Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlenko O.
Назва : Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 80-85. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інженер-електронік--інженерна освіта--вища освіта в сша--професійна освіта
Анотація: Залучення міжнародного досвіду в галузі підготовки інженерів є найбільш складним завданням для українських ЗВО. Хоча важливість вивчення передового міжнародного досвіду загальновизнана, лише деякі дослідження намагалися проаналізувати професійну підготовку фахівців з електроніки в національному та міжнародному контексті. Наше дослідження свідчить про те, що українським ЗВО необхідно переглянути і запровадити якісні зміни в структурі підготовки і перепідготовки фахівців з електроніки в сфері вищої освіти з акцентом на пріоритетні національні напрями досліджень і відновити конкурентоспроможність України, її технологічний розвиток, а також відійти від ролі агента з аутсорсингу і взяти на себе провідну роль в цій галузі. Що стосується професійної підготовки фахівців з електроніки, наші дослідження показали, що США є лідером в цій області. У дослідженні виявлено успішні практики професійної підготовки інженерів у США в галузі освіти, досліджень та інновацій для підготовки фахівців з електроніки в Україні. Займаючи лідируючі позиції в таких світових рейтингах, як THE, ARWU, QS, ЗВО США є взірцем для впровадження університетської автономії, пропонуючи різноманітні результато-орієнтовані програми з електроніки з високим різноманітністю таких програм як усередині країни, так і на міжнародному рівні. Отримані дані свідчать про те, що українські ЗВО все ще потребують нормативних змін і впровадження багатопланового технічного навчання. Ґрунтуючись на досвіді американських ЗВО, українська вища освіта потребує всебічного перегляду професійної підготовки фахівців з електроніки з акцентом на результато-орієнтовану підготовку. Крім того, ключовими завданнями підготовки українських фахівців з електроніки в найближчі роки є введення більш високого ступеня міждисциплінарності і необхідність швидкого реагування на зміни в природі і структурі освіти, науки та інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Бойчук П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу/ П. М. Бойчук (стр.3-7) Кл.слова: вища освіта,молодший спеціаліст
Кущ О. М. Юзабіліті персонального веб-ресурсу педагога/ О. М. Кущ (стр.8-11) Кл.слова: юзабіліті-аналіз,персональний сайт,блог
Москалик Г. Ф. Проблеми функціонування освіти об'єднаних територіальних громад в умовах децентралізації/ Г. Ф. Москалик (стр.12-14) Кл.слова: коефіцієнт чиновника,біосферний регіон,об'єднана територіальна громада
Сас Н. М. Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління/ Н. М. Сас (стр.15-17) Кл.слова: професійна освіта,стандарти
Курок В. П. Обгрунтування змісту та структури інтегрованих технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технологій/ В. П. Курок (стр.18-21) Кл.слова: інтеграція,технічна підготовка
Бочевар А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу У ВНЗ/ А. Г. Бочевар (стр.22-24) Кл.слова: умови застосування ІКТ,властивості ІКТ,дидактичні функції ІКТ
Рой С. Д. Специфіка використання індивідуальних освітніх траєкторій у ВНЗ/ С. Д. Рой (стр.25-26) Кл.слова: індивідуалізоване навчання,зміст навчання,засоби навчання
Крамаренко А. М. Авторський курс "Ноосферна освіта еколого орієнтованого вчителя початкової школи" як складова підвищення якості/ А. М. Крамаренко (стр.27-31) Кл.слова: екологічні цінності,екологічна педагогіка
Ярова Т. П. Формування пізнавального інтересу до образотворчого мистецтва у майбутніх учителів початкових класів/ Т. П. Ярова (стр.32-35) Кл.слова: характерні особливості,основні стадії,нетрадиційні техніки малювання
Прокопенко Ю. С. Аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивченні дисципліни "Настільний теніс з метою навчання"/ Ю. С. Прокопенко (стр.36-39) Кл.слова: професійна підготовка,інноваційні технології,проектна діяльність
Марчук С. С. Педагогічна олімпіада: традиції формування творчої особистості майбутнього вчителя в умовах коледжу/ С. С. Марчук (стр.40-44) Кл.слова: студентська олімпіада,педагогіка,творчий студент
Олійник І. О. Психолого-педагогічні основи вчительської любові/ І. О. Олійник (стр.45-48) Кл.слова: педагогічна любов,дюбов до дітей
Грисенко Л. П. Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект/ Л. П. Грисенко (стр.49-52) Кл.слова: адаптація,психологічне здоров'я,самооцінка
Московець Л. П. Гуманізація педагогічного спілкування як шлях формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів/ Л. П. Московець (стр.53-56) Кл.слова: гуманізм,гуманізація освіти,механізм перцепції
