Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (54)Наукові періодичні видання Університету (171)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підходи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 923
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Hàlytska, M.
    Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches [Електронний ресурс] / M. Hàlytska, N. Rekun. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P62-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6267. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: У статті проаналізовано основні підходи до формування готовності студентів до міжкультурного спілкування в туристичній сфері, серед яких: індивідуальний підхід до студентів; проблемний і творчий характер завдань з іноземної мови; використання сучасних інноваційних технологій навчання; діалогізація процесу навчання; моделювання професійних комунікативних ситуацій. Поняття «готовність студентів до міжкультурного спілкування» розглянуто як інтегративну професійну характеристику особистості, що визначає рівень професіоналізму майбутнього фахівця щодо його іншомовної комунікативної компетенції та включає потреби, мотиви, психологічні якості, предметні та інтелектуальні знання, уміння й навички, які дозволяють успішно використовувати іноземну мову для виконання професійних завдань. Зроблено висновок, що іноземна мова слугує важливим засобом міжкультурного спілкування і водночас особливим механізмом ефективної співпраці, оскільки впливає на процес формування професійної кваліфікації та компетентності майбутніх фахівців туристичної сфери, що забезпечує їх конкурентоспроможність на ринку праці та гарантує працевлаштування за фахом. У зв’язку з цим, актуалізується проблема підготовки фахівців такого професійного рівня, які б якісно володіли уміннями та навичками професійного іншомовного спілкування, адекватно поводилися б у різноманітних сферах комунікації, використовуючи необхідні знання про культуру, прийняту у чужомовному соціумі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Rekun, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Муращенко, О.
    Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Муращенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 13-18, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.1318. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтеграційний освітній простір -- науково-дослідницька -- соціально-культурна -- модернізація освіти
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано шляхи створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти на засадах інтеграції навчально-професійної, науково-дослідницької та соціально-культурної діяльності педагогів як необхідної складової підготовки вчителів початкових класів до інтегрованого навчання, розглянуто різні підходи до визначення дефініції «освітній простір» у дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених у порівняльному аналізі з поняттям «освітнє середовище» та схарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку інтеграційного освітнього простору закладів післядипломного навчання. На основі проведеного аналізу автором запропоновано виділити систему компонентів, які складають структуру простору післядипломної освіти та є інтеграторами в його створенні, зроблено акцент на концептуальних інтеграційних основах створення освітнього простору
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Макарова, М. В.
    Тенденції розвитку професійної освіти архівістів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" в контексті європейського досвіду [Текст] / М. В. Макарова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 50-53. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
архівна справа -- професійна підготовка архвівстів -- практико-орієнтоване навчання -- професійні компетенції
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема підготовки архівістів в Україні, що набула особливої актуальності на початку 1990-х років, коли зі здобуттям незалежності розпочалося відновлення зруйнованої у 1930-ті роки наукової школи архівної справи. Авторка статті посилається на низку прийнятих в 90-х рр. законів, що створили підґрунтя для впровадження сучасних інформаційних відношень. У статті йдеться про європейські підходи до підготовки спеціалістів архівної справи, перспективи підготовки архівістів спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. На підставі аналізу європейських тенденцій архівної освіти наведено перелік основних її форм. Також розкрито загальні та фахові компетентності, які спрямовані на практико-орієнтоване навчання студентів, залучення їх до відповідної діяльності. Дослідниця доходить висновків, що практико-орієнтоване навчання є важливим також для кращої адаптації випускників до ринкових умов та їх працевлаштування, підвищує конкурентоспроможність молодих фахівців та їх соціальних захист

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Кушнір, Наталія Олександрівна.
    Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу [Текст] / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 40-47DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.40f7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
тенденції освіти -- хмарні технології -- покоління міленіум
Анотація: Швидкий розвиток технологій суттєво впливає на зміни у всіх сферах життя суспільства. Виникають нові підходи до аналізу, обробки і подання даних, ведення бізнесу та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Валько, Наталія Валеріівна


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Мусіяченко, О.
    Історичні події як фактор впливу на розвій музичного середовища Києва другої половини XIX — початку XX ст. [Текст] / О. Мусіяченко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 71-77DOI 10.28925/2524-0757.2017.210

