Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підліток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/П 86
Назва : Психодіагностика особистості підлітка : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Слово, 2009
Кільк.характеристики :134 с
ISBN, Ціна 978-966-194-001-6:
ДРНТІ : 15.81 + 15.31.31
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Особистість підлітка-- Психодіагностика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підліток--індивідуально-психологічні властивості--пізнавальна сфера--мотиваційна сфера--емоційно-вольові властивості--спілкування
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.8/Б 51
Автор(и) : Бернацька, Ольга Борисівна
Назва : У пошуках власного Я : тренінг для підлітків
Вихідні дані : Київ: Редакції загальнопедагогічних газет, 2012
Кільк.характеристики :124 с ; [1] с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу": заснована у 2003 р. Здоров'я та фізтчна культура. Інформатика. Бібліотека :
ДРНТІ : 15.31.31 + 14.15
ББК : 88.8
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- інтерактивне навчання-- виховання --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. Випуск 82
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2011
Кільк.характеристики :303 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примітки : Видається з 1966 року :
ДРНТІ : 17.01.11
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Зміст : Особливості архітектонічної форми сонета: інтерпретація числової символіки/ О. Колупаєва. Власнеавторська концепція слова у поезії І. Франка "Якби ти знав, як много важить слово..." / Л. Куца. Горацій і епоха Августа/ Г. Загайська. Міфопоетична інтерпретація символів у прозі Марії Матіос/ Г. Павлишин. Міфопоетика містичного в романі братів Капранових "Кобзар 2000"/ Н. Савицька. Использование и трансформация элементов мифического в произведениях Р. Асприна/ Н. Угольникова. Сакрально-хтонічна лексика у поетичних драмах Лесі Українки/ Г. Вишневська. Містичний аспект у поемі Івана Франка "Мойсей"/ О. Глеб. Жанрова ідентифікація роману Ф. М. Достоєвського "Підліток"/ Р. Дзик. Містичне в жанровій структурі детективу/ Л. Кицак. Релігійні сюжети в романі М. Етвуд "Розповідь Служниці"/ І. Пархоменко. Мистическое в английском неовикторианском спектральном романе как способ отражения истории/ Ю. Скороходько. Місто як реальність і місто як містика в трилогії Ірини Вільде "Повнолітні діти"/ Н. Євстаф'євич. Символічне значення закритого топосу в романах-антиутоніях першої половини XX століття/ В. Кучер. Категории времени и пространства как художественные характеристики сакрального топоса в фантастическом цикле К. С. Льюиса "Хроники Нарниии"/ И. Лаврина. Містичні топоси в романі Дженет Вінтерсон "Oranges are not the only Fruit"/ Л. Штохман. Образ Ночі як художнє втілення містичного світовідчуття в поетиці романтизму/ І. Витрикуш. Містична присутність образу Мелузіни в прозі Теодора Фонтане/ Т. Гавловська. Роман А. Мюрже "Сцени з життя богеми" як перша версія транзитивного культурологічного образу/ Т. Груба. Художнє осмислення образу раю поетами "розстріляного відродження"/ Л. Дружинович. Персоніфікація смерті в текстуалізованій свідомості (романи Террі Претчетта про Дискосвіт)/ Є. Канчура. Функціонування біблійних образів, символів та мотивів у художньому світі роману Інгеборґ Бахман "Маліна"/ Д. Мельник. Трактування містичних образів драконів у творах Г. фон Додерера/ Т. Редчиць. Біблійні маркери у романах І. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати"/ Н. Маланій. І. Франко та М. Коцюбинський: дуалістична концепція світу. Дискурс містичного/ О. Салій. Прояв містичної релігійної традиції у поетичних та прозових творах Уляни Кравченко/ Г. Волощук. Сакральне в текстах як маркер елітарної літератури/ І. Драч. Профанний світ роману М. Уельбека "Можливість острова"/ Н. Кантемир. Мистика в критических статьях раннего Андрея Белого и ее функции в теории символизма/ Т. Капинус. Ідея софійності та містичне переживання божественного начала в поезії В. Стуса/ Г. Колодкевич. Похоронний ритуал в "Енеїді" І. Котляревського, його специфіка та форми проведення 241/ Т. Корнійчук. Магічна обрядовість як вияв сакрального в історичній романістиці Раїси Іванченко/ О. Мізінкіна. Містичне в оповіданнях Д. Г. Лоуренса ("Переможець на дерев’яному конику", "Межа", "Щасливі привиди")/ Н. Стирнік. Духовний світ жіночих образів у романі "Живая душа" Марка Вовчка/ Н. Кісілюк. Архетипний образ відьми у творчій інтерпретації Валерія Шевчука / В. Кметь. Історичні передумови формування літературного образу Марії Магдалини та їх відображення в сучасній євангельській прозі/ О. Томоруг. Демонологічна проза українців Карпат: фантастичний елемент жіночих персонажів/ С. Ягело.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 159.9/В 92
Автор(и) : Выготский, Л. С., Выготский Л. С.
