Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (17)Наукові періодичні видання Університету (55)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=потенціал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 682
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Культурологія освіти як складова освітології / С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. - С .3-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітологія, культурологія освіти, програма "Культурологія освіти"
Алексієвець, Л. М. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . - С .14-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, наука, освіта
Лизогуб, В. Г. Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. - С .23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог, університет, вища освіта
Голубчик, Г. Д. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна / Г. Д. Голубчик. - С .30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: публічна історія, суспільна пам'ять, освіта
Крюкова, 0. І. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічне джерелознавство, писемні документи
Кузьменко, О. М. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко
Кл.слова: ідея Університету, концептуальна модель, освітологія
Лесникова, І. В. Екологічна культура - потреби та перспективи / І. В. Лесникова. - С .46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна небезпека, екологічна загроза, екологічний стан
Тригуб, І. І. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. - С .51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консультування, EGHFDKІYCMRT консультування, освіта
Тернопільська, В. І. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника / В. І. Тернопільська. - С .58-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старшокласник, класний керівник, учитель
Малихін, Олександр Володимирович. Ієрархія компетентностей сучасного педагога / О. В. Малихін. - С .65-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетентнісний підхід, ключові компетентності
Бевська, І. Д. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності / І. Д. Бевська. - С .75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глокалізація, музична освіта, музичне краєзнавство
Воскобій, О. Л. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. - С .81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, мотивація, пізнавальний інтерес
Гончаренко, Алла Миколаївна. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. - С .87-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація дошкільної освіти, самопідготовка, самоосвіта
Дворський, Г. І. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра / Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. - С .93-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, особистість школяра, шестирічні першокласники
Дорошенко, Т. В. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. - С .102-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-естетичне виховання, культурно-освітні процеси, дисертаційні дослідження
Козак, Людмила Василівна. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. - С .110-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, викладач, інноваційна діяльність
Корхова, О. Є. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. - С .120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська "Громада", громадівський рух, Подолинський Сергій
Пазюк, С. А. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ / С. А. Пазюк. - С .129-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, стандарти, зовнішня апробація досвіду
Ушмарова, В. В. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. - С .138-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: післядипломна педагогічна освіта, неперервна освіта, підвищення кваліфікації учителів
Хитра, З. М. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту / З. М. Хитра. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова картина світу, пізнання, світогляд
Чепіга, С. Г. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості / С. Г. Чепіга. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні якості, особистість
Шапаренко, Галина Василівна. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. - С .165-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивне навчання, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації
Гринів, А. C. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. - С .171-182
Кл.слова: міждисциплінарні магістерські програми, національна економіка, фізико-економічна методологія
Дудка, П. Ф. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога / П. Ф. Дудка [и др.]. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Тарченко І. П., Бодарецька О. І., Д. В. Добрянський
Кл.слова: деонтологія, медична етика, внутрішня медицина
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки / Л. Б. Паламарчук. - С .185-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, вітчизняна педагогіка
Базиль, Людмила Олександрівна. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. - С .195-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель української мови, літературознавча компетентність, критеріальна система
Гавриленко, Т. Л. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.) / Т. Л. Гавриленко. - С .206-212. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне дослідження, початкова освіта, трирічне навчання
Дрофа, Т. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку / Т. П. Дрофа. - С .212-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, художньо-естетичний розвиток
Власова, О. Б. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховний потенціал, музика, початкова школа
Войцеховська, І. М. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. - С .228-238. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підприємницька діяльність, ризики, страхування підприємницьких ризиків
Колісник, Н. В. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. - С .239-245. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, менеджер, управлінська діяльність
Косцова, І. Г. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. - С .245-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: знання, лабораторні заняття, малі гомогенні групи
Лазаренко, І. В. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. В. Лазаренко. - С .251-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема аналізу, типологія вмінь, психологія творчості
Линьов, Костянтин Олександрович. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет / К. О. Линьов. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, мережа Інтернет, керівник загальноосвітнього навчального закладу
Лісецький, Степан Йосипович. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. - С .263-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіченість, хорове багатоголосне виконання, партесний концерт
Малярчук, Т. Ю. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови / Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. - С .271-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеосюжет, комунікативна діяльність, розвиток умінь і навичок
Патук, Т. М. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст / Т. М. Патук. - С .281-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, науково-дослідна діяльність, наукові товариства
Регейло, Ірина Юріївна. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні / І. Ю. Регейло. - С .286-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аспірантура, підготовка, науково-дослідні кафедри
Сайковська, В. В. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформатський С. М., форма навчання, методологія хімічної освіти
Таранник, А. О. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. - С .303-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища сільськогосподарська освіта, школа землеробства, ветеринарний інститут
Фруктова, Яна Станіславівна. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема / Я. С. Фруктова. - С .310-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, зміст освіти, генералізація знань
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Руденко, О.
