Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=прототип<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Bem, N.
    Igor Volk: "Where aviation is, the country rises" = Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається" / N. Bem, O. Ilkova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
авіація -- космонавт -- пілот-випробовувач -- народжені в Україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Дод.точки доступу:
Ilkova, O.
Оксана Ількова
Наталія Бем


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
004(082)
І-74


   
    Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - 231 с. - 41.78 грн.
    Зміст:
Alokhina, A. Evernote for self-organization of student's educational process : тези / A. Alokhina. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Альохіна, Г. М. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. - С .5-6. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Волжина М. Г., Журавльова О. А., Попова С. І., Севастьянова С. В.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Альохіна, Г. М. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. - С .7-8. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Золотухіна А. В., Миронова Д. А., Пугачева Л. А., Шаламай А. Г.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Беген, О. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps) / О. Беген. - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Білоус, О. А. Групові завдання в дистанційному математичному курсі / О. А. Білоус. - С .11-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .13-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .15-16. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Галавіна С., Галавіна С., Ядигіна П., Невмивака В., Нараєвська І.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .17-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дещиця А. Р., Шульга А. С., Коноваленко М. О., Носенко Д. О.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .19-20. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кулик Є. С., Алєксєєва К. М., Гулієва Н. С., П'янкова Є. І., Хорець І. В.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .21-22. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Нехоца К., Білик В., Варнава В., Резнік Д., Довженок Д., Кобець Д.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Боровська, Б. В. Нові інформаційні технології навчання / Б. В. Боровська. - С .23-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології навчання
Волкова, Є. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. - С .25-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Волчанська, С. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах / С. Волчанська. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті, іноземні мови
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy / М. А. Гладун. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі / О. М. Глушак. - С .34-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Голуб, І. І. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів / І. І. Голуб. - С .37-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Гончар, В. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу / В. Гончар. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Гуденко, О. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі / О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. - С .43-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Демчук, І. О. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу / І. О. Демчук. - С .45-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті, музеї світу
Добрянський, С. С. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. - С .48-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Догадіна, B. C. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English) / B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. - С .51-52. - Библиогр. в конце ст.
Жукова, В. М. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання / В. М. Жукова. - С .53-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Жукова, О. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов / О. Жукова. - С .55-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Журавська, К. О. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти / К. О. Журавська. - С .58-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Ковальчук, О. А. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики / О. А. Ковальчук. - С .60-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Кондрушина, В. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі / В. Кондрушина. - С .63-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Коротун, Ольга Володимирівна. Педагогічні принципи змішаного навчання / О. В. Коротун. - С .65-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Кучаковська, Галина Андріївна. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0 / Г. А. Кучаковська. - С .68-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Ларкіна, С. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності / С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . - С .71-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Мазур, Ю. Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій / Ю. Мазур, О. Олійниченко. - С .73-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Онищенко, С. В. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій / С. В. Онищенко. - С .76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Остапенко, М. В. Використання геосервісів у освітній діяльності / М. В. Остапенко. - С .78-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Пічугіна, І. С. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. - С .80-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Сабліна, М. А. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ / М. А. Сабліна. - С .83-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Слюсарчук, А. Д. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов / А. Д. Слюсарчук. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Співак, С. М. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника) / С. М. Співак, А. М. Леснікова. - С .88-90
