Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=результат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Kolesnyk, Oleksandr.
    “ЗЛИЙ ГЕНІЙ” у структурі вербально модельованого світу [Текст] / О. Kolesnyk, А. Гурина // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2022. - Вип. 18/19(1/2). - С. 18-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
семантичні особливості -- системний кластер -- семантика мовленнєвих актів -- мовленнєва діяльность
Анотація: У статті розглядаються мовні засоби вербалізації концепту EVIL MASTERMIND (ЗЛИЙ ГЕНІЙ) в рамках альтернативного поп-культурного світу. Стаття розглядає альтернативну реальність як логічний конструкт, результат категоризаційної та моделювальної діяльності. Зазначене моделювання розгортається відповідно до алгоритмів розвитку відкритих систем відповідно до логіки «ірраціональної раціоналізації», яка залучає міфічний простір та його зміст як первинні фільтри категоризації.
Дод.точки доступу:
Гурина, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Дурдас, Алла.
    Якість вищої освіти: міжнародний дискурс [Електронний ресурс] / А. Дурдас, Т. Кравчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 185-197, DOI 10.28925/2312-5829.2022.110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний дискурс -- якість -- вища освіта
Анотація: У статті аналізується поняття якості вищої освіти, яке є одним із центральних у сучасному науковому дискурсі. Зазначено наявність різних підходів вчених, експертів та викладачів до визначення поняття «якість вищої освіти» та поглядів на оцінку якості вищої освіти; пріоритетність забезпечення ефективної, доступної та якісної освіти через лібералізацію вищої освіти та, як результат, посилення автономії закладів вищої освіти та їхньої соціальної відповідальності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кравчук, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Бойко, О.
    Якісні проекти рішень ради — результат спільної роботи виконавчих органів та депутатів [Текст] / О. Бойко // Місцеве самоврядування : інформаційно-аналітичне видання з питань місцевого самоврядування. - 2019. - № 1. - С. 40-44

Кл.слова (ненормовані):
управління якістю -- підготовка проектів -- рішення ради

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Морзе, Н. В.
    Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 191-205, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
SMART-університет -- компоненти е-простору сучасного університету -- цифрові компетентності
Анотація: В статті розглянуто зміст поняття SMART, як «інтелігентний, розумний», абревіатура також розшифровується так: S – мета має бути чіткою, конкретно визначеною та сформульованою, а результат, який необхідно отримати, зрозумілим; M – мета має бути вимірюваною (у грошових одиницях, відсотках, балах тощо); A – необхідно ставити достатньо складні цілі, що передбачають докладання зусиль та впровадження інновацій; R – мета повинна бути реалістичною в межах наявних ресурсів, знань та встановленого часу на її досягнення; T – мета має бути визначена у часі. Визначено властивості SMARTуніверситету: гнучкість навчання в інтерактивному освітньому середовищі, що містить сучасну електронну складову; забезпечує персональне та адаптивне навчання студентів; вільний доступ всіх учасників освітнього процесу до контенту, в тому числі електронного, з будь якого місця в світу. Подано модель SMART-системи та передумови розвитку SMARTуніверситету, до яких відносять технологічні чинники, що забезпечують нові засоби і технології для навчання в сучасному інформаційно-телекомунікаційному середовищі; соціальні фактори, які включають потреби суспільства в отриманні нової якості освітніх послуг; економічні фактори, які полягають в тому, що освіта завжди обумовлювала значний внесок в розвиток макроекономіки. А в умовах становлення цифрового суспільства трансформована система освіти сприятиме визначенню місця університету в розвитку інноваційної економіки країни. Узагальнено основні підходи до управління розвитком SMART-університету. Висвітлено деякі аспекти впровадження складових SMARTуніверситету, таких як система електронного навчання LMS, хмарні технології, інституційний репозиторій, Wiki-портал, електронний документообіг тощо. Описано пропозиції щодо удосконалення управління розвитком на основі узагальнення зарубіжного досвіду в організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Проаналізовані результати анкетування студентів та викладачів щодо розвитку SMARTпростору в університеті (на прикладі КУБГ). Представлені деякі рекомендації, зокрема, що однією з умов науково-організованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація SMART-простору в університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Непреєнко, Л. С.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.
   316.32
   А 29


    Аджемоґлу, Дарон.
    Чому нації занепадають. Походження влади, багатства та бідності [Текст] / Д. Аджемоґлу, Дж. Робінсон ; перекладач О. Дем‘янчук. - 2-е видання, виправлене. - Київ : Наш формат, 2017. - 440 с. - ISBN 978-617-7279-33-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Цивілізація--Занепад цивілізації

Кл.слова (ненормовані):
економічний успіх -- влада еліт -- демократія -- політичні права -- свобода -- руйнування
Анотація: Пряця - результат п’ятнадцятирічного дослідження історії розвитку країн по всьому світу. Її автори зробили вичерпні висновки щодо того, що насправді рухає людство вперед - активне громадянське суспільство, що ставить на перше місце економічний та політичний добробут кожного громадянина. Книга відповідає на запитання про те, що саме сприяє добробуту країн і які фактори насправді не такі важливі, як здається на перший погляд.
Дод.точки доступу:
Робінсон, Джеймс
Дем‘янчук, Олег \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
378.4
Ч-49


