Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професія вчителя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Богосвятська А. Учитель може все, якщо в нього вірити!/ А. Богосвятська (стр.2-4) Кл.слова: педагогічна діяльність,вчителі-словесники,нестандартні форми уроку
Богосвятська А. Слово - ключ до таємниці життя/ А. Богосвятська (стр.5-9) Кл.слова: принцип триєдності,природа слова,слово і генетичний код
Таранік-Ткачук К. В. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп"/ К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна (стр.10-13) Кл.слова: вебінар, Київ, 2016 р.,науково-педагогічний проект,проект "Філологічний Олімп"
Зарольська Л. Изучение литературы по Комбинированной системе. Дидактический материал и методические рекомендации/ Л. Зарольська (стр.14-19) Кл.слова: навчальний блок,фронтальна перевірка,уроки-семінари
Головка Л. Яскраве світло класики та сучасної літератури/ Л. Головка (стр.20) Кл.слова: лист до редакції,професійний рівень вчителя,творчі доробки
Головка Л. Невимушена бесіда про духовно-моральні цінності "Навчіть мене любити..." (за творами Ф. Достоєвського, Р. Акутагави, К. Москальця)/ Л. Головка (стр.20-27) Кл.слова: аналіз текстів,робота з текстом,заняття
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту притчі "Цибулинка" з роману Ф. М. Достоєвського "Брати Карамазови" в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.21-23) Кл.слова: Достоєвський Ф. М., Брати Карамазови, про твір,текст в тексті,Цибулинка, притча, аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту новели "Павутинка" Акутагави Рюноске в просторі означеної теми/ Л. Головка (стр.23-24) Кл.слова: Акутагава Рюнеске, Павутинка, про твір ,аналіз тексту
Головка Л. Аналітичне дослідження тексту есе Костянтина Москальця "Роса на рівнині Адасі" в просторі означеної теми (Діти ознайомлені з текстом новнли до слів "Ти правий")/ Л. Головка (стр.25-27) Кл.слова: Москалець Кость, Роса на рівнині Адасі, про твір,аналіз тексту
Лагола І. Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) Інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур/ І. Лагола, Л. Дичик (стр.28-33) Кл.слова: план-конспект уроку,Стефаник Василь, Камінний хрест, про твір,Кафка Ф., Перевтілення, про твір
Пантелєєва В. Вивчаємо роман Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ В. Пантелєєва (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., про неї,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Краснік О. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див". Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури/ О. Краснік (стр.37-39) Кл.слова: сценарій уроку,Керролл Л., Аліса в Країні Див, про твір
Ткач І. Навчаємо учнів роботи з текстом/ І. Ткач (стр.40) Кл.слова: аналіз художнього твору,авторська думка,художній образ
Аркуша М. Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах/ М. Аркуша (стр.41) Кл.слова: творче читання тексту,робота з ілюстраціями,створення логічної схеми
Ткач І. Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика"/ І. Ткач (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір,аналіз твору
Сагайдак Л. Як порозумітися дорослим і дітям? Вивчаємо повість-казку Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки"/ Л. Сагайдак (стр.44-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Нестлінґер Крістіне, Конрад, або Дитина з бляшанки, про твір,образ Конрада
Волкова Ю. Досконалості немає меж. Два уроки за повістю-притчею Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.49-53) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,образ чайки Джонатана
Гладишев В. О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек"/ В. Гладишев (стр.54-56) Кл.слова: Бальзак О., Гобсек, про твір,образ Гобсека
Пітерська О. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Епеанор Портер "Полліанна"/ О. Пітерська (стр.57-59) Кл.слова: Портер Е., Полліанна, про твір,образ ПоллІанни
Руда Т. Літературознавство і літературознавці у кінодокументальній проекції Ігоря Козлика/ Т. Руда (стр.60-61) Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього,кінотвір,літературознавець
Шевченко Т. Значущість професії вчителя/ Т. Шевченко (стр.62-63) Кл.слова: есе,вчитель,професія вчителя
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Тетяна
Назва : Значущість професії вчителя
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 5. - С. 62-63 (Шифр З659149/2016/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): есе--вчитель--професія вчителя
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сич, Леся Михайлівна
Назва : Школа - це моя стихія
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ: Антросвіт, 2019. - № 1. - С. 2-4 (Шифр З659149/2019/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професія вчителя--сучасний вчитель--викладання в школі--сич леся, про неї
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Звєрєва, Руслана
Назва : Здоров’я вчителя : психолого-педагогічний семінар
Місце публікування : Здоров’я та фізична культура: газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів/ М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2019. - № 3. - С. 56-57 (Шифр З949586/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професія вчителя--професійне здоров’я--емоційне вигорання
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.2(4)/T44
Назва : The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions and Polices : eurydice report
Вихідні дані : Luxemburg, 2015
Кільк.характеристики :133 p.
Колективи : European Commission
Серія: Education and Training
ISBN, Ціна 978-92-9201-885-6: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.013.2(4)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професія вчителя-- Навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта в європі--освітня мобільність--професія вчителя--освіта вчителя
Анотація: Цей звіт зосереджується на приблизно 2 мільйонах вчителів, які працюють у середній освіті (ISCED 2) у Європі, і на відповідних системах освіти. Він аналізує зв’язок між політикою, яка регулює умови праці вчителів, та їхньою власною практикою та уявленнями. Розглядаються п’ять сфер, які мають першочергове значення для політики: (1) демографія та умови праці; (2) початкова педагогічна освіта та перехід до професії вчителя; (3) постійний професійний розвиток; (4) транснаціональна мобільність; 5) привабливість професії.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойка О.
Назва : Особливості підвищення цифрової компетентності [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 137-143. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.12 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади освіти--професія вчителя--цифрова компетентність--форми удосконалення навчання
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Minchanowska A.
Назва : The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession
Паралельн. назви :Значення педагогічної практики у процесі підготовки студентів до професії вчителя
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2016. - № 1. - С. 106-114. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.12 (Шифр T017777504/2016/1). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.12
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна практика--вища освіта--професія вчителя
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриневич Л.
Назва : Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 25-33. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3616 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3616
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність учня--професія вчителя--освітні програми
Анотація: У статті досліджено типологію професійних стандартів вчителя, обґрунтовано структуру українського професійного стандарту на основі чинної нормативно-правової бази, підходи до його кодифіка- ції, узагальнено перелік компетентностей вчителя в умовах реформування загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)