Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (20)Наукові періодичні видання Університету (136)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=підвищення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1069
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:004.7/М 79
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна
Назва : Інтернет в дидактиці
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.09:004.7 + 004.7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Професійний розвиток педагогічних працівників ; Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти ; Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти ; Навчально-методичні матеріали ; Комп’ютер у дидактиці
Примірники : всього : ГП АБ(26), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Вільні : ГП АБ(26), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:001.895/С 68
Автор(и) : Софій, Наталія Зіновіївна
Назва : Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :60, 58 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк, Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : ; Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання
Примірники : всього : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 374.72:005.336.2/К 17
Автор(и) : Калашнікова, Світлана Андріївна,
Назва : Навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу: навчально-методичні матеріали до Модуля1 ; Підготовка і проведення тренінгів на основі компетентнісно-орієнтованого підходу : навчально-методичні матеріали до Модуля 2/ С. А. Калашнікова
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :57 зустріч. паг. ; 57 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк
Примітки : Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - Книжка-перекруткаКомпонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти" : Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освітиКнижка-"перекрутка" :
ДРНТІ : 14.37
УДК : 374.72:005.336.2 + 005.336.2
Предметні рубрики: Організація вищої освіти-- Педагогічна освіта-- Підвищення кваліфікації
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП АБ(42)
Вільні : Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП АБ(42)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02(075.3)/Ш 24
Автор(и) : Шапошнікова, Ірина Миколаївна,
Назва : Дидактика шкільної освіти : навчально-методичні матеріали : навчально-методичні матеріали, Модуль 7/ І. М. Шапошнікова . Дидактико-технологічний аспект розроблення шкільних навчальних планів і програм, Модуль 8
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :48, 33 с., зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02(075.3)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Дидактика школи
Примірники : всього : ГП АБ(48), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(48), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.113/12:00/Н 34-946413221
Назва : Науково-методичні засади кредитно-модульної організації навчального процесу при підвищенні кваліфікації керівних кадрів за очно-дистанційною формою навчання : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :209 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-279-9:
ДРНТІ : 14.37
УДК : 378.091.113/12:005.963(07) + 005.963(07)
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Керівні кадри-- Підвищення кваліфікації
Примірники : всього 1: Ф2(1), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/К 17
Автор(и) : Калашнікова, Світлана Андріївна
Назва : Освітня парадигма професіоналізації управління на засадах лідерства : монографія
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :379 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Бібліогр.: с. 362-379
ISBN, Ціна 978-966-7548-74-2:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.07
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація та управління в системі освіти
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(4), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(4), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014(477+438):0/Ц 60
Назва : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2013 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київcький університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.014(477+438):005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка
Зміст : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/ В. Р. Міляєва. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/ Л. І. Заяць. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./ І. В. Леонтьева. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/ К. О. Линьов. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Ткач.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Міляєва, Валерія Робертівна
Назва : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів, Київський університет імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог: матеріали Міжнар. наук.-практ конф., 15-16 трав. 2013 р., м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Національна академія пед. наук України, Вища пед. школа Спілки польських вчителів (м. Варшава, Республіка Польща), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 29-35 (Шифр 74.04(4Укр+4Пол)я/Ц 60-169025)
ББК : 74.04(4Укр+4Пол)я431
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)