Кл.слова: проектна діяльність, інформаційні технології в освіті
Степанюк, B. C. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch / B. C. Степанюк. - С .91
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Степура, Іван Сергійович. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes / І. С. Степура, М. А. Сабліна. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Шептицька, І. В. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів / І. В. Шептицька. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яринка, Я. О. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita) / Я. О. Яринка. - С .98-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яськова, Н. В. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ / Н. В. Яськова. - С .100-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яцишин, Анна Володимирівна. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти / А. В. Яцишин. - С .103-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яцишин, Анна Володимирівна. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві / А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. - С .106-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Антонова, В. Ю. Система управління проектами планфікс / В. Ю. Антонова. - С .109-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Артемчук, В. О. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, стан атмосферного повітря
Бойкова, О. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН / О. Бойкова. - С .115-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, юридичні портали
Водолазкіна, К. О. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу / К. О. Водолазкіна. - С .117--118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, ІТ- стартапи
Гурбан, В. В. Система управління проектами Birdview Projects / В. В. Гурбан. - С .119-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, управління проектами
Данилюк, І. М. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні / І. М. Данилюк. - С .122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Коваль, С. Ю. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise / С. Ю. Коваль. - С .124-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Кордецька, М. Г. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення / М. Г. Кордецька. - С .126-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, електронна форма урядування
Кравченко, О. А. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами / О. А. Кравченко. - С .128-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Масловська, Ю. Система управління підприємством Oracle E-business Suite / Ю. Масловська. - С .130-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління підприємством
Москаленко, С. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ / С. Москаленко. - С .133-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, інформація про ВНЗ
Назарчук, Б. Г. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері / Б. Г. Назарчук. - С .137136-
Кл.слова: інформаційні технології, соціальна сфера
Редько, Н. С. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу / Н. С. Редько. - С .138-140
Кл.слова: інформаційні технології, аналіз соціального бізнесу
Степура, Іван Сергійович. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. - С .141-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, журнал в мережі Інтернет
Тафінцева, Т. С. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні / Т. С. Тафінцева. - С .144-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління
Tpiпaтxi, В. Х. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах / В. Х. Tpiпaтxi. - С .146-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, зорові тренажери
Хоменко, А. С. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій / А. С. Хоменко. - С .148-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікації громадських організацій
Шведун, В. О. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150 / В. О. Шведун. - С .150-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, рекламна діяльність
Шинкарук, Х. М. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії / Х. М. Шинкарук. - С .152-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, кондуктометрії
Білоус, В. В. Система керування віддаленими об'єктами на Android / В. В. Білоус. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, програмне зебезпечення
Булана, Т. М. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos" / Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. - С .158-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління артилерійською батареєю
Горбатовський, Д. В. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора / Д. В. Горбатовський. - С .160-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, керування механічною кистю руки
Горлова, О. В. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. - С .163-165
Кл.слова: інформаційні технології
Гуртовой, Н. А. Обзор Google Application Engine / Н. А. Гуртовой. - С .166-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, сервіс Google Application Engine
Зіньков, І. О. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів / І. О. Зіньков. - С .168-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, ергономічні характеристики, цифрові індикатори
Ізмайлов, А. В. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів / А. В. Ізмайлов. - С .170-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, трійкові симетричні функції, вейвлет-аналіз
