Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порозуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.

Назва журналу :Іноземні мови в школах України -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Редько В. Функції сучасного вчителя іноземної мови в умовах компетентнісно орієнтованого навчання: дидактичні та методичні аспекти проблеми/ В. Редько, В. Буренко (стр.2-5)
Полонська Т. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності в аудіюванні на уроках іноземної мови в 5-6 коасах гімназії/ Т. Полонська (стр.6-9)
Горошкін І. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти: окремі методичні аспекти/ І. Горошкін (стр.9-11)
Пасічник О. Педагогічне авторство та критерії добору об’єктів соціокультурної дійсності для забезпечення навчального процесу в 5-6 класах гімназій: авторська інтерпретація проблеми/ О. Пасічник (стр.12-15)
Яковчук М. Використання мовленнєвих ситуацій у процесі компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5 класів гімназій: методичний аспект проблеми/ М. Яковчук (стр.16-18)
Осадченко Т. Свобода вибору отримання знань здобувачів освіти/ Т. Осадченко (стр.46-47)
Демчук Л. Шкільні служби порозуміння: відновні практики для створення мирного середовища в школі/ Л. Демчук (стр.48-49)
Пискун Ю. Основні підходи до формування мовної особистості на уроках іноземної мови/ Ю. Пискун (стр.49-50)
Лучкевич-Мініна І. Залучення учнів до діалогу культур: огляд педагогічних технологій/ І. Лучкевич-Мініна (стр.50-51)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Денисенко Т.
Назва : Аромат Арабії (лінгвістичне есе)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/3). - ISSN 2311-259Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Анотація: У наш час без порозуміння різних народів і культур не обійтися. Без цього не існувало б ані миру на Землі, ані цивілізації як такої. З огляду на це дедалі більшої популярності набирає зацікавлення східними й екзотичними культурами в усьому світі загалом, у Європі та США зокрема. Не оминула ця тенденція й Україну. Думаєте Схід дуже далекий від нас? Він ближче, ніж Вам здається! І складніший, ніж Ви уявляєте!
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6:159.9/Е 69
Автор(и) : Еріксон, Томас
Назва : В оточенні ідіотів або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти
Вихідні дані : Харків: Фоліо, 2021
Кільк.характеристики :251 с
ISBN, Ціна 978-966-03-8307-4: 100.00 грн.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6:159.9 + 159.9
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Спілкування-- Порозуміння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативний контакт--адаптація--письмове спілкування--стрес--мова тіла--моделі поведінки--нон-фікш
Анотація: «В оточенні ідіотів» — бестселер 2015—2018 років. Томас Еріксон поділяє людей на чотири кольорові типи. Він описує логіку поведінки, темперамент, систему цінностей представників кожного з кольорів. Чому одних людей ми розуміємо з півслова, а інших не розуміємо взагалі? Чому дуже успішні люди інколи здаються нам ідіотами і психопатами? Як подивитися на себе очима інших людей і навчитися розуміти навіть тих, хто на нас абсолютно не схожий? Книга допомагає краще сприймати людей з різними типами поведінки й ефективно з ними спілкуватись і може стати настільною для керівників, психологів, менеджерів усіх рівнів.
Примірники :ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2017р.,N 10/11
Цікаві статті :
Войтюк Ю. В. Перші автори "Основи": співпраця, враження, досвід/ Ю. В. Войтюк (стр.4-7) Кл.слова: українське видавництво (ювілей),видавнича група,українська видавнича справа (історія)
Вакулко С. Д. Уроки розвитку мовлення/ С. Д. Вакулко (стр.8-15) Кл.слова: українська мова (5 клас),українська мова (6 клас),розвиток мовлення (українська мова)
Коваленко І. Г. Країна починається з тебе. Рослини Слобожанщини/ І. Г. Коваленко, Т. Л. Кузнецова (стр.16-23) Кл.слова: українська література (6 клас),біологія (6 клас),бінарний урок (українська література; біологія)
Кравцова О. В. Григір Тютюнник. Повість "Климко"/ О. В. Кравцова (стр.24-30) Кл.слова: українська література в школі,7 клас (українська література),українська література (7 клас)
Витрикуш І. В. Речення. Речення прості й складні. Зворотний порядок слів як засіб виразності мовлення/ І. В. Витрикуш (стр.31-33) Кл.слова: українська мова (8 клас),8 клас (українська мова),речення (українська мова)
Марченко Т. І. Поетичний калейдоскоп Михайла Старицького/ Т. І. Марченко (стр.34-38) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),український письменник
Мізіна Т. А. Жіноча доля у творчості І. Франка і О. де Бальзака/ Т. А. Мізіна, О. В. Ус (стр.39-42) Кл.слова: українська література (10 клас),французька література,зарубіжна література (10 клас)
Гаркуша О. В. Софія Київська в плині століть. Павло Загребельний. Історичний роман "Диво"/ О. В. Гаркуша, А. І. Прокопчук (стр.43-49) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),інтегрований урок (українська література)
Чорногал О. В. Вивчення повісті М. Вінграновського "Сіроманець"/ О. В. Чорногал (стр.50-57) Кл.слова: українська література (5 клас),5 клас (українська література),ігри та завдання (українська література; 5 клас)
Росоха М. Ю. Іван Хланта "Закарпатські замки"/ М. Ю. Росоха (стр.58-62) Кл.слова: презентація книги (література рідного краю),література рідного краю,історія рідного краю
Нестеренко Н. П. Роксолана і Сулейман: стратегії комунікативного порозуміння/ Н. П. Нестеренко (стр.63-68) Кл.слова: українська література в школі,українська література,мовна комунікація
Шелудько В. В. Інтеграція української та зарубіжної літератур - варто чи ні?/ В. В. Шелудько (стр.69-71) Кл.слова: українська література в школі,зарубіжна література в школі,українська та зарубіжна література (проблема інтеграції)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко В. М., Мельник В. В., Поліщук В. Р.
