Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проблемне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: І426210053/2016/7
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 7
Зміст:
Гура, Т. Є. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: пріоритетні напрями розвитку / Т. Є. Гура. - С.3-5
Кл.слова: зарубіжний досвід, підвищення кваліфікації, професійний розвиток
Ястребова, В. Я. Проектні технології у післядипломній освіті керівників загалноосвітніх навчальних закладів / В. Я. Ястребова. - С.6-8
Кл.слова: мотиваційна гра, проблематизація, ескіз проекту
Бобко, Т. М. Особливості науково-педагогічної підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності / Т. М. Бобко. - С.9-12
Кл.слова: професійне зростання, методична служба
Армейський, О. С. Методи і засоби формування правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти / О. С. Армейський. - С.13-18
Кл.слова: децентралізація, когнітивна пластичність, проблемне навчання
Мосюра, А. І. Модель використання управлінських технологій в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу / А. І. Мосюра. - С.19-22
Кл.слова: педагогічні умови, моделювання
Гура, О. І. Особливості використання методу схематизації у професійній підготовці майбутніх фіхівців / О. І. Гура, Ю. А. Адоньєва. - С.23-25
Кл.слова: метакогніції, схема
Ісаєва, С. Д. Характерні особливості реалізації системи підготовки викладачів до ефективної педагогічної взаємодії зі студентами / С. Д. Ісаєва. - С.26-29
Кл.слова: вищий навчальний заклад, розвиток особистості
Корсікова, К. Г. Дидактична гра як метод формування професійної спрямованості майбутніх педагогів у процесі практики / К. Г. Корсікова. - С.30-32
Кл.слова: навчання, активні методи, традиційне навчання
Макаренко, О. В. Дослідження стану формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін / О. В. Макаренко. - С.33-36
Кл.слова: технології навчання
Макаренко, В. І. Структура системи фахових компетентностей майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.37-40
Кл.слова: система, структура, компоненти
Маслова, В. А. Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу / В. А. Маслова. - С.41-43
Кл.слова: психологічна компетентність, психологічна просвіта
Магрламова, К. Г. Професійне становлення майбутнього лікаря / К. Г. Магрламова. - С.44-47
Кл.слова: професіне навчання, становлення особистості
Байбекова, Л. О. Основні засади сучасної професійної пвдготовки майбутніх філологів / Л. О. Байбекова. - С.48-50
Кл.слова: професійна діяльність, підходи, принципи
Ванівська, О. І. Стратегічна іншомовна компетентність як предмет лінгвометодичних досліджень: навчально-діяльнісний підхід / О. І. Ванівська. - С.51-52
Кл.слова: навчальна стратегія, діяльнісна компетентність
Момот, О. О. Зміст виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.53-56
Кл.слова: навчально-виховний процес, здоров'я, життя
Пєчка, Л. Є. Роль наступності у формуванні основ ціннісного становлення до власного здоров'я дітей / Л. Є. Пєчка : 57-60
Кл.слова: особистість, дошкільний навчальний заклад, початкова школа
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
37.02(075.8)
М 18


    Малафіїк, Іван Васильович.
    Дидактика : навчальний посібник / І. В. Малафіїк. - Київ : Кондор, 2005. - 398 с. - Л-ра в кінці розд. - Дод.: с. 382-395. - ISBN 966-7982-88-2 : 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дидактика--Методика--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні дослідження -- освіта -- навчання -- нетрадиційні уроки -- диференційоване навчання -- розвивальне навчання -- системно-модульне навчання -- проблемне навчання -- програмоване навчання -- народна дидактика -- педагогічний експеримент -- навчальний план
Анотація: Важливі для сучасної школи і педагогічної науки проблеми теорії навчання.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
74.0я43
П 24


    Фруктова, Яна Станіславівна.
    До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти / Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- фундаменталізація змісту освіти -- інтегрований курс -- проблемне навчання
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.


    Сотнічук, Л.
