Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=революції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Генералюк, Леся.
    "Апокаліпсиси революцій", масовий терор, війна у рецепції очевидця подій М.Волошина [Текст] / Л. Генералюк // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 35-45DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.4. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
громадянська поезія -- публіцистика -- історіософія -- історичні алгоритми ти-ранії -- деспотизм -- рабство -- загарбницька політика -- війна -- апокаліпсис -- більшовицький те-рор -- провіденціалізм
Анотація: У статті пропонується новаторська інтерпретація творчого доробку Максиміліана Воло-шина 1917–1924 рр., який висвітлює його реакцію на апокаліптичні події початку ХХ ст. — революції, війни в Росії. Своє персональне розуміння так званої жовтневої революції та біль-шовицького терору, що прийшов після неї, поет, художник, мислитель, який сповідував європейські гуманістичні цінності, вичерпно висловив у широкому тексті — у поезії, публі-цистичних статтях та щоденникових нотатках. В основу своєї концепції він поклав думку про зв’язок причин та наслідків історичних процесів. Жорстокістю завоювань, концентра-цією насильства в Росії він намагався логічно аргументувати й тим пояснити систематич-не руйнування своєї країни громадянами цієї ж країни. Волошин вказав на спонтанність та циклічний характер російської історії, на імморалізм правителів, їх дспотичний стиль керування державою, підкреслив антигуманну сутність державних структур у всі часи. Заслуга його в тому, що в роки червоного терору він відкрито говорив про масові вбивства, штучно поширюваний голод, тортури, страти 1919–1923 рр., документально фіксував злочини радянської влади та її представників. Змалював низку огидних типажів, породжених більшовицькою системою. Водночас, спираючись на числен-ні історичні джерела, розкрив корені російського тероризму, показав його витоки й етапи, а також представив варіанти вияву терору на рівні як влади, так і нижчих верств суспіль-ства. Завдяки паралелям з революційними сюжетами у європейських країнах, аналізу клю-чових подій та постатей в російській історії Волошин зміг показати не лише внутрішні ме-ханізми, котрі визначили роль Росії у «спільній трагедії людства», але й, вважаючи її країною з «безумною та страшною долею», країною-агресором, загрозою для всього цивілізованого світу, зумів подати маркери її нейтралізації.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Левицька, Оксана.
    Митець і мистецтво в добу історичних катаклізмів: роман Катерини Лебедєвої «22. Містичний випадок на Вознесенському узвозі у Києві» [Текст] / О. Левицька // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 72-79DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.8. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Лесь Лозовський -- митець -- мистецтво -- інтермедіальність -- історичний роман -- белетризована біографія
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблеми митця та мистецтва в кульмінаційні періоди української історії.На матеріалі роману Катерини Лебедєвої «22. Містичний випадок на Воз-несенському узвозі у Києві» (2020) проаналізовано мистецький контекст революційних та во-єнних подій 1917–1922 рр. в Україні, виокремлено проблему мистецтва в переломні історичні моменти. Метою дослідження є аналіз авторських стратегій зображення реакції різних мис-тецьких середовищ на глобальні зміни, що відбуваються в мистецькій сфері в часи воєнних дій. На прикладі роману виявлено, як впливають кризові історичні періоди, як-от війна, оку-пація, голод, боротьба за владу, революції тощо, на характер мистецької творчості, особи-сті риси характеру, поведінкові моделі передусім представників творчих професій. В аналізі роману акцентовано на проблемах формування національної ідентичності та її вияві в мис-тецьких роботах, еволюції національного усвідомлення, яка відбувається з митцями в добу становлення молодої Української держави та буремних подій втрати державності. Методологічною основою дослідження є інтермедіальні студії, які дають змогу через мис-тецькі інтеракції, зокрема образотворчого мистецтва, графіки, театрального мисте-цтва й літератури, увиразнити проблему митця в епоху переломних історичних моментів. У статті простежено, як романістка зображає зміни в середовищі новоствореної Україн-ської академії мистецтв у часи становлення Української Народної Республіки, громадянської війни, під впливом Радянської влади тощо, а на прикладах Георгія Нарбута, Михайла Бойчука, студентів академії демонструє трансформації творчості, спричинені зовнішніми чинника-ми. Важливим аспектом мистецьких реакцій на переломні історичні події є реформа теа-тру, показана в романі Лебедєвої на прикладі сценічних постановок Леся Курбаса