Назва : Вивчення міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я студентами зі спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія"
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 2. - С. 54-62. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.7 (Шифр С967601977/2019/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студент--фізична терапія--ерготерапія--вивчення--міжнародна класифікація функціонування--обмеження життєдіяльності і здоров’я
Анотація: Мета – висвітлити досвід вивчення студентами зі спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я (МКФ). Літературні джерела з електронних баз даних Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського, Російської наукової електронної бібліотеки «eLibrary», присвячених запровадженню МКФ в Україні та інших пострадянських країнах. Офіційні документи з імплементації МКФ в Україні. Методологічні підходи до викладання в закладах вищої освіти клінічних та реабілітаційних дисциплін. МКФ є універсальним інструментом для багатьох спеціалістів у реабілітації для спільної об’єктивної оцінки стану пацієнта, контролю ефективності здійснюваних реабілітаційних впливів, підведенню і порівнянню підсумків на різних етапах реабілітації. Вона забезпечує основу для порозуміння між різними учасниками реабілітаційного процесу. МКФ повинна в повній мірі використовуватися фізичними терапевтами та ерготерапевтами. Це потребує викладання в університетах, що готують фізичних терапевтів та ерготерапевтів, дисципліни з вивчення МКФ та її застосування при наданні послуг з фізичної терапії та ерготерапії. Набутий досвід свідчить про доцільність викладання такої дисципліни після вивчення студентами основ клінічної медицини, клінічної психології та соціальної допомоги. Велике значення у викладанні цієї дисципліни має наведення клінічних прикладів, виокремлення та опис студентами в доменах МКФ функціональних симптомів, структурних порушень, діяльності та участі пацієнтів із наведених прикладів. Принципове значення у викладанні цієї дисципліни має виконання студентами самостійної роботи, що дозволяє в повній мірі засвоїти матеріал та набути професійних навичок. Під час підготовки у закладах вищої освіти спеціалістів зі спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» є доцільним викладання дисципліни з застосування МКФ при наданні послуг з фізичної терапії та ерготерапії. Цю дисципліну рекомендовано вводити в процес навчання після освоєння студентами основ клінічної медицини, клінічної психології та соціальної допомоги.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Литвин М. Р., Хахула Л. І.
Назва : Всеукраїнська наукова конференція "Волинська трагедія: через історію до порозуміння" (м.Луцьк, 2013 р.)
Місце публікування : Український історичний журнал. - Київ: УІЖ, 2013. - № 6 (Шифр У172688/2013/6)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фалько, Ярослав
Назва : До 900-річчя пам'ятки "Поучення" Володимира Мономаха
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал. - Київ: Преса України, 2016. - N 5. - С. 49-51. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2016/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія України-- Київська Русь-- князі, ХI-ХII ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам'ятка "поучення"
Анотація: Знамените "Поучення" Володимира Мономаха (1053-1125) - це видатна суспільно-політична декларація ХII століття, в якій автор обгрунтовував моральні та світо-глядні принципи, необхідні для досягнення в суспільстві політичного консенсусу, громадянського миру і порозуміння. Тобто, це історичний трактат.
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дацко, Оксана
Назва : Етапи створення Шкільної служби порозуміння
Місце публікування : Соціальний педагог. - Київ: Шкільний світ, 2015. - N 7. - С. 9-22 (Шифр С911378/2015/7)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль Р.