    14 принципів динамічного навчання [Текст] : що має знати управлінець, обираючи форми навчання для свого колективу? / О. Руденко // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 9. - С. 42-49

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал людини -- динамічні знання -- принципи динамічного навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Stoyatska, G.
    Ambivalence of metaphorical thinking in the context of search for senses = Амбівалентність метафоричного мислення у контексті пошуку смислів / G. Stoyatska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P20-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
метафора -- метафоричне мислення -- амбівалентність -- пошук смислу -- голос розуму -- капітал
Анотація: У даній статті піднімається питання амбівалентного характеру метафори як певного способу вираження смислу. Автор на прикладах функціонування соціальних метафор у роботах Т. Гоббса, Дж. Локка, К. Маркса показує, що вони можуть бути концептуально переосмислені з огляду на контекст вживання. В залежності від такого контексту виникає внутрішнє протиріччя, амбівалентність метафоричного потенціалу і сенс досліджуваного явища може поставати неоднозначним. Використовуючи методи аналізу та порівняння, автор прагнула досягти наступної мети: здійснити ре-аналіз метафори як засобу пошуку та відображення смислу; продемонструвати її амбівалентний характер у тих випадках, коли вона використовується для соціального або епістемологічного дослідження; розкрити дуальні конотації метафоричної аргументації в окремих філософських творах. Узагальнені результати, отримані у статті, можна завести до наступних положень: 1) Метафоричне значення понять в соціальній, історичній, епістемологічній практиці почасти замінює пряме, директивне значення і формує подальшу культуру людства у напрямку від девіації до норми. 2) Поняття "Leviathan" (Т. Гоббс), "voice of reason" (Дж. Локк), "capital" (К. Маркс) у метафоричній інтерпретації породжують амбівалентні історичні наративи щодо критеріїв справедливості, істини, соціального закону і в такому вигляді формують подальшу культуру людства. 3) Внутрішній потенціал досліджень, пов'язаних з різноманітністю метафоричних вживань, є особливо значним для сфери історико-філософських та соціально-політичних пошуків
Дод.точки доступу:
Стояцька Ганна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Тодорова, Н.
