Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=припущення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:16/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Логіка. 2 кл. : експериментальний навчальний посібник . -2-ге вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Київ: Початкова школа, 2013
Кільк.характеристики :103 с.: іл.
ISBN, Ціна 968-966-8087-31-8: 25.00 грн.
ДРНТІ : 02.21
УДК : 373.3.016:16
Предметні рубрики: Логіка
Методика вивчення логіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття--судження--істини--припущення
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шатохіна Надія, Резник Людмила
Назва : Про доходи і витрати змалку кожен має знати : заняття для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 28-29. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/9). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Економічне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організація занять--економічні заняття в дитсадку
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - формувати соціально-економічну компетентність дітей, елементарні економічні уявлення; ознайомлювати з поняттями "бюджет", "доходи", "витрати"; вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв'язання тих чи інших проблем, використовувати доступні засоби і способи пізнання; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати дружелюбність, партнерські стосунки.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Осадченко І. Розв’язування педагогічних ситуацій - і наука, і мистецтво/ І. Осадченко (стр.3-8) Кл.слова: морально-етичне виховання
Митник О. З’ясуймо під час спостереження, де хибне, де істинне твердження. Роз'язання логічних задач методом припущення/ О. Митник (стр.9-13) Кл.слова: варіативні курси
Степанюк К. Будь з чого зможем при бажанні створити вироби прегарні. Розвиток конструктивних умінь молодших школярів на уроках трудового навчання/ К. Степанюк (стр.14-16) Кл.слова: трудове навчання,державний стандарт
Ягупа І. Маленькі "зірочки", зате яскраві засяють в нашій школі та державі. Лідерський проект "Клас року"/ І. Ягупа (стр.17-21) Кл.слова: управління,методична служба
Барбашова І. Сенсорний розвиток: колірна перцепція. Способи застосування еталонів кольору в обстеженні об'єктів/ І. Барбашова (стр.22-25) Кл.слова: психологічна служба,мистецтво
Чемоніна Л. Вивчаймо мову граючи. Використання дидактичних ігор на уроках мови/ Л. Чемоніна (стр.26-29) Кл.слова: ігрове навчання,мова,література
Коток О. Подорож на чарівній кулі. Інтегрований урок-подорож з навчання грамоти, математики та курсу "Я у світі" у 1-му класі/ О. Коток (стр.30-33) Кл.слова: інтегрована освіта,ігрове навчання
Добровольська Л. Літературне читання: особистісно орієнтовані інтегровані завдання/ Л. Добровольська (стр.34-36) Кл.слова: інтегрована освіта,сучасні освітні технології
Герасимчук І. Словникові слова: запам’ятовуємо легко, пишемо грамотно. Добірка цікавих завдань для учнів 2-4 класів/ І. Герасимчук (стр.37-41) Кл.слова: мова,література
Пинка Н. Творчі проекти - засіб виховання соціально активної особистості. Скарбничка ідей для проведення проектів/ Н. Пинка (стр.42-44) Кл.слова: проектна діяльність,громадянська освіта
Альперна Г. Зберегти тепла багато допоможем мамам й татам. Сценарій свята/ Г. Альперна (стр.45-48) Кл.слова: свята і розваги,економічна освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чижик Олена
Назва : Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати : заняття для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 28-29. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/5). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Економічне виховання
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Організація занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна освіта--розвиток мислення--життєва компетентність
Анотація: Подано зразок заняття для дітей старшої групи, мета якого - формувати соціально-економічну компетентність дітей, елементарні економічні уявлення; вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв'язання тієї чи іншої проблеми, аргументувати свою думку; формувати уявлення про валюту України, навички раціонального споживача; збагачувати активний словник словами: бюджет, доходи, витрати. реклама, гроші, заощадження; розвивати увагу, мислення дітей; виховувати ощадливість та відповідальність за свої вчинки.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:16/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Логіка. 2 клас : експериментальний навчальний посібник . -2-ге вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Київ: Початкова школа, 2016
Кільк.характеристики :103 с.: іл.
ISBN, Ціна 968-966-8087-31-8: 25.00 грн.
