Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (186)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (140)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3020
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.01(075.8)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2006
Кільк.характеристики :351 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-8226-35-6:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта --Україна
Педагогіка вищої школи
Анотація: У посібнику розкрито загальні засади педагогіки вищої школи, теорії навчання і виховання студентів
Примірники : всього : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(15), Ф2(31)
Вільні : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(15), Ф2(30)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:612.822/М 59
Автор(и) : Микадзе, Юрий Владимирович
Назва : Нейропсихология детского возраста : [учеб. пособие]
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2008
Кільк.характеристики :284 с.: [4] л. цв. ил.; 21 см
Серія: Учебное пособие
Примітки : Библиогр.: с. 261-274, 283-284
ISBN (в пер.), Ціна 978-5-318-00752-1:
ДРНТІ : 15.81.61
УДК : 159.9:612.822 + 612.822
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Нейропсихологія
Зміст : Теоретические основы нейропсихологии детского возраста ; Методологические предпосылки теории системной динамической локализации высших психических функций ; Основные понятия теории системной динамической локализации в приложении к нейропсихологии детского возраста ; Теория функциональных систем и системогенеза ; Эмпирический базис теории системной динамической локализации ВПФ ; Морфо- и функциогенез мозга (структурно-функциональное созревание мозга) ; Формирование структурно-функциональной организации мозга как базиса развития ВПФ ; Особенности генеза психических функций ; Клиническая нейропсихология детского возраста. Нарушения высших психических функций в детском возрасте в результате органических повреждений мозга ; Особенности поражения нервной системы и исследования нарушений психических функций в детском возрасте ; Нарушения речевых функций при органических повреждениях мозга ; Нарушения перцептивных функций при органических поражениях мозга ; Нарушения психических функций и поведения при эпилепсии ; Основные итоги исследования нарушений психических функций при органических повреждениях мозга ; Клиническая нейропсихология детского возраста. Пролонгированные нарушения психических функций в детском возрасте ; Характеристика резидуальных состояний органического генеза ; Нарушения психического развития ; Нарушения поведения ; Некоторые итоги анализа нарушений психических функций в клинической нейропсихологии детского возраста ; Дифференциальная нейропсихология детского возраста. Индивидуальные особенности психического развития в детском возрасте ; Общая характеристика нейропсихологического подхода к проблеме индивидуальных различий в психическом развитии детей ; Нейропсихологический синдромный анализ индивидуальных различий в психическом развитии ; Левшество как один из вариантов индивидуального развития ; Нейропсихологическая диагностика и коррекция в детском возрасте ; Методы нейропсихологического обследования высших психических функций в детском возрасте ; Основные подходы к коррекционной работе в нейропсихологии детского возраста (Т. Г. Горячева)
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01(075.8)/З-14
Автор(и) : Сергєєнкова, Оксана Павлівна, Столярчук, Олеся Анатоліївна, Коханова, Олена Павлівна, Пасєка, Олена Василівна
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :295 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-611-01-0267-4:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9.01(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього 5: ГП АБ(25), Ф2(40), ГП ЧЗ(1), Ф1(18), Ф3(21)
Вільні : ГП АБ(7), Ф2(34), ГП ЧЗ(1), Ф1(10), Ф3(20)
Знайти схожі

4.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/О-28
Назва : Общая психология : учебное пособие для студентов высших учебных заведений . -Изд. 4-е
Вихідні дані : Ростов-на-Дону: МарТ, 2010
Кільк.характеристики :556 с
Серія: Учебный курс
ISBN, Ціна 978-5-241-01002-5:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього 2:
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/О-64
Автор(и) : Легка Л. М., Семенча Л. Г.
Назва : Організація діяльності психологічних служб : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Новий Світ-2000, 2012
Кільк.характеристики :370 с
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-966-418-073-0:
ДРНТІ : 15.81.70
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Практична психологія-- Психологічні служби
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(3)
Вільні : Ф3(2), Ф2(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.91(075)/Б 81
Автор(и) : Бонч-Бруєвич, Георгій Федорович, Носенко, Тетяна Іванівна
Назва : Організація та обробка електронної інформації : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :92 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики :
ДРНТІ : 20.15
УДК : 004.91(075)
Предметні рубрики: Комп’ютерні системи-- Інформаційні технології
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП АБ(10), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(10), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 44
Автор(и) : Подшивайлова, Лідія Іванівна
Назва : Вступ до спеціальності. Психологія : навчальний посібник. Модуль 2 . -2-ге видання, доопрацьоване
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут психології та соціальної педагогіки :
ДРНТІ : 15.81.29
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Професійна діяльність-- Вступ до спеціальності
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), Ф2(7), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(7), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/П 86
Назва : Психодіагностика особистості підлітка : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Слово, 2009
Кільк.характеристики :134 с
ISBN, Ціна 978-966-194-001-6:
ДРНТІ : 15.81 + 15.31.31
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Особистість підлітка-- Психодіагностика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підліток--індивідуально-психологічні властивості--пізнавальна сфера--мотиваційна сфера--емоційно-вольові властивості--спілкування
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Р 69
Автор(и) : Романовська, Людмила Іванівна, Подкоритова, Лариса Олександрівна
Назва : Диференційна психологія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Львів: Новий Світ-2000, 2011
Кільк.характеристики :234 с
Примітки : Рекомендовано Міністреством освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-966-418-074-7:
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075) + 159.922(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Диференційна психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(14), Ф1(2), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(14), Ф1(2), Ф3(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)