Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=прототип<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bem N., Ilkova O.
Назва : Igor Volk: "Where aviation is, the country rises"
Паралельн. назви :Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається"
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 2. - С. 62-66. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авіація--космонавт--пілот-випробовувач--народжені в україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(082)/І-74
Назва : Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 41.78 грн.
ДРНТІ : 00.11
УДК : 004(082) + 378
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи управління--вебінар--інфографіка--планшет--смартфон
Зміст : Evernote for self-organization of student's educational process/ A. Alokhina. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови/ Г. М. Альохіна [и др.]. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps)/ О. Беген. Групові завдання в дистанційному математичному курсі/ О. А. Білоус. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms/ Д. М. Бодненко [и др.]. Нові інформаційні технології навчання/ Б. В. Боровська. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах/ С. Волчанська. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy/ М. А. Гладун. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі/ О. М. Глушак. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів/ І. І. Голуб. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу/ В. Гончар. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі/ О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу/ І. О. Демчук. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English)/ B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання/ В. М. Жукова. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов/ О. Жукова. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти/ К. О. Журавська. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики/ О. А. Ковальчук. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі/ В. Кондрушина. Педагогічні принципи змішаного навчання/ О. В. Коротун. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0/ Г. А. Кучаковська. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності/ С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій/ Ю. Мазур, О. Олійниченко. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій/ С. В. Онищенко. Використання геосервісів у освітній діяльності/ М. В. Остапенко. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ/ М. А. Сабліна. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов/ А. Д. Слюсарчук. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника)/ С. М. Співак, А. М. Леснікова. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch/ B. C. Степанюк. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes/ І. С. Степура, М. А. Сабліна. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів/ І. В. Шептицька. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita)/ Я. О. Яринка. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ/ Н. В. Яськова. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти/ А. В. Яцишин. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві/ А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. Система управління проектами планфікс/ В. Ю. Антонова. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН/ О. Бойкова. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу/ К. О. Водолазкіна. Система управління проектами Birdview Projects/ В. В. Гурбан. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні/ І. М. Данилюк. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise/ С. Ю. Коваль. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення/ М. Г. Кордецька. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами/ О. А. Кравченко. Система управління підприємством Oracle E-business Suite/ Ю. Масловська. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ/ С. Москаленко. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері/ Б. Г. Назарчук. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу/ Н. С. Редько. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні/ Т. С. Тафінцева. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах/ В. Х. Tpiпaтxi. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій/ А. С. Хоменко. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150/ В. О. Шведун. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії/ Х. М. Шинкарук. Система керування віддаленими об'єктами на Android/ В. В. Білоус. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos"/ Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора/ Д. В. Горбатовський. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. Обзор Google Application Engine/ Н. А. Гуртовой. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів/ І. О. Зіньков. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів/ А. В. Ізмайлов. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних/ М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. Гибридный алгоритм распознавания речи/ А. И. Кобзарь. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений/ Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків/ Н. І. Корнійчук. Засоби захисту web-cepвepa/ В. А. Лайтер. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk/ А. М. Леснікова. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных/ А. И. Матвийцив. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості/ Д. Ю. Парій. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях/ В. Р. Янчук. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований/ И. Е. Андрущак. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації/ В. М. Бережанський. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр/ О. М. Білоченко. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров/ В. Э. Зоричев. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом/ О. Локазюк. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності/ С. Маковецька. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації/ С. Маковецька, О. Сєдих. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації/ І. С. Мельник, M. Л. Петришин. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію/ Я. О. Сичікова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іосіфов, Євген Анатолійович