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Муравецька, Ярослава.
    До питання ймовірних причин написання оповідання Андрія Головка «Крученим шляхом» / Я. Муравецька // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 166-171, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Андрій Головко -- інтертекстуальність -- революційний ерос
Анотація: Предметом дослідження є інтертекстуальні зв’язки між персонажами, ідеями, мотивами та конфліктами у творах Андрія Головка: оповіданні «Крученим шляхом» (1924), повісті «Червонии роман» (1922), п’єсі «Хочу» (1920), «Автобіографії » (1925). У статті розглянута така проблема, як вирішення конфліктів письменника радянської епохи (протиставлення несвідомого селянина та свідомого комуніста, революцій ного еросу та кохання до жінки, яка стає перешкодою на шляху до соціалістичного раю) у творчіи площині на прикладі текстів Андрія Головка. Актуальність дослідження зумовлена важливістю питання самовизначення українських письменників радянської епохи. Мета статті —з’ясувати и мовірну причину написання оповідання «Крученим шля-хом», адже використання сюжету и художніх образів одного власного твору для написання іншого в ранній творчості Головка є безпрецедентним і заслуговує на окреме дослі-дження. Водночас схожі конфлікти порушує письменник у п’єсі «Хочу» та «Автобіографії ». Тому застосовувався метод інтертекстуального аналізу. Новизна статті полягає як у саміи темі дослідження, так і в залученні до літературознавчого аналізу маловідомих творів письменника —п’єси «Хочу», «Автобіографії ». У результаті дослідження автор робить гіпотезу про те, що поряд з очевидною причиною написання оповідання (як прямої агітації , тобто заклику до петлюрівців не боятися переходити на бік комуністів) можлива й неочевидна: є й мовірність, що оповідання «Крученим шляхом» стало для письменника своєрідним способом вирішення конфлікту вибору між вірністю революціийній ідеї та особистим щастям із коханою у творчій площині. Твір також можна тлумачити як спробу художнього самовиправдання за зраду революційних ідеалів самим письменником. Автор лише побіжно торкається питання опозиції кольорової символіки та стихій (блакитний , синій , озеро, болото —як уособлення спокій ного життя з коханою; червоний , блискавки, промінь, сонце —як втілення революції ), які можуть стати предметом наступного дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Генералюк, Леся.
    "Апокаліпсиси революцій", масовий терор, війна у рецепції очевидця подій М.Волошина [Текст] / Л. Генералюк // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 1. - С. 35-45. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
громадянська поезія -- публіцистика -- історіософія -- деспотизм -- рабство -- загарбницька політика -- війна -- апокаліпсис -- більшовицький терор -- провіденціалізм
Анотація: У статті пропонується новаторська інтерпретація творчого доробку Максиміліана Волошина 1917–1924 рр., який висвітлює його реакцію на апокаліптичні події початку ХХ ст. — революції, війни в Росії. Своє персональне розуміння так званої жовтневої революції та більшовицького терору, що прийшов після неї, поет, художник, мислитель, який сповідував європейські гуманістичні цінності, вичерпно висловив у широкому тексті — у поезії, публіцистичних статтях та щоденникових нотатках.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
Шифр: К269584624/2023/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2023р. № 1 (16)
Зміст:
Андрєєв, Віталій. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: мандрівки Півднем України та Кримом (Частина ІІ. Крим. Літо 1895 р.) / В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка. - С.6-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, Оксана. «За обставинами воєнного часу»: повсякдення Варшавської жіночої прогімназії в першому півріччі 1914–1915 навчального року / О. Драч. - С.17-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Гринь, Дмитро. Звіти делегацій СВУ як джерело для вивчення специфіки міжнаціональних відносин та умов перебування полонених царської армії в Австро-Угорщині, 1915 р. / Д. Гринь, І. Срібняк, Н. Яковенко. - С.27-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Фареній, Ігор. Концепція «Селянської революції 1917 р.» Андрея Шестакова (Про призабуті наукові досягнення та дискусійність сучасних здобутків) / І. Фареній. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шиманський, Євген. Реакція сеймиків Київського, Брацлавського та Чернігівського воєводств на пацифікаційні ініціативи Августа ІІ (1698–1699) / Є. Шиманський. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуржій, Олександр. Українське сукнарство в лещатах імперської політики Московії (ХVІІІ ст.) / О. Гуржій. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Євген. «Як я люблю англійських лордів...» Сприйняття британської культури українським помісним дворянством ХІХ ст.: випадок родини Ґалаґанів / Є. Ковальов, М. Лах. - С.64-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Яблонський, Василь. Формування та трансформація політичного режиму Директорії УНР наприкінці 1918 – 1919 рр. / В. Яблонський. - С.73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Суспільно-політичні умови діяльності літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр. / О. Бонь. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Коломієць, Дмитро. Житлово-комунальне господарство Києва в період німецько-радянської війни, за матеріалами окупаційної преси (вересень 1941 — вересень 1943 рр.) / Д. Коломієць. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Салата, Оксана. Культурно-просвітницька діяльність української інтелігенції, відображена на сторінках окупаційного часопису «Українське слово» / О. Салата. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, О. Міста Наддніпрянської України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст. у тревелогах англійських мандрівників / О. Іванюк, А. Чкан. - С.111-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовський, І. Матеріали районної преси Київщини про підтримку селянами курсу влади під час Голодомору 1932 –1933 рр.: маніпуляції та реалії / І. Якубовський. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Заборін, Д. Портрет захисників української столиці у нагородних документах до медалі "За оборону Києва" / Д. Заборін. - С.130-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Божко, О. Шанування архістратига Михаїла в домонгольський час у Києві в контексті новоєрусалимської ідеї / О. Божко. - С.137-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. Портрети XVIII ст. з фамільної галереї Ґалаґанів: соціокультурна динаміка у візуальних образах історії / М. Будзар, Я. Ярмоленко. - С.144-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Корольова, І. Виховання та освіта дітей кінця ХІХ — початку ХХ ст. як невід’ємний фактор формування інституту материнства / І. Корольова. - С.157-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Фареній, Ігор.
    Концепція «Селянської революції 1917 р.» Андрея Шестакова (Про призабуті наукові досягнення та дискусійність сучасних здобутків) [Текст] / І. Фареній // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 35-43, DOI 10.28925/2524-0757.2023.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
революція -- аграрна революція -- селянство -- Андрій Шестаков -- В. Данилов
Анотація: Статтю присвячено аналізу поглядів історика 1920-х рр. Андрія Шестакова та з’ясуванню спорідненості їх з дослідженнями сучасної наукової школи Віктора Данилова, яка виступила з концепцією селянської революції початку ХХ ст. і представила її як новітнє досягнення історичної науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
94(477.411)"19":323.272
Р 32