Ісаєв, М. С. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних / М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. - С .173-174
Кл.слова: інформаційні технології
Кобзарь, А. И. Гибридный алгоритм распознавания речи / А. И. Кобзарь. - С .175-176
Кл.слова: інформаційні технології
Коваленко, Д. В. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений / Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. - С .177-178
Кл.слова: інформаційні технології
Корнійчук, Н. І. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків / Н. І. Корнійчук. - С .179-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Лайтер, В. А. Засоби захисту web-cepвepa / В. А. Лайтер. - С .181-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Леснікова, А. М. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk / А. М. Леснікова. - С .183-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Матвийцив, А. И. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных / А. И. Матвийцив. - С .186-187
Кл.слова: інформаційні технології
Мищенко, Р. Г. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. - С .188-189
Кл.слова: інформаційні технології
Парій, Д. Ю. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості / Д. Ю. Парій. - С .190-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Радченко, Л. Д. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. - С .192-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Янчук, В. Р. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях / В. Р. Янчук. - С .194-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Андрущак, И. Е. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований / И. Е. Андрущак. - С .197-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медичні дослідження
Бережанський, В. М. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації / В. М. Бережанський. - С .200-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моделювання росту плівки
Білоченко, О. М. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр / О. М. Білоченко. - С .202-203
Кл.слова: мережі (шари) Кохонена
Зоричев, В. Э. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров / В. Э. Зоричев. - С .204-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моделювання системи замовлень
Крисюк, Є. В. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. - С .207-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імітаційне моделювання
Локазюк, О. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом / О. Локазюк. - С .210-212
Кл.слова: теорія матриць
Маковецька, С. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності / С. Маковецька. - С .213-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кластерний аналіз
Маковецька, С. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації / С. Маковецька, О. Сєдих. - С .216-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: генетичні алгоритми
Мельник, І. С. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації / І. С. Мельник, M. Л. Петришин. - С .219-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Сичікова, Я. О. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію / Я. О. Сичікова. - С .221-223
Кл.слова: математичне моделювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Наука--Інформаційні технології--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
системи управління -- вебінар -- інфографіка -- планшет -- смартфон
Дод.точки доступу:
Попова С. І., Севастьянова С. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Іосіфов, Євген Анатолійович.
    Комплексний метод по автоматичному розпізнаванню природньої мови та емоційного стану / Є. А. Іосіфов // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 146-164, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.146164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
автоматичне розпізнавання мови -- рекурентні нейронна мережа
Анотація: Поточні тенденції в NLP наголошують на універсальних моделях та навчанні з передварительно навчених моделей. У цій статті досліджуються ці тенденції та передові моделі попереднього навчання. Вхідні дані перетворюються на слова або контекстуальні вбудовування, які слугують вхідними даними для енкодерів та декодерів. В якості об’єкту дослідження використовується корпус публікацій автора статті за останні шість років. Основними методамидослідження є аналіз наукової літератури, прототипування і експериментальне використання систем за напрямком досліджень. Гравці розпізнавання мови розділилися на гравців з величезними обчислювальними ресурсами для котрих тренування на великих нелейбованихданих є звичною процедурою, і гравців які сфокусовані на тренуванні малих локальних моделей розпізнавання мови на попередньо розмічених аудіо даних через нестачу ресурсів. Підходи і фреймворки роботи з нелейбованими даними і обмеженими обчислювальними ресурсами майже не представлені, а методики базовані на ітеративних тренуваннях не розвинуті і потребують наукових зусиль для розвитку. Дослідження має на меті розвинути методики ітеративного тренування на нерозмічених аудіо даних для отримання продуктивно готових моделей розпізнавання мови з більшою точністю і обмеженими ресурсами. Окремим блоком запроновані методи підготовки даних для використанні в тренуванні систем розпізнавання мови і конвейер автоматичного тренування систем розпізнавання мови використовуючи псевдо розмітку аудіо даних. Прототип і вирішення реальної бізнес задачі з виявлення емоцій демонструють можливості і обмеження систем розпізнавання сови та емоційних станів. З використанням запропонованих методів псевдо-лейбування вдається без значних інвестицій в обчислювальні ресурси отримати точність розпізнавання близьку до лідерів ринку а для мов з незначною кількістю відкритих даних навіть перевершити
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
792.02(075.8)
Б 25