Деркач В.В. Пріоритети сучасної лінгводидактики вищої школи/ В. В. Деркач (стр.57-59) Кл.слова: когнітивістика,методика
Самусь Л. И. Происхождение рек и озер Украины и Западной Европы в лингвонародоведческом аспекте/ Л. И. Самусь (стр.60-62) Кл.слова: гидронимия,топонимы,этнография
Кулікова Т. В. Функціонально-стилістичне навантаження компаративів у романі В. Підмогильного "Місто"/ Т. В. Кулікова (стр.63-66) Кл.слова: ідеостиль,лінгвістика,художній стиль
Солодовникова Л. Г. Формування професійних навичок керівника дитячого хореографічного колективу/ Л. Г. Солодовникова (стр.67-69) Кл.слова: педагогічна майстерність
Ціпов’яз А. Т. Особливості методики тренувань у городковому спорті/ А. Т. Ціпов’яз, М. П. Севрюк, Т. І. Кудряшова (стр.70-72) Кл.слова: технічна підготовка,фізичні якості
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Нічуговська Л. І. Стратегія і менеджемент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки/ Л. І. Нічуговська (стр.11-15) Кл.слова: освіта,профільність,біосфера
Рожнова Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України/ Г. П. Рожнова (стр.16-19)
Клєба А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ А. І. Клєба (стр.20-22) Кл.слова: професійна підготовка,технологічний підхід
КарманенкоВ. В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ/ В. КарманенкоВ. (стр.23-25) Кл.слова: технології навчання,форми навчання
Слухенська Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки/ Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова (стр.26-28) Кл.слова: творча самореалізація,професійна освіта
Макаренко В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів/ В. І. Макаренко (стр.29-32) Кл.слова: фахова компетентність
Бєляєва О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід/ О. М. Бєляєва (стр.33-36) Кл.слова: функціональні компоненти
Школяр С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей/ С. П. Школяр (стр.37-41) Кл.слова: маркетингова діяльність,систематизація,інформація
Гук Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади)/ Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин (стр.42-44) Кл.слова: метод дослідження,загальноприйняті принципи,джерельна база
Блудова Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини/ Ю. О. Блудова (стр.45-48) Кл.слова: естетичне виховання,духовні цінності
Рудич О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів/ О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна (стр.49-51) Кл.слова: дитяча література,художній образ,читання
Тупиця Ю. С. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору/ Ю. С. Тупиця (стр.52-54) Кл.слова: іноземна мова,заняття,навчальний матеріал
Давидченко І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ І. Д. Давидченко (стр.55-58) Кл.слова: педагогічна технологія,професійна підготовка,педагогічна майстерність
Гурська О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб/ О. В. Гурська (стр.59-61) Кл.слова: гуманна педагогіка,освітній процес
Бордюг Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору/ Ю. В. Бордюг (стр.62-65) Кл.слова: принцип освіти педагогів,компетенції
Ковалевська Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку/ Н. В. Ковалевська (стр.66-69) Кл.слова: змістовий модуль,лекція
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Самодрин А. П. Деонтологія вірності Володимира Моргуна (до 70-річчя професора В. Ф. Моргуна)/ А. П. Самодрин (стр.3-6) Кл.слова: особистість,розвиток,пізнання
Родзієвська І. В. Набуття ключових компетенцій як основа формування професійної компетентності медичних спеціалістів/ І. В. Родзієвська (стр.7-10) Кл.слова: медичні фахівці,ключові компетенції
Лебедик Л. В. Формування загальних і професійних компетенцій майбутніх викладачів економіки/ Л. В. Лебедик (стр.11-14) Кл.слова: магістр економіки,компетенція
Білик Л. В. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної підготовки студентів-медиків/ Л. В. Білик (стр.15-18) Кл.слова: методологічне дослідження
Кир'ян Т. І. Вплив науково-технічного прогресу на підготовку медичних фахівців у другій половині ХХ століття/ Т. І. Кир'ян (стр.19-22) Кл.слова: навчальні плани,медичні ВНЗ,євроінтеграція
Каркач В. В. Інтегрований проект як засіб підвищення ефективності пізнавальної діяльності студентів/ В. В. Каркач, О. Л. Москаленко (стр.23-25) Кл.слова: толерантність,Друга світова війна,Голокост
Івасів О. В. Тенденції розвитку понятійного апарату проектної діяльності/ О. В. Івасів (стр.26-31) Кл.слова: проект,план,програма
