно-політична система,консолідація
Лой А. Постсовковий синдром української еліти/ А. Лой (стр.6-11) Кл.слова: радянська номенклатура,ідеологічні критерії,політичний клас
Верстюк В. Буржуазія і революція 1917 року/ В. Верстюк (стр.12-18) Кл.слова: російська влада,падіння самодержавства,більшовицька влада
Бистрицький Є. Як і навіщо відрізняти публічну сферу від державно-політичної системи/ Є. Бистрицький (стр.18) Кл.слова: можновладці,законодавство,громадянське суспільство
Головаха Є. Можновладці і маси в умовах "класово-станового суспільства" : сучасні реалії і можливі зміни/ Є. Головаха (стр.26-28) Кл.слова: соціальна структура,класи в суспільстві,стани в суспільстві
Єрмоленко А. Влада і громадянське суспільство: проблеми консолідації за доби модернізації/ А. Єрмоленко (стр.28-34) Кл.слова: елітарський принцип,еґалітарський принцип,типи відповідальності
Кебуладзе В. Майдан - не праворадикальний виступ.../ В. Кебуладзе (стр.34-36) Кл.слова: інституції громадянського суспільства,суспільна свідомість,корупція
Гардашук Т. Громадянське суспільство характеризується різноманітністю форм .../ Т. Гардашук (стр.36-41) Кл.слова: принципи діяльності,громадянське суспільство,законодавство
Козловський В. Виступ колег змусили мене коротко сфокусуватися .../ В. Козловський (стр.41-45) Кл.слова: еліта,політичний клас,політичні угрупування
Фінберг Л. Я хочу погодитися з доповідачами .../ Л. Фінберг (стр.46-49) Кл.слова: право,судова система,громадянське суспільство
Лях В. У рамках цієї дискусії видається доцільним .../ В. Лях (стр.46-49) Кл.слова: тип держави,ментальність,громадянське суспільство
Панич О. Шановні колеги ! Я, коли йшов сюди, був певен, що .../ О. Панич (стр.49-52) Кл.слова: еліта,влада,Майдан
Білий О. З Вашого дозволу я скажу .../ О. Білий, В. Кебуладзе, А. Лой (стр.52-55) Кл.слова: громадянське суспільство,можновладці,держава
Шевченко О. Слова-фантоми у пропагандистському дискурсі української влади/ О. Шевченко (стр.56-63) Кл.слова: пропагандистський дискурс,Слова-фантоми,автореференція
Циба В. Кант в Аушвіці: Звичаєвість та інституції/ В. Циба (стр.64-74) Кл.слова: публічність,категоричний імператив,людська гідність
Кебуладзе В. Термінологія німецької класичної філософії / В. Кебуладзе [и др.] (стр.75-85) Кл.слова: німецькомовна фахова література,термінологія,німецька філософія
Кебуладзе В. Переклад як (не)порозуміння. Термінологічна дискусія. What is it like to be a zombie? ( Он-лайн-дискусія до перекладу "Арґументу зомбі" Девіда Чалмерса/ В. Кебуладзе, О. Комар, А. Леонов (стр.83-111) Кл.слова: термінологічна дискусія,переклад,інтерпретація
Баумейстер А. Ґадамер як міфотворець: міф Гайдеґера/ А. Баумейстер (стр.112-117) Кл.слова: оповідач,міф-свідчення,гайдеґер-міфотворець
Вимоги до авторів (стр.118) Кл.слова: тематичне спрямування,обов’язкові структурні елементи,бібліографічні відомості
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2017р.,N 10/11
Цікаві статті :
Войтюк Ю. В. Перші автори "Основи": співпраця, враження, досвід/ Ю. В. Войтюк (стр.4-7) Кл.слова: українське видавництво (ювілей),видавнича група,українська видавнича справа (історія)
Вакулко С. Д. Уроки розвитку мовлення/ С. Д. Вакулко (стр.8-15) Кл.слова: українська мова (5 клас),українська мова (6 клас),розвиток мовлення (українська мова)
Коваленко І. Г. Країна починається з тебе. Рослини Слобожанщини/ І. Г. Коваленко, Т. Л. Кузнецова (стр.16-23) Кл.слова: українська література (6 клас),біологія (6 клас),бінарний урок (українська література; біологія)