Назва : Собрание сочинений в 6-ти томах/ Л. С. Выготский ; Академия педагогических наук СССР. Т. 4: Детская психология
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1984
Кільк.характеристики :432 с.: ил.
Колективи : Академия педагогических наук СССР
Примітки : Библиогр.: с. 426 - 432 :
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Дитяча психологія
Примірники : всього : Ф2(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф2(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/В 64
Автор(и) : Давыдов, Впсилий Васильевич, Драгунова, Татьяна Васильевна, Ительсон, Лев Борисович
Назва : Возрастная и педагогическая психология : учебник для студентов педагогических институтов . -2-е издание исправленое и дополненое
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1979
Кільк.характеристики :288 с
Ціна : 0.95 грн.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Примірники : всього 25: ГП АБ(2)
Вільні : ГП АБ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(075.8)/К 89
Автор(и) : Кузікова, Світлана Борисівна
Назва : Теорія і практика вікової психокорекції : навч. посібник . -2-ге вид., стер.
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2006
Кільк.характеристики :384 с
ISBN, Ціна 978-966-680-260-0: 30.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.70
УДК : 159.923(075.8)
Предметні рубрики: Психокорекція
Анотація: У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва, розглядаються теоретичні основи психокорекційної практики, методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(438)/N13
Назва : Nad Wisla i Dnieprem. Polska i Ukraina w przestrzeni europejskiej - przeszlosc i terazniejszosc . Seria: Systemy Miedzynarodowe i Globalny Rozwoj. № 2-3
Паралельн. назви :Над Дніпром і Віслою: Україна і Польща в європейському вимірі - минуле і сучасність
Вихідні дані : Torun; Kijow, 2003-2004
Кільк.характеристики :465 с
Колективи : Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny
ISBN, Ціна 966-638-126-5:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(438) + 94(477)
Предметні рубрики: Історія України
Історія Польщі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобальний розвиток--помаранчева революція--етнонаціональна структура--консервативні партії--козацько- гетьманська доба--релігійно-культурне життя--військова історія--унр--політична еміграція--поьсько-українські стостунки--міжнаціональні відносини--історіографія--джерелознавство--архівознавство--національна еліта--політичний маркетинг--військова реформа
Зміст : Помаранчева революція: погляд із середини/ С. Квіт. Показачення роду Голубів-Княжицьких як вияв соціально-політичних змін на українських землях/ О. Алфьоров. Київські та новгородсько-московські "жидовствуючі" останьої чверті XV - початку XVI ст.: варіанти пошуку єресіарха, ідейного підгрунтя та шляхів ретрансляції єресі/ В. Ульяновський. Місце літератури "ожидовілих" в дискурсі української духовної культури пізнього Середньовіччя/ Ю. Пелешенко. Українські релігійно-культурні впливи на Московщину (XVII-XVIII ст.)/ П. Цимбалісний. Діяльність "Львівського комітету союзу визволення України для помочи полоненим-українцям в Галичині" у роки Першої світової війни/ С. Адамович. Поділля в період гетьманату/ В. Лозовий. Покуття у контексті боротьби галицьких українців за державну незалежність (1918-1919 рр.): соціальне та індивідуальне як модель пошуку національно-історичної свідомості/ І. Монолатій. Відродження "Просвіт" в Наддніпрянській Україні (1917-1920 рр.)