ДРНТІ : 02.21
УДК : 373.3.016:16
Предметні рубрики: Логіка
Методика вивчення логіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття--судження--істини--припущення
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:16/М 66
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Логіка. 3 клас : експериментальний навчальний посібник . -2-ге вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Київ: Початкова школа, 2016
Кільк.характеристики :103 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-8087-31-8: 25.00 грн.
ДРНТІ : 02.21
УДК : 373.3.016:16
Предметні рубрики: Логіка
Методика вивчення логіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види логічних задач--судження--істини--припущення
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Митник, Олександр
Назва : З'ясуймо під час спостереження, де хибне, де істинне твердження. Роз'язання логічних задач методом припущення
Місце публікування : Учитель початкової школи. - Київ: Світич, 2017. - № 7. - С. 9-13 (Шифр У171724920/2017/7)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): варіативні курси
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Володій Оксана, Поліканова Тетяна
Назва : Метеостанція в дитсадку : спостерігаємо, прогнозуємо, граємо
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 20-22. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Ознайомлення з навколишнім світом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--спостереження--природа--обладнання метеостанції--навчально-матеріальна база
Анотація: "Спостереження за погодою - доступна дошкільнятам пізнавально-дослідницька діяльність, що розвиває розумові здібності, спостережливість, допитливість, уміння порівнювати, аналізувати, робити припущення й висновки. Крім того, викликає у хлопчиків та дівчаток неабиякий інтерес, мотивує до пізнання та виховує ціннісне ставлення до природи". Педагоги-практики ЗДО № 46 "Теремок" із Чернігова переконались у цьому, облаштувавши на території дитсадка метеомайданчик. Фотопрогулянку метеомайданчиком пропонують читачам.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боронь, Олександр
Назва : Чи знав Тарас Шевченко французьку мову?
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2020. - N 3. - С. 49-52 (Шифр Д357007/2020/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): французька мова--спростування--доказ--припущення
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Василенко М. В., Смирнова-Трибульска Є. М.
Назва : Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 149-165. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова компетентність--digcompedu--вчителі закладів середньої освіти--цифрові технології--цифрова компетентність учнів--опитування--рівень цифрової компетентності
Анотація: В статті розглянуто та узагальнено деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. Представлено та проаналізувано теоретичні джерела з проблеми дослідження, проаналізувано поняття цифрової компетентності в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто сучасні тренди та проблеми розвитку цифрової компетентності педагогів в Україні, продемонстрована можливість використання рамки цифрової компетентності DigCompEdu як основної для використання в українській освіті, визначено такі рівні цифрової компетентності вчителів: Новачок (А1), Дослідник (А2), Інтегратор (В1), Експерт (В2), Лідер (С1), описано основні особливості кожного із зазначених рівнів з точки зору знань, вмінь вчителів щодо застосування цифрових технологій в освітньому процесі. Підготовлено на основі аналізу DigCompEdu опитувальник для визначення рівня цифрової компетентності вчителів закладів середної освіти (ЗСО) та проведено опитування для вчителів двох ЗСО м. Кривий ріг. Визначено рівень цифрової компетентності респондентів, представлено результати комплексного опитування вчителів та підготовлено рекомендації щодо організації системи розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні ЗСО. Зроблено припущення, що більшість вчителів України та закладів середньої освіти мають приблизно однаковий стан з рівнем цифрової компетентності вчителів, яка визначається на основі рамки цифрової рамки компетентностей DigCompEdu, що означає, що підготовлені рекомендації будуть корисними для керівників ЗСО для розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні закладу освіти. Описано опрацьовані методичні рекомендації для керівництва школи, щодо управління підвищенням рівня цифрової компетентності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соболь, Едуард, Сватьєв, Андрій, Дорошенко, Едуард
Назва : Фінансова вартість клубів української прем’єр-ліги у взаємозв’язку з показниками міграції футболістів
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 183-195. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міграція--селекція--футбол--рейтинг--трансфер--національний чемпіонат--професійний футбольний клуб