    Долаємо вершини разом / Лариса Сотнічук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 59–60. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Обдаровані діти--проекти--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- науково-педагогічний проект -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтоване навчання -- проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- компетентнісна освіта -- педагогіка співпраці -- навчальна діяльність -- розвиток здібностей -- особистісний досвід -- проектні класи -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто участь Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Рівненської міської ради в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" в початковій школі. Цей проект – особистісно орієнтоване, проблемне та інтерактивне навчання, педагогіка співпраці, яка запобігає виникненню конфліктів між учасниками педагогічного процесу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: З659149/2014/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 4
Зміст:
Богосвятська, А. І. Технології прилучення учнів до читання / А. І. Богосвятська. - С.2-9
Кл.слова: системність, інтегративність, варіативність
Дячок, С. О. Музей зачарованих фігур : сценарії театрального дійства / С. О. Дячок, Л. Я. Гикава. - С.10-13
Кл.слова: сценарій, театр
Рак, Г. О. Гори, гори, моя зірко... : Вечір романсу при свічах / Г. О. Рак. - С.14-15
Кл.слова: дозвілля, романс
Цимбаліста, Г. "Не шукай модного - шукай вічного, і тоді ти будеш сучасним" / Г. Цимбаліста. - С.16-17
Кл.слова: "Пролісок", драматичний гурток, театральний колектив
Ільяшенко, М. А. Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури / М. А. Ільяшенко. - С.18-20
Кл.слова: урок, сценарій, рольова гра
Скуріхіна, Т. Зупиніть літак - я злізу! : замітки про викладання світової літератури / Т. Скуріхіна. - С.21-23
Кл.слова: зміст уроку, вчитель, досвід викладання
Карпенкіна, Л. Г. Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання / Л. Г. Карпенкіна. - С.23-28
Кл.слова: Інтернет, мультимедійні технології, проблемне навчання
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне планування уроків для 5 класу : уроки 62-70 / О. О. Гузь. - С.29-52
Кл.слова: уроки 62-70
Андрусик, С. І. Джек лондон "Жага до життя" : сила людського характеру в екстремальній ситуації / С. І. Андрусик. - С.53-54
Кл.слова: людський характер, гуманізм, золотошукачі
Бережна, І. В. Рей Дуглас Бредбері. Новела "Усмішка" / І. В. Бережна. - С.54-57
Кл.слова: урок-експедиція, реквієм, техногенна катастрофа
Карпенкіна, Л. Г. Джеймс Олрідж. Оповідання "Останній дюйм" : своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей у творі / Л. Г. Карпенкіна. - С.57-59
Кл.слова: композиція оповідання, конфлікт бітьків і дітей
Юрчишина, М. І. Оскар Уайльд "Портрет Доріана Грея" : Образ Доріана Грея. Символічне значення портрета / М. І. Юрчишина. - С.59-61
Кл.слова: філософія гедонізму, егоїзм, Біблія
Ткач, І. Мій таємничий Гоголь / І. Ткач. - С.62-64
Кл.слова: біографія, творчість
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (14.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
Шифр: З659149/2014/3
