Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проблемне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Мокрєєва І. Ольга Ніколенко: "Без книжки неможливий поступ України у ХХІ столітті"/ І. Мокрєєва (стр.2-4) Кл.слова: світова література,методика
Иваненко О. "В каждом человеке солнце..."/ О. Иваненко (стр.5-7) Кл.слова: учитель,покликання
Мазур О. Л. "Найскладніший політ - це політ надсобою"/ О. Л. Мазур (стр.7-9) Кл.слова: світова література,творчі ресурси,інформаційний буклет
Сорока І. І. "Я-капітан, мій корабель - урок, а команда - це мій клас"/ І. І. Сорока (стр.10-12) Кл.слова: світова література,урок
Матвєєва О. В. Компетентна людина - людина діяльнісна/ О. В. Матвєєва (стр.13-15) Кл.слова: імпринтинг,епатаж,катарсис
Стегній В. Ф. Формування креативного мислення на уроках світової літератури/ В. Ф. Стегній (стр.15-18) Кл.слова: саморелізація,інтерактивне навчання,проблемне навчання
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу/ О. О. Гузь (стр.19-31) Кл.слова: уроки 57-61
Оксенич Д. В. / Д. В. Оксенич, Т. І. Саранча (стр.32-34) Кл.слова: ігрова форма,команда,логічне мислення
Курилович Н. П. Немає шедеврів, які загинули в забутті/ Н. П. Курилович (стр.35) Кл.слова: О. Генрі, Останній листок, про твір,новела
Черняєва Н. В. Поетизація кохання, краси в поезія Сапфо/ Н. В. Черняєва (стр.36-37) Кл.слова: Давня Греція,поезія,монодична лірика
Росіцька І. В. Конфлікт високих почуттів головних героїв роману "Євгеній Онєгін"/ І. В. Росіцька (стр.38-41) Кл.слова: ґендерна освіта,світський салон
Шпилька І. В. Історія створення роману Р. Л. Стівенсона "Острів Скарбів"/ І. В. Шпилька (стр.42) Кл.слова: мрійник,пригоди,роман
Казмирчук А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення світової літератури/ А. І. Казмирчук (стр.43) Кл.слова: культурологічний компонент,українська культура
Тур С. Тарас Шевченко - геніальний художник/ С. Тур (стр.44-47) Кл.слова: Великий Кобзар,мистецька спадщина
Богосвятська А.І. Тиждень світової літератури в школі - свято слова і творчості/ А. І. Богосвятська (стр.48-51) Кл.слова: навчально-виховний захід,літературний КВК,літературні дебати
Гаркавець В. Гоголівськими стежками/ В. Гаркавець (стр.52-56) Кл.слова: предметний тиждень,Гоголь М.
Григоренко Е. П. Женщина - выдумка, тайна, загадка.../ Е. П. Григоренко (стр.57-61) Кл.слова: женский день,Петро І,Мадам Пікассо
Чекотилова Т. В. "Поезія - чудесная страна..."/ Т. В. Чекотилова (стр.61-63) Кл.слова: день поезії,Муза,полігімнія
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Богосвятська А. І. Технології прилучення учнів до читання/ А. І. Богосвятська (стр.2-9) Кл.слова: системність,інтегративність,варіативність
Дячок С. О. Музей зачарованих фігур/ С. О. Дячок, Л. Я. Гикава (стр.10-13) Кл.слова: сценарій,театр
Рак Г. О. Гори, гори, моя зірко.../ Г. О. Рак (стр.14-15) Кл.слова: дозвілля,романс
Цимбаліста Г. "Не шукай модного - шукай вічного, і тоді ти будеш сучасним"/ Г. Цимбаліста (стр.16-17) Кл.слова: "Пролісок",драматичний гурток,театральний колектив
Ільяшенко М. А. Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури/ М. А. Ільяшенко (стр.18-20) Кл.слова: урок,сценарій,рольова гра
Скуріхіна Т. Зупиніть літак - я злізу!/ Т. Скуріхіна (стр.21-23) Кл.слова: зміст уроку,вчитель,досвід викладання
Карпенкіна Л. Г. Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання/ Л. Г. Карпенкіна (стр.23-28) Кл.слова: Інтернет,мультимедійні технології,проблемне навчання
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу/ О. О. Гузь (стр.29-52) Кл.слова: уроки 62-70
Андрусик С. І. Джек лондон "Жага до життя"/ С. І. Андрусик (стр.53-54) Кл.слова: людський характер,гуманізм,золотошукачі
Бережна І. В. Рей Дуглас Бредбері. Новела "Усмішка"/ І. В. Бережна (стр.54-57) Кл.слова: урок-експедиція,реквієм,техногенна катастрофа
Карпенкіна Л. Г. Джеймс Олрідж. Оповідання "Останній дюйм"/ Л. Г. Карпенкіна (стр.57-59) Кл.слова: композиція оповідання,конфлікт бітьків і дітей
Юрчишина М. І. Оскар Уайльд "Портрет Доріана Грея"/ М. І. Юрчишина (стр.59-61) Кл.слова: філософія гедонізму,егоїзм,Біблія
Ткач І. Мій таємничий Гоголь/ І. Ткач (стр.62-64) Кл.слова: біографія,творчість
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Ніколенко О. М. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2014" у номінації "Світова література" м. Одеса/ О. М. Ніколенко, Т. І. Бережна (стр.2-5) Кл.слова: конкурсні випробування,презентація досвіду
Хроменко І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні інновацій на сучасному уроці світової літератури/ І. Хроменко (стр.6-9) Кл.слова: проблемне навчання,нестандартні види уроку,технологія Intel