Анотація: Показники фінансово-економічного забезпечення та міграції футболістів створюють передумови для формування висококонкурентного спортивного середовища в професійних футбольних клубах і в Українській Прем’єр-Лізі. Мета дослідження – проаналізувати кількісні показники міграції футболістів в Українській Прем’єр-Лізі у взаємозв’язку з фінансовоекономічним забезпеченням професійних футбольних клубів і систематизувати отримані результати. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, педагогічні спостереження, контентаналіз матеріалів офіційних сайтів професійних футбольних клубів української Прем’єр-Ліги, офіційних сайтів Української Асоціації Футболу та української Прем’єр-Ліги, методи математичної статистики. Проаналізовано взаємозв’язки фінансової вартості українських спортсменів і футболістів-мігрантів, які заявлені в змагання Української Прем’єр-Ліги сезону 2021-2022 рр. Аналіз фінансової вартості професійних футбольних клубів Української Прем’єр-Ліги у взаємозв’язку з показниками міграції футболістів дозволяє констатувати, що лідерами спортивного рейтингу є найбільш фінансово-спроможні команди: «Шахтар» (Донецьк) і «Динамо» (Київ), при загальній трансферній вартості футболістів 179 700 000 Євро і 136 100 000 Євро відповідно. Усереднені показники вартості одного футболіста-мігранта у провідних професійних футбольних клубах Української Прем’єр-Ліги «Шахтар» (Донецьк) складає 8 800 000 Євро, «Динамо» (Київ) ‒ 3 420 000 Євро. Аналіз трансферної вартості вітчизняних спортсменів і футболістів-мігрантів в заявкових листах Української Прем’єр-Ліги свідчить про відсутність прямих і зворотних лінійних взаємозв’язків, що дозволяє зробити припущення про наявність складних багаторівневих залежностей, які потребують обробки більш складними математико-статистичними методами і попереднього групування наявних експериментальних даних.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Музика О.
Назва : Самоефективність як чинник професіоналізації студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 83-94. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.6849721 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.6849721
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--професіоналізація--самоефективність--саморегуляція--студентський вік--цінності
Анотація: У статті досліджуються особливості самоефективності студентівпершокурсників. Аналізується структура та можливості розвитку окремих компонентів самоефективності у навчально-професійній діяльності. Описуються результати емпіричного дослідження та робляться припущення про інтер- та інтрасуб’єктні умови для включення самоефективності у ціннісно-мотиваційні регуляційні процеси, що сприяють професіоналізації студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богданець С.
Назва : Харчова утопія в українській поезії "низового" бароко
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(2)1612 (Шифр С325934233/2017/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(2)1612
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): їжа--утопія--бароко--кокань--рай--свято--бенкет
Анотація: У статті досліджено описи утопічної місцевості з виразною харчовою характеристикою в бурлескно-травестійній літературі українського бароко. Висловлено припущення про існування у творах мандрівних дяків та поезіях Петра Поповича-Гученського уявлень про харчову утопію, подібну до країни Кокань, описаної в західноєвропейських середньовічних фабліо. Проаналізовано мотивну структуру харчової утопії, вивчено семантику наявних у ній образів їжі. Простежено динаміку розвитку уявлень про харчові утопії – від біблійних ремінісценцій до традицій народної святкової сміхової культури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чик Д.
Назва : "Хто москаля об’їхав зроду?": поема "Енеїда" І. Котляревського в контексті крутійської літератури
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 3. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(3)843 (Шифр С325934233/2017/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(3)843
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): крутійський роман--пікаро--архетип трикстера--маски трикстера--пікареска
Анотація: У статті розглянуто поему І. Котляревського «Енеїда» в річищі пікарескної літератури. Оскільки проблема існування крутійської літератури у XVIІI – XIX ст. вивчена ще неповно, таке дослідження є актуальним. У своєму найвідомішому творі письменник звертається і до архаїчних витоків крутійської літератури, її побутування в українському фольклорі, і до її вершинних форм у європейських літературах XVІІI ст. – романів А. Р. Лесажа та його численних наслідувачів. Автори стверджують, що у творі спостерігаємо успадкування основних ознак крутійської прози, адже сюжет мандрів Енея і троянців кореспондує з магістральним сюжетом класичного крутійського роману, який умовно можна назвати «сюжетом-подорожжю». Психологічну основу образу Енея складає архетип трикстера, оприявнений в пікаро, який демонструє вдалу адаптацію до нових соціальних умов. Зроблено також припущення про усвідомлену рецепцію в поемі центральних образів оригінальних і перекладних пікарескних романів західноєвропейських і російських письменників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Покотило П.