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 3
Зміст:
Мокрєєва, І. Ольга Ніколенко: "Без книжки неможливий поступ України у ХХІ столітті" / І. Мокрєєва. - С.2-4
Кл.слова: СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА, МЕТОДИКА
Иваненко, О. "В каждом человеке солнце..." / О. Иваненко. - С.5-7
Кл.слова: УЧИТЕЛЬ, ПОКЛИКАННЯ
Мазур, О. Л. "Найскладніший політ - це політ надсобою" / О. Л. Мазур. - С.7-9
Кл.слова: СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА, ТВОРЧІ РЕСУРСИ, ІНФОРМАЦІЙНИЙ БУКЛЕТ
Сорока, І. І. "Я-капітан, мій корабель - урок, а команда - це мій клас" / І. І. Сорока. - С.10-12
Кл.слова: СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА, УРОК
Матвєєва, О. В. Компетентна людина - людина діяльнісна / О. В. Матвєєва. - С.13-15
Кл.слова: ІМПРИНТИНГ, ЕПАТАЖ, КАТАРСИС
Стегній, В. Ф. Формування креативного мислення на уроках світової літератури / В. Ф. Стегній. - С.15-18
Кл.слова: САМОРЕЛІЗАЦІЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне планування уроків для 5 класу : уроки 57-61 / О. О. Гузь. - С.19-31
Кл.слова: УРОКИ 57-61
Оксенич, Д. В. : Брейн-ринг "Знавці світової літератури" / Д. В. Оксенич, Т. І. Саранча. - С.32-34
Кл.слова: ІГРОВА ФОРМА, КОМАНДА, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Курилович, Н. П. Немає шедеврів, які загинули в забутті : урок за новелою О. Генрі "Останній листок" / Н. П. Курилович. - С.35
Кл.слова: О. ГЕНРІ, ОСТАННІЙ ЛИСТОК, ПРО ТВІР, НОВЕЛА
Черняєва, Н. В. Поетизація кохання, краси в поезія Сапфо / Н. В. Черняєва. - С.36-37
Кл.слова: ДАВНЯ ГРЕЦІЯ, ПОЕЗІЯ, МОНОДИЧНА ЛІРИКА
Росіцька, І. В. Конфлікт високих почуттів головних героїв роману "Євгеній Онєгін" / І. В. Росіцька. - С.38-41
Кл.слова: ҐЕНДЕРНА ОСВІТА, СВІТСЬКИЙ САЛОН
Шпилька, І. В. Історія створення роману Р. Л. Стівенсона "Острів Скарбів" / І. В. Шпилька. - С.42
Кл.слова: МРІЙНИК, ПРИГОДИ, РОМАН
Казмирчук, А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення світової літератури / А. І. Казмирчук. - С.43
Кл.слова: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ, УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА
Тур, С. Тарас Шевченко - геніальний художник : літературно-мистецька конфренція / С. Тур. - С.44-47
Кл.слова: ВЕЛИКИЙ КОБЗАР, МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА
Богосвятська, А. І. Тиждень світової літератури в школі - свято слова і творчості / А. І. Богосвятська. - С.48-51
Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ЗАХІД, ЛІТЕРАТУРНИЙ КВК, ЛІТЕРАТУРНІ ДЕБАТИ
Гаркавець, В. Гоголівськими стежками / В. Гаркавець. - С.52-56
Кл.слова: ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ, ГОГОЛЬ М.
Григоренко, Е. П. Женщина - выдумка, тайна, загадка... : литературно-музыкальная композиция к Международному женскому дню / Е. П. Григоренко. - С.57-61
Кл.слова: ЖЕНСКИЙ ДЕНЬ, ПЕТРО І, МАДАМ ПІКАССО
Чекотилова, Т. В. "Поезія - чудесная страна..." : сценарий литературного вечера, посвященный Всемирному дню поэзии / Т. В. Чекотилова. - С.61-63
Кл.слова: ДЕНЬ ПОЕЗІЇ, МУЗА, ПОЛІГІМНІЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (14.03.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.
