Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=потреба<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Panas, N.
    Figure of General Olexander Grekov in historiography of independent Ukraine = Постать генерала Олександра Грекова в історіографічній науці Незалежної України / N. Panas // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P96-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
генерал Греков -- військово-політична діяльність -- українська революція -- незалежність
Анотація: Історіографії періоду незалежної України притаманне прагнення надолужити прогалини свого розвитку у період СРСР. У світ виходять чимало наукових праць, присвячених професійній діяльності вищого військового керівництва доби національно-визвольних змагань 1917-1921 рр. Незважаючи на продовження вивчення питань військового будівництва періоду революції, кадрового потенціалу Збройних Сил, багато питань залишаються малодослідженими, або й зовсім недослідженими. Так, ім'я генерала Олександра Грекова історики в основному згадують у контексті історичних подій, в яких він брав безпосередню участь, не створивши окремого цілісного дослідження, присвяченого діяльності цього видатного військовика. Піонером у дослідженні життєвого шляху генерала став Ярослав Тинченко, згодом до нього долучилися Михайло Ковальчук та Олександр Дєдик, які хоч і не комплексно дослідили військово-політичну діяльність генерала, проте у своїх працях доклали значних зусиль для презентації його здобутків у період української революції. Щодо електронних ресурсів, то більшість із них вибірково описують життя О. Грекова, носять науково-популярний характер і розраховані на непідготовленого читача. Окремі праці також не вичерпують проблему, оскільки є біографічними довідниками або збірниками нарисів, відтак обмежені в обсязі, не охоплюють сповна життя і діяльність генерала. На сучасному етапі назріла нагальна потреба у створенні окремого спеціального дослідження, присвяченого зазначеній тематиці, що сприятиме формуванню воєнної доктрини незалежної України та допоможе повніше та об'єктивніше відтворити картину подій столітньої давнини. У статті наведено комплекс наукового доробку для вивчення військово-політичної діяльності генерала О. П. Грекова, вказано основні проблеми, з якими зустрінеться дослідник під час аналізу постаті генерала, визначено особливості та тенденцію історіографічних досліджень у галузі військової біографістики періоду незалежної України. Проаналізовано наукову цінність кожного джерела, надано коротку характеристику тематичних праць.
Дод.точки доступу:
Наталія Панас


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Pappas, G.
    For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self [Електронний ресурс] = До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я» / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 1-14, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- космополітизм -- патріотизм -- критичне мислення -- всесвітня освіта -- освітня та міжкультурна солідарність
Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Георгіос Паппас