Назва : Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 43-52. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.5 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--комунікативні пари--освітні платформи й застосунки--онлайн-заняття--студентоцентризм
Анотація: У статті окреслено деякі особливості викладання іноземних мов за дистанційною формою. Наведені деякі з базових засобів, що були розроблені саме для дистанційної освіти. Дослідження частково спирається на практичні джерела офіційних компаній, частково на теоретичне обґрунтування і практичний досвід дистанційного викладання. Також розглядаються найбільш корисні функції платформ і за стосунків для дистанційної освіти, їх використання, інтегрування в освітній процес й деякі з практичних особливостей перебігу роботи функціоналу. Робляться припущення щодо окремих особливостей, проблем й суперечностей, які можуть трапитися під час навчання з використанням цих засобів. Розглянуто студентоцентрований підхід у дистанційному навчанні. Своєчасний, послідовний й деталізований зворотній зв’язок є основною ланкою, що дозоляє досягти успіху. Захопити увагу, зацікавити, долучити до роботи й співпраці, досягти більшої ефективності в засвоєні навчального матеріалу – все це можливе з використанням сучасних технологій. Сучасні технології легко пригортають й втримують увагу студентів, зручні в користуванні й гнучкі. Автор також зазначає, що гнучкість є найважливішою складовою, що має бути використано для вибудови дистанційної структури. Гнучкість є важливою складовою студентоцентричного підходу.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вещикова О.
Назва : Асиметрія пам’яті і спогадів у художньому творі: наратологічний аспект
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 46-53. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.1 (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам’ять--наратив--когнітивна наратологія--мімезис пам’яті--ретроспекція--недостовірний наратор
Анотація: Актуальність статті полягає в теоретичному узагальненні філософсько-естетичних і наратологічних підходів до експлікації феномена індивідуальної пам’яті наратора и персонажа, а саме взаємодії запам’ятовування, забування і спогадів як необхідних складників єдиного когнітивного процесу. Предметом дослідження є асиметрія пам’яті та спогадів у гомодієгетичному наративі. Методологія аналізу ґрунтується на працях А. Ассман, Арістотеля, М. Баль, Я. Бистрова, А. Ерлл, Б. Нои манн, А. Нюннінга, В. Рендалла та інших науковців, посткласичних наратологів. Розглядаються три основні підходи до концепції пам’яті в сучасніи наратології : 1) «пам’ять літератури»; 2) «мімезис пам’яті»; 3) література як посередник колективної пам’яті. Основну увагу у статті зосереджено на «мімезисі пам’яті». Мета розвідки — репрезентувати романи Рут Веа «У лісі-лісі темному» та Поли Гоукінз «Глибоко під водою» як наративну експлікацію когнітивного феномена пам’яті. У результаті аналізу романів, обраних як об’єкт дослідження, робиться припущення, що будь-якии першоособовий наратор, а особливо травмовании у минулому, якии будує історію на власних спогадах, є недостовірним, що зумовлюється суб’єктивною оцінкою наратором описуваних подій , суттєвою часовою відстанню між подіями й моментом ї хньої фіксації , намаганням наратора трансформувати спогади, тобто модифікувати події та повірити в цю нову версію. Наративне інсценування запам’ятовування і забування досягається завдяки суб’єктивності оповіді гомодієгетичних нараторів, наявності двох і більше часових площин, різних версій подій , прийомів аналепсису тощо. Невідповідність спогадів, які демонструють наратори, реальним подіям є характеристикою механізмів пам’яті та чинником, якии суттєво впливає на розвиток сюжету в романах. Новизна дослідження полягає в застосуванні когнітивного підходу до аналізу гомодієгетичного мнемічного наративу. Результати дослідження мають перспективу для подальшого аналізу окремих творів, що являють художню презентацію взаємодії пам’яті і спогадів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афанасьєв І. Ю.