Назва : Комплексний метод по автоматичному розпізнаванню природньої мови та емоційного стану
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 146-164. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.146164 (Шифр К667665926/2023/19). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.146164
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автоматичне розпізнавання мови--рекурентні нейронна мережа
Анотація: Поточні тенденції в NLP наголошують на універсальних моделях та навчанні з передварительно навчених моделей. У цій статті досліджуються ці тенденції та передові моделі попереднього навчання. Вхідні дані перетворюються на слова або контекстуальні вбудовування, які слугують вхідними даними для енкодерів та декодерів. В якості об’єкту дослідження використовується корпус публікацій автора статті за останні шість років. Основними методамидослідження є аналіз наукової літератури, прототипування і експериментальне використання систем за напрямком досліджень. Гравці розпізнавання мови розділилися на гравців з величезними обчислювальними ресурсами для котрих тренування на великих нелейбованихданих є звичною процедурою, і гравців які сфокусовані на тренуванні малих локальних моделей розпізнавання мови на попередньо розмічених аудіо даних через нестачу ресурсів. Підходи і фреймворки роботи з нелейбованими даними і обмеженими обчислювальними ресурсами майже не представлені, а методики базовані на ітеративних тренуваннях не розвинуті і потребують наукових зусиль для розвитку. Дослідження має на меті розвинути методики ітеративного тренування на нерозмічених аудіо даних для отримання продуктивно готових моделей розпізнавання мови з більшою точністю і обмеженими ресурсами. Окремим блоком запроновані методи підготовки даних для використанні в тренуванні систем розпізнавання мови і конвейер автоматичного тренування систем розпізнавання мови використовуючи псевдо розмітку аудіо даних. Прототип і вирішення реальної бізнес задачі з виявлення емоцій демонструють можливості і обмеження систем розпізнавання сови та емоційних станів. З використанням запропонованих методів псевдо-лейбування вдається без значних інвестицій в обчислювальні ресурси отримати точність розпізнавання близьку до лідерів ринку а для мов з незначною кількістю відкритих даних навіть перевершити
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.02(075.8)/Б 25
Автор(и) : Барнич, Михайло
Назва : Майстерність актора: техніка "обману" : навчальний посібник з майстерності актора (лекції та практичні заняття) . -2-е видання, виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2022
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв, Інститут кіно і телебачення
Серія: Нова енергія професіоналів
ISBN, Ціна 978-617-7320-23-3: 325.00 грн.
ДРНТІ : 18.45
УДК : 792.02(075.8)
Предметні рубрики: Театральне мистецтво-- Акторська майстерність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): роль--прототип актора--акторські вправи--самовладання--драматична роль--комедійна роль--імпровізація--інтерпретація--імітація--імітація руху--словесна дія--глядач--техніка виконання ролі--робота над роллю--емоційна пам’ять--міміка--акторське читання
Примірники : всього : Ф2(1), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : Ф2(1), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/Б 79
Автор(и) : Большаков, Леонід
Назва : Добро найкраще на світі... : Пошуки, роздуми, підсумки
Вихідні дані : Київ: Дніпро, 1981
Кільк.характеристики :300 с :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Українська література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прототип--образ--шевченкознавство
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вышницкая Ю.
Назва : Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации"
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/1). - ISSN 2311-259Х
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнокультурний стереотип--етнопрагматика--когнітивні операції--концепт--концептуальна метафора--культурний скрипт--ментальна модель--міф--міфологічний сценарій--образна схема--прототип--секуляризація--трансформація--фрейм
Анотація: У статті окреслено теоретичний аспект дослідження неоміфологізму у сучасному суспільстві: описано наукові теорії тлумачення міфу та інформаційні моделі, за допомогою яких вибудовуються міфологічні сценарії, що проходять тривалий час адаптації у соціумі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнатюк, Сергій Олександрович, Смірнова, Тетяна Віталіївна, Бердибаєв, Рат Шиндалійович
Назва : Удосконалений модуль криптографічного захистуінформації в сучасних інформаційно-комунікаційних системах та мережах
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2021. - N 14. - С. 176-185. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.176185 (Шифр К667665926/2021/14). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.176185
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): захист інформації--криптографія--конфіденційність--цілісність--модуль шифрування--інформаційно-комунікаційні системи та мережі--месенджер
