Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Зінукова, Наталія.
    Роль цифрових технологій у збереженні ментального здоров'я викладачів іноземної мови [Електронний ресурс] / Н. Зінукова, Т. Коробейнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 84-99, DOI 10.28925/2312-5829.2024.16 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ментальне здоров'я -- негативні наслідки -- професійна освіта -- психологічне благополуччя -- переваги
Анотація: Стаття детально розглядає складну та багатогранну роль цифрових технологій у підтримці та збереженні ментального здоров'я викладачів іноземних мов. У контексті невпинно зростаючого використання цифрових інструментів у освітньому процесі, дослідження відкриває дискусію про те, як цифровізація впливає на ефективність, організацію та якість роботи викладачів іноземних мов. З одного боку, цифрові технології відкривають нові горизонти для педагогічної практики, надаючи викладачам доступ до різноманітних освітніх ресурсів, інноваційних методик навчання та інструментів для ефективного управління часом та матеріалами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Коробейнікова, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Мирошніченко, О.
    Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство) [Електронний ресурс] / О. Мирошніченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 125-140, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
мікрокваліфікації -- персоналізована освіта -- післядипломне навчання -- професійна освіта -- Open University
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню ролі мікрокваліфікацій у професійному розвитку викладачів на прикладі Open University (UK). Наголошено, що впровадження мікрокваліфікацій є сучасним трендом у Європейському просторі вищої освіти. Акцентовано відсутність загальноприйнятого визначення мікрокваліфікацій; підкреслено як їхні переваги над традиційними системами професійного розвитку викладачів, так і недоліки їх запровадження. З’ясовано, що зростання кількості і ролі мікрокваліфікацій у Сполученому Королівстві Великої Британії і Північної Ірландії та відсутність загальновизнаного розуміння змусили Quality Assurance Agency (Агентство із забезпечення якості) окреслити необхідні характеристики мікрокваліфікацій: чітко визначені вимоги до прийому і доступу (включаючи визнання попереднього навчання); проєктування курсу, зокрема навчання, викладання, оцінювання й атестацію; результати навчання і навички; сертифікацію курсу; стандартні механізми забезпечення якості. Визначено, що мікрокваліфікації засновані на змісті, що вивчається на «мікрорівні», тобто самостійному, але меншому, ніж ступенева кваліфікація. Проаналізовано досвід Open University в запровадженні мікрокваліфікацій для професійного розвитку викладачів на прикладі мікрокредиту «Наставництво та коучинг у професійному навчанні». Зазначено, що Open University сприяє гнучкій, інклюзивній, адаптивній, доступній системі післядипломного навчання, що спирається на самостійність та автономію тих, хто навчається, а мікрокваліфікації дозволяють слухачам набути практичних навичок, що відповідають їхнім кар’єрним прагненням і особистим інтересам, без отримання повного освітнього ступеня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Осадча, Катерина.
    Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти [Електронний ресурс] = Digitization for Professional Training of Future Specialists in the Field of Vocational and Technical Education / К. Осадча, М. Букша, О. Манжула. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 7-21, DOI 10.28925/2312-5829.2023.11 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація освіти -- вища освіта -- професійна освіта -- професійно-технічна освіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті проаналізовано проблеми цифровізації професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, що виникли у зв’язку із розвитком і розширенням можливостей цифрових технологій та підвищенням вимог до майбутніх фахівців. На основі таких наукових методів дослідження аналізу та систематизації наукових джерел вивчено сучасні результати цифровізації професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти в Україні та за кордоном.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Букша, Михайло
Манжула, Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Анісімова, О. Ю.
    Світовий досвід формульного фінансування професійної освіти / О. Ю. Анісімова // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 5. - С. 103-118. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- формульне фінансування професійної освіти -- критерії формули фінансування професійної освіти -- ефективність розподілу коштів

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Анісімова, О. Ю.
    Основні моделі та світовий досвід фінансування професійної освіти / О. Ю. Анісімова // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 2. - С. 93-100. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- моделі фінансування професійної освіти -- механізми фінансування професійної освіти -- формула фінансування -- дуальна система професійної освіти

Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
378.147(075.8)
М 54


   
    Методика викладання у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / О. В. Малихін [та ін.]. - Київ : КНТ, 2021. - 262 с. - ISBN 978-966-373-737-9 : 260.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна компетентність -- професійна освіта -- культура викладача -- викладач вищої школи -- лекційні заняття -- семінарські заняття -- лабораторні заняття -- практичні заняття -- консультування -- самостійна робота студента -- науково-дослідна робота -- модульне навчання -- ділові ігри -- ТЗН -- інформаційні технології -- розвиток вищої освіти
Дод.точки доступу:
Малихін, О. В.
Павленко, І. Г.
Лаврентьєва, О. О.
Матукова, Г. І.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Самойленко, О. А.
    Особливості реалізації програм розвитку закладів професійної освіти / О. А. Самойленко, О. А. Дубасанко, С. В. Левченко // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 1. - С. 81-92. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- управління закладом освіти -- проєктна діяльність -- фінансування -- краудфандинг
Дод.точки доступу:
Дубасанко, О. А.
Левченко, С. В.


Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Зентек, А.
    Підтримка професійного розвитку осіб з інвалідністю на ринку праці у Польщі / А. Зентек // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2020. - Вып. 2. - С. 41-49. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
особи з інвалідністю -- освітні послуги -- соціальна допомога -- професійна освіта -- потреби осіб з інвалідністю

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Pavlenko, O.
    Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions [Електронний ресурс] / O. Pavlenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P80-85, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інженер-електронік -- інженерна освіта -- вища освіта в США -- професійна освіта
Анотація: Залучення міжнародного досвіду в галузі підготовки інженерів є найбільш складним завданням для українських ЗВО. Хоча важливість вивчення передового міжнародного досвіду загальновизнана, лише деякі дослідження намагалися проаналізувати професійну підготовку фахівців з електроніки в національному та міжнародному контексті. Наше дослідження свідчить про те, що українським ЗВО необхідно переглянути і запровадити якісні зміни в структурі підготовки і перепідготовки фахівців з електроніки в сфері вищої освіти з акцентом на пріоритетні національні напрями досліджень і відновити конкурентоспроможність України, її технологічний розвиток, а також відійти від ролі агента з аутсорсингу і взяти на себе провідну роль в цій галузі. Що стосується професійної підготовки фахівців з електроніки, наші дослідження показали, що США є лідером в цій області. У дослідженні виявлено успішні практики професійної підготовки інженерів у США в галузі освіти, досліджень та інновацій для підготовки фахівців з електроніки в Україні. Займаючи лідируючі позиції в таких світових рейтингах, як THE, ARWU, QS, ЗВО США є взірцем для впровадження університетської автономії, пропонуючи різноманітні результато-орієнтовані програми з електроніки з високим різноманітністю таких програм як усередині країни, так і на міжнародному рівні. Отримані дані свідчать про те, що українські ЗВО все ще потребують нормативних змін і впровадження багатопланового технічного навчання. Ґрунтуючись на досвіді американських ЗВО, українська вища освіта потребує всебічного перегляду професійної підготовки фахівців з електроніки з акцентом на результато-орієнтовану підготовку. Крім того, ключовими завданнями підготовки українських фахівців з електроніки в найближчі роки є введення більш високого ступеня міждисциплінарності і необхідність швидкого реагування на зміни в природі і структурі освіти, науки та інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)