Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійний досвід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. № 1(13)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :98 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко/ Л. Ф. Коженьовський. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект/ О. М. Олексюк. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти/ Т. О. Дороніна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості/ О. М. Лозова. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи/ Д. В. Ольшанський. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості/ Т. П. Цюман. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві/ А. М. ГОНЧАРЕНКО. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії/ Л. Б. Паламарчук. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів/ І. А. Добренко. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей/ А. С. ДЗЮБЕНКО. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей/ О. П. Михайлик. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності/ Н. О. ОНУФРІЄНКО. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики/ Н. С. Чернігівська. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення/ С. А. Калашнікова. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/ Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії/ О. О. ВАСИЛЬЄВ. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості/ О. А. КОРМАН. Психологія мотивації студентської зайнятості/ О. А. Сорокіна. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти/ Т. М. СТЕПАНОВА. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей/ І. М. НОВІКОВА.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.922(075.8/П 24
Автор(и) : Сорокіна, Олена Анатоліївна
Назва : Психологія мотивації студентської зайнятості
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 84-88 (Шифр 74.0я431/П 24-986419)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.922(075.8
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова психологія
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.00я43/П 24
Автор(и) : Довмантович, Наталія Георгіївна
Назва : Самоосвітня компетентність майбутніх фахівців у педагогічній теорії
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ: Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 18-22 (Шифр 74.00я43/П 24-316758612)
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.00я43
Предметні рубрики: Освіта-- Самоосвіта студента
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування компетентності--пізнавальна діяльність--професійний досвід--розвиток самоосвіти--університетська освіта
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 8
Цікаві статті :
Лисенко Н. Комплімент вихователю-методисту/ Н. Лисенко, Н. Савінова (стр.4-5) Кл.слова: фаховий журнал,періодичне видання,автор-практик
Кононко О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця/ О. Кононко (стр.6-10) Кл.слова: професійний досвід,професійна мастерність,методист-початківець
Кононко О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців/ О. Кононко (стр.11-17) Кл.слова: наставництво,тренінг,коучинг
Три етапи роботи з педагогом-початківцем. Пам'ятка (стр.18-19)
Чуприна Н. Самоменеджмент вихователя-методиста - запорука успішної освітньої діяльності ЗДО/ Н. Чуприна (стр.20-25) Кл.слова: фрустрація,функції самоменеджменту,управлінська компетентність
Окерешко О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися/ О. Окерешко (стр.26-31) Кл.слова: самоменеджмент,саморозвиток,організація часу
Матвійчук О. Покоління Х, Y, Z - чому ми різні та як порозумітися один з одним/ О. Матвійчук (стр.32-37) Кл.слова: особливості покоління,життєві цінності,основні характеристики
Як допомогти педагогу-початківцю. Пам'ятка (стр.38)
Формуємо соціальний простір початківця Кл.слова: наставник,метод наставництва,тест
Кіндрат І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт/ І. Кіндрат (стр.42-51) Кл.слова: методика Наталії Гавриш,старший дошкільник ,освітній процес
Курка чи яйце? До дня народження мультика/ 1 (стр.52-53)
Палайда Т. Дорогою добра. Сценарій дитячої вистави за мотивами казкової повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста"/ Т. Палайда, О. Момот (стр.54-60) Кл.слова: міжнародний день анімації
Безсонова О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників/ О. Безсонова (стр.61-70) Кл.слова: досвідчений педагог,молодий фахівець
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена
Назва : Наставництво як форма організації соціального простору початківця
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 8. - С. 6-10 (Шифр В353859/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний досвід--професійна мастерність--методист-початківець
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінько, Оксана
Назва : "Бібліотекарям треба кинути оком на минуле бібліотек та заглибити зір у майбутнє": актуалізація професійного досвіду Романа Луцика
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ, 2022. - № 4. - С. 47-58. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б005660/2022/4). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія бібліотечної справи--відділ рідкісної книги--львівська національна наукова бібліотека україни--бібліотечний фонд--стародруковані видання--професійний досвід
Анотація: Мета статті – вивчення особливостей бібліотечної праці Р. Луцика, фахова діяльність якого щільно пов’язана з Львівською національною науковою бібліотекою України імені Василя Стефаника, а також введення в науковий обіг і розкриття важливого змісту неопублікованих праць фахівця, що зберігаються у відділі рукописів бібліотеки, та розкриття важливих аспектів їх змісту. Методологія дослідження. Застосовувалася такі наукові підходи та методи, як теоретичний, мікроісторичний, системний підходи, методи аналізу та синтезу, історико-бібліографічний, історичний, логічний, біографічний, джерелознавчий, архівознавчий тощо. Наукова новизнаполягає у встановленні особливих прикмет фахового досвіду бібліотекаря, бібліографа, книгознавця Р. Луцика. Висновки. Джерельною базою для активної бібліотечної й бібліографічної діяльності Р. Луцика став бібліотечний фонд відділу рідкісної книги найбільшого фондозберігача стародрукованих видань Львова – Львівської національної наукової бібліотеки України імені Василя Стефаника. Історія створення відділу, основні аспекти якої відтворено в цій статті, характеристика його фонду, діяльність низки працівників, зокрема попередниці Р. Луцика на займаній посаді – Є. Куркової, важливий досвід бібліотечної праці керівника відділу рідкісної книги у 1950–1974 рр. дають змогу зорієнтуватися у надзвичайних історико-культурних вартощах цього важливого наукового підрозділу Львівської національної наукової бібліотеки України імені Василя Стефаника. В архівних матеріалах бібліотеки вдалося віднайти цінні неопубліковані праці Р. Луцика, які дозволяють вирізнити особливості фондів стародрукованих видань та оцінити їх не лише як історичне надбання, а й як вагому джерельну базу для дослідників української бібліотечної справи.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)