Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порівняльний аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сірук, Вікторія, Сова, Ольга
Назва : Інтегроване навчання на уроках української літератури у 8 класі
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2021. - N 1. - С. 60-64 (Шифр Д357007/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегроване навчання--традиційна система навчання--компетентний читач--фольклор--ліро-епос--порівняльний аналіз
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа, Людмила
Назва : Актуальність сучасних наукових розвідок у педагогіці: україно-польський дискурс [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 100-111. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.17 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.17
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукові розвідки--порівняльний аналіз--україно-польський дискурс--трансформація--зміст--методологія
Анотація: У статті проведено порівняльний аналіз наукових розвідок польських і українських учених щодо тематики та змісту сучасних педагогічних досліджень. Нові виклики, світова криза, повномасштабна війна в Україні – так чи інакше впливають на вибір тем досліджень, визначають їхню своєчасність і доцільність. Зазначено, що у польських дослідженнях чітко прослідковується широкий міждисциплінарний педагогічний підхід до вирішення освітніх проблем. За своїм тематичним спрямуванням наукові розвідки мають прикладний характер, відповідають запитам науки та суспільства. При цьому тематика наукової проблематики вітчизняних педагогічних досліджень має переважно локальний характер та не в повній мірі корелюється з сучасними суспільними запитами. Зроблено висновок щодо необхідності розробки методологічних основ педагогіки в умовах нестабільності і трансгресивності. Представлено перелік педагогічних тем, які є актуальними для вивчення в цих умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чалий О., Любчик О., Чалий К.
Назва : Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.8 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський освітній простір--кредити ects--медична інформатика--порівняльний аналіз--медична освіта
Анотація: В оглядовій статті представлено порівняльний аналіз щодо певних визначальних аспектів викладання фундаментальних для медичної освіти дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в 10 університетах 7 європейських країн. Проведено ґрунтовне зіставлення організації викладання цих природничих дисциплін (зокрема обсягу аудиторних годин) в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця та інших європейських медичних університетах для спеціальності «Медицина». Встановлено, що в переважній більшості – 8 з 9 європейських університетах (медичних факультетах) на вивчення обов’язкових фізичних дисциплін відводиться більше аудиторних годин (для деяких університетів – у 2–3 рази більше), ніж у НМУ імені О.О. Богомольця. Дисципліна «Медична інформатика та основи наукових досліджень» затверджена в робочому навчальному плані НМУ для спеціальності «Медицина» на 2021–2022 навчальний рік не як обов’язкова нормативна дисципліна, а як варіативна дисципліна, яку студенти 1-го курсу НМУ імені О. О. Богомольця можуть обрати з апріорною ймовірністю, яка дорівнює 0,5. Підкреслено значення викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» як невід’ємних інтегральних частин сучасної практично-орієнтованої медичної освіти. Враховуючи перспективи поглиблення інтеграції медичної освіти України в Європейський освітній простір і з метою забезпечення якісної підготовки майбутніх лікарів та створення передумов для академічної мобільності студентів, обґрунтовано доцільність приведення у відповідність обсягу аудиторних годин та пріоритетності викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в НМУ імені О. О. Богомольця до виявлених типових діапазонів годин в навчальних планах переважної більшості профільних факультетів низки університетів провідних Європейських країн.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Юдіна, Олена
Назва : Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи"
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2018. - N 3. - С. 25-28 (Шифр Д357007/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): байка--алегоричний образ--порівняльний аналіз
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Авраменко О. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури/ О. Авраменко, М. Блажко (стр.2-10) Кл.слова: власне висловлення
Борисенко Н. Навчання як маленька велика пригода/ Н. Борисенко (стр.11-15) Кл.слова: карта маршруту,завдання
Рижук Л. Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності/ Л. Рижук (стр.16-18) Кл.слова: технологічна карта,планування навчальної діяльності студентів,ділове мовлення
Бондарнко Ю. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань/ Ю. Бондарнко (стр.19-24) Кл.слова: метод самостійної роботи,дидактика,методика літератури
Юдіна О. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи"/ О. Юдіна (стр.25-28) Кл.слова: байка,алегоричний образ,порівняльний аналіз