    Ethical aspects of the European Union's foreign policy (1999-2014) in the contemporary academic discourse = Етичні аспекти зовнішньої політики Європейського Союзу (1999-2014 рр.) в сучасному науковому дискурсі / Н. Тодорова, І. Тодоров // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P74-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня політика -- Європейський Союз -- цінності -- етика -- міжнародні відносини -- м'яка сила
Анотація: Поточні очікування українського суспільства дієвої реакції міжнародної спільноти на порушення Російською Федерацією міжнародного права в Криму і на Донбасі і деклароване прагнення України до членства в ЄС визначають актуальність даної статті, яка присвячена етичним аспектам сучасної зовнішньої політики Європейського Союзу. Робота має на меті висвітлити етичний компонент зовнішньополітичної поведінки цього наднаціонального об'єднання через призму сучасних зарубіжних академічних дебатів з цих питань, описує поточні тенденції та інтерпретації, узагальнює основні напрямки дебатів і їх можливі наслідки. Хронологічні рамки дослідження охоплюють період від Амстердамського договору 1999 року, який запровадив посаду Верховного представника з питань спільної зовнішньої та безпекової політики ЄС до початку російської агресії в Україну 2014 року. Розглядаються витоки етичної складової у зовнішній політиці ЄС. Розуміння етики у зовнішній політиці, природи та змісту етичних цінностей і проблем, пов'язаних із забезпеченням послідовної етичної поведінки у зовнішній політиці створюють новий вимір розуміння міжнародної ролі ЄС. Етика як предмет інтенсивних суперечок і поняття "етична держава Європа" виступають як вихідний пункт переосмислення сучасної міжнародної ролі ЄС. Проте етична складова виклинає багато заперечень у міжнародній політиці, оскільки вона тісно пов'язана з конкретними світоглядами, кожний з яких має власну оцінку того, чи можна змінити міжнародну систему. Самореалізація ЄС як "сили добра" спирається на "універсальні цінності", що розглядається як нав'язування західних цінностей і способу життя. Політичний дискурс щодо сучасної зовнішньої політики ЄС сфокусований на дилемі "етичність - прагматизм": прагматизм як основа діяльності наднаціонального об'єднання автономних держав у широкому сенсі та етична поведінка цього об'єднання в ім'я прав людини та демократії. Спроби ЄС пропагувати певні цінності та етичні принципи у своїх зовнішніх відносинах впливають на її зовнішню політику, але не змінюють її принципово. Багато дослідників підкреслюють, що сучасна структура Європейського Союзу перешкоджає ефективності його діяльності в етичному відношенні. Етичну зовнішню політику ЄС широко критикують через відсутність необхідної послідовності та узгодженості. Проте, не зважаючи на існуючу критику, не варто недооцінювати позитивних наслідків етичної зовнішньої політики ЄС, а її значний потенціал доцільно вивчати і застосовувати для загального блага
Дод.точки доступу:
Тодоров, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Dubinina, V.
    Gadamer as a universal philosophy of understanding = Герменевтика Г.-Ґ. Ґадамера як універсальна філософія розуміння / V. Dubinina, H. -G. Hermeneutics // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P5-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
герменевтика -- розуміння -- інтерпретація -- мова -- смисл -- платонізм
Анотація: Формування кола ідей, що лягли в основу філософської герменевтики Г.-Ґ. Ґадамера, є невід'ємною частиною поняття сутності мови і розуміння її ролі у формуванні сенсу і всієї духовної культури людства, а також концепцій людської особистості, її створення і розвитку. Філософська герменевтика Ґадамера з часом лише збільшує своє значення в розвитку філософського дискурсу, тим самим підтверджуючи свій великий евристичний потенціал. Як і в сучасній українській філософії, розвиток проблем розуміння, насамперед, розуміння смислової складової людської діяльності в найрізноманітніших сферах - від сфери мистецтва до політичного дискурсу - є сьогодні гостро актуальним. Але в наші дні можна спостерігати певні обмеження в розумінні значущості й актуальності ґадамерівської спадщини, вивчення якої часто має формальний характер. Сам мислитель і його твори згадуються як своєрідна "фігура розбрату", без необхідного відображення і подальшого розвитку. У статті розглядається герменевтичний проект Г.-Ґ. Ґадамера як завершальна фаза розвитку кола ідей німецької філологічної герменевтики ХІХ-ХХ ст. Філософію мови і вчення про розуміння та інтерпретацію досліджено у зв'язку з розвитком герменевтичних ідей в рамках феноменологічної школи. Показано взаємозв'язок позиції Ґадамера з представниками різних лінгвістичних теорій початку ХХ ст. Поняття "розуміння" подано як ключовий елемент герменевтичного процесу. Герменевтика Ґадамера аналізується в контексті консервативної концепції філософа і його доробків у царині інтерпретації платонівської філософії.
Дод.точки доступу:
Hermeneutics, H.-G.
Дубініна Віра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Hedo, A.