Назва : Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1. - С. 11-17 (Шифр І254815328/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зв’язки з громадкістю--використання української вікіпедії--pr-представленість
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема: сучасний стан та перспективи використання електронної енциклопедії «Вікіпедія», зокрема її українськомовного розділу (uk.wikipedia.org) у PR комерційних організацій. Аналізується література та джерела з цієї проблематики, окреслюються теоретичні та практичні можливості цілеспрямованого впливу PR-фахівців на зміст «Вікіпедії», вивчається історія та сучасний стан контактів між керівництвом ресурсу та представниками PR-індустрії. Досліджується ступінь представленості інформації про великі компанії – польські у відвідуваній поляками частині глобальної системи «Вікіпедія», українські у відвідуваних українцями розділах. Робиться припущення, що в кількісному відношенні PR-представленість польського та українського великого бізнесу у їхніх вітчизняних мовних частинах відрізняється лише незначною мірою. Визначається методологія подальшого наукового вивчення та практичного використання української «Вікіпедії» для завдань PR-індустрії та енциклопедознавства, констатується величезний потенціал такої діяльності.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 3. - С. 21-27 (Шифр І254815328/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейромаркетинг--нейромаркетингові дослідження--нейровізуалізація
Анотація: У статті вибірково класифікуються і аналізуються основні види та методи нейромаркетингових досліджень, а також розглядаються можливості розвитку нейромаркетингу в Україні. Метою статті є аналіз нейромаркетингових досліджень і можливостей їх застосування в сучасній українській рекламі. Зазначена мета передбачаєвиконання таких завдань: 1) дати визначення поняттю нейромаркетинг; 2) дослідити історію розвитку нейромаркетингових досліджень; 3) розглянути найпоширеніші методи таких досліджень; 4) визначити основні види і напрями нейромаркетингу; 5) проаналізувати поширеність цього напряму у світі і визначити перспективи його розвитку в Україні. У підсумку дослідження наведено такі результати: 1. Нейромаркетинг є сучасним і доволі ефективним методом просування в усьому світі. Він передбачає застосування методів неврології, які дають змогу визначити особливості споживчої поведінки людини у відповідь на різноманітні маркетингові стимули. Метою нейромаркетингових досліджень є отримання об'єктивних відомостей про особисті споживацькі вподобання без звернення до суб'єктивних даних, одержуваних традиційними маркетинговими засобами. Нейромаркетинг спрямований на забезпечення рекламних служб якісно новою інформацією про споживачів. 2. Цей напрям має нетривалу історію, проте в останні роки набуває поширення в усьому світі. Методи нейросканування можуть бути застосовані для дослідження ефективності впливу на споживача дизайну реклами, смакових характеристик продукту, як для ефективного просування комерційних товарів та продуктів сучасного мистецтва, так і для підвищення рейтингу політичних лідерів. 3. У нашій країні методи нейромаркетингу практично не використовуються, саме тому ми можемо говорити появу лише окремих елементів цього напряму. Проте наявність необхідної технічної бази і потенційних клієнтів дає змогу зробити припущення про те, що нейромаркетингові дослідження в Україні можуть бути успішними і комерційно вигідними.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Jonah A. A.