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Tsiuniak, O.
    Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Електронний ресурс] / O. Tsiuniak. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P44-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- професійна готовність -- мотиваційний компонент -- майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Rudnik, Y.
    Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Електронний ресурс] / Y. Rudnik. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P39-45, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- професійне спілкування -- хореографія -- навчальний план -- робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Ilyenko, Anna.
    Prospective methods of protecting the framework web application on the gradle automatic assembly system = Перспективні методи захисту вебзастосунку фреймворку на системі автоматичної збірки gradle / A. Ilyenko, S. Ilyenko, T. Kulish // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 14. - С. 107-117, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.107117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
фреймворк -- тести -- тестові дані -- автоматизація -- клієнт -- вебсервер
Анотація: Стаття призначена розгляду проблеми забезпечення захисту веб застосунку фреймворку на системі автоматичної збірки gradle та визначення ї перспективних методів забезпечення захисту. В даній статті визначено, що базовим і загальноприйнятим підходом що забезпечує безпеку вебзастосунку виступає правильно побудований тестовий фреймворк. В процесі дослідження зроблено аналіз сучасних методів захисту вебзастосунку фреймворку на системі автоматичної збіркиgradle. Зроблено порівняльний аналіз методів, що входять у одну підкатегорію. На підставі проведеного аналізу сучасний фреймворкі ввизначені основні підходи і методи щодо організації захистузастосунку. Ще при плануванні тестового фреймворку перед автоматизатором ставляться задача вибрати методи, що будуть вирішувати поставлені задачі, будуть гнучкими для змін, легкими для читання і швидкими при пошуку вразливостей застосунку. На етапі розробки тестового фреймворку планується вибір методу, що закриватиме свою категорію. Вибирати перевірку клієнта, вебсервера чи обох відразу; написання аpiі uiтестів реалізовувати у окремих проектах чи одному, які тестові дані використовувати; як генерувати і передавати токени користувача; які патерни використовувати, чи є у них потреба, реалізовувати паралелізацію чи ні. Реалізовувати паралелізацію для apiтестів чи для uiтакож; як перевіряти моделі, що приходять у респонсах. У даній статті наведено методи, що закриватимуть ці питання і зроблено їх короткий аналіз. Проведене в статті дослідження перспективних методів та засобів захисту вебзастосунку фреймворку на системі автоматичної збірки gradleдозволяє стверджувати, що правильно побудований тестовий фреймворк, є одним з дієвих та комплексних підходів щодо забезпечення інформації безпеки, що дозволить своєчасно виявляти вразливості та своєчасно виправити порушення ще на початковому етапі розробки продукту, тим самим зменшивши ціну помилки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ilyenko, Sergii
Ільєнко Сергій Сергійович
Kulish, Tatiana
Куліш Тетяна Миколаївна
Ільєнко Анна Вадимівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Adera, B. M.
    Social Media, Public Sphere and the Political Tragedies of Contemporary Ethiopia = Соціальні медіа, публічна сфера та політичні трагедії сучасної Ефіопії / B. M. Adera // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
cоціальні медіа -- федералізм -- демократія -- комунікативна раціональність -- публічна сфера
Анотація: З 1991 р. в Ефіопії демократія та федералізм сприймаються як конституційні основи держави. Основною метою підтримки двох політичних культур є наявність у державі численних культурних ідентичностей та фактична потреба в міжсуб’єктивному обговоренні суспільної сфери. І однією з основних сфер публічної сфери є соціальні медіа. Відповідно до Конституції Федеративної Демократичної Республіки Ефіопія, громадяни Ефіопії мають демократичні права на думки, позиції та висловлювання (ст. 29), тому в соціальних мережах цілком природно очікувати, що окремі люди говорять про різні справи держави вільно. По суті, соціальні медіа служать інструментом підтримки дискурсивних розмов між людьми. Однак це також спричинило значні суспільні потрясіння у всьому світі. Те ж саме відбувається сьогодні в Ефіопії. З одного боку, соціальні медіа як комунікаційна платформа дозволяють людям ефективно спілкуватися, обмінюючись альтернативними поглядами, установками та формуючи демократичний консенсус щодо соціальних аномалій та відповідей, а з іншого боку, медіа – це сфера комунікативної дезадаптованості, що продукує непорозуміння, екстремізм і девіантні поведінкові відхилення. У нинішньому ефіопському контексті основним джерелом комунікації та неправильної комунікації у соціальних мережах є «плюріверсальні ідентичності» культурного горизонту. У статті обговорюється зв’язок між демократією, федералізмом та соціальними медіа в нинішній Ефіопії. Зокрема висвітлено такі питання: сфера соціальних медіа в Ефіопії, сучасні та постмодерністські виклики соціальних медіа в Ефіопії; альтернативи реконструкції соціальних медіа
Дод.точки доступу:
Біньям Меконнен Адера


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Сташко, Жанна.
    Soft skills для керівника. Красива обгортка чи потреба? / Ж. Сташко // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2019. - № 4. - С. 50-57