    Барнич, Михайло.
    Майстерність актора: техніка "обману" : навчальний посібник з майстерності актора (лекції та практичні заняття) / М. Барнич ; Київський національний університет культури і мистецтв, Інститут кіно і телебачення. - 2-е видання, виправлене та доповнене. - Київ : Ліра-К, 2022. - 304 с. - (Нова енергія професіоналів). - ISBN 978-617-7320-23-3 : 325.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Театральне мистецтво--Акторська майстерність--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
роль -- прототип актора -- акторські вправи -- самовладання -- драматична роль -- комедійна роль -- імпровізація -- інтерпретація -- імітація -- імітація руху -- словесна дія -- глядач -- техніка виконання ролі -- робота над роллю -- емоційна пам’ять -- міміка -- акторське читання
Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв
Інститут кіно і телебачення


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

5.
821.161.2.09
Б 79


    Большаков, Леонід.
    Добро найкраще на світі... : Пошуки, роздуми, підсумки / Л. Большаков. - Київ : Дніпро, 1981. - 300 с. - 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
прототип -- образ -- шевченкознавство

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

6.


    Вышницкая, Ю.
    Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации" / Ю. Вышницкая // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
етнокультурний стереотип -- етнопрагматика -- когнітивні операції -- концепт -- концептуальна метафора -- культурний скрипт -- ментальна модель -- міф -- міфологічний сценарій -- образна схема -- прототип -- секуляризація -- трансформація -- фрейм
Анотація: У статті окреслено теоретичний аспект дослідження неоміфологізму у сучасному суспільстві: описано наукові теорії тлумачення міфу та інформаційні моделі, за допомогою яких вибудовуються міфологічні сценарії, що проходять тривалий час адаптації у соціумі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Гнатюк, Сергій Олександрович.
    Удосконалений модуль криптографічного захистуінформації в сучасних інформаційно-комунікаційних системах та мережах / С. О. Гнатюк, Т. В. Смірнова, Р. Ш. Бердибаєв // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 14. - С. 176-185, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.176185. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
захист інформації -- криптографія -- конфіденційність -- цілісність -- модуль шифрування -- інформаційно-комунікаційні системи та мережі -- месенджер
Анотація: Сучасні методи й засоби шифрування даних гарантують надійний захист (зокрема, конфіденційність та цілісність даних), проте розвиток методів криптоаналізу спонукає до розробки й впровадження нових, більш ефективних, криптоалгоритмів. Крім того, на формування нових вимог до методів і засобів криптографії впливає розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (LTE/5G/6G). З огляду на це, у роботі було проаналізовано відомі програмні модулі криптографічного захисту даних, які сьогодні використовуються в месенджерах і інших застосунках. Цей аналіз дозволив виявити переваги, недоліки і шляхи удосконалення (зокрема, за рахунок використання сучасних процедур безпеки) модулів криптографічного захисту даних. Обрано прототип та удосконалено модуль криптографічного захисту інформації, який за рахунок фіксування інформації про ідентифікатор користувача, ідентифікатор сесії, час відправлення, довжину повідомлення та його порядковий номер, а також використання нової процедури формування сеансового ключа для шифрування, дозволяє забезпечити конфіденційність і цілісність даних в інформаційно-комунікаційних системах та мережах. Для ефективного використання удосконаленого методу важливим є вибір стійких методів шифрування та гешування, а також синхронізація секретного ключа. У якості зазначених процедур можуть використовуватись відомі криптографічні методи і засоби, стійкі до лінійного, диференціального, алгебраїчного, квантового та інших відомих видів криптоаналізу. У подальших роботах планується зосередити увагу на практичних дослідженнях удосконаленого модуля криптографічного захисту інформації з використанням різних методів шифрування ігешування, зокрема тих, що були запропоновані авторами у своїх попередніх дослідженнях
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Смірнова, Тетяна Віталіївна
Бердибаєв, Рат Шиндалійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Д357007/2016/2
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.2-5
Кл.слова: функції тексту, трансформація змісту, етапи експериментального навчання
Биконь, Тетяна. Світ який - мереживо казкове!.Світ який - ні краю, ні кінця! (6 клас) / Т. Биконь. - С.5-7
Кл.слова: план-конспект уроку, займенник, синтаксична роль займенника
Павлів, Ірина. Сканворд "Леся Українка" / І. Павлів. - С.7
Кл.слова: літературознавчий сканворд
Майнаєва, Олена. Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури / О. Майнаєва. - С.8-10
Кл.слова: план-конспект уроку, громадянська позиція, уроки української літератури
Слюсар, Антон. Цікаві завдання для контролю знань учнів за повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" / А. Слюсар. - С.11-13
Кл.слова: контроль знань, тестові завдання, Гаврош О., Неймовірні пригоди Івана Сили, тести
Пересунько, Тетяна. Завдання для самостійних робіт з теми "Дієприслівник" / Т. Пересунько. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дієприслівник, контроль знань, завдання для самостійної роботи
Прокіп, Валентина. Лісова пісня" Лесі Українки: у пошуках джерел і прототипів / В. Прокіп. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Українка Л., Лісова пісня, про твір, прототип головного героя, джерело
бібліографічні знадоби. - С.21, 24