   
    Революція Гідності: на шляху до історії [Текст] : збірник наукових праць. Книга 3. Сучасні медії й революції нового типу в Україні та світі = The Revolution of Dignity: Towards Hostory. Focus topic "Modern Media and Revolutions of a new type in Ukraine and the World" : Collection of research contributions. Volume 3 / Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні - Музей Революції Гідності, Український інститут національної пам’яті, Інститут історії України НАН України, КНУ імені Т. Шевченка, Український католицький університет. - Київ : Національний музей Революції Гідності, 2023. - 240 с. : іл. - ISBN 978-617-7881-08-6 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Революція Гідності--Збірники

   Внутрішня політика--Революції


Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- сучасна українська драматургія -- Українська гельсінська спілка -- інформаційні війни -- гібридна війна -- колективна травма -- Бібліотека Майдану -- історична пам’ять -- соціальні медіаресурси -- майданознавство -- антипрезидентські протести
Дод.точки доступу:
Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні - Музей Революції Гідності
Український інститут національної пам’яті
Інститут історії України НАН України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Український католицький університет
Науковий форум Національного музею Революції Гідності


Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

8.
94(477)"1917/1921"
Е 64


   
    Енциклопедія історії Української революції 1917–1921 рр. : науково-довідкове видання. Зошит 2 / Національна академія наук України, Інститут історії України НАНУ ; редактор В. Верстюк. - Київ : Інститут історії України НАН України, 2022. - 195 с. - ISBN 978-617-14-0002-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Енциклопедії

Анотація: Енциклопедичні зошити є проміжним результатом підготовки «Енциклопедії історії Української революції 1917–1921 років». На розгляд і обговорення насамперед експертного середовища пропонується понад 100 статей, які відображають перебіг історії Української революції, її розвиток, головні складові частини, загальні та регіональні особливості. Видання будується навколо процесів українського державо- та націотворення. Статті характеризують новоутворені державні інституції, аналізують найважливіші революційні документи - універсали, декларації, закони; висвітлюють міжнародні договори, внутрішню і зовнішню політику державних утворень, що постали на території колишньої Російської імперії.


Дод.точки доступу:
Верстюк, В. \редактор.\
Національна академія наук України
Інститут історії України НАНУ


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

9.


    Попов, Вячеслав.
    «Внутрішня еміграція»: особливості повсякденної поведінки в умовах війни / В. Попов // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 2. - P15-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
війна 1917-1920 рр. -- міське населення -- повсякденність -- матеріальні потреби -- духовні потреби -- соціальна мімікрія
Анотація: У статті реконструюється повсякденне життя міських обивателів у період революції та громадянської війни 1917-1920 років. в Україні. До обивательської маси віднесені представники різних соціальних груп міського населення, об'єднувало яких прагнення забезпечити власне виживання шляхом пристосування до політичних та економічних реалій, що змінювалися.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Л580023252/2022/20
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2022р. № 20
Зміст:
Астрахан, Н. Апокаліпсис як альтернатива нескінченності страждання: до питання про витоки художньої концептуалізації історії та мистецтва / Н. Астрахан. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Бокшань, Г. Літературна проєкція пандемії в романі Марлен Гаусгофер "За стіною" / Г. Бокшань. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Жигун, С. Український жіночий роман про війну: проблема теми і жанру / С. Жигун. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлов, Р. До історії перших публікацій віршів Бориса Грінченка / Р. Козлов. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратьєва, С. Вплив української революції 1917–1921 рр. та другої світової війни на драматургію Юрія Яновського / С. Кондратьєва. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Моклиця, М. Ігрові методики аналізу тексту ("Пастелі" П. Тичини) / М. Моклиця. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Pylynskyi, M. Ordered liberty in Borys Humeniuk’s texts / M. Pylynskyi. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Руснак, Л. Поетика драматичної мініатюри "Шлях із крут" Миколи Чирського (вісниківський досвід) / Л. Руснак. - С.59-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Скорина, Л. Параметри інтертекстуального поля роману Агатангела Кримського "Андрій Лаговський" / Л. Скорина. - С.70-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Трофименко, А. Модифікації жанру горор / А. Трофименко. - С.78-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Кондратьєва, С.
    Вплив української революції 1917–1921 рр. та другої світової війни на драматургію Юрія Яновського [Текст] / С. Кондратьєва // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2022. - № 20. - С. 35-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Яновський -- драматургія -- п’єси -- війна -- революція -- вплив -- архівні матеріали -- історія становлення