Назва : Етичний кодекс медіатора. Шкільна служба порозуміння
Місце публікування : Соціальний педагог: всеукраїнська газета для фахівців/ Редакції загальнопедагогічних газет. - Київ: Шкільний світ, 2018. - N 11. - С. 30-31 (Шифр С911378/2018/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіатор--принципи і цінності медіації--особиста етика--професійна етика
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Ткач І. Роль учителя літератури є однією з найголовніших у школі/ І. Ткач (стр.2-6) Кл.слова: Ткач Ірина, про неї,вчитель-методист,зарубіжна література в школі
Ткач І. Ольвия (древнейший город)/ І. Ткач (стр.6) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Ткач І. Мармурова сходинка, потріскана, поросла давниною/ І. Ткач (стр.6) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Ткач І. Робота в Малій академії наук - шлях розвитку юних талантів / І. Ткач (стр.7-8) Кл.слова: обдаровані учні,дослідницькі уміння,наукове дослідження
Короткова О. Інтерпретація кодів гіпертексту новели М. Павича "Дамаскин"/ О. Короткова (стр.9) Кл.слова: Павич Милорад, Дамаскин, про твір,образи-архетипи,образи-символи
Оліфер О. Художня рецепція мотивів античних міфів і біблійних притч у казках О. Уальда/ О. Оліфер (стр.9) Кл.слова: Уальд Оскар, про твірчість,біблійні притчі,казки Оскара Уальда
Богосвятська А.-М. "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних фазових станів дитини / А. -М. Богосвятська (стр.10-18) Кл.слова: біологічні ритми,емоції,урок
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки №20-25 / О. Гузь (стр.19-39) Кл.слова: тема уроку,план-конспект уроку,зарубіжна література
Гузь О. О. "Золота доба" давньоруської літератури/ О. Гузь (стр.19-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Вергілій, про нього,Вергілій, Енеїда, про твір
Гузь О. О. Сенс зображення Енея як героя шляху, його роль в композиції твору Вергілія "Енеїда"/ О. Гузь (стр.23-26) Кл.слова: план-конспект уроку,Вергілій, Енеїда, про твір,образ Енея
Гузь О. О. Тема мистецтва й призначення митця у творі Горація "До Мельпомени". Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку?/ О. Гузь (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,Горацій, про нього,Горацій, До Мельпомени, про твір
Гузь О. О. Публій Овідій Назон. Життя й творчість поета. "Метаморфози" Овідія - "золота легенда" античності. (Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд)/ О. Гузь (стр.29-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Овідій, про нього,Овідій, Метаморфози, про твір
Гузь О. О. Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у "Скорботних елегіях" Овідія. Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору (в межах циклу "Скорботні елегії"). Вплив античності на розвиток світової літератури й культури/ О. Гузь (стр.36-38) Кл.слова: план-конспект уроку,Овідій, про нього,Овідій, Скорботні елегії, про твір
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Античність" у формі тестів та твору-роздуму/ О. Гузь (стр.38-39) Кл.слова: контроль знань,тести із зарубіжної літератури,учнівський твір
Проценко С. Живімо з Україною в серці! Сценарій шкільного свята-зустрічі з учасником АТО/ С. Проценко (стр.40-41) Кл.слова: позакласна робота в школі,сценарій заходу,зустріч з учасниками АТО
Коломієць Л. Не серед нас, та разом з нами в серцях, у пам’яті, в думках/ Л. Коломієць (стр.42-43) Кл.слова: позакласна робота,сценарій заходу ,вечір пам’яті Єпіфанова Сергія
Левіна Л. Коронований Нобелем/ Л. Левіна Кл.слова: конкурс,позакласний захід,сценарій літературного вечора
Кожукало Н. Закоханий у світ Її Величності Природи/ Н. Кожукало (стр.50-53) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Маленькі дикуни, про твір,Сетон-Томпсон Ернест, про нього
Полякова В. Подорож Галактикою асоціацій повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди"/ В. Полякова (стр.54-59) Кл.слова: план-конспект уроку,Старк Ульф, про нього,Старк Ульф, Диваки і зануди, про твір
Підсумки конкурсу "Відпочиваю з книжкою" (стр.60-64) Кл.слова: конкурс,переможці конкурсу,вікова категорія 5-8 класи
Левандовська Я. Останній дюйм від егоїзму до порозуміння/ Я. Левандовська (стр.61) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Левандовська Я. Ми не цінуємо людину/ Я. Левандовська (стр.61) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Бєлодєд І. У моєму житті завжди буде місце пригодам !/ І. Бєлодєд (стр.62) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Турок І. Мій Дон Кіхот шукає вітряка.../ І. Турок (стр.63-64) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Федаш О. Музичний поєдинок/ О. Федаш (стр.64) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Рябова Є. Ось вже й сонце за калину почало сідати.../ Є. Рябова (стр.обкладинка) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Рябова Є. Ніч з зірок плете намисто.../ Є. Рябова (стр.обкладинка) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)