Пошуковий запит: (<.>K=прогноз<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 126
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гончар М. С. Про особливості становлення економіки України/М. С. Гончар, А. С. Жохін, В. Г. Козирський // Кибернетика и системный анализ. -Київ:Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2020,N № 3.-С.111-121
|
>2.
| Коваленко Є. Я. Міжкультурні менеджмент-комунікації: моделювання та культурологічний прогноз/Є. Я. Коваленко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2019,N № 3.-С.106-115
|
>3.
| Платонов Б. О. Огляд ринків і прогнозування оціночної вартості художніх творів/Б. О. Платонов, В. П. Мазур // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 1.-С.125-134
|
>4.
| Сенченко М. Футурологічний прогноз розвитку людства в XXI столітті/М. Сенченко // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2017,N N 3.-С.3-9
|
>5.
| Сенченко М. Футурологічний прогноз розвитку людства в XXI столітті/М. Сенченко // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2017,N N 4.-С.3-9
|
>6.
| Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 5/6.-С.16-21
|
>7.
| Павлюк К. В. Розвиток середньострокового бюджетного планування в Україні/К. В. Павлюк, О. О. Шапоренко // Фінанси України. -Київ, 2018,N № 9.-С.45-59
|
>8.
| Лазебник М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019/М. Лазебник // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.4-10
|
>9.
| Рєпіна І. М. Трансформаційний аналіз та прогноз розвитку інноваційного підприємництва в Україні/І. М. Рєпіна // Економіка України. -Київ, 2018,N № 11/12.-С.19-27
|
>10.
| Перепелица Г. Н. Конфликт в Приднестровье: причины, проблемы и прогноз развития/Г. Н. Перепелица. - 2001
|
|
|