Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порівняльний аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.7/Ш 31
Автор(и) : Шахназарова Н. Г.
Назва : Музыка Востока и музыка Запада. Типы музыкального профессионализма.Исследование
Вихідні дані : Москва: Советский композитор, 1983
Кільк.характеристики :153 с
Ціна : 2.57, 2.57, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 781.7
Предметні рубрики: Мистецтвознавство
Музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична культура--європейська школа--східна традиція--порівняльний аналіз
Примірники : всього : Ф2(6)
Вільні : Ф2(6)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’42(075.8)/Б 53
Автор(и) : Бескрована Л. М.
Назва : Шлях від аналітичного читання до аналітичного письма : навчальний посібник : у 2 кн. Кн. 2
Вихідні дані : Київ: Ленвіт, 2010
Кільк.характеристики :362 с
ISBN, Ціна 978-966-8995-41-5:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111’42(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова-- Читання-- Письмо
Лінгвістика тексту-- Англійська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльний аналіз
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018:061ЄС/З-12
Автор(и) : Заболотна, Оксана
Назва : Теорія і практика альтернативної шкільної освіти у країнах Європейського Союзу : монографія
Вихідні дані : Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013
Кільк.характеристики :364 с
ISBN, Ціна 978-966-525-137-8: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.018:061ЄС
Предметні рубрики: Організація освіти-- Шкільна освіта
Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): альтернативна освіта--alternative education--шкільна освіта--school education--європейський союз--european union--порівняльний аналіз--comparative analysis--альтернативні школи--alternative schools--трансформація освіти--education transformation
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання : 74.4(4)я031/К 82 рукописний текст
Автор(и) : Кристопчук, Тетяна Євгеніївна
Назва : Тенденції розвитку педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :39 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.4(4)я031
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльний аналіз--глобалізація--інформатизація
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Туряниця В. Г. Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти/ В. Г. Туряниця (стр.2-3) Кл.слова: компаративний підхід,порівняльний аналіз,систематизація інформації
Тіхоненко С. О. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту/ С. О. Тіхоненко (стр.3-4) Кл.слова: аналіз художнього тексту,людська особистість,хронотопічний аналіз
Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури/ С. Є. Голяс (стр.4-5) Кл.слова: свідоме мислення школярів,смислові одиниці тексту,створення кластера
Кущ О. М. Авторські освітні інтернет-ресурси/ О. М. Кущ (стр.5-6) Кл.слова: персональні сайти,педагогічний досвід,класифікація сайтів
Самініна О. В. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури/ О. В. Самініна (стр.6-7) Кл.слова: культурні запити особистості,моделювання культурно-освітнього середовища,культурологічна компетентність
Ніколенко О. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа»/ О. Ніколенко (стр.8-11) Кл.слова: історія перекладу,прямий переклад,точний переклад
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна"/ Н. М. Кониш (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеонор,радість життя
Ряба 3. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г. К. Андерсена "Снігова королева"/ 3. В. Ряба (стр.14-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. Х.,дружба
Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/ М. В. Палчей (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Верн Жуль,рабство
Петричко І. 3. Засудження війни у творчості Генріха Белля/ І. 3. Петричко Кл.слова: план-конспект уроку,Белль Генріх,війна
Лобзіна С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму/ С. В. Лобзіна (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Рембо Артюр,символізм
Богосвятська А. І. Професійний статус учителя світової літератури/ А. І. Богосвятська (стр.26-30) Кл.слова: критерії професійного статусу,напрями професійної діяльності,професійний портрет
Гузь О. О. Нова програма: людські стосунки. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33-41/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.31-42) Кл.слова: навчальна програма,аналіз твору,план-конспект уроку
Девдюк І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40-50-х pp. XX ст. / І. В. Девдюк (стр.43-45) Кл.слова: екзистенціалізм,герой-протагоніст,абсурдизм
Глібовець В. В. Сторінками поезії Джорджа Гордона Байрона (літературно-критична збірка) Урок-презентація книжки із використанням методу проектів/ В. В. Глібовець (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Байрон Джордж,коментарі до віршів
Корнійчук О.С. Вишиванка на подіумі/ О.С Корнійчук [и др.] (стр.50-51) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята вишиванки,народна творчість
Простяк Л. М. Геніальний англійський драматург і поет доби Відродження - Вільям Шекспір/ Л. М. Простяк (стр.52-58) Кл.слова: модуль уроку,доба Відродження,шекспірівське питання
Мудрак Л. В. Оповідання Роберта Шеклі "Запах думки"/ Л. В. Мудрак (стр.59-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Шеклі Роберт,гуманізм
Котова І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників/ І. С. Котова (стр.61-64) Кл.слова: класний керівник,потреби,очікування
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.013.74(477)/Ц 98
Автор(и) : Цюра, Світлана Богданівна
Назва : Методологія порівняльних педагогічних досліджень: принципи, особливості
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 65-72. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317
Примітки : Библіогр.: 6 назв.
