Пошуковий запит: (<.>K=припущення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Митник О. Я. Логіка. 2 кл./Олександр Митник. - 2013
|
>2.
| Митник О. Я. Логіка. 2 клас/Олександр Митник. - 2016
|
>3.
| Митник О. Я. Логіка. 3 клас/Олександр Митник. - 2016
|
>4.
| Афанасьєв І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю/І. Ю. Афанасьєв // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1.-С.11-17
|
>5.
| Шатохіна Надія Про доходи і витрати змалку кожен має знати : заняття для дітей старшої групи /Надія Шатохіна, Людмила Резник // Дошкільне виховання, 2016,N № 9.-С.28-29
|
>6.
| Чик Д. "Хто москаля об’їхав зроду?": поема "Енеїда" І. Котляревського в контексті крутійської літератури/Д. Чик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 3
|
>7.
| Богданець С. Харчова утопія в українській поезії "низового" бароко/С. Богданець // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2
|
>8.
| Курбан С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку/С. О. Курбан // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N Вип. 3.-С.21-27
|
>9.
| Чижик Олена Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати : заняття для дітей старшої групи/Олена Чижик // Дошкільне виховання, 2017,N № 5.-С.28-29
|
>10.
| Учитель початкової школи - 2017г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>11.
| Митник О. З'ясуймо під час спостереження, де хибне, де істинне твердження. Роз'язання логічних задач методом припущення/О. Митник // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2017,N № 7.-С.9-13
|
>12.
| Музика О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів/О. Музика // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.83-94
|
>13.
| Володій Оксана Метеостанція в дитсадку : спостерігаємо, прогнозуємо, граємо/Оксана Володій, Тетяна Поліканова // Дошкільне виховання, 2018,N № 4.-С.20-22
|
>14.
| Jonah A. A. Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria/A. A. Jonah // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 1.-С.42-48
|
>15.
| Боронь О. Чи знав Тарас Шевченко французьку мову?/О. Боронь // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2020,N N 3.-С.49-52
|
>16.
| Honcharenko D. Does the social teaching of the Catholic Church contain the modernized elements of the medieval Doctrina de Duo Gladi?/D. Honcharenko // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 1.-С.87-91
|
>17.
| Відейко М. Дослідження та експериментальне відтворення технологій мальованого посуду трипільської культури/М. Відейко, Т. Гошко, М. Відейко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.39-52
|
>18.
| Лаптєв О. А. Удосконалена модель оцінювання економічних витрат на систему захисту інформації в соціальних мережах/О. А. Лаптєв, В. В. Собчук, А. В. Собчук // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2021,N N 12.-С.19-28
|
>19.
| Tytarenko V. Transformation of religious identity in the context of globalization: causes and consequences/V. Tytarenko // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2021,N № 1.-С.43-47
|
>20.
| Морзе Н. В. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти/Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.149-165
|
|
|