Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пізнавальна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.
373.2(438)
E25


   
    Edukacja przedszkolna wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawców nowego wieku / Gdanska wyzsza szkola humanistyczna ; redaktor naukowy: E. Bielicki, M. Сiosek. - Torun : Adam Marszałak, 2012. - 470 с. - ISBN 978-83-7780-471-1 : 65.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
шкільна трансформація -- молодші школярі -- пізнавальна діяльність -- каліграфічне письмо -- дошкільники
Дод.точки доступу:
Bielicki, Eugeniusz \redaktor naukowy.\
Сiosek, Mieczyslaw \redaktor naukowy.\
Gdanska wyzsza szkola humanistyczna


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Назарець, Л. С.
    Інноваційна діяльність закладу освіти / Л. С. Назарець // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 22/24. - С. 2–4.

Рубрики: Заклади освіти--інноваційна діяльність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- інноваційні технології -- пізнавальна діяльність -- підготовка педагогів -- педагогічна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Коломоєць, С. Д.
    "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 74–76.

Рубрики: Пізнавальна активність--активізація--учні

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- учні -- інноваційні методи -- методичні інновації
Дод.точки доступу:
Шкідін, Н. Т.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
371.31:001.895](477)
К 26


    Карпенко, Т.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Тетяна Карпенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 54–56. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічні технології--інноваційні--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- інноваційні педагогічні технології -- майстер-клас -- перевернутий урок -- самооцінювання -- скрайбінг -- кросенс -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Анотація: Мета майстер-класу: створити умови для впровадження інноваційної педтехнології "Перевернутий клас" як засобу підвищення якості навчання молодших школярів. Завдання: ознайомити із особливостями технології Перевернутий клас"; продемонструвати можливості використання в роботі з молодшими школярпми засобів технології "Перевернутий клас"; створити умови для мотивації навчання, співробітництва, взаєморозуміння.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
74.262.8я031
Г 85


    Грицай, Наталія Богданівна.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. Б. Грицай ; наук. кер. І. В. Мороз ; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. - Київ, 2007. - 257 арк.
ДРНТІ
ББК 74.262.8я031 + 74.26-058

Рубрики: Педагогіка--методика викладання біології--позакласна робота--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- гурток юннатів
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Мороз, І. В. \наук. кер.\
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
373.5.016:004]:371.31
М 91


    Мурза, Леся.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 54-57 : фотогр. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інформатика--методика викладання--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- інтерактивне навчання -- пізнавальна діяльність -- інновації -- навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності учнів. З’ясовано зміст поняття «інтерактивне навчання», охарактеризовано основні інтерактивні технології, узагальнено досвід практичного впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.


    Гайченко, Ольга.
    Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання [Текст] / О. Гайченко // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 21

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- пізнавальна діяльність -- об'єкт літературної освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
371.314.5(477)
П 49


    Полещук, Наталя.
    Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу / Н. Полещук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 71–75. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інтеграція знань--бінарні уроки--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція знань -- бінарні уроки -- групова робота -- самостійна робота -- інтегровані курси -- інтегроване навчання -- пізнавальна діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність та ефективність використання інтегрованих курсів та наведено приклади фрагментів бінарних уроків. Доведено, що ідея інтегрованого навчання передбачає досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентоздатної, самостійної людини, з можливостями творчо самоутверджуватися у різних соціальних сферах.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Мокосєєва, О.
    В Ерудитів граємо - розум розвиваємо! : конкурс-змагання "Ерудит" для кмітливих,творчих та талановитих батьків та дітей / О. Мокосєєва // Психолог дошкілля : всеукраїнська газета для психологів, вихователів. - 2018. - № 9. - С. 36-49

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- розвиток творчого мислення -- допитливість -- кмітливість