Шифр: З659149/2014/5
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 5
Зміст:
Ніколенко, О. М. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2014" у номінації "Світова література" м. Одеса / О. М. Ніколенко, Т. І. Бережна. - С.2-5
Кл.слова: конкурсні випробування, презентація досвіду
Хроменко, І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні інновацій на сучасному уроці світової літератури / І. Хроменко. - С.6-9
Кл.слова: проблемне навчання, нестандартні види уроку, технологія Intel
Богосвятська, А. І. Нові тенденції вивчення біографії письменника / А. І. Богосвятська. - С.10-20
Кл.слова: проектне навчання, урок-майстерня, урок-перегляд
Ляшенко, І. М. Розвиток здібностей учнів до словесної творчості / І. М. Ляшенко. - С.21-23
Кл.слова: прийоми, урок премудрого карася
Кречетова, О. М. Мій фаховий успіх - вдало проведений урок / О. М. Кречетова. - С.23-25
Кл.слова: урок-зустріч, принципи проектної технології, випереджальні завдання
Кругла, Л. В. Діяльність учителя-словесника з організації краєзнавчої роботи / Л. В. Кругла. - С.26-33
Кл.слова: літературна картографія, власний проект, маршрутна карта
Пушкарь, О. М. "Серебряного века силуэт" : Художественные открытия "серебряного века" русской поэзии / О. М. Пушкарь. - С.34-38
Кл.слова: літературний напрям, сенкан, трагізм долі
Мазур, О. Л. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури" / О. Л. Мазур. - С.39-43
Кл.слова: орієнтовне планування, формування читацької мотивації
Назарчук, О. І. У світі усе починається з мами : сценарії до Дня матері / О. І. Назарчук. - С.44-48
Кл.слова: День матері, образ Божої Матері
Назарчук, О. І. Мандрівка до загадкової країни Читалії : театралізоване дійство / О. І. Назарчук. - С.49-53
Кл.слова: театралізоване дійство, інценізація уривків
Козієва, В. В. Подорож Маленького Принца до Країни літературнихс героїв / В. В. Козієва. - С.54-55
Кл.слова: сценарій вистави
Морозюк, Л. М. Данте Аліг'єрі - видатний мислитель і поет Італії межі Середньовіччя і Відродження / Л. М. Морозюк. - С.58-60
Кл.слова: збірка "Нове життя", солодкий новий стиль, образ Беатріче
Дець, Н. С. "Коштовний вантаж" книг : урок-літературний брейн-ринг / Н. С. Дець. - С.61-63
Кл.слова: брейн-ринг, 6 клас
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (20.05.2014р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

10.
37.014(08)
К 90


   
    Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти ; за редакцією: В. Кременя, Т. Левовичький, С. О. Сисоєва. - Київ ; Хмельницький : [б. в.], 2011. - 433 с. - ISBN 978-966-2597-00-4 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Полікультурна освіта--Культурно-історична спадщина--Польща--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- національне -- духовне -- глобально-раціональне -- толерантність -- міжполікультурна освіта -- цінності -- демократичне суспільство -- освіта України -- освіта Польщі -- культурно-цивілізаційна самоідентифікація -- полікультурний глобалізаційний світ -- вища освіта -- соціально-педагогічна діяльність -- педагогіка -- загальнометодичні проблеми -- професійний розвиток -- педагоги -- полікультурна підготовка -- Вальдорфська педагогіка -- полікультурність -- Вищі Народні Школи Європи -- медіа-освіта -- полікультурне виховання -- патріотизм -- польська педагогіка -- українська педагогіка -- культурні традиції -- етична компонента -- культурно-історична теорія -- Л. Виготський -- польська громада -- Правобережна Україна -- комплексна пам'ять -- полікультурні суспільства -- Школа базиліанського кляштора -- українська мова -- полікультурність -- вищі педагогічні школи -- етноспадщина Поділля -- вчителі образотворчого мистецтва -- освіта особистості -- розвиток особистості -- біографії -- контрольно-оцінювальна діяльність -- початкова школа -- проблемне навчання -- диференціація навчання -- робота з дітьми -- культурно-соціальна ідентифікація -- дошкільники -- полікультурна компетентність -- менеджер освіти -- професійна компетентність -- менеджер туризму -- вища освіта Польщі -- вища освіта України -- магістри -- культурологічний підхід -- педагоги вищої школи -- українська меншість -- греко-католицька церква -- сімейне виховання -- товариство "Полонія" -- прольська громада -- університетська освіта -- педагогічна література -- національно-культурні товариства -- Донецький регіон -- полікультурні зв'язки -- менеджмент туризму -- образ жінок -- професійна роль -- неоміфілогізм -- драматургія -- художній образ -- товариство "Просвіта" -- педагогічна персонологія -- І. Огієнко -- Януш Корчак -- Г. С. Сковорода -- педагогічна спадщина -- П. Холодний -- М. Дарманський -- О. Мишуга
Анотація: У збірнику висвітлено сучасні тенднції розвитку полікультурної освіти в Польщі та Україні у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції.
Дод.точки доступу:
Кременя, Василя \редактор.\
Левовичький, Тадеуш \редактор.\
Сисоєва, Світлана \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)