Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психогімнастика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.

Назва журналу :Дошкільний навчальний заклад -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Савченко М. В. Система роботи ДНЗ з формування здорового способу життя дошкільників/ М. В. Савченко, С. О. Половецька (стр.2-13) Кл.слова: здоров’я,здоров’язбережувальне середовище
Лавріненко Л. І. Окремі аспекти формування культури здоров’я в дітей дошкільного віку. Альтернативний підхід до реалізації дослідно-експерементальної роботи в ДНЗ/ Л. І. Лавріненко, М. В. Савченко, С. О. Половецька (стр.14-23) Кл.слова: здоров’язбережувальні технології,культура здоров’я,фізкультурно-оздоровчі заходи
Половецька С. О. Здоров’я - мудрих гонорар. Ділова гра для педагогів/ С. О. Половецька (стр.24-29) Кл.слова: культура здоров’я,здоров’язбережувальні технології
Половецька С. О. Тиждень педагогічної майстерності. Розробки інтегрованих занять здоров'язбережувального характеру/ С. О. Половецька (стр.30-44) Кл.слова: оздоровчі технології,сенсорно-пізнавальні здібності
Мироненко М. М. Відпочивайте на здоров’я! Психогімнастика - метод оздоровлення дітей дошкільного віку в літній період/ М. М. Мироненко (стр.45-55) Кл.слова: емоційний стан,психологічне здоров'я,ігрові вправи
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Мистецтво та освіта -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Комаровська О.А. Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо/ О. А. Комаровська (стр.2-6) Кл.слова: початкова мистецька освіта,компетентнісний підхід,мотивувальне оцінювання
Кісільчук І. М. Ритмічно-комунікаційні вправи на уроках мистецтва/ І. М. Кісільчук (стр.7-12) Кл.слова: комунікація через мистецтво,комунікативність,Bodi percussion
Райт І. С. Формування музичних уподобань учнів основної школи/ І. С. Райт (стр.13-17) Кл.слова: вчитель музики,музично-стильовий підхід,музична імпровізація
Гасян Ся. Мистецькі діалоги Китаю та України: до питання поліхудожньої підготовки вчителя та учнів/ Ся Гасян (стр.18-21) Кл.слова: синкретизм,китайська поезія,китайська художня пісня
Половіна О. Інтегративна функція мистецтва у формуванні творчої особистості дитини/ О. Половіна (стр.22-25) Кл.слова: ігрові впраи,психогімнастика,педагогічні умови
Чепіль Л. П. Мистецтво виготовлення листівок/ Л. П. Чепіль, Н. І. Гордейчук (стр.26-30) Кл.слова: типи листівок,зображення листівки,текст листівки
Миропольська Н.Є. Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру/ Н. Є. Миропольська (стр.31-33) Кл.слова: творчість І. Кочерги,творчість М. Куліша
Дружиніна А. В. Ознайомлення старшокласників з українським архітектурним модерном (на прикладі Полтавського регіону)/ А. В. Дружиніна (стр.34-38) Кл.слова: стилістичні українські ознаки,регіональний аспект,зображувальний площинний конструктор
Лемешко Л. Ю. Електронні підручники в опануванні мистецьких дисциплін студентами/ Л. Ю. Лемешко (стр.39-42) Кл.слова: коледж,навчальний процес,електронні посібники
Аристова Л. С. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр)/ Л. С. Аристова, О. В. Калініченко (стр.43-45)
Кізілова Г. О. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр)/ Г. О. Кізілова, О. А. Шулько (стр.46-47)
Лобова О. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр)/ О. В. Лобова (стр.48-50) Кл.слова: навчальні теми,музично-творча діяльність,образотворче мистецтво
Кондратова Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр)/ Л. Г. Кондратова (стр.51-56) Кл.слова: мистецькі поняття,художньо-творча діяльність,комунікація через мистецтво
Масол Л. М. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр)/ Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О. М. Колотило (стр.57-58) Кл.слова: тема,музичне мистецтво,образотворче мистецтво
Лемешева Н. А. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр)/ Н. А. Лемешева (стр.59-60) Кл.слова: тема,образоворче мистецтво,музичне мистецтво
Рубля Т. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр)/ Т. В. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова (стр.62-63) Кл.слова: тема уроку,образотворче мистецтво,музичне мистецтво
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Палітра педагога -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Товкач І. Як розвивати мовлення наймолодших/ І. Товкач (стр.3-6) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,ранній вік
Дмитрієва В. Граємо з ляльками. Поради практиків/ В. Дмитрієва, Н. Горох (стр.7-9) Кл.слова: гра,ігри-заняття,ранній вік
Манюк О. Намисто для лялечки. Заняття для дітей раннього віку/ О. Манюк (стр.10-11) Кл.слова: сенсорний розвиток,дидактичні ігри