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: М469087930/2022/42
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2022р. Вип. 42
Зміст:
Легенький, Юрій Григорович. Етномистецькі традиції в моді та музиці як фактор формування національної ідентичності митця / Ю. Г. Легенький, Є. Ю. Ареф’єва. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етнокультура, традиції, мода
Чумаченко, Олена Петрівна. Перфомансність як засіб створення артоб’єктів у творчості сучасних українських художників / О. П. Чумаченко. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуалізація, скульптура, графіка
Рой, Євгеній Євгенійович. Динаміка формування української народно-сценічної хорелграфії та її прояв у творчості Павла Вірського (на прикладі державного ансамблю танцю України 1950-1960-х рр.) / Є. Є. Рой, В. Є. Рой. - С.16-22. - народна хореографія
Кл.слова: театралізація танцювального фольклору, сюжетно-образні постанови
Щур, Людмила Богданівна. Збереження народної хореографічної культури Західного Поділля (на матеріалі діяльності танцювального ансамблю "Веснянка" Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка) / Л. Б. Щур. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиційний танець, танцювальний ансамбль, науково-виконавська реконструкція
Перова, Ганна Олексіївна. Твори Лесі Українки на вітчизняній балетній сцені / Г. О. Перова, Л. Ф. Хоцяновська. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: український балет, хореографія, танець
Антоненко, Олександр Миколайович. Духовна музика православної традиції в системі фестивалів академічної музики України на зламі XX-XXI століть / О. М. Антоненко, М. М. Антоненко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фестиваль, православна духовна музика, музичне мистецтво
Дубровний, Тарас Миколайович. Grassroots як мистецька категорія української культури XVII-XIX століть / Т. М. Дубровний. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецтво, кітч, музична культура
Єрьоменко, Андрій Юрійович. Циклічні форми у творчості Анатолія Гайденка: жанрово-стильові особливості / А. Ю. Єрьоменко. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: циклічні форми, жанрово-стильові особливості, українська музика
Журба, Володимир Валерійович. Особливості функціональності гармонічного звороту II-V ступенів як основного елемента музичної лексики джазу / В. В. Журба, Я. О. Журба. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазова музика, гармонія, функціональність
Култняк, Михайло Андрійович. "Мадонна Україна" в естрадній пісні Івана Карабиця: погляд крізь призму національного колективного мислення / М. А. Култняк. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: естрадна пісня, колективне мислення, архетип
Микуланинець, Леся Михайлівна. Біографія митця: від особистісно-творчого досвіду до соціокультурної пам’яті / Л. М. Микуланинець. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історичні епохи, соціокультурна пам’ятка, біографія митця
Степурко, Віктор Іванович. Синтез філософсько-естетичних і психологічних наративів у творчості сучасних українських композиторів / В. І. Степурко. - С.71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: композиторська творчість, звукові форми, соціальні виклики
Ужинський, Михайло Юрійович. Історичні етапи розвитку музичного мистецтва в контексті науково-технічного прогресу / М. Ю. Ужинський, Б. В. Ковалик. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні революції, комп’ютерні технології, цифрові мистецтва
Хунвей, Чжоу. Ретроспектива розвитку українського музичного мистецтва в період із XVIII до XXI ст. / Ч. Хунвей. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: західноєвропейський вплив, класицизм, авангардизм
Мальцева, Ольга Володимирівна. Особливості викладання джазової імпровізації для естрадних вокалістів музичних коледжів / О. В. Мальцева. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальна педагогіка, джаз, естрадний спів
Овсяннікова, Наталія Юріївна. Жанрово-стильові новації у творчості українських естрадних співаків / Н. Ю. Овсяннікова. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, стиль, естрадні виконавці
Шумілова, Вікторія Віталіївна. Мистецький феномен Ігоря Іващенка: новий вимір осмислення / В. В. Шумілова. - С.101-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: танцювальна музика, хореографічні картини, ансамбль
Єлисєєва, Катерина Юріївна. Деякі проблеми інтерпретації партити №1 BWV 825 Й. С. Баха у використанні на фортепіано, клавесині, клавікорді, органі / К. Ю. Єлисєєва. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, фортепіано, орган
Кузнецова, Ольга Олександрівна. Рецепції Миколи Лисенка у візуальних артефактах митців Галичини / О. О. Кузнецова. - С.111-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: композитор, живописець, скульптор
Сунь, Жуйшан. Синкретизм пвісні-арії-гімну в сольних номерах примітивістського мислення К. Орфа / Ж. Сунь. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанровий синкретизм, жанр в музиці, музичний стиль
Ян, Ірина Миколаївна. Драматургічні новації в українському музично-драматичному театрі на початку XX століття / І. М. Ян. - С.123-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: націотворення, драматичні новації, репертуар
Никоненко, Руслан Миколайович. Вплив розвитку сценографії на худржньо-образне трактування в пластичній режисурі / Р. М. Никоненко. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сценографія, пластика, театральне мистецтво
Белименко, Ліляна Іванівна. Жанрова та естетична специфіка сучасного дитячого мюзиклу / Л. І. Белименко. - С.133-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стилістична специфіка, жанрові риси, естетичні особливості
Гринчак, Ганна Сергіївна. Сценічна мова під час роботи над постановкою п’єси в перекладі з англомовного оригіналу / Г. С. Гринчак. - С.138-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дихання, дикція, молодіжна лексика
Соколенко, Наталія Володимирівна. Культурно-історичні передумови створення нового українського театру (кінець XIX - початок XX століття) / Н. В. Соколенко. - С.145-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: театральне мистецтво, історія, новий українськи театр
Погребняк, Галина Петрівна. Цирк як середовище екранної дії у творчості сучасних режисерів / Г. П. Погребняк. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аудіовізуальне мистецтво, режисура, трюк
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: С244625789/2021/21
   Журнал