Олексієнко Г. Узагальнення знань із теми "безполучникове складне речення"/ Г. Олексієнко (стр.29-31) Кл.слова: безполучникове складне речення,розв’язання тестових завдань,власне висловлення
Карпійчук Г. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років/ Г. Карпійчук (стр.32-37) Кл.слова: шевченкознавство,текстологія,автографи
Бутурлим Т. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії тараса й Ликерії/ Т. Бутурлим (стр.38-42)
Назаренко І. Шевченків світ... що ми про нього знаємо?/ І. Назаренко (стр.43-44)
Черкас О. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі/ О. Черкас (стр.45-49) Кл.слова: маскулінність,родина,художня картина світу
Калита О. Експресивність наукового стилю. Синтаксичний рівень/ О. Калита (стр.50-53) Кл.слова: експресивний синтаксис,нвуковий стьль,стилістична фігура
Томіленко Л. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ/ Л. Томіленко (стр.54-57) Кл.слова: загальномовний словник,перекладна лексикографія,лексичне значення слова
"Якщо ти щось любиш, то треба говорити про це найкращою мовою" (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Туряниця В. Г. Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти/ В. Г. Туряниця (стр.2-3) Кл.слова: компаративний підхід,порівняльний аналіз,систематизація інформації
Тіхоненко С. О. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту/ С. О. Тіхоненко (стр.3-4) Кл.слова: аналіз художнього тексту,людська особистість,хронотопічний аналіз
Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури/ С. Є. Голяс (стр.4-5) Кл.слова: свідоме мислення школярів,смислові одиниці тексту,створення кластера
Кущ О. М. Авторські освітні інтернет-ресурси/ О. М. Кущ (стр.5-6) Кл.слова: персональні сайти,педагогічний досвід,класифікація сайтів
Самініна О. В. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури/ О. В. Самініна (стр.6-7) Кл.слова: культурні запити особистості,моделювання культурно-освітнього середовища,культурологічна компетентність
Ніколенко О. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа»/ О. Ніколенко (стр.8-11) Кл.слова: історія перекладу,прямий переклад,точний переклад
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна"/ Н. М. Кониш (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеонор,радість життя
Ряба 3. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г. К. Андерсена "Снігова королева"/ 3. В. Ряба (стр.14-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. Х.,дружба
Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/ М. В. Палчей (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Верн Жуль,рабство
Петричко І. 3. Засудження війни у творчості Генріха Белля/ І. 3. Петричко Кл.слова: план-конспект уроку,Белль Генріх,війна
Лобзіна С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму/ С. В. Лобзіна (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Рембо Артюр,символізм
Богосвятська А. І. Професійний статус учителя світової літератури/ А. І. Богосвятська (стр.26-30) Кл.слова: критерії професійного статусу,напрями професійної діяльності,професійний портрет
Гузь О. О. Нова програма: людські стосунки. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33-41/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.31-42) Кл.слова: навчальна програма,аналіз твору,план-конспект уроку
Девдюк І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40-50-х pp. XX ст. / І. В. Девдюк (стр.43-45) Кл.слова: екзистенціалізм,герой-протагоніст,абсурдизм
Глібовець В. В. Сторінками поезії Джорджа Гордона Байрона (літературно-критична збірка) Урок-презентація книжки із використанням методу проектів/ В. В. Глібовець (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Байрон Джордж,коментарі до віршів
Корнійчук О.С. Вишиванка на подіумі/ О.С Корнійчук [и др.] (стр.50-51) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята вишиванки,народна творчість
Простяк Л. М. Геніальний англійський драматург і поет доби Відродження - Вільям Шекспір/ Л. М. Простяк (стр.52-58) Кл.слова: модуль уроку,доба Відродження,шекспірівське питання
Мудрак Л. В. Оповідання Роберта Шеклі "Запах думки"/ Л. В. Мудрак (стр.59-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Шеклі Роберт,гуманізм
Котова І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників/ І. С. Котова (стр.61-64) Кл.слова: класний керівник,потреби,очікування
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ястремський О. І.
Назва : Міжгалузевий аналіз витратності та продуктивності економіки України: порівняння у часі і між країнами
Місце публікування : Кибернетика и системный анализ: міжнародний науково-теоретичний журнал. - Київ: Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2020. - № 4. - С. 85-97. - ISSN 0023-1274 (Шифр К499224528/2020/4). - ISSN 0023-1274
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): схема витрати-випуски--ключові галузі--продуктивні галузі--порівняльний аналіз--прямі витрати--повні витрати
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.013.74(477)/Ц 98
Автор(и) : Цюра, Світлана Богданівна
Назва : Методологія порівняльних педагогічних досліджень: принципи, особливості
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 65-72. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317
Примітки : Библіогр.: 6 назв.