Кл.слова: Українка Л., про неї, перелік публікацій, бібліографічний список літератури
Сіденко, Вікторія. Поезія Лесі Українки (Урок у 10 класі) / В. Сіденко. - С.22-24
Кл.слова: план-конспект уроку, Українка Л., про неї, поезія Л. Українки
Ісаєва, Олена. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі / О. Ісаєва. - С.25-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: характеристика учня-інтерпретатора, інтерпретаційна діяльність учня, методика роботи з текстом
Селігей, Пилип . Логічність і гармонія: як композиція допомагає розуміти текст / П. Селігей. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композиція, текст, структура тексту
Петрів, Христина. Ефект палімпсестного накладання як домінанта ідіостилю Оксани Пахльовської. На прикладі міфонімічних і теонімічних метафор / Х. Петрів. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефект палімпсестного накладання, міфонім, теонім
Ющук, Іван. На сторожі рідної мови / І. Ющук. - С.35-37
Кл.слова: Рибалко О., про нього, проскрибована літера, український правопис
Омельчук, Сергій. Національна мовна традиція в мовознавчій спадщині Олександра Рибалка / С. Омельчук. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рибалко О., про нього, український правопис, українська термінологія
Космина, К. Основні аспекти творчої спадщини Олександра Рибалка крізь призму суспільно-культурної ситуації в Україні : Інформація / К. Космина. - С.43
Кл.слова: наукова конференція, смт. Клавдієве, Бородянського району, Київської області, 2016 р., Рибалко О., про нього, Творчий доробок О. Рибалка
Вздульська, Валентина. Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози : Продовження. Початок у 1-му числі за 2016 р. / В. Вздульська. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підліткова література, детектив, пригодницька повість
Мовчан, Раїса. Світе мій, вишиваний з тривог! / Р. Мовчан. - С.50-52
Кл.слова: Коломієць В. Р., про нього, поезія В. Коломійця, література для дітей
Шульга-Пасічник, Ольга. Події 1914-1920 років у творчості Богдана Лепкого / О. Шульга-Пасічник. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лепкий Б., про нього, Перша світова війна 1914-1918 рр., естетика композиції
Єременко, Олена Володимирівна. Літературознавчі пошуки в царині гуцульщинознавства : [рецензія] / О. В. Єременко. - С.58
Кл.слова: гуцульський текст, гуцульська тематика, українська література
Токмань, Ганна. Майдан: сторінка живої історії (Уривок із книжки) / Г. Токмань. - С.59-64
Кл.слова: історична література, текст
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 312 с. - 58.02 грн.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .3-4
Кл.слова: привітання, побажання
Антоненко, О. В. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці / О. В. Антоненко. - С .5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегічний план, пріоритети розвитку вищої освіти, підготовка вчителів
Богатирчук, К. О. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр. / К. О. Богатирчук. - С .14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: повсякденне життя, школа, трудове виховання
Кабанова, О. О. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960) / О. О. Кабанова. - С .19-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педологія, дитяча дисципліна, дитячий рух
Кумар, Б. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, сімейні ролі, індійська сім'я
Літіченко, Олена Дмитрівна. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільне виховання, методичний супровід, дитячий садок
Руденко, Н. В. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога / Н. В. Руденко. - С .44-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокальна школа, педагогічні традиції, виконавські традиції
Рябкина, Л. М. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.) / Л. М. Рябкина. - С .54-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти-сироти, дитячі будинки, соціальне виховання
Запорожець, Л. М. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. - С .63-70. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Браславська О. В., Рожі І. Г., Ї. М. Макаревич
Кл.слова: навчально-ігрові технології, ігрові технології, ігрова діяльність
Глушак, Оксана Михайлівна. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент" / О. М. Глушак, Н. П. Мазур. - С .71-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна інформатика, інформаційна система, бізнес-планування
Вовк, О. І. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. - С .77-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: схема, ментальна репрезентація, когнітивна структура
Зайцева, Вероніка Іванівна. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова) / В. І. Зайцева. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, ілюстрація, духовна цінність
Кипиченко, Н. С. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. - С .93-100
Кл.слова: вчителі початкової школи, комунікативна взаємодія, учні 1 - 4 класів
Коломієць, Т. В. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін / Т. В. Коломієць. - С .101-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, фахове мовлення, спілкування
Матвієнко, A. M. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість / A. M. Матвієнко. - С .107-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маніпуляція, психологічний вплив, свідомість
Мельник, О. П. Формування економічної компетентності на уроках географії / О. П. Мельник. - С .116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, економічна компетентність, географія
Петрик, Лада Вікторівна. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі / Л. В. Петрик. - С .122-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, інтернет-медіа, іноземна мова