    "Genealogy of Donetsk Region”: genealogical sources of XVIII - the beginning of ХХ century = "Родовід донеччини": генеалогічні джерела XVIII - початку ХХ ст. / A. Hedo, O. Kryhina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P89-95. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
метричні книги -- сповідні відомості -- ревізькі сказки -- генеалогічні джерела -- Донеччина
Анотація: У статті виявлено особливості фіксації інформації у метричних книгах, сповідних відомостях та ревізьких "сказках", їх використання при складанні родоводів представників різних конфесій та станів XVIII - початку ХХ ст., що зберігаються в державному архіві Донецької області. Методологія дослідження полягає у використанні історико-генетичного та історико-порівняльного методів для дослідження витоків та розвитку метричних книг, ревізьких "сказок" та сповідних відомостей представниками різних конфесій регіону. Метричні книги, ревізькі "сказки" та сповідні розписи є достатньо інформативними джерелами й мають високий рівень достовірності, їх інформаційний потенціал дає можливість реконструювати родоводи представників різних конфесій та станів Донеччини. Їх наукова цінність сьогодні збільшується через неможливість опрацювання частини з цих комплексів українськими дослідниками через ситуацію на Сході України. У розвідці здійснено спробу дослідження їх інформаційного потенціалу та його використання при складанні родоводів представників різних конфесій та станів Донеччини. Метричні книги є первинним генеалогічним джерелом, адже саме в них реєстрували головні події в житті людини: народження, шлюб, смерть. Їх інформаційний потенціал дає можливість дослідити родинні зв'язки усіх прошарків українського суспільства. Іншим важливим всестановим джерелом генеалогічної інформації є сповідні відомості церков: щорічні породинні та поіменні облікові реєстри парафіян церкви, які сповідалися у священика. Інформаційний потенціал цих джерел варто використовувати на початку генеалогічного дослідження, коли не відомі кількість та імена членів родини, точні дати народження. Джерелом, яке має найбільше практичне значення в реконструкції родоводів оподатковуваних верств населення, є матеріали загальноросійських переписів податного населення, які проводилися на території Російської імперії в період з 1718 по 1857 рік. Результатами цих переписів були так звані ревізькі "сказки"
Дод.точки доступу:
Kryhina, O.
Ольга Кригіна
Анна Гедьо


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
   908(520)
   S86


    Stockwin, James Arthur Ainscow.
    Governing Japan : divided politics in a resurgent economy / J. A. A. Stockwin. - 4th ed. - Malden : Blackwell Publishing, 2008. - xvi, 298 p. : карти. - ISBN 978-1-4051-5416-1 (pbk. : alk. paper) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японія--Політика і уряд, 1945-
    Японія--Економічна політика, 1945-

Кл.слова (ненормовані):
politics of war, 1853-1945 -- political reconstruction -- development -- political reform -- політика війни 1853-1945 -- політична реконструкція -- розвиток -- політичні реформи
Анотація: Це четверте видання Governing Japan, доповнене глибоким, сучасним аналізом поточної політичної системи Японії та внеску її лідерів, вважається золотим стандартом для книг англійською мовою про японську політику. У цьому авторитетному томі Дж. А. А. Стоквін вирішує центральне питання – чому японська політика має значення для решти світу – щоб пояснити значення Японії для світу та демістифікувати складність її політики як для сторонніх людей, так і для багатьох самих японців. Охоплюючи широкий спектр тем, включаючи історичні, соціальні та економічні передумови, політичні реформи в 1990-х роках і вплив політичних діячів, таких як Дзюньітіро Коїдзумі, «Правління Японією» спирається на ретельні дослідження та спостереження, щоб скерувати читачів через чіткий, вичерпний огляд. японської політики та пропонують безцінне уявлення про політичні виклики та потенціал Японії на майбутнє. Цей том ідеально підходить для університетських курсів японської політики та порівняльної політики, а також японської пам’яті про війну, перегляду конституції та відносин Японії зі США, Китаєм, Північною та Південною Кореєю.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Lazorevych, I.