/ С. Масюк. Консервативний напрямок в польській історичній думці 1914-1948 рр./ Г. Савчук. Оформлення українських консервативних партій та їх діяльність в період гетьманату Павла Скоропадського/ О. Любовець. Громадсько-політична діяльність О. Скорописа-Йолтуховського в Україні у 1918-1920 рр./ Ю. Назарук. Козацькі особливості рангово-посадової системи та її позначення на уніформі Наддіпрянської армії УНР у співставленні з військовими формуваннями Великопольщі/ В. Задунайський. Батальйон корпусу охорони прикордоння "Гоща" у вересні 1939 р./ А. О. Руккас. Збройні акції ОУН(Б) на території УРСР у червні-липні 1941 р./ І. Патриляк. Андрій Жук: з історії життя та діяльності в 1900-1918 рр./ М. Колесник. Генерал-хорунжий Юрій Тютюнник: бібліографічні матеріали та офіційна документація в ЦДАВО України/ В. Кучер. Громадсько-політичне життя української академічної молоді Данцигу в міжвоєнний період/ О. Дуднік. Інспірація польсько-українського міжетнічного конфлікту на завершальному етапі Другої світової війни/ О. Калакура. Особливості русько-угорських відносин у період об’єднання галицького та волинського князівств (1199-1205 рр.)/ М. Волощук. "Призначення України - тільки таким чином може бути вирішене східне питання..." (з досвіду взаємин УНР та Італії у 1919-1921 рр.)/ Я. Попенко. Перший польський архівознавчий часопис: історія та проблематика/ І. Матяш. Матеріали Празького архіву як джерело з історії української еміграції міжвоєнного періоду/ М. Г. Палієнко. Польська історіографія 1920-1930-х років у оцінці П. В. Клименка/ Г. Волкотруб. Причини та характер голоду-геноциду в УРСР 1932-1933 років у зарубіжній історіографії XX століття/ В. Гудзь. Етнонаціональна структура українського суспільства: спроба системного аналізу/ В. Євтух, В. П. Трощинський. Виховання національної еліти на відродження морально-естетичних ідеалах в умовах посттоталітарного суспільства/ В. Кардашов. Психоманіпулятивні технології політичного маркетингу/ А. Купцов. Соціально-правова захищеність військовослужбовців в умовах військової реформи в Україні та проблемні питання її науково-правового забезпечення/ В. Давиденко. Проблема споживання і реклама у соціокультурному просторі України/ І. Набруско. Данило Самойлович: лікар, вчений, гуманіст/ О. Тищенко. Королева Вікторія: короткий нарис життя та діяльності/ Н. Максюта. Елементи релігійної барокової драми у пізній творчості Ф. М. Достоєвського (на матеріалі романів "Ідіот" та "Підліток")/ Н. Пелешенко. Володимир Дорошенко (1879-1963): штрихи до біографії/ О. Чечина. Український табір військовополоненних у Фрайштадті та "Союз визволення України"/ Я. Середницький. Поважна віха в українській історіографії/ І. Срібняк.
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.415/К 84
Автор(и) : Крутецкий, Вадим Андреевич, Лукин Н. С.
Назва : Психология подростка . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1965
Кільк.характеристики :316 с
Ціна : 0.71 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.415
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Підлітковий вік
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:17/В 64
Автор(и) : Вознюк Н. М.
Назва : Етико-педагогічні основи формування особистості : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2005
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний аграрний університет
ISBN, Ціна 966-8365-88-7
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.015.31:17 + 17
Предметні рубрики: Етичне виховання
Анотація: Може бути корисним для студентів очної та заочної форм навчання вищих навчальних закладів, викладачів усіх причетних до формування молодої людини
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)