Пошуковий запит: (<.>K=порушення слуху<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання/Національна академія наук України, Інститут спеціальної педагогіки Вип. 3. - 2012
|
>2.
| Специальная педагогика/редактор Н. М. Назарова. - 2004
|
>3.
| Синьов В. М. Основи дефектології/В. М. Синьов, Г. М. Коберник . - 1994
|
>4.
| Логопедия/Л. С. Волкова [и др.] ; редактор Л. С. Волкова. - 1989
|
>5.
| Холковська І. Л. Корекційна педагогіка/І. Л. Холковська. - 2007
|
>6.
| Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/редактор: В. В. Жук, Г. В. Шапаренко. - 2015
|
>7.
| Обухівська А. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі/А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко, Т. В. Жук. - 2012
|
>8.
| Теорія та методика фізичного виховання і спорту - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>11.
| Андрєєва О. Соціально-психологічні засади оздоровчо-рекреаційної рухової активності студентської молоді з вадами слуху/О. Андрєєва, А. Оріховська // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. -Київ:Олімпійська література, 2016,N № 4.-С.25-31
|
>12.
| Федоренко О. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху/О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 2(82).-С.26-33
|
>13.
| Литовченко С. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.79-87
|
>14.
| Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології/О. М. Таранченко, С. В. Литовченко [та ін.]. - 2018
|
>15.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91).-С.7-22
|
>17.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>18.
| Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями/Л. Луценко [та ін.] // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.17-38
|
>19.
| Литовченко С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху/Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.45-52.
|
>20.
| Маслова О. Efficiency of the health-forming concept technologies implementation during adaptive physical education for school-age children with hearing impairments/О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини, 2020,N N 1.-С.88-99
|
|
|