Кравцова О. В. Григір Тютюнник. Повість "Климко"/ О. В. Кравцова (стр.24-30) Кл.слова: українська література в школі,7 клас (українська література),українська література (7 клас)
Витрикуш І. В. Речення. Речення прості й складні. Зворотний порядок слів як засіб виразності мовлення/ І. В. Витрикуш (стр.31-33) Кл.слова: українська мова (8 клас),8 клас (українська мова),речення (українська мова)
Марченко Т. І. Поетичний калейдоскоп Михайла Старицького/ Т. І. Марченко (стр.34-38) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),український письменник
Мізіна Т. А. Жіноча доля у творчості І. Франка і О. де Бальзака/ Т. А. Мізіна, О. В. Ус (стр.39-42) Кл.слова: українська література (10 клас),французька література,зарубіжна література (10 клас)
Гаркуша О. В. Софія Київська в плині століть. Павло Загребельний. Історичний роман "Диво"/ О. В. Гаркуша, А. І. Прокопчук (стр.43-49) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),інтегрований урок (українська література)
Чорногал О. В. Вивчення повісті М. Вінграновського "Сіроманець"/ О. В. Чорногал (стр.50-57) Кл.слова: українська література (5 клас),5 клас (українська література),ігри та завдання (українська література; 5 клас)
Росоха М. Ю. Іван Хланта "Закарпатські замки"/ М. Ю. Росоха (стр.58-62) Кл.слова: презентація книги (література рідного краю),література рідного краю,історія рідного краю
Нестеренко Н. П. Роксолана і Сулейман: стратегії комунікативного порозуміння/ Н. П. Нестеренко (стр.63-68) Кл.слова: українська література в школі,українська література,мовна комунікація
Шелудько В. В. Інтеграція української та зарубіжної літератур - варто чи ні?/ В. В. Шелудько (стр.69-71) Кл.слова: українська література в школі,зарубіжна література в школі,українська та зарубіжна література (проблема інтеграції)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Ткач І. Роль учителя літератури є однією з найголовніших у школі/ І. Ткач (стр.2-6) Кл.слова: Ткач Ірина, про неї,вчитель-методист,зарубіжна література в школі
Ткач І. Ольвия (древнейший город)/ І. Ткач (стр.6) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Ткач І. Мармурова сходинка, потріскана, поросла давниною/ І. Ткач (стр.6) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Ткач І. Робота в Малій академії наук - шлях розвитку юних талантів / І. Ткач (стр.7-8) Кл.слова: обдаровані учні,дослідницькі уміння,наукове дослідження
Короткова О. Інтерпретація кодів гіпертексту новели М. Павича "Дамаскин"/ О. Короткова (стр.9) Кл.слова: Павич Милорад, Дамаскин, про твір,образи-архетипи,образи-символи
Оліфер О. Художня рецепція мотивів античних міфів і біблійних притч у казках О. Уальда/ О. Оліфер (стр.9) Кл.слова: Уальд Оскар, про твірчість,біблійні притчі,казки Оскара Уальда
Богосвятська А.-М. "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних фазових станів дитини / А. -М. Богосвятська (стр.10-18) Кл.слова: біологічні ритми,емоції,урок
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки №20-25 / О. Гузь (стр.19-39) Кл.слова: тема уроку,план-конспект уроку,зарубіжна література
Гузь О. О. "Золота доба" давньоруської літератури/ О. Гузь (стр.19-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Вергілій, про нього,Вергілій, Енеїда, про твір
Гузь О. О. Сенс зображення Енея як героя шляху, його роль в композиції твору Вергілія "Енеїда"/ О. Гузь (стр.23-26) Кл.слова: план-конспект уроку,Вергілій, Енеїда, про твір,образ Енея