Назва : Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria
Паралельн. назви :Соціальні технології вирішення гуманітарних проблем: досвід Нігерії
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 1. - С. 42-48. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємництво--медіа--нігерія--безробіття--молодь
Анотація: Метою статті є обґрунтування застосування соціальних технологій як засобу стримування проблеми. Зокрема розглядається роль ЗМІ як інструмента залучення молоді Нігерії до підприємництва. Міркування про підприємницькі перспективи нігерійської молоді викладаються з точки зору двох конкуруючих теорій - неоліберальної та політекономічної. Перша пояснює неформальне підприємництво як результат раціонального рішення економічних суб'єктів працювати в неформальній економіці через обтяжливе регуляторне середовище; друга пояснює діяльність підприємців в неформальному секторі економіки недостатністю державного втручання, а також обмежених можливостей консультацій та мінімальної можливості підтримки малого бізнесу на початковому етапі його розвитку. Показано, що на теренах Нігерії ці теорії не так конкурують, як взаємодоповнюють одна одну, свідченням чого є відповідні емпіричні дані. Протягом багатьох років урядова політика в Нігерії не спромоглася створити сприятливе інституційне середовище для розвитку підприємництва, і наявний тут сьогодні слабкий підприємницький клімат є головним стримуючим фактором у процесах самозабезпечення та створення економічної автономії, що призвело до зростання безробіття, вандалізму та інших соціальних вад серед молоді країни. Авторське дослідження спирається на два основні припущення ''теорії порядку денного'': перше - преса та ЗМІ не відображають реальність, вони фільтрують і формують її; друге - концентрація ЗМІ на відображенні відповідних феноменів змушує громадськість сприймати ці питання як більш соціально значущі. З контексту цієї теорії випливає, що якщо ЗМІ встановлять відповідні настанови з соціально значущих питань, це вплине на формування відповідних світоглядних орієнтацій молоді. У висновках зазначено, що підприємництво в Нігерії розглядається як перспективний спосіб створення робочих місць для незайнятих випускників шкіл і закладів вищої освіти, тому залучення молоді до підприємництва може бути однією з відповідей на гуманітарні виклики, що стоять перед країною. Засоби масової інформації є засобом впливу на розвиток підприємництва шляхом створення відповідного дискурсу, що транслює цінності й позитивні образи підприємців, сприяє розповсюдженню підприємницького духу в суспільстві та є інструментом залучення молоді до підприємницької діяльності. Окреслено можливі технології ЗМІ у підтримці підприємницької діяльності, як-то: регулярні репортажі про успіхи підприємців; розповсюдження цінностей підприємницької активності серед молоді шляхом створення спеціального медійного продукту; створення документальних фільмів для пропагування підприємництва та демонстрації позитивної динаміки його розвитку; стимулювання уряду та банківської сфери для надання пільгових кредитів майбутнім підприємцям шляхом застосування відповідних інструментів реклами.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Honcharenko D.
Назва : Does the social teaching of the Catholic Church contain the modernized elements of the medieval Doctrina de Duo Gladi?
Паралельн. назви :Чи містить соціальне учення католицької церкви осучаснені елементи середньовічної doctrina de duo gladi?
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 87-91. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): католицька церква--доктрина--два мечі--дипломатія--католицьке соціальне учення--понтифік--геополітика--держава--політика
Анотація: Метою середньовічного католицького політико-теологічного учення про "два мечі" було обґрунтування тези щодо верховенства влади пап Римських над політичною владою, що давало можливість духовному інституту претендувати на справи світського і державного порядку. Проте внаслідок реформаторських процесів у Європі, учення про "два мечі" було нівельоване, але є припущення, що окремі елементи доктрини могли зберегтися до нашого часу й використовуватись Церквою у адоптованому відповідно до вимог часу вигляді. Розв'язання поставленої проблеми спирається на дослідження соціальних доктрин Римо-Католицької Церкви, оскільки саме католицьке соціальне учення увібрало в себе цілу низку питань світської спрямованості, що дає можливість Церкві впливати на громадянське суспільство, порушуючи проблеми в економічній, політичній та соціальній царині. Враховуючи, що учення про "два мечі" містило політичну складову, основний акцент статті робиться на вивченні теоретичних і практичних кроків Римо-Католицької Церкви на дипломатичній та геополітичній арені, що в певному сенсі можуть відповідати положенням середньовічної доктрини. Утім, приділяючи увагу соціально-політичним аспектам, Церква залишає за собою право здійснювати морально-етичний контроль як за суспільством так і за владою й тим самим демонструвати, що на духовний інститут покладається важлива роль у формуванні архітектури сучасного світу. Отже, основним результатом статті є дослідження католицького соціального учення та його політичної складової, зокрема, виявлення елементів, які можна інтерпретувати як сучасну реалізацію середньовічної теорії "двох мечів"
Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)