Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=практична підготовка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: П186607/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1 (78)
Зміст:
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах. - С.5-14
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІЇ
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25
Кл.слова: ПАСИВНА КЛАСИФІКАЦІЯ, АКТИВНА СТАНДАРТИЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ Й НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28
Кл.слова: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН, ПОРІВНЮВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36
Кл.слова: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ МСКО, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СХЕМИ КОДУВАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42
Кл.слова: ПРОБЛЕМА, АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСНОВНИЙ МАТЕРІАЛ
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49
Кл.слова: АНАЛІЗ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко. - С.49-53
Кл.слова: СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРА ДСПТО, УЗГОДЖЕННЯ ДСПТО З МСКО
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ, АКТУАЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66
Кл.слова: ЕТИЧНЕ ОДУХОТВОРЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-МОРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНА ПЕДАГОГІКА
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73
Кл.слова: ЕТАПИ УТВЕРДЖЕННЯ ЛЮДИНОЮ СЕБЕ В ІНШИХ ЛЮДЯХ, ПРИНЦИПИ ЦІННОСНОГО СТАВЛЕННЯ, АКТИВНО-ДІЯЛЬНІСНЕ СТАВЛЕННЯ
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81
Кл.слова: ФАХОВА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87
Кл.слова: ДИНАМІКА СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ УВАГИ, ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91
Кл.слова: МЕХАНІЗМ САМОІНДЕФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СТАДІЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96
Кл.слова: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ, ТЕНДЕНЦІЯ ДО ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці [Текст] / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. - 2013. - N 1(78). - С. 74-81 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка -- професійна підготовка -- практична підготовка
Дод.точки доступу:
Декарчук, М.В.
Хитрук, В.І.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
Шифр: Т893832/2020/1/2
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 1/2
Зміст:
Панченко, С. П. Сучасний урок - це урок на все життя! / С. П. Панченко. - С.2
Кл.слова: практична підготовка, урок трудового навчання, інтерес до навчання
Кітова, О. А. Професійний розвиток учителів трудоаого навчання в післядипломній освіті / О. А. Кітова, С. П. Панченко. - С.3-11. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: учитель трудового навчання, професійний розвиток, післядипломна освіта
Малєєва, І. В. Формування національної і жіночої іентифікації учениць на уроках трудового навчання / І. В. Малєєва. - С.12-19. - Бібліогр.: 12 назв
Кл.слова: урок трудового навчання, національна ідентифікація, жіноча ідентифікація
Сердюк, О. О. Соціально значущі проєкти як засіб формування соціальної компетентності учнів / О. О. Сердюк. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова: проєкт, соціальна компетентність, учні
Даниліна, Е. М. Формування життєвих компетентностей на уроках трудового навчання/технологій / Е. М. Даниліна. - С.26-29. - Бібліогр.: 15 назв
Кл.слова: урок трудового навчання, життєві компетентності, освітня політика
Сухно, О. М. Розробка Е-контенту з "Трудового навчання" : проєкт "рамка для фото". 6 клас / О. М. Сухно. - С.30-33
Кл.слова: проєкт, рамка для фото, 6 клас
Шаданія, М. Й. Сувенір "Брелок для ключів" у техніці "Темарі" : 8 клас / М. Й. Шаданія. - С.34-40. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: сувенір, брелок, техніка "Темарі"
Гацула, Д. О. Урок - творча лабораторыя. Вибыр об"экта проэктування : 6 клас / Д. О. Гацула. - С.41-44
Кл.слова: урок трудового навчання, творча лабораторыя, 6 клас
Кулынченко, О. Л. У світі аплікацій : урок-квест. 6 клас / О. Л. Кулынченко. - С.44-47
Кл.слова: урок трудового навчання, аплікація, 6 клас
Кузюра, О. А. Біоформи в художньому конструюванні виробів : урок для обдарованих учнів 5-9 класів / О. А. Кузюра. - С.48-52
Кл.слова: урок трудового навчання, біоформа, конструювання
Пукаляк, І. П. Економічна оцінка виготовленого виробу : 10 клас (технології + економіка) / І. П. Пукаляк. - С.52-57
Кл.слова: урок трудового навчання, економіка, 10 клас
Катрич, Ю. Ю. Одяг для тематичних свят : 9 клас (трудове навчання + інформатика) / Ю. Ю. Катрич. - С.58-63. - Бібліогр.: 7 назв
Кл.слова: тематичні свята, урок трудового навчання, одяг
Сергєєва, І. А. Презентація результатів проєктної діяльності : 8 клас (трудове навчання + англійська мова) / І. А. Сергєєва. - С.64-66. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: урок трудового навчання, проєктна діяльність, презентація
Білецька, Ю. С. Виготовлення листівки : 5 клас (технологія + англіська мова) / Ю. С. Білецька. - С.67-70. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: урок трудового навчання, листівка, англійська мова
Вітряк як символ українського селища. Композиція "Злагода" для шкільного подвір"я. - С.71-77
Кл.слова: урок трудового навчання, вітряк, символ
Костилєва, Ю. Ю. Тематична інсталяція "Козак Мамай" : інтегрований проєкт. 10-11 класи / Ю. Ю. Костилєва. - С.77-84
Кл.слова: міжпредметні зв"язки, інсталяція, інтегрований проєкт
Даниліна, Е. М. Декоративне панно "Кленовий листок" у техніці "Стринг-арт" / Е. М. Даниліна. - С.84-88
Кл.слова: панно, кленовий листок, техніка "Стринг-арт"
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Панченко, С. П.