Процька, Світлана Миколаївна. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .130-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтоване навчання, комп'ютерно орієнтоване навчання, професійно-освітній процес
Руднік, Юлія Вікторівна. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .135-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критеріальний підхід, інноваційні технології, навчання іноземних мов
Сінельнікова, Наталія Олегівна. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів / Н. О. Сінельнікова. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура мислення, майбутні вчителі, особистість учителя
Тінькова, Д. С. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. - С .151-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математична компетентність, педагогічний програмний засіб, газозварник
Якименко, Анастасія Вікторівна. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. - С .159-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: юнацький вік, діяльність, самодетермінація
Безкровний, Ю. О. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика / Ю. О. Безкровний. - С .165-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журнал "Украинский вестник", національне питання, Державна Дума
Бондар, Олександра Юріївна. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. - С .176-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інвектива, гендер, діалогічне мовлення
Вєтров, А. І. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ранньоновоанглійська мова, граматика, сильні дієслова
Зізінська, А. П. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові / А. П. Зізінська. - С .192-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєвий акт, прохання, директив
Каленик, Т. М. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії / Т. М. Каленик. - С .197-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прототип, історичний прототип, засіб вираження
Коноваленко, І. Ю. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру / І. Ю. Коноваленко. - С .201-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детектив, міський простір, міський текст
Коптіла, О. В. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. - С .209-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, пастиш, інтертекст
Лазаревич, Н. Ю. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. - С .214-224. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роман-метафора, хронотоп, час
Мельник, Валентина Іванівна. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. - С .225-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичний дискурс, маніпуляція, маніпуляторні технології
Мішана, O. E. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза / O. E. Мішана. - С .231-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, еллінізм, містифікація
Пильщик, C. B. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. - С .236-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституційний дискурс, комунікативна стратегія, лінгвістичні інтервенції
Порядченко, Леся Анатоліївна. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: опис, портрет, пейзаж
Ригус, В. В. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. - С .249-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аргумент, аргументація, аргументаційна стратегія
Сандакова, Н. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. - С .256-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дискурс, кінотекст, кінодискурс
Сікорака, В. І. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу / В. І. Сікорака. - С .261-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізми, професійний сленг, військовослужбовці
Суворова, Т. М. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад) / Т. М. Суворова. - С .269-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архетипна схема, концептуальна образ-схема, образність
Димитров, В. Ю. До питання про інноваційні стратегії в управлінні / В. Ю. Димитров. - С .279-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, управління, стратегія
Рафіков, Олександр Римович. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму / О. Р. Рафіков. - С .288-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, оптимізм, соціальний оптимізм
Срібняк, М. І. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. - С .294-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театр, табір, п'єса
Tyutyunnyk, Rostyslav. Actual problems of anticorruption activity / R. Tyutyunnyk. - С .300-308. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сінгапур, Лі Куан Ю, корупція
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Конференції

   Молоді науковці--Конференції


   Професійна освіта


   Історія освіти


   Філологія


   Педагогіка--Соціальна


   Психологія соціальна


Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- історія освіти -- соціальна педагогіка -- соціальна психологія -- філологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Макаревич, Ї. М.
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.


    Кашуба, Євдокія.
    "Речі, які стосуються кожного з нас...". За повістю Е.-Е. Шмітта "Оскар і Рожева Пані". Урок позакласного читання, 6 клас [Текст] / Є. Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2015. - N 9. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--аналіз твору

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- біографія письменника -- історія створення повісті -- прототип головного героя -- листи Оскара -- лист Бабці-Ружі
Дод.точки доступу:
Шмітт, Ерік-Еммануель (сучасний французький письменник, драматург, філософ. Живе у Брюсселі ; 1960) \про твір\

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)