Гузь О. О. Тема мистецтва й призначення митця у творі Горація "До Мельпомени". Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку?/ О. Гузь (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,Горацій, про нього,Горацій, До Мельпомени, про твір
Гузь О. О. Публій Овідій Назон. Життя й творчість поета. "Метаморфози" Овідія - "золота легенда" античності. (Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд)/ О. Гузь (стр.29-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Овідій, про нього,Овідій, Метаморфози, про твір
Гузь О. О. Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у "Скорботних елегіях" Овідія. Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору (в межах циклу "Скорботні елегії"). Вплив античності на розвиток світової літератури й культури/ О. Гузь (стр.36-38) Кл.слова: план-конспект уроку,Овідій, про нього,Овідій, Скорботні елегії, про твір
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Античність" у формі тестів та твору-роздуму/ О. Гузь (стр.38-39) Кл.слова: контроль знань,тести із зарубіжної літератури,учнівський твір
Проценко С. Живімо з Україною в серці! Сценарій шкільного свята-зустрічі з учасником АТО/ С. Проценко (стр.40-41) Кл.слова: позакласна робота в школі,сценарій заходу,зустріч з учасниками АТО
Коломієць Л. Не серед нас, та разом з нами в серцях, у пам’яті, в думках/ Л. Коломієць (стр.42-43) Кл.слова: позакласна робота,сценарій заходу ,вечір пам’яті Єпіфанова Сергія
Левіна Л. Коронований Нобелем/ Л. Левіна Кл.слова: конкурс,позакласний захід,сценарій літературного вечора
Кожукало Н. Закоханий у світ Її Величності Природи/ Н. Кожукало (стр.50-53) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Маленькі дикуни, про твір,Сетон-Томпсон Ернест, про нього
Полякова В. Подорож Галактикою асоціацій повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди"/ В. Полякова (стр.54-59) Кл.слова: план-конспект уроку,Старк Ульф, про нього,Старк Ульф, Диваки і зануди, про твір
Підсумки конкурсу "Відпочиваю з книжкою" (стр.60-64) Кл.слова: конкурс,переможці конкурсу,вікова категорія 5-8 класи
Левандовська Я. Останній дюйм від егоїзму до порозуміння/ Я. Левандовська (стр.61) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Левандовська Я. Ми не цінуємо людину/ Я. Левандовська (стр.61) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Бєлодєд І. У моєму житті завжди буде місце пригодам !/ І. Бєлодєд (стр.62) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Турок І. Мій Дон Кіхот шукає вітряка.../ І. Турок (стр.63-64) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Федаш О. Музичний поєдинок/ О. Федаш (стр.64) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Рябова Є. Ось вже й сонце за калину почало сідати.../ Є. Рябова (стр.обкладинка) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Рябова Є. Ніч з зірок плете намисто.../ Є. Рябова (стр.обкладинка) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Український історичний журнал -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Віднянський С. В. Національні історії в метанаративі процесу ґлобалізації: з європейського досвіду/ С. В. Віднянський, А. Ю. МАРТИНОВ (стр.4-17) Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНА ІСТОРІЯ,ҐРАНД-наратив,ІСТОРІЄПИСАННЯ
Кульчицький С. В. Український голодомор у контексті сталінської "революції згори"/ С. В. Кульчицький (стр.18-44) Кл.слова: ГОЛОДОМОР В УКРАЇНІ 1932-1933РР.,ЗАГАЛЬНОСОЮЗНИЙ голод 1931-1933 рр.,продрозверстка