Кл.слова (ненормовані):
музика -- детермінізм -- синергетика
Анотація: У статті проаналізовано особливості дослідження впливу історичних подій на розвиток мистецтва. Розглядаються різні підходи до питання взаємозв’язку історичних подій та мистецтва. На прикладі розвитку музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст. проілюстровано характер впливу різнопланових історичних подій на розвиток музичного мистецтва
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
37.013.42:316.362.3
Р 58


   
    Робота соціального педагога з різними типами сімей. Матеріали творчої групи соціальних педагогів [Текст]. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2013. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2754-15-5. - ISBN 978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу") : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- типи сімей -- сімейні конфлікти -- діагностика -- опитувальник
Анотація: Як знайти підходи до різних дітей і сімей? В книзі розкрито характерні особливості різних типів сімей, подано модуль роботи соціального педагога з ними; запропоновано методики діагностики батьківсько-дитячих стосунків, впливу сімейного виховання на формування особистості дитини.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.


    Слинько, Олександра.
    Бачили очі, що вибирали, або два підходи до проблем із зором [Текст] / О. Слинько, С. Слинько // Заступник директора школи. - Київ : ТОВ МЦФЕР-Україна, 2018. - № 4. - С. 40-49

Дод.точки доступу:
Слинько, Сергій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Ніколаєнко, Вікторія.
    Ішемічна хвороба серця: сучасні підходи до лікування [Текст] / В. Ю. Ніколаєнко // Український медичний часопис. - Київ : Моріон, 2018. - N 1. - С. 8-11

Кл.слова (ненормовані):
кардіологія -- серцево-судинні захворювання -- сімейні лікарі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Шаров, О. М.
    "Труднощі перекладу", або існуючі підходи до співпраці з МВФ та реальні можливості [Текст] / О. М. Шаров // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2019. - № 5. - С. 19-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
Міжнародний валютний фонд -- співробітництво -- уряд -- міжнародні кредити

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Гондюл, О. Д.
    Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень» [Текст] / О. Д. Гондюл // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика рішень -- соціальні проблеми -- аудиторія -- роль медіа
Анотація: У статті здійснено спробу дослідити особливості журналістики рішень як сучасного явища в журналістиці, аргументувати необхідність впровадження соціальної відповідальності в медіаструктурах задля вирішення іс-нуючих проблем, а не лише їх опису.Актуальність дослідження полягає в тому, що журналістика рішень є необхідним інструментом надання інформації аудиторії, що наголошує на вирішенні проблем, а не на самих проблемах, підвищуючи актуальність тексту, уточнюючи його мету та заохочуючи читачів до дій.У статті використані такі методи дослідження: за допомогою аналізу та синтезу було розглянуто основні підходи до визначення поняття «журналістика рішень»; за допомогою системного методу сформовано крите-рії визначення «журналістики рішень» та її відмінності від схожих за сутністю термінів; за допомогою ком-паративного методу здійснено порівняльну характеристику залученості аудиторії до вирішення соціальних проблем до і після появи журналістики рішень; контент-аналіз дав змогу дослідити вживаність термінів «про-блема» та «рішення» серед суспільства в інтернет-середовищі; за допомогою SWOT-аналізу розглянуто осо-бливості журналістики рішень; за допомогою методу когнітивного картування визначено причинно-наслідкові зв’язки щодо важливості створення медіаструктурами соціальних проєктів.Практики журналістики рішень стверджують, що такий підхід доповнює традиційну роль преси, нада-ючи громадянам ширший погляд на проблеми. За ініціативи Sparknews, міжнародної мережі журналістики рі-шень, що мають позитивний вплив, було засновано день, присвячений журналістиці рішень — Impact Journalism Day. Більше того, медіа не лише трансформують свої тексти у формат журналістики рішень, а й самі ство-рюють проєкти, що сприяють вирішенню нинішніх проблем, зокрема: «100 жінок» від BBC, #MyFreedomDay від CNN, “1619 Project” від The NY Times та соціальний проєкт «Люди Ідей+.#забутипровік» від групи компаній «1+1 Media» тощо.Отже, можемо стверджувати, що сьогодні постає необхідність переосмислити роль медіа. Журналістика не може продовжувати висвітлювати лише проблеми та пригнічувати самих читачів, розкриваючи виклики, що стоять перед людством. Важливо просувати «журналістику з доданою вартістю», яку в статті називає-мо журналістикою рішень.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)