Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічні умови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051/С 76
Автор(и) : Становських, Зінаїда Ліландіївна
Назва : Мотиваційно-смислові детермінанти саморегуляції професійної діяльності педагогів : посібник
Вихідні дані : Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014
Кільк.характеристики :168 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
ISBN, Ціна 978-966-189-331-2: 48.62 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.011.3-051
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційно-смислова саморегуляція--вивчення самогрегуляції--психологічна діагностика--психологічні умови--засоби розвитку саморегуляції
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(3)
Вільні : Ф1(2), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22/П 86
Автор(и) : Шаповалов Б. Б., Бажанюк В. С., Камишин В. В.
Назва : Психологічні особливості роботи з спортивно обдарованими дітьми : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої дитини, 2014
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Інститут обдарованої дитини НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-2633-47-4: 59.26, 59.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.21
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Психологія спорту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спортивна обдарованість--мотивація--психологічні умови--кікбоксинг
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(2), Ф3(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(2), Ф3(1), Ф1(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31/П 63
Автор(и) : Постова К. Г.
Назва : Психологічні умови розвитку дослідницьких здібностей обдарованих учнів : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої дитини, 2014
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Інститут обдарованої дитини НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-2633-35-1: 35.14, 35.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.015.31
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--емпіричне дослідження--психологічні умови--здібності
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф1(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф1(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар Б.
Назва : Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 14-20. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.372 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.372
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні умови--навчальний процес--професійне навчання--емоційне виснаження--студенти зво
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект процесу навчання. У зв’язку з цим проаналізовано тлумачення психологічних умов у наукових джерелах й запропоновано авторське розуміння цього терміну з погляду дидактики. Навчання у вищому навчальному закладі є важливим життєвим етапом особистості. Цей період викликає певне емоційне навантаження на студента, що пов’язане, в першу чергу, з процесом навчанням (освоєнням і опрацюванням великої кількості нового, професійного матеріалу), а також із соціальним розвитком особистості (становленням нових соціальних зв’язків, визначенням свого індивідуального й соціального статусу). Тривала інтенсивна діяльність особистості з високою емоційною насиченістю та когнітивною складністю може значно вплинути на стан емоційно-вольової сфери індивіда. Автори визначили психологічні умови та вплив негативних чинників на можливість емоційного виснаження у студентів ЗВО. Одномоментним (поперечним) дослідженням серед студентів закладів вищої освіти вивчені психологічні умови: наявність симптомів, притаманних емоційному виснаженню, які можуть негативно вплинути на процес навчання. Дослідження рандомізоване з розподілом студентів за направленням суспільних наук, які вони вивчають. Як інструмент використано анонімну електронну анкету, яка була створена в Google-формах і поширена у соціальних мережах — Telegram, Instagram
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)