    Сучасний урок - це урок на все життя! / С. П. Панченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 1/2. - С. 2

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- урок

Кл.слова (ненормовані):
практична підготовка -- урок трудового навчання -- інтерес до навчання -- успіх -- дитяча праця -- майстерність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: П225817115/2020/34
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 34 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Паламар, С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі / С. Паламар, Л. Нежива. - С.6-13
Кл.слова: емоційний інтелект, креативне мислення, методична модель
Проворова, Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти / Є. Проворова. - С.14-20
Кл.слова: методична робота, компетентність, професійна
Машовець, М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів / М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова. - С.21-27
Кл.слова: практична підготовка, виробнича практика, студенти
Куземко, Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога / Л. Куземко. - С.28-33
Кл.слова: критичне мислення, майбутній педагог, навички співпраці
Vavříková, H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society / H. Vavříková. - С.34-46
Кл.слова: аксіологізація, профілактика, ейджизм
Vavříková, H. Pedagogical facilitation from view of university students / H. Vavříková. - С.47-56
Кл.слова: фасилітація, неуспішність, низька мотивація
Сухомлинська, Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого / Л. Сухомлинська. - С.57-65
Кл.слова: вегетаріанство, гуманізація, жорсткість
Леонтьєва, І. Генеза андрагогічного знання: історичний / І. Леонтьєва. - С.66-72
Кл.слова: андрагогіка, освіта дорослих, суспільство
Мієр, Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання / Т. Мієр. - С.73-83
Кл.слова: е-навчання, студентоцентриська парадигма, адаптивне навчання
Коваленко, С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні / С. Коваленко, Н. Бовтрук. - С.84-90
Кл.слова: нострифікація, документи про освіту, міжнародний досвід
Литвиненко, О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків / О. Литвиненко. - С.91-98
Кл.слова: психологічна корекція, методи, суб’єктивне шкалювання
Чернуха, Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів / Н. Чернуха, А. Слабковська. - С.99-104
Кл.слова: соціальна відповідальність, усиновлення, захист дітей
Співак, Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної / Я. Співак [и др.]. - С.105-111
Інші автори: Співак Л., Кузнецов О., Бєседіна Є., Дудник К.
Кл.слова: компетентність, соціальний працівник, професійна діяльність
Прядко, А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання / А. Прядко. - С.112-115
Кл.слова: стереотип, реформування освти, дошкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Драч, О.
    "Докорінна реорганізація…": попечитель М. І. Пирогов (1858–1861) і заходи вдосконалення фаховості вчителів Київського навчального округу [Текст] / О. Драч // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 6-14, DOI 10.28925/2524-0757.2021.21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
попечитель навчального округу -- Київський навчальний округ -- вчителі -- педагогічна фаховість -- практична підготовка
Анотація: У статті розкрито формування позиції відомого хірурга й вченого Миколи Пирогова щодо вдосконалення вчительського контингенту в державі. Аналіз його діяльності на посаді попечителя Київського навчального округу конкретизував підготовлені пропозиції, проєкти і реалізовані заходи. Доведено, що високий особистісний авторитет М. Пирогова й професійно-демократичний стиль його керівництва сприяли громадській активізації та конструктивній співпраці педагогів і ревнителів просвітництва в регіоні напередодні Великих реформ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Машовець, М.
    Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 21-27, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.3 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
практична підготовка -- виробнича практика -- студенти
Анотація: У статті проаналізовано сучасну модель практичної підготовки вихователів закладів дошкіль- ної освіти та вчителів початкової школи, обґрунтовано діяльність Центру самопізнання і само- розвитку,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Голота, Н.
Карнаухова, А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)