УДК : 37.013.74(477)
Предметні рубрики: Порівняльна педагогіка-- педагогічна компаративістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльний аналіз--компаративне педагогічне дослідження--принципи компаративного педагогічного пошуку
Анотація: Розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову, виокремлено низку теоретичних концептів. Узагальнено принципи компаративного дослідження: пріоритетної спрямованості розвитку освітніх систем на забезпечення цінності людини тощо.
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стріха, Максим, Трош, Сабріє
Назва : Про одну репліку пізньої римської поезії в Англії та у Криму в XVII столітті
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2016. - № 10. - С. 85-92 (Шифр С707612/2016/10)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): епітафія--порівняльний аналіз--суфізм
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тохтамиш, Олександр Михайлович, Головко, Дарія Миколаївна
Назва : Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 1. - С. 41-45. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2016/1). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--порівняльний аналіз--програмування
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Нагула О. Л. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика/ О. Л. Нагула (стр.7-11) Кл.слова: відкорегованість,соціально-психологічне навчання,психолог-практик
Фурман В. В. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору/ В. В. Фурман (стр.12-16) Кл.слова: рефлексивна компетентність,когнітивний компонент,операційний компонент
Радчук Г. К. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів/ Г. К. Радчук (стр.16-20) Кл.слова: актуальний смисловий жанр,осмисленність майбутнього,осмисленність минулого
Столярчук О. А. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук (стр.21-25) Кл.слова: кар’єрні орієнтації,кар’єрна спрямованість,фахове навчання
Кайріс О. Д. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу/ О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко (стр.26-29) Кл.слова: булінг,міжособистісні відносини,мобінг
Клименко А. А. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини/ А. А. Клименко (стр.30-34) Кл.слова: зона найближчого розвитку,навчання,особистісний розвиток
Шмаргун В. М. Проблема психосоматичного в сучасній психології/ В. М. Шмаргун (стр.35-41) Кл.слова: медицина,психологія,психосоматика норми
Тохтамиш О. М. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів/ О. М. Тохтамиш, Д. М. Головко (стр.41-45) Кл.слова: мислення,порівняльний аналіз,програмування
Краєва О. А. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку/ О. А. Краєва (стр.46-50) Кл.слова: вікова підліткова криза,ідентичність,криза ідентичності
Даценко Т. О. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку / Т. О. Даценко (стр.50-54) Кл.слова: діти дошкільного віку,копінг-стратегії,подолання страхів
Петрунько О. В. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти/ О. В. Петрунько (стр.55-60) Кл.слова: педагогічна спільнота,спільнототвірні ознаки,соціально-психологічний потенціал
Ліщинська О. А. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість/ О. А. Ліщинська (стр.60-64) Кл.слова: деструктивний культ,особистість,тоталітарний синдром
Рафіков О. Р. Уявлення студентів про соціальний оптимізм/ О. Р. Рафіков (стр.65-68) Кл.слова: дослідження уявлення,соціальний оптимізм,студенство
Овчар О. В. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом/ О. В. Овчар (стр.69-74) Кл.слова: економічний статус,локус контроль,мотивація афіліації
Малєєва Н. С. Комунікативні практики залежних від соціальних мереж користувачів/ Н. С. Малєєва (стр.74-78) Кл.слова: інтернет,інтернет-залежність,інтернет-практики
Зелінська Т. М. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми / Т. М. Зелінська (стр.79-84) Кл.слова: автономність,амбівалентність особистості,амбівалентність стосунків
Склярук А. В. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук (стр.84-) Кл.слова: сім'я,сімейна соціалізація,функції сім'ї
Нероба М. В. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки/ М. В. Нероба (стр.89-92) Кл.слова: девіантне материнство,депривація,дитина
Равлюк Г. І. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю/ Г. І. Равлюк (стр.93-98) Кл.слова: інфантильні шлюбні настановлення,авторитарні шлюбні настановлення,шлюб
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)