УДК : 37.013.74(477)
Предметні рубрики: Порівняльна педагогіка-- педагогічна компаративістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльний аналіз--компаративне педагогічне дослідження--принципи компаративного педагогічного пошуку
Анотація: Розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову, виокремлено низку теоретичних концептів. Узагальнено принципи компаративного дослідження: пріоритетної спрямованості розвитку освітніх систем на забезпечення цінності людини тощо.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.7/Ш 31
Автор(и) : Шахназарова Н. Г.
Назва : Музыка Востока и музыка Запада. Типы музыкального профессионализма.Исследование
Вихідні дані : Москва: Советский композитор, 1983
Кільк.характеристики :153 с
Ціна : 2.57, 2.57, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 781.7
Предметні рубрики: Мистецтвознавство
Музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична культура--європейська школа--східна традиція--порівняльний аналіз
Примірники : всього : Ф2(6)
Вільні : Ф2(6)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Нагула О. Л. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика/ О. Л. Нагула (стр.7-11) Кл.слова: відкорегованість,соціально-психологічне навчання,психолог-практик
Фурман В. В. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору/ В. В. Фурман (стр.12-16) Кл.слова: рефлексивна компетентність,когнітивний компонент,операційний компонент
Радчук Г. К. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів/ Г. К. Радчук (стр.16-20) Кл.слова: актуальний смисловий жанр,осмисленність майбутнього,осмисленність минулого
Столярчук О. А. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук (стр.21-25) Кл.слова: кар’єрні орієнтації,кар’єрна спрямованість,фахове навчання
Кайріс О. Д. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу/ О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко (стр.26-29) Кл.слова: булінг,міжособистісні відносини,мобінг
Клименко А. А. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини/ А. А. Клименко (стр.30-34) Кл.слова: зона найближчого розвитку,навчання,особистісний розвиток
Шмаргун В. М. Проблема психосоматичного в сучасній психології/ В. М. Шмаргун (стр.35-41) Кл.слова: медицина,психологія,психосоматика норми
Тохтамиш О. М. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів/ О. М. Тохтамиш, Д. М. Головко (стр.41-45) Кл.слова: мислення,порівняльний аналіз,програмування
Краєва О. А. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку/ О. А. Краєва (стр.46-50) Кл.слова: вікова підліткова криза,ідентичність,криза ідентичності
Даценко Т. О. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку / Т. О. Даценко (стр.50-54) Кл.слова: діти дошкільного віку,копінг-стратегії,подолання страхів
Петрунько О. В. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти/ О. В. Петрунько (стр.55-60) Кл.слова: педагогічна спільнота,спільнототвірні ознаки,соціально-психологічний потенціал
Ліщинська О. А. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість/ О. А. Ліщинська (стр.60-64) Кл.слова: деструктивний культ,особистість,тоталітарний синдром
Рафіков О. Р. Уявлення студентів про соціальний оптимізм/ О. Р. Рафіков (стр.65-68) Кл.слова: дослідження уявлення,соціальний оптимізм,студенство
Овчар О. В. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом/ О. В. Овчар (стр.69-74) Кл.слова: економічний статус,локус контроль,мотивація афіліації
Малєєва Н. С. Комунікативні практики залежних від соціальних мереж користувачів/ Н. С. Малєєва (стр.74-78) Кл.слова: інтернет,інтернет-залежність,інтернет-практики
Зелінська Т. М. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми / Т. М. Зелінська (стр.79-84) Кл.слова: автономність,амбівалентність особистості,амбівалентність стосунків
Склярук А. В. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук (стр.84-) Кл.слова: сім'я,сімейна соціалізація,функції сім'ї
Нероба М. В. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки/ М. В. Нероба (стр.89-92) Кл.слова: девіантне материнство,депривація,дитина
Равлюк Г. І. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю/ Г. І. Равлюк (стр.93-98) Кл.слова: інфантильні шлюбні настановлення,авторитарні шлюбні настановлення,шлюб
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)