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
122/129
М 34


    Матошко, А. В.
    В поисках своей жизни / А. В. Матошко. - Київ : Азимут-Украина, 2008. - 351 с. - ISBN 978-966-8405-54-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія людини--Гносеологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
людина -- світобудова -- світ -- матерія -- матеріалістичний погляд -- простір -- час -- енергія -- матерія -- рух -- живе -- життя -- організм -- розвиток -- життєдіяльність -- середовище -- соціальна філософія -- психологія особистості -- пізнавальна діяльність -- поведінка -- психіка
Анотація: У книжці викладено найбільш загальні уявлення та перевірені практикою наукові відомості щодо життя людини, її місця у світобудові, її фізичних та біологічних основ.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: В353859/2012/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 8
Зміст:
Панасюк, Тамара. Шестирічкам - впевнений старт! / Т. Панасюк. - С.4-6
Кл.слова: ОБОВ'ЯЗКОВА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.7-12
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ЗРІЛІСТЬ, МЕТОДИКА ОБСТЕЖЗЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЗРІЛОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
Ткачук, Таісія. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук. - С.13-18
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ З РІЗНИМ РІВНЕМ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, МЕТ ОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
Зайцева, Лариса. Технологія развивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева. - С.19-31
Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВІВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, НАВЧАЛЬНА СИТУАЦІЯ
Зайцева, Лариса. Побудова навчальної ситуації: крок за кроком / Л. Зайцева. - С.32-34
Кл.слова: АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ, ПОСЛІДОВНІСТЬ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНИХ ДІЙ
Рожок, Ттяна. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою / Т. Рожок, В. Харматова. - С.43-49
Кл.слова: НАСТУПНІСТЬ, ЄДИНЕ НАВЧАЛЬНЛО-ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗАПОБІГАННЯ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: В353859/2021/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 3
Зміст:
Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7
Кл.слова: контроль, освітня діяльність
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9
План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11
Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13
Кл.слова: читання, вікові психологічні особливості, нормативні документи
Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17
Кл.слова: мовленнєва компетентність, авторські методики
Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22
Кл.слова: навчання читання, ігрові заняття, пізнавальна діяльність
Як організувати заняття з основ грамоти. - С.23
Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26
Кл.слова: принцип наочності, інтерактивна наочність
Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.37-30
Сім правил організації відкритого перегляду. - С.31
Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35
Кл.слова: мотивація, соціоігрові прийоми, взаємонавчання
Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37
Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41
Кл.слова: тема тренінгу, тривалість, складання програми
Савінова, Наталія. як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45
Кл.слова: уміння слухати, конструктивне спілкування
Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49
Кл.слова: педагогічні стереотипи
Барвацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Барвацька. - С.50-54
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційне спустошення, деперсоналізація
Як відпочити за один день. - С.55
Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / К. Бишова. - С.56-58
Кл.слова: сервіс, ігри та вправи, план-конспект
Терновецька, Христина. Google Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-62
Кл.слова: електронний календар
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу / 6 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: В353859/2018/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4-10
Молчанюк, К. Лепбук - розвивальна книжка з індивідуальним характером / К. Молчанюк. - С.11-17
Кл.слова: розвиток творчих здібностей, тематичний лепбук, сімейний лепбук
Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / О. Безсонова. - С.18-24
Кл.слова: тренінг-лабораторія, дошкільне дитинство, формування успішної особистості
Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Л. Лохвицька. - С.25-33
Кл.слова: моральне виховання
Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Л. Чернишова. - С.34-35
Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Г. Бєлєнька, С. Кондратюк. - С.36-42
Як поліпшити апетит дитини : Пам'ятка для вихователя. - С.43
Якщо дитина відмовляється від їжі : Пам'ятка для батьків. - С.44
Організовуємо режимні моменти, пов'язані з харчуванням дітей, правильно : Тест для самодіагностики. - С.45-47
Джемула, Г. як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків і вихавателів / Г. Джемула. - С.48-53
Всесвітній день перелітних птахів. - С.54
Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : Сценарій музичної розваги до Всесвітнього дня перелітних птахів / Г. Джемула. - С.56-60
Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.61-68
Кл.слова: пізнавальна діяльність, мисленнєва діяльність
Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.69-71
Кл.слова: елементарні математичні уявлення
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Українська мова--методика викладання--диференційовані завдання--початкова школа

   Диференційоване навчання--диференційовані завдання--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Дод.точки доступу:
Зданевич, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
373.2
Д 71