Демченко І. Пальчики грають - діток розважають/ І. Демченко (стр.12) Кл.слова: гра
Павлюченко І. Математичні казочки, які полюбляють малюки/ І. Павлюченко, М. Врочинська (стр.13)
Масько Н. Допоможемо Діду, Бабі та Курочці Рябі. Заняття з елементами театралізації для дітей раннього віку/ Н. Масько (стр.16-17) Кл.слова: інтегрована освіта,казка,дидактичні ігри
Мартиненко Н. Подбають малята про здоров'я звіряток. Розвага для дітей раннього віку/ Н. Мартиненко (стр.18-20) Кл.слова: аромотерапія,гімнастика,психогімнастика
Гросул Т. Прилучаємо до музики змалку. Планування роботи з дітьми раннього віку впродовж року/ Т. Гросул (стр.21-27) Кл.слова: музичне виховання,календарний план
Миргородська Л. Прощавайте, ясла! Садочку, зустрічай! Свято випуску дітей раннього віку/ Л. Миргородська (стр.28-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Ткачук Г. "Шевченківські уроки" - в кожну школу і родину/ Г. Ткачук (стр.1-3) Кл.слова: початкова школа,авторський урок
Пономарьова К. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови/ К. Пономарьова (стр.4-6.) Кл.слова: аудіативні вміння,діалогічне мовлення,графічні навички
Зенченко Т. Компетентнісні орієнтири щодо вивчення теми "Прикметник" у 2 класі/ Т. Зенченко (стр.6-10) Кл.слова: українська мова,вишиванка,вправи
Логачевська С. Як "не загубити" жодного учня на уроках математики в 1 класі/ С. Логачевська, Т. Логачевська (стр.10-15) Кл.слова: диференціація,обчислення виразів
Чорна Н. Уроки мислення серед природи/ Н. Чорна (стр.15-21) Кл.слова: екскурсія,планування екскурсії,модель сучасної екскурсії
Мазур Т. Проектний урок-резентація у 1 класі/ Т. Мазур (стр.21-24) Кл.слова: природа,підсніжник,Червона книга
Радченко А. Урок природознавства у 4 класі (За підручником: Байбара Т. М., Бібік Н. М., Я і Україна)/ А. Радченко (стр.25-27) Кл.слова: корисні копалини
Скорик Т. Розробки уроків позакласного читання екологічного змісту, 4 клас/ Т. Скорик (стр.27-30) Кл.слова: природа,ліс
Золотарьова А. Оркестрові презентації традиційного шкільного свята в контексті новітніх технологій музичного виховання учнів/ А. Золотарьова (стр.30-34) Кл.слова: шкільні свята,музичні гуморески
Матвєєва О. Малюємо весняну хустку (Образотворче мистецтво, 1 клас)/ О. Матвєєва (стр.34-35) Кл.слова: декоратвне мистецтво,орнамент
Зимульдінова А. / А. Зимульдінова, Г. Філь (стр.37-39) Кл.слова: педагогічне спілкування,урок,висловоювання
Зінченко Г. Авторитет батьків - важлива умова сімейного виховання/ Г. Зінченко (стр.40-41) Кл.слова: родинне виховання,батьківський тренінг
Мартиненко С. Діагностичні методики вивчення професійного самопочуття вчителя початкової школи/ С. Мартиненко (стр.42-43) Кл.слова: професійно-педагогічна діяльність,анкетування
Бондаренко В. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров'язбереження учнів/ В. Бондаренко (стр.44-46) Кл.слова: психокорекційні ігри,психогімнастика
Лебедєва Н. Урок навчання грамоти в 1 класі (З досвіду роботи)/ Н. Лебедєва (стр.47-48) Кл.слова: комбінований урок
Гордійко М. Робота за новими підручниками гуманітарного циклу/ М. Гордійко (стр.48) Кл.слова: підручники В. О. Науменко,М. Д. Захарійчук
Мостовенко І. Виховання обдарованої дитини в початкових класах/ І. Мостовенко (стр.49-50) Кл.слова: загальна обдарованість,спеціальна обдарованість,поради батькам
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Музичний керівник -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Мережко Ю. Комплексні та інтегровані музичні заняття: у чому відмінність?/ Ю. Мережко (стр.4-7) Кл.слова: види музичних занять,інтеграція
Вусик Т. Паперовий карнавал/ Т. Вусик, М. Сорокіна (стр.8-14) Кл.слова: інтегроване музичне заняття,оригамі,пальчикова гімнастика
Криворученко С. Знайомство з Петрушкою/ С. Криворученко (стр.15-20) Кл.слова: артикуляційні вправи,психогімнастика,пальчикова гра
Хомуленко Л. Зелена неділя/ Л. Хомуленко (стр.21-26) Кл.слова: сценарій фольклорного свята-дійства,Свято Трійці,Зелені свята
Товстенко О. Кіт-хвалько/ О. Товстенко (стр.27-38) Кл.слова: театральна діяльність,музична вистава,"Пан Коцький"
Мігай А. Вовк і Поросятко/ А. Мігай (стр.39-42) Кл.слова: музична казка,дитяча вистава,дошкільний вік
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:376/А 43
Назва : Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р.
Паралельн. назви :Actual Problems of Preschool and Special Education
Вихідні дані : Рівне: Видавець О. Зень, 2021
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
ISBN, Ціна 978-617-601-392-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2:376 + 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка -- Спеціальна освіта
