Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=результат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 167
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П798116/2017/11
2017р.11
Зміст:
Полякова, Г. Сучасний заклад позашкільної освіти: орієнтація на результат / Г. Полякова. - С.4-9
Акопян, Л. Партнерство як ресурс розвитку позашкільної освіти / Л. Акопян. - С.10-18
Кл.слова: соціальне партнерство
Єрьоміна, В. Радіотеатр : Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму (2 роки навчання) / В. Єрьоміна. - С.19-24
Кл.слова: медіакультура
Громова, Н. Основи макіяжу : Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму (основний рівень навчання) / Н. Громова. - С.25-28
Кл.слова: художній смак, естетичне виховання, культура догляду засобою
Бідний, В. Спортивний ірландський танець : Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму (4 роки навчання) / В. Бідний. - С.29-37
Кл.слова: сучасна хореографія
Кругляков, П. Розвиток інтелектуальної компетентності у шаховому центрі / П. Кругляков. - С.38-41
Кл.слова: розвиток мислення
Шевченко, Г. Зміст сучасної позашкільної освіти: методи та технології формування в гуртках декоративно-ужиткового напряму / Г. Шевченко. - С.42-46
Вержбицька, І. Пленер як одна із форм роботи студії образотворчого мистецтва / І. Вержбицька. - С.47-52
Кл.слова: особливості роботи на пленері
Величко, З. Ігрові методи та технології навчання : Використання на заняттях вокально-хорового гуртка / З. Величко. - С.53-57
Кл.слова: вокально-хорове мистецтво, дитячий хор, музично-дидактична гра
Чернікова, Н. Дослідно-експериментальна робота - вектор модернізації позашкільної освіти / Н. Чернікова. - С.58-65
Мосякова, І. Компетентнісна освіта: пошук нової парадигми позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.66-70
Всі примірники списані
Знайти схожі

2.


   
    10 вимог до управлінських рішень. Складові та вимоги як основа успішного результату [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 5. - С. 24-26

Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- успішний результат -- професійне рішення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Markina, L.
    Archaeological research in the context pf cultural development of mankind (the example of the Zhoukoudian Museum in China) = Археологічні дослідження в контексті культурного розвитку людства на прикладі музею Чжоукоудянь на території Китаю / L. Markina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 3/4. - P38-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
археологічні дослідження -- культура -- культурний розвиток -- Музей Чжоукоудянь -- людство
Анотація: У статті проаналізовано археологічні дослідження на території Китаю в контексті впливу на культурний розвиток людства на прикладі музею Чжоукоудянь. Розкрито взаємодію археологічних досліджень з соціокультурними процесами суспільства. Особливу увагу приділено аналізу досвіду науковців Китаю в напрямку сучасної трансформації археологічних досліджень задля соціально-культурного розвитку населення та заохочення більшої кількості людей до захисту культурної спадщини. Дослідження місцезнаходження Чжоукоудянь дає можливість стверджувати, що археологія, як наука, що в сучасному світі отримала значний технологічний розвиток і являє собою інтеграційне знання про праісторію людства, має безпосередній вплив на культурний розвиток людської цивілізації. Використані методи дослідження дають можливість обґрунтувати перспективи взаємодії археологічних процесів з культурно-історичним розвитком суспільства. Досліджено процес взаємодії соціальних зв'язків між історико-археологічною спадщиною та аудиторією, де історико-археологічний комплекс виступає як соціальний канал зв'язку. Також, показано, що археологічні артефакти в сучасному музейному просторі можуть бути представлені в форматі проєкту, який функціонально демонструє результат археологічних досліджень, заохочує до виявлення нових запитань та отримання і демонстрації нових знань за допомогою сучасних, інтегрованих методів та форм задля культурного розвитку людства. Розглянуто новаторські підходи щодо використання традиційних засобів демонстрації археологічних експонатів поряд з інтернет-технологіями, які дозволяють історико-археологічним комплексам (музеям) значно покращити роботу з аудиторією, а також зробити процес демонстрації археологічних артефактів більш цікавим, різноманітним та інтерактивним
Дод.точки доступу:
Ліза Маркіна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Wogu, J. O.
    Audience Perception of Media Reporting of Separatist and Sectarian Agitations in Nigeria = сприйняття аудиторією засобів масової інформації про сепаратистські та сектантські агітації в Нігерії / J. O. Wogu, P. Ugwu // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- аудиторія -- сприйняття -- сепаратизм -- сектантство -- повідомлення про конфлікти -- розбудова нації
Анотація: В історії Федеративної Республіки Нігерії, починаючи від отримання цією країною незалежності в 1960 році, неодноразово мали місце спроби порушення державної цілісності. Кожна з сепаратистських груп, від яких виходила така загроза, стверджувала, що федеративний уряд не представляє її інтересів. Зокрема більшість груп вважають, що інтерес їх представників недостатньо репрезентований при розподілі влади. У Нігерії діє демократична система управління з трьома гілками влади: законодавчої, виконавчої, судової. У країні є шість геополітичних зон для розподілу влади. Зони - Північний Схід, Північно-Західна Північ, Північно-Центральний Південний Схід, Південний Захід та Південь-Південь. Отже, 36 суб'єктів федерації є групами з різних зон з неоднаковою кількістю штатів. Зокрема, Північний Схід має шість суб'єктів, Північний Захід - сім, ПівнічноЦентральна зона - шість, так само, як Південь-Південь і Південний Захід. Однак Південний Схід має лише п'ять суб'єктів федерації. Нерівна кількість суб'єктів у геополітичних зонах спричиняє серйозні проблеми при розподілі влади в країні. Кожен суб'єкт федерації має трьох обраних сенаторів і ряд палат представницьких членів залежно від населення регіону. Це означає, що на Південному Сході менша кількість сенаторів та членів Палати представників. Їхні колеги з Північного Заходу мають найбільшу кількість представників. Такі зони, як Північно-Центральна, Північний Схід, Південний Захід та Південь-Південь матимуть однакову кількість сенаторів, але кількість Палати представників може відрізнятися залежно від кількості населення. Нерівномірне представництво впливає на просування законопроектів та пропозицій у Національній Асамблеї, які стосуються соціальних питань у кожній з геополітичних зон. Саме теза про те, що Південний Схід недостатньо представлений у Національній Асамблеї, може змусити людей цього регіону з підозрою ставитися до будьяких урядових програм. Населення регіону може вважати, що федеральна влада не захищає їх інтереси, а отже країна як така їм не потрібна. Усе це створює плідне підґрунтя для спекуляцій і частково пояснює, чому країна стикається з агітацією сепаратистів Південного Сходу, які тривалий час прагнуть відокремитись від Нігерії. Про такі агітації повідомлялося також у ЗМІ. У статті досліджується сприйняття аудиторією такої інформації. Авторами було проведене опитування 384 респондентів, а також проаналізовано дані описової та аналітичної статистики. Було встановлено, що більшість опитаних респондентів повідомили про високу частоту згадування в ЗМІ агітації за відокремлення. Результат також показав, що основними медіа-каналами їх розповсюдження були радіо, телебачення та преса. Респонденти сприймали повідомлення ЗМІ про агітацію сецесії як підтримку таких дій. Було також встановлено зв'язок між сепаратистськими повідомленнями медіа та сприйняттям цих ідей громадськістю. Серед практичних рекомендацій дослідники вказують на необхідність активізації механізму моніторингу змісту сепаратистських агітацій Нігерійським союзом журналістів задля мінімізації загроз національній єдності країни.
Дод.точки доступу:
Ugwu, P.
Угву Патрік
Вогу, Йосиф Олучукву