Повинська Н. А. Стимулюваня студентів до навчальної та науково-дослідної роботи у період другої половин ХІХ - початку ХХ століття/ Н. А. Повинська (стр.32-35) Кл.слова: інспекція,університети України
Слухенська Р. В. Духовно-творчий потенціал майбутнього лікаря та розвиток професійного клінічного мислення/ Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова (стр.36-38) Кл.слова: розвиток,професійна освіта
Кравченко О. П. Педагогічні умови формування професійної етики у студентів медичного навчального закладу/ О. П. Кравченко (стр.39-42) Кл.слова: медичний працівник
Дяченко А. В. Інноваційні підходи у викладанні лекційного матеріалу (на прикладі дисципліни "Матеріалознавство швейного виробництва"/ А. В. Дяченко (стр.43-45) Кл.слова: лекція проблемна,провокація,візуалізація
Москалик Г. Ф. Філософія оптимізації мережі навчальних закладів як засіб підвищення якості освіти/ Г. Ф. Москалик (стр.46-47) Кл.слова: модернізація,освітні послуги,конфлікт
Ільїна О. О. Вплив гендерних стереотипів на виховання гендерної культури молодших школярів/ О. О. Ільїна (стр.53-56) Кл.слова: гендер
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Когут С.
Назва : Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 115-121. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)115121 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)115121
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка праці--субдисципліна--професійна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання : 378.147:378.7(4)/С 64 рукописний текст
Автор(и) : Сопова, Дана Олегівна
Назва : Академічна чесність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців в університетах Європейського Союзу : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії : 011 Науки про освіту (Освітні, педагогічні науки), Галузь знань 01 Освіта (Освіта /Педагогіка)
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14
УДК : 378.147:378.7(4) + 378.7(4)
Предметні рубрики: Освіта-- Академічна чесність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна чесність--кодекс честі--морально-етична поведінка--наукова етика--професійна освіта--фахова підготовка--університет
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Б 61
Назва : Біла книга національної освіти України
Вихідні дані : Київ: Інформаційні системи, 2010
Кільк.характеристики :340 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук УКраїни
ISBN, Ціна 978-966-2249-21-7:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Організація освіти --Україна
Професійна освіта
Примірники : всього : Ф3(1), ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : В580804487/2022/1/2
Назва : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: науковий журнал/ Східно-Європейський Інститут Психології. Т.1 № 2: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору
Вихідні дані : , 2022
Кільк.характеристики :274 с
ISSN: 2959-1953
Ціна : Б.ц.
УДК : 378(477)(082)
Зміст : Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану/ Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни/ Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності/ О. А. Коваль, П. О. Каплан. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога/ Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни/ Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах/ А. М. Старєва. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій/ О. М. Харцій. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни/ К. А. Шапочка. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання/ В. І. Азатьян. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів/ Н. Л. Гриценко. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання/ Н. М. Макаренко. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи/ А. В. Підгорний. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник/ В. П. Шпак, О. В. Бардадим. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty/ N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії/ Л. О. Гапоненко. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів/ Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки/ А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії/ Б. М. Мельник. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту/ Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи/ Н. А. Перхайло. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах/ Н. К. П’ятниця-Горпинченко. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу/ Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності/ В. С. Локшин. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International/ Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)