Папакін Г. В. Неопубліковані сталінські директиви листопада 1932 р.: Кремль і "чорна дошка"/ Г. В. Папакін (стр.45-57) Кл.слова: ЦК ВКП(б),чорні дошки,АНТИселянський терор
Котляр М. Ф. До проблеми настання феодальних відносин у східнослов'янському світі/ М. Ф. Котляр (стр.58-71) Кл.слова: феодальні відносини,ДЕРЖАВНІСТЬ,КНЯЗІ
Ульяновський В. І. Велика предсмертна молитва князя Іллі Острозького: форми і прояви релігійності та есхатологічні мотиви/ В. І. Ульяновський (стр.72-91) Кл.слова: ЗАПОВІТ,МОЛИТВА,СПОКУТА
Шандра В. С. Долання кадрового дифіциту під час ліберальних реформ 1860-1870 рр.: особливості українських ґуберній Російської імперії/ В. С. Шандра (стр.92-111) Кл.слова: ліберальні реформи 1860-1870 рр.,самоврядування,місцеві особливості
Гаухман М. В. "Справа Бейліса" (1911-1913рр.) версії сучасників і причини фабрикації (до сторіччя судового процесу)/ М. В. Гаухман (стр.112-128) Кл.слова: Справа Бейліса,ЄВРЕЙСЬКЕ питання,АНТИСЕМІТИЗМ
Вялова Ю. В. До характеристики українознавчої спадщини Л. Василевського (1870-1936 рр.)/ Ю. В. Вялова (стр.129-146) Кл.слова: II Річпосполита,українська меншина,польсько-український діалог
Пилявець Ю. Г. Виправно-трудові табори та колонії на території УРСР в умовах голоду 1946-1947 рр./ Ю. Г. Пилявець, Р. І. Пилявець (стр.147-161) Кл.слова: ҐУЛАҐ,голод 1946-1947 рр.,виправно-трудові табори
Годлевська В. Ю. Модернізація системи соціального забезпечення в Іспанії в період консолідації демократичного режиму (1980-1990-ті рр.)/ В. Ю. Годлевська (стр.162-171) Кл.слова: ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ,соціальне забезпечення,ІСПАНІЯ
ПЕТРОВА Ю. І. Київський список "Подорожі патріарха Макарія"/ Ю. І. ПЕТРОВА (стр.172-181) Кл.слова: Подорожі патріарха Макарія,антіохійський патріарх Макарій III,Київський список
До історії родини Максима Кривоноса (стр.182-185) Кл.слова: КОЗАЦТВО,Кривоносенко,Кривоніс Максим
Кисіль О. Штрихи до біографії Миколи Костомарова та його родини/ О. Кисіль (стр.186-193) Кл.слова: Костомаров Микола, про нього,Кисіль Олександра Марковича, про нього,спогади
Пиріг Р. Я. [рецензія]/ Р. Я. Пиріг (стр.194-201) Кл.слова: ІСТОРІОГРАФІЯ,УКРАЇНСЬКИЙ соціум,МОДЕРНІЗАЦІЙНІ процеси
РУБЛЬОВ О. С. [рецензія]/ О. С. РУБЛЬОВ (стр.202-206) Кл.слова: УКРАЇНСЬКО-російська взаємодія,МОВНО-культурні питання,НАЦІОНАЛІЗМ
Гуржій О. І. [рецензія]/ О. І. Гуржій (стр.207-209) Кл.слова: Отамановський Валентин,ЦЕНТРАЛЬНА РАДА,БІБЛІОТЕЧНА справа
Якубова Л. Д. VI Міжнародна наукова конференція "Історія сталінізму: радянські нації та національна політика в 1920-1950-х рр." ( м.Київ, 2013 р.)/ Л. Д. Якубова (стр.210-218) Кл.слова: VI Міжнародна наукова конференція, м.Київ, 2013 р.,НАЦІОНАЛЬНА політика,СТАЛІНІЗМ
Литвин М. Р. Всеукраїнська наукова конференція "Волинська трагедія: через історію до порозуміння" (м.Луцьк, 2013 р.)/ М. Р. Литвин, Л. І. Хахула Кл.слова: Всеукраїнська наукова конференція, м.Луцьк, 2013 р.,Волинська трагедія,УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКІ зв'язки
Склокін В. В. Міжнародна наукова конференція "Історія історіографії і методологія історії в Польщі та Україні: традиції та сучасність" ( м. Жешув, Польща, 2013 р.)/ В. В. Склокін (стр.223-224) Кл.слова: Міжнародна наукова конференція, м. Жешув, Польща, 2013 р. ,УКРАЇНСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ,ПОЛЬСЬКА історіографія
Лаас Н. О. VIII літня школа Європейського товариства історичної економіки/ Н. О. Лаас (стр.225-228) Кл.слова: VIII літня школа Європейського товариства...,Мадрид, Іспанія, 2013 р.,ЕКОНОМІЧНА історія,СТАТИСТИЧНА інформація
