Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пошта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М., Іващенко А.
Назва : Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 73-79. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3911 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3911
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна пошта--google-chat--консультативна діяльність--месенджери--освіта дорослих--telegram--цифрові ресурси--цифрові технології
Анотація: У даній статті йдеться про використання цифрових технологій як інструменту консультативної діяльності в освіті дорослих. Автори наголошують на необхідності цифрові-зації вищої освіти в Україні, адже в умовах повномасштабного вторгнення освітяни не мають втрачати на якості надання освітніх послуг здобувачам освіти трьох рівнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Етикет професійного онлайн-спілкування
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2021. - № 5. - С. 52-53 (Шифр В353859/2021/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна пошта--месенджери
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021р.,N 5
Цікаві статті :
Піроженко Т. Як формувати особистісну компетентність дитини/ Т. Піроженко, О. Байєр (стр.4-6) Кл.слова: особистісний розвиток,ранкові зустрічі,куточок приналежності
Плануємо особистість дошкільника (стр.7)
Левінець Н. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника/ Н. Левінець (стр.8-12) Кл.слова: рухова компетентність,фізичний розвиток,руховий режим
Левінець Н. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри/ Н. Левінець (стр.13-15) Кл.слова: фізичний розвиток,спортивно-ігрова компетентність,спортивні ігри
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу (стр.16-17) Кл.слова: річне завдання,приклади річних завдань,приклад плану реалізації
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень (стр.18-19) Кл.слова: карантинні обмеження,дистанційний режим
Полтавець Ю. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова/ Ю. Полтавець (стр.20-22) Кл.слова: словник,дитячі речі
Григорович Р. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі/ Р. Григорович (стр.23-28) Кл.слова: спільна діяльність,соціально-психологічний клімат
Типові професійні деформації педагогів (стр.29)
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі (стр.30)
Бадер С. Три типи педагогічного анлізу: підготовка, інструментарій, висновки/ С. Бадер (стр.31-36) Кл.слова: освітній процес,аналіз занять
Як аналізувати заняття в дитячому садку (стр.37)
Карачун В. Готуємося до літнього оздоровчого періоду/ В. Карачун (стр.38-41) Кл.слова: план,літній період,види діяльності
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період (стр.42-43) Кл.слова: упорядкувати документацію,ігровий майданчик,дидактичні матеріали
Горобчук Н. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей/ Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук (стр.44-46) Кл.слова: скеледром,скелелазіння,приклади вправ
Правила техніки безпеки на скеледромі (стр.47)
Болотова О. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу/ О. Болотова (стр.48-51) Кл.слова: genially,learningapps,wordwall
Етикет професійного онлайн-спілкування (стр.52-53) Кл.слова: електронна пошта,месенджери
Прудей В. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так/ В. Прудей (стр.54-57) Кл.слова: підготовка до школи,зефірний тест
П’ять потенційних проблем майбутнього пешокласника та як їх уникнути (стр.58-59) Кл.слова: стрес,труднощі у навчанні,емоційна незрілість
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма (стр.60-61) Кл.слова: масаж фетром,гімнастика для пальчиків,графічний диктант
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якименко, Юрій Михайлович, Рабчун, Дмитро Ігорович, Запорожченко, Михайло Михайлович
Назва : Місце соціальної інженерії в проблемі витоку даних та організаційні аспекти захисту корпоративного середовища від фішингових атак з використанням електронної пошти
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2021. - N 13. - С. 6-15. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.615 (Шифр К667665926/2021/13). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.615
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кібербезпека--соціальна інженерія--фішинг--електронна пошта
Анотація: Оскільки за останні два роки спостерігається тенденція до стрімкого зростання кількості та частки фішингових атак на співробітників компаній та звичайних користувачів, стає необхідним висвітлення питання захисту від такого різновиду атак соціальної інженерії. В умовах пандемії зловмисники знаходять все більше нових способів обману, тож навіть досвідчені користувачі мережі Інтернет можуть стати жертвою шахраїв. Через те, що електронна пошта використовується майже в усіх компаніях, саме з її використанням проводиться більша кількість атак. У статті розглядаються основні методи, які використовують зловмисники при проведенні фішингових атак з використанням електронної пошти, ознаки того, що користувач став жертвою соціальних інженерів, та наведені рекомендації, як можна підвищити стійкість корпоративного середовища до подібних атак за допомогою організаційних методів. Оскільки користувач є основою мішенню при проведенні фішингових атак, а вбудовані в браузер та поштовий клієнт інструменти в більшості випадків не забезпечують надійний захист від фішингу, саме користувач становить найбільшу небезпеку для компанії, оскільки він, ставши жертвою фішингової атаки, може через свою недостатню компетентність завдати компанії значних збитків. Саме тому обов’язково необхідно проводити навчання та періодичне тестування персоналу на предмет стійкості до цільових фішингових атак. Співробітники компанії повинні на практиці бути ознайомлені з ознаками фішингу, прикладами таких атак, принципами роботи з корпоративними даними та їх відповідальністю. Керівництвом компанії повинні бути створені та доведені до персоналу регламенти та інструкції щодо зберігання, обробки, розповсюдження та передачі інформації третім особам. Також співробітники повинні доповідати службі безпеки компанії про підозрілі листи, повідомлення, дзвінки чи осіб, які намагалися вивідати цінні дані.Підвищення загальної обізнаності за допомогою практичного навчання дозволить скоротити кількість інцидентів інформаційної безпеки внаслідок фішингових атак
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захарова Р. І.
