Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=похила<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булочнікова, Тетяна
Назва : Перпендикулярність прямих і площин : Конспект уроку з геометрії для 10 класу
Місце публікування : Математика в рідній школі: науково-методичний журнал/ МОН України, Нац. акад. пед. наук. України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 9. - С. 29-30 (Шифр М180713/2018/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геометрія--перпендикулярність--похила--площина
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/ T. Tverdokhlib (стр.1-18)
Горбань О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади/ О. Горбань (стр.19-34)
Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/ З. Гнатів (стр.35-47)
Короткова Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти/ Ю. Короткова (стр.48-60)
Баштан С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії/ С. Баштан, Т. Шапкіна (стр.61-72)
Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/ С. Паламар, Л. Назаренко (стр.73-91)
Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/ К. М. Ахмед (стр.92-99)
Малахова М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів/ М. Малахова (стр.100-109)
Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко (стр.110-120)
Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/ О. Єсіпова (стр.121-129)
Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Ю. Руденко (стр.130-142)
Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/ А. Cоломаха (стр.143-155)
Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/ О. Глушак, С. Семеняка (стр.156-174)
Білоус В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків/ В. Білоус (стр.175-184)
Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/ Л. Петрик (стр.185-196)
Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/ О. Гуцул, Т. Бірюкова (стр.197-205)
Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/ І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила (стр.206-219)
Стеченко О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес/ О. Стеченко (стр.220-239)
Туранов Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій/ Ю. Туранов, А. Уруський (стр.240-252)
Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/ А. Курінна, Д. Фролов (стр.253-267)
Даценко В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО/ В. Даценко (стр.268-279)
Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/ В. Гладкова, Д. Юйцзін (стр.280-293)
Біницька К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ К. Біницька (стр.294-305)
Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/ І. Власова (стр.306-318)
Кузіна О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду/ О. Кузіна (стр.319-329)
Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/ В. Папушина (стр.330-341)
Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/ N. Batechko (стр.342-357)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрієнко Н. В.
Назва : Зрізана піраміда : 11 клас
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 22/23/24. - С. 29-31 (Шифр М021125/2020/22/24)
Примітки : Бібліогр.: 1 назва
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- піраміда
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зрізана піраміда--задача--11 клас--спосіб розв"язання--курс стереометрії--похила--прямокутник
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Математика в школах України -2020р.,N 34/36
Цікаві статті :
Залівіна І. С. Застосування нерівностей до розв"язання текстових задач/ І. С. Залівіна (стр.4-9) Кл.слова: текстові задачі,нерівність,урок математики
Свєтлова Т. В. Формуваня графічної культури в процесі навчання математики/ В. Свєтлова Т. (стр.10-23) Кл.слова: графічна культура,навчання математики,графічна грамотність
Кузьмініч Л. О. STEM-проєкти на уроках природничо-математичних дисциплін: від ідеї до втілення/ Л. О. Кузьмініч, Н. О. Клочкова (стр.24-28) Кл.слова: урок прродничо-математичної дисципліни,урок математики,5 клас
Панченко С. Ю. Задачі на побудову графіків прхвдної функції, що задана графічно/ С. Ю. Панченко (стр.29-39) Кл.слова: задача,задача на побудову графіків,задача, задана графічно
Мальцева Т. І. Організація підготоаки до ЗНО/ Т. І. Мальцева (стр.40-43) Кл.слова: підготовка до ЗНО ,підготовчі курси,удосконалення власних знань
Шиманська Г. П. Іраціональні рівняння/ Г. П. Шиманська (стр.44-51) Кл.слова: ірраціональні рівняння,10 клас,рівняння
Кушнір І. А. Математика як мистецтво викладання/ І. А. Кушнір (стр.52-54) Кл.слова: математика,мистецтво,посильність
Кушнір І. А. Скромна чарівність формули проєцій/ І. А. Кушнір (стр.55-57) Кл.слова: формула проєкцій,задача,доведення
Юрчук В. П. Узагальнена теорема про виміювання кутів, пов"язаних із колом/ В. П. Юрчук (стр.58-61) Кл.слова: узагальнена теорема,вимірювання кутів,кути, пов"язані з колом
Суховерхова Л. П. Теореиа Пфагора. Перпендикуляр і похила/ Л. П. Суховерхова (стр.61-74) Кл.слова: теорма Піфагора,оерпендикуляр,похила
Баселіна Т. Ю. Мандрівка до королівств Математики/ Т. Ю. Баселіна (стр.74-79) Кл.слова: иатематичний каест,6 клас,мандрівка
Василенко О. Між аксілм і теорем/ Олександр Василенко О. (стр.80-90) Кл.слова: американський математик,початки числення,задача поділу круга
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Суховерхова Л. П.
Назва : Теореиа Пфагора. Перпендикуляр і похила : цикл уроків. 8 клас
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 34/35/36. - С. 61-74 (Шифр М021125/2020/34/36)
Предметні рубрики: Математика-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорма піфагора--оерпендикуляр--похила--дуга--сема кутів--величина кута
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:57/П 64
Автор(и) : Похила Л. С., Яцук Г. Ф., Гдаль Б. Б.