Шаповал Ю. І. Левенець Юрій Анатолійович/ Ю. І. Шаповал (стр.229-232) Кл.слова: ПОЛІТИЧНІ дослідження,ЕТНОНАЦІОНАЛЬНІ дослідження,ПОЛІТИЧНА сфера
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Іноземні мови в школах України -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Редько В. Функції сучасного вчителя іноземної мови в умовах компетентнісно орієнтованого навчання: дидактичні та методичні аспекти проблеми/ В. Редько, В. Буренко (стр.2-5)
Полонська Т. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності в аудіюванні на уроках іноземної мови в 5-6 коасах гімназії/ Т. Полонська (стр.6-9)
Горошкін І. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти: окремі методичні аспекти/ І. Горошкін (стр.9-11)
Пасічник О. Педагогічне авторство та критерії добору об’єктів соціокультурної дійсності для забезпечення навчального процесу в 5-6 класах гімназій: авторська інтерпретація проблеми/ О. Пасічник (стр.12-15)
Яковчук М. Використання мовленнєвих ситуацій у процесі компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5 класів гімназій: методичний аспект проблеми/ М. Яковчук (стр.16-18)
Осадченко Т. Свобода вибору отримання знань здобувачів освіти/ Т. Осадченко (стр.46-47)
Демчук Л. Шкільні служби порозуміння: відновні практики для створення мирного середовища в школі/ Л. Демчук (стр.48-49)
Пискун Ю. Основні підходи до формування мовної особистості на уроках іноземної мови/ Ю. Пискун (стр.49-50)
Лучкевич-Мініна І. Залучення учнів до діалогу культур: огляд педагогічних технологій/ І. Лучкевич-Мініна (стр.50-51)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Філософська думка -2015р.,N 5
Цікаві статті :
Вахтель А. Стаття Арона Ґурвіча "Оп the Intentionality of Consciousness" : теоретичний контекст і мовні особливості/ А. Вахтель (стр.6-13) Кл.слова: Ґурвіч А., про нього,mind end consciousness,impression end sensation
Ґурвіч А. Щодо інтенційності свідомості/ А. Ґурвіч ; пер. А. Вахтель (стр.14-29) Кл.слова: ідентичність в Г'юмовому викладі,Гусерлеве вчення,часовість
Фостяк Т. Критика емпіричної епістемології і принцип інтерпретації у статті Р. Дж. Колінґвуда "Відчуття й мислення"/ Т. Фостяк (стр.30-35) Кл.слова: Колінґвуд Р. Дж, Відчуття й мислення, про твір,емпірична гносеологія,філософська герменевтика
Колінґвуд Р. Дж. Відчуття й мислення/ Р. Дж. Колінґвуд ; пер. Т. Фостяк (стр.36-50) Кл.слова: свідомість,інтелект,сприйняття
Леонов А. "Аргумент зомбі" Девіда Чалмерса: переднє слово перекладача/ А. Леонов (стр.51-60) Кл.слова: ключові терміни,поняття,вживання
Чалмерс Д. Аргумент 1: Логічна можливість зомбі/ Д. Чалмерс ; пер. А. Леонов (стр.60-67) Кл.слова: психологічні зомбі,феноменальні зомбі,збагненність
Переклад як (не)порозуміння. Термінологічна дискусія (стр.68-93) Кл.слова: перекладацька думка,термінологічні проблеми,філософія свідомості
Култаєва М. Складнощі перекладу філософських термінів: лінгвістичний примус, нав'язливий синдром уточнення, п'янка свобода суб'єктивної герменевтики та її культурно-історичні обмеження/ М. Култаєва (стр.94-98) Кл.слова: переклад,наукова філософська література,термінолексика
Кебуладзе В. "Lebenswelt" Гусерля і "Dasein" Гайдеґера: проблеми перекладу/ В. Кебуладзе (стр.99-108) Кл.слова: наукова філософська література,переклад,термінолексика
Баумейстер А. Розмова Лока з Вітґенштайном за келихом вина/ А. Баумейстер ; пер. В. Недашківський (стр.109-112) Кл.слова: філософські нотатки,значення слова