Зміст : Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті/ О. Войтович. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя/ В. В’юнник. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ/ А. Гаєвська. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, М. Данилюк. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні/ Н. Горопаха, О. Дякова. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, Н. Євгейчук. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO/ Н. Горопаха, О. Зух. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання/ Н. Горопаха, В. Литман. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості/ Н. Горопаха, І. Московчик. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників/ Н. Горопаха, Н. Хомич. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, Н. Лантух. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, І. Піддубна. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності/ К. Джеджера, Я. Фесюк. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку/ І. Дичківська, Ю. Бринскіх. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення/ І. Дичківська, А. Мазур. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення/ І. Дичківська, І. Сакалош. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової/ І. Дичківська, І. Улюкаєва. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM/ Л. Загородня. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності/ Л. Козак, С. Федорова. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень»/ О. Козлюк. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем/ О. Козлюк, І. Беднарчук. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників/ О. Козлюк, І. Вишневська. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів/ О. Козлюк, О. Гаврилюк. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників/ О. Козлюк, З. Грипич. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку/ О. Козлюк, Ю. Грицай. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку/ О. Козлюк, Н. Лозян. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки/ О. Козлюк, К. Мощук. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти/ І. Кондратець. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії/ Г. Косарєва. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням/ Г. Косарєва, Н. Ворощук. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення/ Г. Косарєва, Л. Заморська. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру/ Г. Косарєва, С. Серикина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією/ Г. Косарєва, О. Сива. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї/ Г. Косарєва, С. Хлистік. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами/ О. Косарєва, Д. Баранчук. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи/ О. Косарєва, К. Варейчук. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку/ О. Косарєва, С. Мельничук. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру/ О. Косарєва, Г. Тертична. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО/ О. Косарєва, А. Степанець. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри/ О. Косарєва, Б. Тимошок. Виховання «Мислення вищого порядку»/ Л. Кравець. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги/ Н. Маліновська, О. Голуб. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності/ Н. Маліновська, Т. Кондратюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання/ Н. Маліновська, І. Крючкова. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ/ Н. Маліновська, С. Лічна. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя/ Н. Маліновська, А. Макарець. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти/ Н. Маліновська, Т. Музичук. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників/ Н. Маліновська, Х. Мурдза. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення/ Т. Марєєва. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ М. Машовець, А. Карнаухова. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами/ Т. Павлюк. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури/ Т. Павлюк, С. Кутянська. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності/ Т. Павлюк, Д. Мельничук. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук»/ Т. Павлюк, Ю. Музичук. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики/ Т. Павлюк, Н. Петришина. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом/ Т. Павлюк, О. Сидорчук. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ/ Т. Павлюк, В. Тишкун. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції/ Т. Павлюк, І. Чучман. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів/ Т. Павлюк, В. Швед. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками/ Т. Павлюк, О. Штокало. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку/ Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики/ О. Половіна. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання/ Н. Руденко, М. Баландюк. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук/ Н. Руденко, М. Винар. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією/ Н. Руденко, Д. Заїка. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки/ Н. Руденко, І. Крутяк. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Руденко, Х. Мурдза. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії/ Н. Руденко, Т. Скляревська. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку/ Н. Руденко, Л. Шевцова. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри/ О. Сторож, М. Попик. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору/ М. Трачук. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій/ Т. Фасолько. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти/ Н. Федорова. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень/ Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії/ О. Ферт, Н. Воробей. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки/ О. Ферт, А. Гатауліна. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі/ О. Шадюк, О. Солодуха. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки/ О. Шостак, І. Вахнюк. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування/ О. Шостак, А. Солоненко. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку/ О. Шостак, К. Хондока. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення/ О. Юрчук, Я. Тишинська. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності/ Л. Янцур, О. Столярчук. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації/ Л. Янцур, А. Іваненко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/Б 24
Автор(и) : Баришполь С. В.
Назва : Психологічні ігри з елементами тренінгів у початковій школі: вчителю та психологу : посібник для вчителя та психолога
Вихідні дані : Харків: Основа, 2020
Кільк.характеристики :158 с
Серія: Нова українська школа
ISBN, Ціна 978-61-00-3605-6: 75.00 грн.
ДРНТІ : 14.25 + 15
УДК : 373.3 + 159.922.7
Предметні рубрики: Початкова школа
Дитяча психологія-- Психологічні ігри-- Адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--адаптаційний період--розвиток інтелекту--розвивальні ігри--подолання агресії--психогімнастика--діагностичні методики
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26/Б 79
Автор(и) : Болба, Валентина
Назва : Чернетка логопеда : матеріали для корекційної роботи з виправлення мовленнєвих порушень у дітей
Вихідні дані : Тернопіль: Мандрівець, 2019
Кільк.характеристики :109 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-634-965-4: 77.00 грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.26
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дефектологія-- Логопедія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психогімнастика--артикуляційна гімнастика--фонетичні розминки--самомасаж--кінезіологічні вправи--вправи на дихання--формули правильного мовлення--примовляння
Анотація: У посібнику зібрано практичний матеріал, що допоможе цікаво, змістовно і методично правильно організувати корекційну роботу з виправлення мовленевих порушень у дітей.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошина Надія
Назва : Веселі клубочки : заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 22-23. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/2). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Сенсорне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сенсорний розвиток--дидактична гра--психогімнастика
Анотація: Подано розробку заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку. Мета його - закріплювати знання дітей про котика, інших свійських тварин(зовнішні ознаки, чим харчуються); учити диференціювати температурою (теплий - холодний); вправляти дітей у малюванні пальцем округлих форм невідривним рухом зліва направо; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам'ять, загальну і дрібну моторику, орієнтування в просторі; виховувати любов до тварин.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Половіна, Олена
Назва : Інтегративна функція мистецтва у формуванні творчої особистості дитини
Місце публікування : Мистецтво та освіта: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна думка, 2018. - № 4. - С. 22-25. - ISSN 2308-8885 (Шифр М815538/2018/4). - ISSN 2308-8885
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрові впраи--психогімнастика--педагогічні умови
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)