Назва : Використання скарбниці народних знань у процесі вивчення біології. Царство рослин
Вихідні дані : Тернопіль: Мандрівець, 1998
Кільк.характеристики :72 с
ISBN, Ціна 966-7461-15-7: 3.10 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.016:57
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Біологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дерева--кущі--трав’янисті рослини--калина--верба--конвалія
Примірники : всього : Ф3(9)
Вільні : Ф3(9)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:57/П 64
Автор(и) : Похила Л. С., Яцук Г. Ф., Гдаль Б. Б.
Назва : Використання скарбниці народних знань у процесі вивчення біології. Царство тварин
Вихідні дані : Тернопіль: Мандрівець, 1998
Кільк.характеристики :72 с
ISBN, Ціна 966-7461-11-4: 3.10 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.016:57
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Біологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безхребетні--риби--птахи--ссавці--хижі--плазуни--комахи
Примірники : всього : Ф3(10)
Вільні : Ф3(10)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Кривошея Т. Учимо обчислювати. Інноваційні освітні технології в роботі зі старшими дошкільниками/ Тетяна Кривошея, Світлана Похила (стр.3-9) Кл.слова: обчислювальні навички,старші дошкільники,прийоми
Кривошея Т. Весела математика. Дидактичні ігри для дітей старшої групи/ Т. Кривошея (стр.10-12) Кл.слова: лічільна діяльність,практичні дії з предметами,творчі ігри
Кондор Н. Цеглинки-чарівниці. Заняття для дітей старшої групи/ Н. Кондор, Т. Ясінська (стр.13-15) Кл.слова: дидактичні ігри,руханка,робота з казкою
Ониксимова Т. Музей геометричних фігур. Освітня ситуація для дітей старшої групи (за програмою "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт")/ Т. Ониксимова, О. Кисельова (стр.16-18) Кл.слова: геометричні фігури,математична гра,бесіда-дослідження
Демедюк Ю. Оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО за методикою ECERS-3. Результати основного етапу польового дослідження/ Ю. Демедюк (стр.19-21) Кл.слова: цілі дослідження,дошкільна освіта
Волошина А. Нам потрібне мирне небо. Заняття для дітей старшої групи/ А. Волошина (стр.22-23) Кл.слова: мир,миротворці
Шалда Н. Пізнаємо світ разом з книжкою. З досвіду популяризації сучасних українських книжок для дітей/ Н. Шалда (стр.24-25) Кл.слова: сучасні книжки,сучасні дитсадки
Бороденко В. Досліджуємо комашині секрети. Освітня ситуація для дітей старшої групи за книжкою О. Харченко "Казки, які навчають та виховують"/ В. Бороденко (стр.27-29) Кл.слова: обговорення казки,спостережливість,уява
Архіпова Н. Як кленовий листочок їжачку допоміг. Освітня ситуація для дітей середньої групи за книжкою Є. Сольскої "Їжачок і кленогвий листок"/ Н. Архіпова (стр.30-32) Кл.слова: діалог-дослідження,обговорення кижки,гра-драматизація
Демченко І. Лісом гуляємо, потішки співаємо. Заняття для дітей молодшої групи/ Н. Демченко (стр.33-35) Кл.слова: потішка,забавлянки,заняття-розваги
Романюк Н. Веселі та завзяті малята... й мишенята! Фізкультурне свято для дітей старшої групи/ Н. Романюк, Є. Синьчук (стр.36-39) Кл.слова: рухова діяльність,естафета
Чарівний сніг. Гра-танець для дітей старшої групи (стр.40)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барановська І., Чернятинська А., Похила С.
Назва : Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 206-219. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.206219 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.206219
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності--інноваційні підходи--позашкільні заклади освіти--спеціальні обдарування--творча обдарованість
Анотація: У статті висвітлено проблеми розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних навчальних закладах. Встановлено, що обдаровані діти (діти з особливими освітніми проблемами) в сучасному освітньому просторі є найбільш незахищеним ланкою суспільства. У швидко змінюваному світі вони потребують особливої уваги з боку вчителів, батьків, психологів і медиків в процесі виховання, навчання, адаптації, соціалізації і самореалізації особистості. Розкрито унікальність понять «обдарованість» і «творча обдарованість» дитини. Проаналізовано роботи вчених, досліджено компоненти і показники дитячої обдарованості. З’ясовано, що позашкільні заклади освіти в Україні мають давні традиції навчання та виховання учнівської молоді за інтересами, вподобаннями, індивідуальними можливостями. Принципи їх діяльності дозволяють враховувати індивідуальні особливості кожної дитини. На прикладі роботи Вінницької обласної станції юних натуралістів висвітлені інноваційні підходи розвитку творчо обдарованих дітей. Подальшого уваги дослідників потребують питання виявлення ранньої обдарованості дошкільнят, забезпечення наступності розвитку обдарованості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)