Ситніченко Л. Нестримний світ стриманої свободи від Отфрида Гьофе/ Л. Ситніченко (стр.113-116) Кл.слова: справедливість,свобода,соціальний досвід
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва газети: Соціальний педагог -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми" (стр.4-10)
Лист МОН України від 11.03.14 N1/9-135 "Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу" (стр.11)
Савєльєва Н. Воркшоп: активний розвивальний метод навчання/ Н. Савєльєва (стр.12-21)
Артеменко А. Порушення мовлення у дітей. У пошуках першопричин/ А. Артеменко, Г. Негода, О. Скуратівська (стр.22-29)
Коваль Р. Етичний кодекс медіатора. Шкільна служба порозуміння/ Р. Коваль (стр.30-31)
Скрипник Г. Організація системи співпраці з батьками/ Г. Скрипник (стр.32-37)
Батищева Г. Анкета "Молодь і противоправна поведінка"/ Г. Батищева (стр.38-41)
Коростинська Ю. Сімейна розмова - особистісний підхід/ Ю. Коростинська (стр.42-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48/С 78
Автор(и) : Адамчук Л. Л., Андрєєнкова В. Л., Волченко Л. П., Войцях Т. В., Дацко О. В., Демчук С. В., Казарінова Ю. В., Калашник О. А., Левченко К. Б., Лунченко Н. В., Марухіна І. В., Мельничук В. О., Мостовий А. В., Панок В. Г., Сокор С. С., Тищенко О. М., Федорченко С. В., Чорната І. В.
Назва : Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом "рівний-рівному/рівна-рівній" та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ФОП Нічога С. О., 2018
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Громадська організація "Ла Страда-Україна", Дитячий фонд ООН
Примітки : Бібліогр.: с. 171-173
ISBN, Ціна 978-617-7621-23-1: Б.ц.
ДРНТІ : 00
УДК : 316.48
Предметні рубрики: Соціологія-- Конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіатор--маніпуляція--етичний кодекс--самооцінювання
Анотація: У посібнику визначено, що створення служб порозуміння - це етап впровадження в закладах освіти процесу миробудування та включення філософії відновлення та медіації до шкільної культури. Підкреслено, що важливою умовою ефективності роботи служб порозуміння є врахування ґендерної складової під час розгляду усього спектру тематики, яка стосується конфліктів у дитячому середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://la-strada.org.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.485(072)/С 78
Автор(и) : Адамчук Л. Л., Андрєєнкова В. Л., Волченко Л. П., Войцях Т. В.
Назва : Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом "рівний-рівному/рівна-рівній" та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ФОП Нічога С. О., 2018
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Інститут модернізації змісту освіти, Громадська організація "Ла Страда-Україна", Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-173
ISBN, Ціна 978-617-7621-23-1: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.485(072)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Конфліктологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): координація--маніпуляція--етичний кодекс
Анотація: У посібнику описано діяльність служб порозуміння, яка має реалізувати два суспільно значущі стратегічні завдання: зменшення соціального напруження міжособистісних взаємин у шкільному колективі засобами медіації (посередництва); отримання навичок безконфліктного спілкування та навичок виходу з конфліктних ситуацій в усіх учасників освітнього процесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)