Анотація: Сучасні методи й засоби шифрування даних гарантують надійний захист (зокрема, конфіденційність та цілісність даних), проте розвиток методів криптоаналізу спонукає до розробки й впровадження нових, більш ефективних, криптоалгоритмів. Крім того, на формування нових вимог до методів і засобів криптографії впливає розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (LTE/5G/6G). З огляду на це, у роботі було проаналізовано відомі програмні модулі криптографічного захисту даних, які сьогодні використовуються в месенджерах і інших застосунках. Цей аналіз дозволив виявити переваги, недоліки і шляхи удосконалення (зокрема, за рахунок використання сучасних процедур безпеки) модулів криптографічного захисту даних. Обрано прототип та удосконалено модуль криптографічного захисту інформації, який за рахунок фіксування інформації про ідентифікатор користувача, ідентифікатор сесії, час відправлення, довжину повідомлення та його порядковий номер, а також використання нової процедури формування сеансового ключа для шифрування, дозволяє забезпечити конфіденційність і цілісність даних в інформаційно-комунікаційних системах та мережах. Для ефективного використання удосконаленого методу важливим є вибір стійких методів шифрування та гешування, а також синхронізація секретного ключа. У якості зазначених процедур можуть використовуватись відомі криптографічні методи і засоби, стійкі до лінійного, диференціального, алгебраїчного, квантового та інших відомих видів криптоаналізу. У подальших роботах планується зосередити увагу на практичних дослідженнях удосконаленого модуля криптографічного захисту інформації з використанням різних методів шифрування ігешування, зокрема тих, що були запропоновані авторами у своїх попередніх дослідженнях
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Варзацька Л. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів/ Л. Варзацька (стр.2-5) Кл.слова: функції тексту,трансформація змісту,етапи експериментального навчання
Биконь Т. Світ який - мереживо казкове!.Світ який - ні краю, ні кінця! (6 клас)/ Т. Биконь (стр.5-7) Кл.слова: план-конспект уроку,займенник,синтаксична роль займенника
Павлів І. Сканворд "Леся Українка"/ І. Павлів (стр.7) Кл.слова: літературознавчий сканворд
Майнаєва О. Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури/ О. Майнаєва (стр.8-10) Кл.слова: план-конспект уроку,громадянська позиція,уроки української літератури
Слюсар А. Цікаві завдання для контролю знань учнів за повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" / А. Слюсар (стр.11-13) Кл.слова: контроль знань,тестові завдання,Гаврош О., Неймовірні пригоди Івана Сили, тести
Пересунько Т. Завдання для самостійних робіт з теми "Дієприслівник"/ Т. Пересунько (стр.14-17) Кл.слова: дієприслівник,контроль знань,завдання для самостійної роботи
Прокіп В. Лісова пісня" Лесі Українки: у пошуках джерел і прототипів/ В. Прокіп (стр.18-21) Кл.слова: Українка Л., Лісова пісня, про твір,прототип головного героя,джерело
бібліографічні знадоби (стр.21, 24) Кл.слова: Українка Л., про неї,перелік публікацій,бібліографічний список літератури
Сіденко В. Поезія Лесі Українки (Урок у 10 класі)/ В. Сіденко (стр.22-24) Кл.слова: план-конспект уроку,Українка Л., про неї,поезія Л. Українки
Ісаєва О. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі/ О. Ісаєва (стр.25-27) Кл.слова: характеристика учня-інтерпретатора,інтерпретаційна діяльність учня,методика роботи з текстом
Селігей П. . Логічність і гармонія: як композиція допомагає розуміти текст/ П. Селігей (стр.28-31) Кл.слова: композиція,текст,структура тексту
Петрів Х. Ефект палімпсестного накладання як домінанта ідіостилю Оксани Пахльовської. На прикладі міфонімічних і теонімічних метафор/ Х. Петрів (стр.32-34) Кл.слова: ефект палімпсестного накладання,міфонім,теонім
Ющук І. На сторожі рідної мови/ І. Ющук (стр.35-37) Кл.слова: Рибалко О., про нього,проскрибована літера,український правопис
Омельчук С. Національна мовна традиція в мовознавчій спадщині Олександра Рибалка/ С. Омельчук (стр.37-42) Кл.слова: Рибалко О., про нього,український правопис,українська термінологія
Космина К. Основні аспекти творчої спадщини Олександра Рибалка крізь призму суспільно-культурної ситуації в Україні/ К. Космина (стр.43) Кл.слова: наукова конференція, смт. Клавдієве, Бородянського району, Київської області, 2016 р.,Рибалко О., про нього,Творчий доробок О. Рибалка
Вздульська В. Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози/ В. Вздульська (стр.44-49) Кл.слова: підліткова література,детектив,пригодницька повість
Мовчан Р. Світе мій, вишиваний з тривог!/ Р. Мовчан (стр.50-52) Кл.слова: Коломієць В. Р., про нього,поезія В. Коломійця,література для дітей
Шульга-Пасічник О. Події 1914-1920 років у творчості Богдана Лепкого/ О. Шульга-Пасічник (стр.53-57) Кл.слова: Лепкий Б., про нього,Перша світова війна 1914-1918 рр.,естетика композиції
Єременко О. В. Літературознавчі пошуки в царині гуцульщинознавства/ О. В. Єременко (стр.58) Кл.слова: гуцульський текст,гуцульська тематика,українська література
Токмань Г. Майдан: сторінка живої історії (Уривок із книжки)/ Г. Токмань (стр.59-64) Кл.слова: історична література,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба, Євдокія
Назва : "Речі, які стосуються кожного з нас...". За повістю Е.-Е. Шмітта "Оскар і Рожева Пані". Урок позакласного читання, 6 клас
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі: науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ: Освіта України, 2015. - N 9. - С. 19-23 (Шифр В528425/2015/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- аналіз твору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--біографія письменника--історія створення повісті--прототип головного героя--листи оскара--лист бабці-ружі
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)