Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=результат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 167
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Крижан, М.
    Dependence of the result on the effectiveness of performance in the world women’s handball championship 2016 [Текст] / М. Крижан, М. Мікуліч // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 2. - С. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997

Кл.слова (ненормовані):
командна гра -- ефективність гри воротаря -- результат матчу -- кадети -- гандбол -- фази матчу
Дод.точки доступу:
Мікуліч, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
005.95/.96
К 35


    Кеннеди, Дэн.
    Жесткий менеджмент. Заставьте людей работать на результат [Текст] / Д. Кеннеди ; переводчик: Д. Глоба-Михайленко, П. Миронов. - Новое издание, дополенное и переработанное. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020. - 332 с. - ISBN 978-617-7858-19-4 : 319.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління персоналом

Кл.слова (ненормовані):
ефективний менеджмент -- effective management -- управління персоналом -- HR -- атестація персоналу -- personnel certification -- управлінські рішення -- management decisions
Дод.точки доступу:
Глоба-Михайленко, Д. \переводчик.\
Миронов, П. \переводчик.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Стойка, О.
    Особливості підвищення цифрової компетентності [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 137-143, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.12 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклади освіти -- професія вчителя -- цифрова компетентність -- форми удосконалення навчання
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


   
    10 вимог до управлінських рішень. Складові та вимоги як основа успішного результату [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 5. - С. 24-26

Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- успішний результат -- професійне рішення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Кремець, Василь.
    НАПН України в контексті викликів. Про діяльність Академії у 2016 році та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку [Текст] / В. Кремець // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 5. - С. 11-16

Кл.слова (ненормовані):
Національна академія педагогічних наук України -- результат діяльності -- вища освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Хоменко, В.
    Сучасні стратегічні виклики освіти [Текст] : промислова революція 4.0 / В. Хоменко // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 11. - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
промислова революція -- вплив освіти -- економічний результат -- упровадження інноваційного виробництва

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Масімова, Л. Г.
    Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності" [Текст] / Л. Г. Масімова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
видавнича справа -- видавнича освіта -- практико-орієнтоване навчання
Анотація: Сьогодні важливим завданням для професійної комунікації в галузі видавничої справи є віднайдення формальних і неформальних майданчиків для фахової взаємодії та обміну інформацією між науковою спільнотою, видавцями-практиками, здобувачами вищої освіти та освітянами. Вільний обмін інформацією, конструктивна професійна дискусія сприяє обміну досвідом у вирішенні складних професійних завдань, підвищенню якості освіти, використанню наукових здобутків у видавничій діяльності. Мета наукового повідомлення – виявити і описати практичні шляхи професійної комунікації за результатами роботи круглого столу «Видавнича справа: виклики сучасності». Поставленна мета передбачає такі завдання: 1) окреслити практичні шляхи професийної комунікації за результатами роботи круглого столу; 2) з’ясувати науково-практичні результати роботи круглого столу для кожної групи суб’єктів комунікації. Головне завдання ініційованого науковцями кафедри видавничої справи круглого столу – почути запити фахівців видавничої галузі та врахувати їх під час навчання студентів. Круглий стіл показав, що сучасні видавництва потребують фахівців, які можуть забезпечити ефективну комунікацію під час створення бренду видавництва, просування та популярізації новинок книгодруку, творів авторів-початківців тощо. Професійна комунікація потребує ефективної та оперативної взаємодії з науковою спільнотою. Круглий стіл став ефективним каналом кумунікації саме тому, що створив умови для обміну інформацією між науковцями та видавцями-практиками, продемонстрував високий інтерес з боку фахівців до наукових розвідок з дослідження та прогнозування стану вітчизнянної видавничої галузі

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Ладоня, К. Ю.
    Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки [Текст] / К. Ю. Ладоня // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
неологізми -- оказіоналізми -- конотація негативної оцінки -- зневаги -- Інтернет-дискурс
Анотація: У статті проаналізовано неологізми (оказіоналізми), які функціонують в українськомовному сегменті соціальної мережі Facebook — найпоширенішої на сьогодні в Україні — і мають конотацію негативної оцінки (найчастіше — зневаги). З’ясовано, що вони становлять найбільшу групу серед виокремлених у процесі дослідження оказіоналізмів. Як найпоширеніші серед неологізмів, що виникли для позначення негативної оцінки, проаналізовано новотвори, маркер неологічності яких виникає як результат дериваційної трансформації плану вираження твірної одиниці. Визначено, що доволі продуктивними та характерними для мови інтернет-дискурсу способами їх утворення є такі як: а) свідоме написання власної назви з малої літери, серед яких трапляються назви країн (офіційні, історичні, народнорозмовні чи запозичені) і територій, полісоніми, антропоніми, назви найвищих державних органів або установ; б) заміна літер як вияв мовної гри, серед яких можна виокремити зневажливе спотворення слова, парономазійне додавання літер, парономазійна заміна літер, парономазійна капслокізація, «графічне транскрибування» тощо. Проаналізовано одиниці неологічної природи на позначення негативної оцінки, що виникли у результаті вторинної (опосередкованої) номінації, серед них виявлено неолексеми на позначення назв країн, громадянства, індивідуальні призвиська тощо. Зроблено висновок, що доволі обсягова група неологізмів, утворених і використаних в українськомовному сегменті Facebook як відповідь на потребу втілення авторських інтенцій щодо вираження оцінки певного суб’єкта чи об’єкта довколишньої дійсності, транслює конотацію зневаги (негативної оцінки). Здебільшого такі одиниці утворюються специфічним для мови інтернетдискурсу графічним способом, способом повторної номінації, з використанням мовної гри.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Бойко, М. І.
    Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) [Текст] / М. І. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- заклади освіти -- мовні деформації -- білінгвізм -- освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)