    Humanistic aspects of ecological values in Buddhism and Taoism and their social significance = Гуманістичні аспекти екологічних цінностей в буддизмі та даосизмі і їх соціальна значущість / I. Lazorevych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
буддизм -- даосизм -- культура -- карма -- ахімса -- екологія -- глобальні проблеми
Анотація: Тенденція пошуку гармонізації взаємин між природою та людиною гостро актуальна, як ніколи. Підвищення ролі релігії і релігій у публічному просторі, в соціально-ціннісному дискурсі спонукає самі релігії ставати корисними суспільству власними екологічними наративами, а суспільство – бути уважнішим до їхнього потенціалу. Адже зараз як ніколи актуальними є відповіді на питання, як зберегти людство без глобальних втрат та як перейти від деструктивного типу розвитку до регульованього? Як мобілізувати моральний і інтелектуальний потенціал? Очевидно, що глобальні проблеми торкаються абсолютно всіх верств населення: християн і буддистів, агностиків і атеїстів. Безперечно, ці питання хвилюють церкви та їхніх духовних лідерів. Авторка осмислює у статті гуманістичні аспекти екологічних ідей Сходу (на прикладі буддизму та даосизму), експлікує ресурс буддійської та даоської енвайронментальної мудрості в його евристичних можливостях для сьогодення. Відповідні настанови важливі для аналізу й рефлексії хоча б тому, щоб ментально сформували екологічну культуру її адептів. А як відомо, екологічний конструктив ряду країн Сходу визнається на Заході вартим схвалення та наслідування для формування моделі сталого розвитку та потенційної розбудови екологічно орієнтованого суспільства. Авторка концентрується не стільки на догматичних особливостях обґрунтування буддійських та даосистських ідей (за течіями і напрямками), як на виявленні їхньої спільної гуманістичної логіки, яка може бути осягнута й прийнята і людиною Заходу (при цьому їй зовсім не обов’язково ставати адептом відповідних східних доктрин). Торкається дослідниця й ціннісного потенціалу мистецтва відповідних світоглядних культур в аспекті сакралізації ритмів природи, пієтету перед її красою як образом мудрого космічного «промислу». У статті реалізовано дисциплінарну взаємодію релігієзнавства, прикладної етики, естетичної герменевтики.
Дод.точки доступу:
Ірина Лазоревич


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Tarasenko, G.
    Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine [Текст] / G. Tarasenko // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 7-14 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний потенціал -- парадигма -- гуманітаризація -- освітні пріоритети

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Akilina, O.
    Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- компетентності -- миротворча освіта -- цінності -- організаційні трансформації
Анотація: У статті розглядається питання впровадження миротворчої освіти у вітчизняних закладах освіти. Автори визначають, що ефективне впровадження миротворчої освіти вимагає певних організаційних трансформацій, які мають включати: зміну системи управління закладом освіти, що передбачає використання трансформаційного лідерства, а також залучення всіх учасників освітнього процесу до прийняття рішень; формування сприятливого та безпечного освітнього середовища, що ґрунтується на цінностях миротворчої освіти; створення «вирівняної структури» закладу освіти, яка сприятиме довірі та співпраці між учасниками освітнього процесу; правильне цілепокладання у виховній системі закладу освіти, яке має включати формування суспільно значущих цілей та перспектив спільної діяльності щодо запровадження миротворчої освіти. Автори статті також звертають увагу на важливу роль викладачів у впровадженні миротворчої освіти. В умовах російської агресії проти України роль викладача як захисника української культури та миротворця зростає. Він має протистояти російській пропаганді та формувати в дітей і молоді правильні цінності, зокрема цінності ненасильницького спілкування та взаєморозуміння. Окрему увагу автори приділили українській мові, яка має величезний потенціал для того, щоб стати ефективним інструментом миротворчої освіти. В рамках цього дослідження було використано анкету опитувальник, яка дозволила визначити думку освітян, що проходять навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти (за рівнями)» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, щодо значення української мови для миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Panchenko, A.
Horozhankina, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)