Східноєвропейський історичний вісник [Текст]. - Дрогобич : Видавничий дім "Гельветика". - ISSN 2519-058Х. - періодичність невідома
2021р. Вып. 21
Зміст:
Попа, Кристіан Іоан. Сокироподібний скіпетр бронзового віку з Палатки (Трансильванія) та його східні зв’язки / К. І. Попа. - С.8-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пантова сокира, скіперт, бронзовий вік
Борисова, Ольга. Who are the ancient bulgarians - ethnos or military community? / О. Борисова. - С.18-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Турченко, Галина. How the south Ukraine (The end of the XVIII th - the beginning of the XX th centuries / Г. Турченко, Ф. Турченко. - С.31-40
Бистрицька, Елла. The procedural issues of the pochaiv monastery transtery transfer to the greek Russian clergy property in the second of the XIX th century / Е. Бистрицька, Л. Костюк. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Буравський, Олександр. State and religious policy of the russian autocratic government regarding the roman catholic church in volenia in the second half of the XIX th - the beginning of the XX th centuries / О. Буравський, М. Козловець. - С.48-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Пайда, Юрій. Lviv synod of 1891: prerequisites for the conduct, procedure and decisions / Ю. Пайда, Я. Попенко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці глав
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Borys Hrinchenko historical views: the Ukrainifn national revolution in the middle of the XVII th century in the coverage of the intellectual / В. О. Огнев’юк
Лозовий, Віталій. Peasant fgrarianist approaches and practices of resolving the agrarian issue during the period of the Ukrainian revolution of 1917-1921 / В. Лозовий. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рошу, Віктор. How did the spanish influenza impact the 1918 union of Transylvania with Romania? / В. Рошу. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ігнатуша, Олександр. Reaction of socialand politican forces of Zaporizhzhznia to the beginning of the hetmanate era ( april - may of 1918) / О. Ігнатуша. - С.97-109
Глібіщук, Микола. The education system in Bukovyna during the first postwar years (1919-1923) / М. Глібіщук. - С.111-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайленко, Галина. Pages of socialand politicalactivity of Olekcandr Lototskiy in emigration during the period of 1926-1932 (according to the materials from the branch state archive of the foreign intelligence service of Ukraine) / Г. Михайленко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Попп, Руслана. Everyday life of intelligentsia of the western region of Ukraine in 1944-1953 / Р. Попп, Н. Кантор. - С.162-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Вєдєнєєв, Дмитро. Formation of conceptual principles and arsenal of asymmetric (hybrid) wareare during the period of interbloc milinary and political confrontation in the world (1946-1990) / Д. Вєдєнєєв, А. Слюсаренко. - С.173-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Козій, Олександр. Matviy Stakhivs work in scientific and educational centers in emigration / О. Козій, О. Горбачик. - С.188-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Малярчук, Олег. Cooperation of non-governmental organizations with local self-government bodies and state authorities in 1988-2021 (on the example of the western region of Ukraine) / О. Малярчук, О. Когут. - С.198-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинов, Андрій. West Balkans the politicfl strategy of the European Union (1990-2020) / А. Мартинов, С. Асатуров. - С.221-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Саух, П.
    Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу [Електронний ресурс] / П. Саух. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- технології розвитку -- освіта -- теорія і практика