   
    Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича в незалежній Україні [Текст] : до 140-річчя від дня народження : бібліографічний покажчик / Чернівецький нац. ун-т імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Чернівецький національний університет, 2015. - 511 с. - 88.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Університети--Бібліографія

Кл.слова (ненормовані):
наукові сесії -- студенство -- покажчик -- результат
Дод.точки доступу:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Стойка, О.
    Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 90-95, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- онлайн-навчання -- цифровізація освіти -- цифрова компетентність -- реформа освіти
Анотація: У статті досліджено розвиток діджиталізації вищої освіти в Угорщині. Епідеміологічна ситуація та умови кризових явищ у світі викликали значне прискорення процесу цифровізації освіти без урахування наявних ресурсних можливостей системи освіти. Неоднорідність процесів цифровізації вимагає їхнього осмислення та аналізу для виявлення продуктивних варіантів і активного використання надалі. У дослідженні зосереджено увагу на інформаційному суспільстві, яке пов’язане з традиційною освітою та має значний вплив на онлайн-діяльність і процес онлайн-освіти. Акцентовано увагу на необхідності розроблення цифрових методів навчання, які придатні для моніторингу та розвитку цифрової освіти. Актуальність проблеми формування цифрової компетентності в закладах вищої освіти Угорщини є очевидною, оскільки технічний прогрес розвивається в швидкому темпі, а цифровізація вже проникла в усі сфери життя, зокрема в систему освіти. Цифрова компетентність обумовлює неминучість трансформації освітнього процесу закладів освіти з урахуванням реалій інформаційного суспільства. Саме цифрова компетентність дозволяє бути успішним у сучасному інформаційному просторі, керувати інформацією, оперативно приймати рішення, формувати важливі життєві компетентності. Реформування освітніх систем, професійна підготовка вчителя в контексті світових вимог, впровадження нових методик та технологій його діяльності потребує урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем і вже мають певний позитивний результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Яценко, Ірина
    Цікаві й корисні парасольки барвисті : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Ірина Яценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття -- зв'язне мовлення -- пізнавальна активність -- предмети довкілля -- парасолька
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - розвивати зв'язне мовлення дітей, мислення, уяву, дрібну моторику; стимулювати пізнавальну активність; виховувати доброзичливе ставлення до оточення; розширювати уявлення дітй про предметне довкілля; формувати уявлення про предмети вжитку як результат людської праці; збагачувати й активізувати словник дітей; формувати правильне мовлення та ін.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.03.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Михайлюк, Андрій.
    Художня репрезентація сексуальності й ідентичності у квір-романі Оушена Ванґа «On Earth We’re Briefly Gorgeous» / А. Михайлюк // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 4. - С. 274-280, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
квір-роман -- сексуальність -- ідентичність -- травма -- квір-проза США -- гей-роман -- дискримінація
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена потребою в літературній інтерпретації унікального досвіду дискримінованих груп (сексуальних та етнічних меншин) в азійсько-американській квір-літературі. Предметом дослідження є репрезентації травматичного досвіду, що впливає на формування різних виявів сексуальності й ідентичності. Метою розвідки є вивчення взаємозв’язку художньої репрезентації досвіду сексуальності й формування ідентичності у квір-прозі на матеріалі роману О. Ванґа «On Earth We’re Briefly Gorgeous». Для досягнення мети було використано методологію ґендерних і квір-студій, основи постколоніальних студій і кроскультуралізму. У результаті дослідження було виявлено, що квір-проза — це термін, який виник із літературного дискурсу й практик квір-авторів/-ок і містить певні художні ознаки; охарактеризовано вияви сексуальності й ідентичності як характеротворчі фактори персонажів роману Ванґа. Окреслено особливості самоідентифікації головного персонажа Літтл Доґа — підлітка в’єтнамсько-американського походження та процес його становлення як частини квір-спільноти. Епістолярний жанр та автобіографічність тексту Ванґа підкреслюють тісний взаємозв’язок сексуального досвіду і процесу формування ідентичності протагоніста. Аналіз фрагментів роману дає змогу зрозуміти виклики та складнощі у виявах сексуальності й ідентичності головного персонажа через дискримінацію з боку сім’ї та соціуму. Знущання, образи, несприйняття впливають на формування Літтл Доґа як особистості, проте не перешкоджають йому здійснити внутрішню революцію, відчути благополуччя та здобути впевненість у дорослому віці (у фіналі роману). Зважаючи на результат, досліджені вияви сексуальності й ідентичності в азійсько-американській квір-прозі сприятимуть розумінню та поширенню концепцій толерантності й різноманіття, більш ґрунтовному аналізу художніх текстів, що належать до літератури етнічних і сексуальних меншин, які довгий час вважалися маргіналізованими.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Минка, Г. В.
    Формули скороченого множення : (узагальнення і систематизація). Компетентнісно зорієнтований урок алгебри в 7 класі / Г. В. Минка // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 1. - С. 33-37

Рубрики: Математика --методика викладання--урок алгебри

Кл.слова (ненормовані):
формула скороченого множення -- урок математики -- 7 клас -- площа квадрата -- теоретичний трактат -- обчислення -- очікуваний результат

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)