   
    Дошкільна освіта: проблеми, пошуки, інновації : збірник наукових і навчально-методичних праць. Вип.2 / ред.: О. В. Ковшар, Р. В. Кондратенко, Л. В. Кужільна. - Кривий Ріг : КДПУ, 2011. - 240 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Виховання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- музичне виховання -- моральні почуття -- гендерні уявлення -- креативність
Дод.точки доступу:
Ковшар, О. В. \ред.\
Кондратенко, Р. В. \ред.\
Кужільна, Л. В. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: З659149/2016/1
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців. - С.2-11
Кл.слова: шкільні програми, аналітика, практика
Зуєнко, Марина. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури / М. Зуєнко. - С.12-13
Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї, Донн Джон, про нього, Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / С. Тіхоненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література (7 клас), аналіз твору, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда, Тамара. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / Т. Сегеда. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна") / О. Гузь. - С.18-20
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко, Ольга. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання / О. Гайченко. - С.21
Кл.слова: літературна освіта, пізнавальна діяльність, об'єкт літературної освіти
Моргун, М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун. - С.22-23
Кл.слова: літературний розвиток, читання, читач
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури / М. С. Васильянц. - С.23-25
Кл.слова: пізнавальна діяльність, навчальна діяльність, активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської. - С.26-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього твору, міжпредметний аспект, осмислення змісту творів
Пітерська, О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / О. Пітерська. - С.27-29
Кл.слова: план-конспект уроку, гуманістичні ідеали, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська, А. І. Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна гра, літературні ігри, етапи ділової гри
Гузь, Ольга Олександрівна. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів / О. О. Гузь
Кл.слова: план-конспект уроку, літературний детектив, По Е., про нього
Гузь, Ольга Олександрівна. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук" / О. Гузь. - С.38-40
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, По Е., Золотий жук, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач / О. Гузь. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, художній образ, По Е., Золотий жук, про твір
Шулик, Ірина. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері / І. Шулик. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва, В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка" / В. В. Козієва. - С.46-48
Кл.слова: Акутагава Р., моральна справедливість, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока, І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока. - С.49-52
Кл.слова: стилі скрапбукінгу, журналінг, скрап-листівки
Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури / Л. І. Приходько. - С.52-53
Кл.слова: зарубіжна література, живопис, методика викладання
Полякова, В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом" / В. В. Полякова. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, сюжет твору, Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко, Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах" / Н. І. Тутко. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Азімов А., Фах, про твір
Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" / Н. В. Кожукало. - С.62-63
Кл.слова: план-конспект уроку, історія написання твору, Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка, Євдокія. Гранатові зерна / (Кашуба) Є. Гладка. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шандригіна, Аліса. Лист літературному герою / А. Шандригіна. - С.65
Кл.слова: творчий конкурс, проза, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Шелестова, Людмила.
    Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 3. - С. 18-22

Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- ігрові заняття -- пізнавальна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Походєєва, Л.
    Літературна газета як вид проектної діяльності учнів [Текст] / Л. Походєєва // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 3. - С. 38-41

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- пізнавальна діяльність -- оцінювання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

20.
159.922.76(075)
К 64


    Конопляста, Світлана Юріївна.
    Логопсихологія : навчальний посібник / С. Ю. Конопляста, Т. В. Сак ; редактор М. К. Шеремет. - Київ : Знання, 2010. - 293 с. - ISBN 978-966-346-353-7 : 56.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопсихологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- патології -- ушкоджений розвиток -- концептуальні основи -- принципи -- мовлення -- порушення -- пізнавальна діяльність -- особистість -- психологічне вивчення -- психологічна допомога -- психологічна корекція -- ігрова діяльність
Анотація: У посібнику розглядається структура розвитку дитини з порушеннями мовлення, аналізується систематика порушень мовленнєвого розвитку з урахуванням сучасних класифікацій мовленнєвих розладів.
Дод.точки доступу:
Сак, Тамара Василівна
Шеремет, М. К. \редактор.\


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)