Анотація: У статті на основі системного аналізу швидкоплинних змін інформаційного суспільства, пов’язаних з прагматикою «лідерних» технологій четвертої індустріальної революції (industry 4.0) розкриті роль і значення критичного мислення як однієї із основних навичок людини XXI століття. Доведено у зв’язку з цим, що сьогодні розвиток критичного мислення є провідним трендом сучасного освітнього процесу та вимагає не лише поглибленого розуміння феномену критичного мислення, а й нових технологій його імплементації в педагогічній діяльності. В означеному дискурсі визначені основні «больові точки» розвитку критичного мислення в теорії і практиці вітчизняної педагогічної діяльності та окреслені механізми вирішення існуючих проблем. Акцентовано, що критичне мислення – це не окремий навик, а синергія багатьох умінь. Критичне мислення є специфічною формою оцінюючої діяльності в процесі пізнання, яка зосереджена на виявленні рівня достовірності того чи іншого факту, визнаного еталоном чи стандартом, та продукує цілеспрямоване самовизначення на шляху його реконструкції й продуктивного перетворення. Сформульовано чотири постулати критичного мислення та запропоновано алгоритм технології розвитку критичного мислення, який передбачає низку конкретних методичних прийомів на різних рівнях освіти, в різних предметних галузях, видах й формах педагогічної діяльності. Визначено, що реалізація технології розвитку критичного мислення передбачає послідовну реалізацію трирівневого алгоритму: виклику (Evocation), осмислення змісту (Meaning Realization) та рефлексію (Reflection). Кожен із цих трьох рівнів має свою мету й завдання, а також комплекс педагогічних методів, прийомів, спрямованих на активізацію дослідної, творчої діяльності, а згодом на осмислення й узагальнення здобутих знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: Л580023252/2021/18
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2021р. № 18
Зміст:
Бондарева, О. Українська драматургія і театральний контекст після революції гідності: куди рухаємося і що толеруємо? / О. Бондарева. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бокшань, Г. Ментальна географія у романах Аскольда Мельничука "Посол мертвих" і "Що сказано" / Г. Бокшань. - С.13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Жигун, С. Джерела і структура фабульних моделей Валер’яна Підмогильного / С. Жигун. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кадубовська, С. "Sie werden nur entsorgt!": гендерні варіанти старіння у п’єсі Сибілле Берг "Дами чекають" / С. Кадубовська. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Kachur, I. After the apocalypse: the representations of intolerance in mccarthy’s "The road" / I. Kachur. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Левицька, О. Інтермедіальні стратегії у біографічних романах про художників (на матеріалі біографічних творів В. Домонтовича про Вінсента ван Гога та Ральфа Дутлі про Хаїма Сутіна) / О. Левицька. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркович, М. Моделі наративного уявлення про травму / М. Маркович. - С.48-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Ніколіч, А. Література опору з позиції діахронії, сучасності і перспективи / А. Ніколіч, І. Чайка-Лукович. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, М. Табу: заборонені теми в романі "Солодка Даруся" М. Матіос / М. Повар. - С.622-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Половинкіна, М. Проблема ідентичності в романі О. Токарчук "Бігуни" / М. Проблема ідентичності в романі О. Токарчук "Бігуни" Половинкіна. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Вароді, Н.
    Радянські війська й Угорська революція 1956 року в навчальних виданнях для вишів України [Текст] / Н. Вароді // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 37-43, DOI 10.28925/2524-0757.2021.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- навчальний посібник -- Угорська революція 1956 рік -- радянські війська -- когнітивний вміст -- регулятивний вміст -- рефлексивний вміст
Анотація: У статті визначено основні тенденції висвітлення ролі радянських військ під час Угорської революції 1956 р. в підручниках і навчальних посібниках для вишів, виданих у незалежній Україні. Зважаючи на когнітивний і регулятивний вміст останніх, зроблено порівняння авторського бачення обставин, за яких радянські війська втрутились у революцію, їхні дії в Угорщині й втрати. З огляду на рефлексивний чинник проаналізовано, наскільки згадки про участь цих військ у революції оцінкові й / або емоційно забарвлені.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.
94(477.411)"19":323.272
Н 34