Богосвятська А.І. Нові тенденції вивчення біографії письменника/ А. І. Богосвятська (стр.10-20) Кл.слова: проектне навчання,урок-майстерня,урок-перегляд
Ляшенко І. М. Розвиток здібностей учнів до словесної творчості/ І. М. Ляшенко (стр.21-23) Кл.слова: прийоми,урок премудрого карася
Кречетова О. М. Мій фаховий успіх - вдало проведений урок/ О. М. Кречетова (стр.23-25) Кл.слова: урок-зустріч,принципи проектної технології,випереджальні завдання
Кругла Л. В. Діяльність учителя-словесника з організації краєзнавчої роботи/ Л. В. Кругла (стр.26-33) Кл.слова: літературна картографія,власний проект,маршрутна карта
Пушкарь О. М. "Серебряного века силуэт"/ О. М. Пушкарь (стр.34-38) Кл.слова: літературний напрям,сенкан,трагізм долі
Мазур О. Л. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури"/ О. Л. Мазур (стр.39-43) Кл.слова: орієнтовне планування,формування читацької мотивації
Назарчук О. І. У світі усе починається з мами/ О. І. Назарчук (стр.44-48) Кл.слова: День матері,образ Божої Матері
Назарчук О. І. Мандрівка до загадкової країни Читалії/ О. І. Назарчук (стр.49-53) Кл.слова: театралізоване дійство,інценізація уривків
Козієва В. В. Подорож Маленького Принца до Країни літературнихс героїв/ В. В. Козієва (стр.54-55) Кл.слова: сценарій вистави
Морозюк Л. М. Данте Аліг'єрі - видатний мислитель і поет Італії межі Середньовіччя і Відродження/ Л. М. Морозюк (стр.58-60) Кл.слова: збірка "Нове життя",солодкий новий стиль,образ Беатріче
Дець Н. С. "Коштовний вантаж" книг/ Н. С. Дець (стр.61-63) Кл.слова: брейн-ринг,6 клас
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02(075.8)/М 18
Автор(и) : Малафіїк, Іван Васильович
Назва : Дидактика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2005
Кільк.характеристики :398 с
Примітки : Л-ра в кінці розд. - Дод.: с. 382-395
ISBN, Ціна 966-7982-88-2: 29.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02(075.8)
Предметні рубрики: Дидактика-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні дослідження--освіта--навчання--нетрадиційні уроки--диференційоване навчання--розвивальне навчання--системно-модульне навчання--проблемне навчання--програмоване навчання--народна дидактика--педагогічний експеримент--навчальний план
Анотація: Важливі для сучасної школи і педагогічної науки проблеми теорії навчання.
Примірники : всього : ГП АБ(1), Ф3(2), Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(1), Ф3(2), Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014(08)/К 90
Назва : Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти : збірник наукових праць
Вихідні дані : Київ; Хмельницький, 2011
Кільк.характеристики :433 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти
ISBN, Ціна 978-966-2597-00-4:
ДРНТІ : 13
УДК : 37.014(08)
Предметні рубрики: Полікультурна освіта-- Культурно-історична спадщина --Польща --Україна
Анотація: У збірнику висвітлено сучасні тенднції розвитку полікультурної освіти в Польщі та Україні у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції.
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5/С 91
Назва : Сучасні підходи до організації навчання учнів на заняттях історії та правознавства : (з досвіду роботи вчителів Київщини) : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Біла Церква: КОІПОПК, 2009
Кільк.характеристики :135 с
Колективи : Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
Ціна : 21.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- суспільні науки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вікторина--діалог--проблемне навчання--дискусія
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Фруктова, Яна Станіславівна
Назва : До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 32-38 (Шифр 74.0я43/П 24-895219096)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогічна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--фундаменталізація змісту освіти--інтегрований курс--проблемне навчання
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Б 53
Автор(и) : Бєсєдіна Л. М., Сторубльова О.І.
Назва : Педагогічна майстерність, активні методи навчання та методична робота у навчальних закладах : метод. посіб. . -Вид.2-ге, переробл. і допов.
Вихідні дані : Київ: Логос, 2009
Кільк.характеристики :203 с
ISBN, Ціна 966-594-717-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Органзація освіти-- Методи навчання-- Педагогічна майстерність
Анотація: У посібнику надано практичні рекомендації щодо вдосконалення педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників. Наведено принципи, методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)