Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порівняльна психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92(075.8)./Т 86
Автор(и) : Туриніна, Олена Леонтіївна, Сердюк Л.З.
Назва : Порівняльна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2005
Кільк.характеристики :227 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-608-496-1: 17.42 грн.
ДРНТІ : 15.25
УДК : 159.92(075.8).
Предметні рубрики: Порівняльна психологія
Анотація: У посібнику викладено основи курсу порівняльної психології, розкрито загальні положення стосовно виникнення психічного відображення, розвитку психіки у філогенезі та онтогенезі, а також предісторії зародження людської свідомості.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 378:167(082) + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів/ О. І. Браткова. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища/ Д. А. Волківська. Актуальність і перстективи музейної педагогіки/ О. В. Дудар. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу/ О. Ю. Закраєвська. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ/ А. С. Карпенко. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи/ Н. С. Кипиченко. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії/ С. С. Костюк. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер")/ Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї/ Б. Кумар. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів/ Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки/ П. І. Плісова. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества/ О. В. Помазова. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі/ А. О. Попова. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект/ Г. В. Сало. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація/ І. В. Срібняк. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі/ І . С. Шпильова.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)