Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проектний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/П 79
Назва : Проектна педагогіка в інноваційному полі освіти : практично-зорієнтований посібник
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2008
Кільк.характеристики :254 с. ; 21 см
Колективи : Гімназія "Троєщина" Деснянського району м. Києва
ISBN (в м. обкл.), Ціна 978-966-8847-64-6:
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.09
Предметні рубрики: педагогіка-- середня школа-- навчання-- проектний метод
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проектний підхід--програма intel--інтерактивний метод
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Палкин В. А. Книга и Интернет в жизни современного школьника/ В. А. Палкин (стр.3-7) Кл.слова: виртуальная культура,цивилизация
Сілаєва І. Є. Реалізація диференційного підходу у системі післядипломної освіти педагогів професійної школи/ І. Є. Сілаєва (стр.8-11) Кл.слова: інноваційна діяльність,науково-методична компетентність,андрагогічні принципи
Стрельніков В. Ю. Удосконалення форм навчання у сучасній вищій школі: верифікація ідей Михайла Остроградського/ В. Ю. Стрельніков (стр.12-16) Кл.слова: інтенсивне навчання
Стрельніков М. В. Побудова змісту підготовки магістрів бізнес-адміністрування на основі ідей Михайла Остроградського/ М. В. Стрельніков (стр.17-21) Кл.слова: змістові модулі,проектний підхід
Лебедик Л. В. Педагогічні ідеї М. В. Остроградського як методологічна основа підготовки викладачів вищих навчальних закладів споживчої кооперації/ Л. В. Лебедик (стр.22-25) Кл.слова: проектування,навчання,сучасні технології
Щукіна О. В. Особливості позааудиторної діяльності студентів ВНЗ/ О. В. Щукіна (стр.26-30) Кл.слова: професійна підготовка,виховна робота,студентське самоврядування
Момот О. О. Сутність поняття "здоров'язбережувальне середовище" вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.31-33) Кл.слова: знання,складові здоров'я
Ратушко В. А. Зміст і структура моделі експертного оцінювання управлінської культури керівника ЗНЗ/ В. А. Ратушко (стр.34-37) Кл.слова: керівники шкіл
Одайський С. І. Сучасні підходи до управління педагогічним персоналом ПТНЗ: регіональний аспект/ С. І. Одайський (стр.38-43) Кл.слова: педагогічний менеджмент,регіональний розвиток,ключові проблеми
Шумейко Н. В. Законодавче забезпечення процесу іншомовної підготовки фахівців гуманітарного профілю в університетах Словаччини/ Н. В. Шумейко (стр.44-47) Кл.слова: Болонська декларація
Асадчих О. В. Теоретико-методичні засади інтегративної системи навчання японської мови для академічних цілей/ О. В. Асадчих (стр.48-52) Кл.слова: інтеграція
Береза Л. О. Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання української мови як іноземної/ Л. О. Береза (стр.53-58) Кл.слова: міжкультурна комунікація,принципи навчання,засоби навчання
Грегоращук Ю. В. Дослідження формування іншомовної комунікативної компетенції/ Ю. В. Грегоращук (стр.59-61) Кл.слова: іноземна мова,комунікативний метод,комунікативно-орієнтоване навчання
Дмитренко О. В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови/ О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш, О. І. Комарова (стр.62-65) Кл.слова: країнознавча мотивація,міжпредметні зв'язки,емоційний фон
Компаній О. В. Робота над тволром за картиною в початковій школі на основі принципу наступності/ О. В. Компаній
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стрельніков М. В.
Назва : Побудова змісту підготовки магістрів бізнес-адміністрування на основі ідей Михайла Остроградського
Місце публікування : Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 6. - С. 17-21 (Шифр І426210053/2016/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): змістові модулі--проектний підхід
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майєр Н. В.
Назва : Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур
Місце публікування : Іноземні мови: науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2019. - № 1. - С. 22-29 (Шифр І368505/2019/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель іноземних мов і культур--компетентнісний підхід--особистісно-діяльнісний підхід--проектний підхід--рефлексивний підхід--тестова компетентність
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Т. В.
Назва : Методологія проектного підходу в реалізації стратегічних пріорітетів сервісно-орієнтованої держави
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 11. - С. 82-85. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/11). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проект--проектний підхід--публічне управління--сервісно-орієнтована держава--стратегічне планування--стратегічне управління
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 1
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :719 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання
Зміст : Освіта як запорука миру: шлях до людини/ В. Кремень. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci/ B. Śliwerski. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті/ В. Андрущенко. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості/ С. Максименко. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju/ F. Szlosek. Філософія толерантності: урок освіті для миру/ П. Саух, І. Саух. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor/ A. Solak. Освіта для миру/ О. Матвієнко. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні/ К. Ващенко. Інклюзія: філософія освіти для миру/ В. Засенко, Л. Прохоренко. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні/ В. Коцур. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej/ E. Przybylska. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування/ С. Сисоєва. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016)/ D. Jankowska. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості/ О. Топузов, М. Головко. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування/ О. Ляшенко. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень/ А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych/ M. Groenwald. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури/ В. Гордієнко. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі/ Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру/ М. Степаненко. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej/ T. Janicka-Panek. Миротворча роль освіти у XXI столітті/ Е. Помиткін, Л. Помиткіна. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki/ M. Kopsztejn. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст/ Г. Васянович, А. Щеглов. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні/ Н. Дічек. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів/ І. Регейло. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine/ N. Skotna, M. Klym. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland/ K. Kotun. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України/ О. Кучай, Т. Кучай. Миробудівництво як концепт наукової освіти/ Р. Губань. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України)/ В. Лісничий, В. Дунець. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab"/ I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи/ М. Мельник. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру/ М. Міленіна. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку/ Г. Хоменко. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку/ Д. Свириденко. Рідномовна освіта як чинник збереження миру/ М. Вовк. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід/ І. Грищенко, Т. Власюк. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри/ Г. Філіпчук. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах/ І. Бех. Національна ідея як підґрунтя української освіти/ О. Нежива. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи/ Л. Коцур. Освіта для миру в умовах війни на Сході України/ В. Кушерець. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства/ Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків/ Л. Дяченко. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму/ В. Лоха, А. Лоха.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)