Назва : Шкільна бібліотека в медіаросторі
Місце публікування : Шкільний бібліотекар (Осн.). - Харків: Основа, 2019. - N 11. - С. 37-38. (Шифр Ш505267/2019/11)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бутко Ю. А.
Назва : Інноваційний потенціал телекомунікаційних технологій
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 7/9. - С. 26–29 (Шифр У411512/2019/7/9)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології-- навчальний процес --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телекомунікації--комп’ютерні телекомунікації--медіатека--електронна пошта
Анотація: Охарактеризовано позитивні й негегативні наслідки застосування комп’ютерних телекомунікацій у навчальному процесі.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н., Вембер В.
Назва : Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 44-54. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.4454 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.4454
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання--формувальне оцінювання--пірінгове оцінювання
Анотація: У статті подано особливості та тенденції впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес закладів вищої освіти, проаналізовано погляд світових науковців на зміни в теорії і практиці оцінювання навчальних досягнень студентів у контексті акцентування особистісно-орієнтованого навчання, а саме визнання формувальної функції оцінювання, завдяки якій студенти стають не лише спостерігачами процесу оцінювання викладачем, а залучаються до використання та розробки критеріїв оцінювання, до самооцінювання та пірінгового оцінювання. Проаналізовано особливості формувального та пірінгового оцінювання, визначено переваги та недоліки традиційного та пірінгового оцінювання. Серед запропонованих шляхів уникнення недоліків традиційного оцінювання є поєднання традиційного та пірінгового оцінювання, впровадження засобів ІКТ для підтримки пірінгового оцінювання. Проаналізовано цифрові інструменти оцінювання та представлено результати опитування викладачів щодо зацікавленості у володінні цифровими інструментами для оцінювання, в якому взяли участь 769 викладачів шести українських університетів-партнерів проекту MoPed. Наведено результати опитування щодо використання технологій оцінювання та використання цифрових інструментів для оцінювання, в якому взяли участь 84 науково-педагогічні співробітники Київського університету імені Бориса Грінченка. Результати опитування показали, що на сьогоднішній день пірінгове оцінювання постійно використовують в навчальному процесі 15,6% опитаних, 62,3% використовують частково, 22,1% - не використовують. В той же час, 51,9% опитаних готові використовувати пірінгове оцінювання в освітньому процесі після більш детального ознайомлення з цим методом. Згідно результатів опитування, серед цифрових інструментів, які викладачі використовують в навчальному процесі, найбільш популярними є електронна пошта, комп’ютерні тести, що перевіряються автоматично, та робота зі спільними документами чи презентаціями, проте деякі ресурси, які можуть бути використані для пірінгового оцінювання, використовуються менше, ніж третиною викладачів та під час їх використання не завжди враховуються всі можливості таких засобів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєнко, Катерина
Назва : Хочете про вакцинацію все дізнатися? Мерщій на новий вебінар реєструватися!
Місце публікування : Медична сестра дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 3. - С. 12-14 (Шифр М355042307/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрове видавництво--електронна пошта
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична сестра дошкільного закладу -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Алєксєєнко К. Е-журнал: хочеш - гортаєш, хочеш - друкуєш/ К. Алєксєєнко (стр.4-6) Кл.слова: електронний журнал
Чикало О. Післясмак вебінару з організації харчування дітей у закладі дошкільної освіти: продовження/ О. Чикало (стр.7-11) Кл.слова: дієтичне харчування,картки-розклади страв
Алєксєєнко К. Хочете про вакцинацію все дізнатися? Мерщій на новий вебінар реєструватися!/ К. Алєксєєнко (стр.12-14) Кл.слова: цифрове видавництво,електронна пошта
Двірник О. Кисломолочні напої в дитячому раціоні/ О. Двірник (стр.15-21) Кл.слова: природні антибіотики,пребіотики,пробіотики
Як обрати смачний і якісний кисломолочний напій. Пам'ятка (стр.22)
Кисломолочна екзотика: як не заплутатися в назвах (стр.23)
Готуємо натуральний йогурт удома/ 24
Яким має бути весняний раціон дитини. Пам'ятка (стр.25-26)
Касянчук І. Весняний катар у дітей до семи років/ І. Касянчук (стр.27-30) Кл.слова: кон'юнктивіти,алергія
Графкіна В. Пізнаємо основи нейропсихології/ В. Графкіна (стр.31-35) Кл.слова: будова мозку,гіпертензійний синдром
Вивчаємо нервову систему дитини. Тест (стр.36-39)
Солод А. Березовий сік - еліксир здоров'я та довголіття/ А. Солод, А. Савченко (стр.40-44) Кл.слова: хімічний склад
Маршалкіна О. "Недалечко червоне яєчко",або Які барвники обрати для великодніх яєць/ О. Маршалкіна, Я. Поліщук (стр.48-52) Кл.слова: природні барвники,синтетичні барвники
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Назаровець, Марина
Назва : Використання офіційної назви установи для репрезентації університету в системі Google Академія
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2017. - N 5. - С. 33-36 (Шифр В890024/2017/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): офіційна назва установи--профіль науковця--інституційна електронна пошта
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)