   
    Науковий форум Національного музею Революції Гідності "Революція гідності: на шляху до історії". Фокус-тема "Революції доби постмодерну: Майдан у контексті світових протестних рухів кінця ХХ - початку ХХІ століття" [Текст] : збірник наукових праць. Книга 2 / Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні - Музей Революції Гідності, Український інститут національної пам’яті, Інститут історії України НАН України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Український Католицький університет ; відпов. редактори: І. Пошивайло, Л. Онишко. - Київ : Національний музей Революції Гідності, 2021. - 240 с. : іл. - ISBN 978-617-7881-05-5 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Майдан--З’їзди і конференції -- Збірники

   Революції


Анотація: Пропонований збірник наукових праць підготовлено за матеріалами Другого наукового форуму, який відбувся в онлайн-форматі 19-20 листопада 2020 року. Тексти виступів і статті, підготовлені на основі доповідей на форумі за фокус-темою форуму, охоплюютьспектр питань, пов’язаних з аналізом особливостей протестних рухів новітньої доби, ролі в них Майданів і Революції Гідності, а також їхнього впливу на суспільно-політичні процеси в Україні та світі, зокрема на розвиток громадянського суспільства.
Дод.точки доступу:
Пошивайло, І. \редактор.\
Онишко, Л. \редактор.\
Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні - Музей Революції Гідності
Український інститут національної пам’яті
Інститут історії України НАН України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Український Католицький університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

18.


    Волинець, К.
    Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти [Електронний ресурс] / К. Волинець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 65-70, DOI 10.28925/2311-2409.2021.369. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- економіка -- навички -- освіта -- співтовариство -- професійна підготовка -- педагог -- технічна революція -- цінності
Анотація: У статті відображеновиди і форми, завдання співробітництва з Всесвітнім економічним форумом в Давосі, країнами європейського та світового міжнародного співтовариства в умовах зростаючої економічної глобалізації та міжнародної інтеграції, спрямоване на вирішення викликів ХХІ століття. Відзначено роль процесів інтернаціоналізації освіти у вирішенні економічних питань в умовах трансформації суспільства. З’ясовано, що одниміз найважливіших напрямків економічної політики є безпосередня співпраця України та зарубіжних країн у вирішенні ініціативи Давоського форуму з проблеми підготовки та перепідготовки професійних кадрів, в тому числі педагогічних. Зроблено висновки, що освіта в умовах сучасної науково-технічної та інформаційної революції перетворюється на складний соціальний організм, що відіграє визначальну роль у суспільному прогресі людства. Її реформування покликане розвинути у студентів затребувані суспільством навички, особистісні якості, їхні здібності, бути провідником у світі інформації. Виявлено гостру потребу у створенні інноваційної системи підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, яка адекватно реагує на запити ринку праці та здатна прогнозувати його розвиток. Відзначено зростання ролі та значення загальнолюдських цінностей як критеріїв результативності освітянської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Бондарева, О.
    Українська драматургія і театральний контекст після революції гідності: куди рухаємося і що толеруємо? [Текст] / О. Бондарева // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 18. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- антологія -- колоніальні / постколоніальні дискурси -- культурні практики -- репертуар -- толерантність

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.
Шифр: У901231/2020/4
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 4
Зміст:
Богданець-Білоскаленко, Наталія . Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективи / Н. Богданець-Білоскаленко, О. Ранок. - С.3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Комінярська, Ірина. Війна - апокаліптична візія дійсності в художній онцепції уласа самчука / І. Комінярська. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Артеменко, Інна. Дар передбачення чи очікуваний фінал: драматургічні спроби побудови сценарію революції гідності / І. Артеменко. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярова, Ілона. Психоісторія: генеза становлення і методологія. Актуальність використання у шкільній практиці / І. Ярова. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Угніч, Руслана. Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня / Р. Угніч, А. Білошицька. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Слоньовська, Ольга . Цикл уроків за творчістю Василя Симоненка. Урок 2. Громадянська лірика / О. Слоньовська. - С.36-40
Хахула, Оксана. Ліна Костенко. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах "Маруся Чурай". Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання / О. Хахула. - С.52-58
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)