Кл.слова (ненормовані):
виникнення термінів -- м’які навички

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Dodonov, R.
    The institutionalization of the politics of memory = Інституціоналізація політики пам'яті / R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 1. - P98-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політики пам'яті -- війни пам'яті -- інституціоналізація -- Інститут національної пам'яті
Анотація: Стаття присвячена аналізу напрямків і логічних етапів інституціоналізації історичної пам'яті в Україні. Під інституціоналізацією розуміється процес визначення і закріплення соціальних норм, правил, статусів і ролей, приведення їх у систему, яка здатна діяти в напрямку задоволення деякої суспільної потреби. Такою потребою в Україні стала вимога відновлення історичної справедливості і встановлення історичної правди. Закриті теми вітчизняної історії, особливо ХХ ст., включаючи Голодомори, сталінські репресії, окремі сторінки Другої світової війни вимагали своєї рефлексії та ціннісного переусвідомлення. Без моральної оцінки та своєрідної "роботи над помилками" суспільство не може рухатися далі. За цих умов виникає необхідність інституціоналізації історичної пам'яті з виокремленням її сталих і потенційних інституціональних форм. Зміст історичної пам'яті стає предметом державної політики, суттєво впливаючи на міжнародні стосунки - аж до появи так званих "війн пам'яті". Необхідність взяти історичну пам'ять народу під контроль сприяло перетворенню її на об'єкт маніпуляції. "Політики пам'яті" стають невід'ємною складовою політичного менеджменту, засобом впливу на масову свідомість та ідентичність, джерелом легітимності державних і наддержавних інституцій. Етапами інституціоналізації є привертання уваги до "закритих питань" історії з боку творчої інтелігенції, незалежних досліджень істориків, журналістських розслідувань, внаслідок чого в суспільстві сформувалася потреба у відновленні справедливості і правди; встановлення норм і правил оприлюднення змісту історичної пам'яті, включаючи розсекречення архівних документів, роботи пошукових експедицій в місцях масових поховань, визначення нових та відродження забутих місць пам'яті, перегляд пантеону національних героїв, різноманітні програми вивчення усної історії, включення змісту історичної пам'яті у підручники навчальних закладів; прийняття на законодавчому рівні відповідних норм, що передбачають санкції за їх недотримання; нарешті, створення Інституту національної пам'яті.
Дод.точки доступу:
Додонов Роман


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Kudlay, A.
    Tutor’s role in professional training of the police officers [Електронний ресурс] / A. Kudlay. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3841. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- офіцери поліції -- тьюторство -- компетентність -- тьюторант
Анотація: Сучасні умови модернізації вищої освіти в Україні зумовили потребу впровадження інноваційних підходів до реалізації концепції підготовки майбутніх фахівців із урахуванням європейських стандартів. Адже саме вища освіта відіграє вирішальну роль у соціально-економічному і культурному розвитку суспільства. Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом у підготовці майбутніх офіцерів поліції в параметрах європейських стандартів. У статті здійснено аналіз наукової літератури з проблеми. Підкреслено, що ідеальна модель сучасного наставника зводиться до репетитора, палітра професіоналізму якого поєднує високий рівень сформованості його психологічних, педагогічних, методичних та освітніх компетенцій. У статті розкрито сутність і зміст професійної компетентності майбутніх офіцерів поліції; представлено функціональний і рольової погляд на комунікативну діяльність з позиції тьютора; виявлено можливості включення інструменту тьюторства в процес формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Підкреслюється, що тьюторська дія є найважливішим емерджентним компонентом цілісного процесу професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції, де важливим завданням є формування комунікативної компетентності. Проаналізовано практичний досвід Національній академії внутрішніх справ, де в Навчально-науковому інституті №3 при кафедрі тактичної та спеціальної підготовки діє науковий гурток з тьюторською підтримкою дослідницької діяльності майбутніх працівників поліції. Модель тьюторської підтримки для членів наукового гуртка кафедри включає такі етапи: мотивація та діагностика наукових інтересів, складання плану наукової роботи, навчання роботи з інформацією, презентація та оцінка наукової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Білоусов, Микола.
    «У людей не зникла потреба спілкуватися з мистецтвом» / М. Білоусов // Антиквар : журнал про мистецтво та колекціонування. - 2023. - № 1/2. - С. 148-153


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)