Пошуковий запит: (<.>K=предметна компетентність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Горошкіна О. Психологічні засади формування ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови/О. Горошкіна // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 9.-С.3-5
|
>2.
| Хатько Л. І. Мій коспект. Трудове навчання/Л. І. Хатько // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 15/16.-С.52-54
|
>3.
| Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Т.1 № 2:Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2022
|
>4.
| Диба В. Прикладні аспекти формування предметної компетентності учнів 10 класу філологічного профілю у процесі навчання української мови/В. Диба // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 12.-С.16-17
|
>5.
| Сафонова І. Я. Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників/І. Я. Сафонова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. т.№ 21.-С.53-57
|
>6.
| Ще раз про культуру обчислень у природничій освіті школярів/Л. М. Кононенко [и др.] // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 22/23/24.-С.5-11
|
>7.
| Білокопита О. С. Розвиток логічного, критичного і творчого мислення на уроках математики/О. С. Білокопита // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 19/21.-С.2-8
|
>8.
| Тютюнник І. С. Розвиток предметних компетентностей учнів ПТНЗ на уроках історії/І. С. Тютюнник // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 4/5.-С.3-6.
|
>9.
| Нова програма, компетентнісний підхід // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 15/16.-С.72-76
|
>10.
| Хатько Л. І. Мій конспект. Трудове навчання/Л. І. Хатько // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 15/16.-С.52-54
|
|
|