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Ovsiankina, L.
    Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society = Консолідуюча роль історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського суспільства / L. Ovsiankina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P49-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- людина -- сучасний український соціум -- моральні засади -- консолідація
Анотація: Стаття присвячена аналізу консолідуючої ролі історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського соціуму. Висвітлено значення історичної пам'яті у виробленні колективної свідомості української нації, трансляції усього духовного досвіду наступним поколінням, - знань про вищі моральні цінності: добро, істину, красу, любов до свободи та справедливості. Людина і народ у цілому розглянуті як головні носії, суб'єкти і творці історичної пам'яті. Проаналізовано базові етичні принципи національної історії як певні способи усвідомлення та осмислення національних інтересів. Вони міцно закріплюються в історичній пам'яті і виходять на історичну арену в діалектичній прогресії, - у новому вигляді, враховуючи сучасні умови життєдіяльності, нові прагматичні знання, технології та ідеї, притаманні кожному новому поколінню. Доведено, що у процесі взаємодії між людиною та суспільством, а також у виникненні консенсусу між ними можна простежити таку закономірність: людина, реалізуючи свої різноманітні потреби, вступає в соціальні, моральні та інші відносини з іншими людьми; якщо суспільство йде назустріч її бажанням та вимогам, - між ними виникають соціальні відносини позитивної взаємодії, злагоди. У свою чергу, соціальне середовище теж прагне отримати від людини деякі цінності та ресурси, - формування в неї таких морально-соціальних якостей, як працелюбство, законослухняність, дисциплінованість, відповідальність тощо та їхнє ефективне практичне втілення у різноманітних сферах життєдіяльності. Якщо це досягається, то між людьми та соціальним середовищем, яке надає їм бажані блага, завдяки процесу самоорганізації складаються соціальні відносини конструктивної співпраці та консенсусу. Якщо ж суб'єкти соціальної взаємодії не отримують один від одного бажаних благ, відносини між ними стають конфліктними. Отже, соціальні відносини виявляються у різних формах, але у будь-яких випадках вони складаються на основі прагнень людей до різноманітних матеріально-економічних й моральних благ та цінностей. Зрештою, відповідне прагнення викликається потребами як людей, так і суспільства в цілому. Акцентовано, що результат цього прагнення залежить від взаємного врахування тих моральних засад та принципів, що історично сформувалися у соціумі і стали складовою частиною його історичної пам'яті
Дод.точки доступу:
Овсянкіна Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Nalyvaiko, O.
    Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space = Творчість в цифровому просторі. Можливості застосування в освітньому просторі / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 106-120, DOI 10.28925/2414-0325.2021.119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гаджети -- освіта -- проектні технології -- творчість -- цифрове середовище
Анотація: Важливим фактором ефективного функціонування сучасної людини є її долученість до цифрового середовища. Особливо цінним у наш час є здатність до творчості та самовираження і в умовах карантинних обмежень викликаних COVID-19 застосування цифрових технологій у цьому процесі займає велике значення у житті суспільства. У статті аналізуються різні точки зору щодо питання цифровізації суспільних відносин і місці людини у цьому процесі. Крім того, автор розкривають суть визначення цифрова творчість через аналіз визначень «творчість» та «цифрове середовище». Визначення «творчість» розглядається у такій комбінації напрямків застосування: творчість як новаторство, творчість як процес, творчість як здатність, творчість як етапи мислення, творчість як результат діяльності. Автори зазначають, що цифровий простір формується з технічного боку (комп'ютерні технології) та взаємодії з нею людини – як творця цього простору, так і його мешканця. У дослідженні зазначається, що на даний момент місце креативної людини в творчості цифрового середовища можна представити у вигляді двох полюсів і спектру варіантів між ними: перший полюс – заперечення цифрових технологій для своєї творчості, відданість традиційним матеріалам і технікам, або блокування креативності; другий полюс – трансгуманізм для творчих процесів – готовність і прагнення злитися з цифровими технологіями, щоб мати можливість в повному обсязі користуватися нововведеннями, посиливши свої можливості (фізичні, психічні, інтелектуальні тощо) за рахунок біотехнологій і інтерфейсів. Між цими двома полюсами знаходиться велика кількість варіантів - застосування комп'ютерних технологій в супутньому творчості процесі (комунікації, публікації, обладнання); примітивні програми для дозвільної самореалізації (у будь-якого школяра в телефоні); доповнення традиційних сфер мистецтва та творчості новими цифровими можливостями (комп'ютерна графіка, програми для створення і аранжування музики, віртуальні фони, меппінг і сценарії освітлення в театрі і танці); взаємодія цифрового і фізичного простору (доповнена реальність, архітектурний меппінг); віртуальна реальність як альтернатива або аналог фізичної, або як відображення чиєїсь психічної і образної реальності; неінвазивні нейроінтерфейси. Визначено, що одним з найперспективніших напрямів реалізації творчість у цифровому просторі є освітня діяльність. Автори зазначають, що одним з найбільш дієвих засобів реалізації творчості у цифровому просторі є проектна діяльність. Важливо відзначити, що ця діяльність має мати варіативний характер та залучати різні цифрові засоби та технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ronzhes, O.
Ронжес О.
Наливайко О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Крижан, М.
    Dependence of the result on the effectiveness of performance in the world women’s handball championship 2016 [Текст] / М. Крижан, М. Мікуліч // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 2. - С. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997

Кл.слова (ненормовані):
командна гра -- ефективність гри воротаря -- результат матчу -- кадети -- гандбол -- фази матчу
Дод.точки доступу:
Мікуліч, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Igboke, A.
    Enhancing National Security through Internet Broadcasting: benefits and limitations = Зміцнення національної безпеки за допомогою інтернет-мовлення:переваги та обмеження / A. Igboke // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вигода -- обмеження -- Інтернет-мовлення -- національна безпека -- Нігерія
Анотація: Стаття присвячена оцінці потенціалу інтернет-мовлення для зміцнення системи національної безпеки країни. Актуальність даної проблеми зумовлена безпековими пріоритетами, від яких напряму залежить стійкість політичної системи держави, життя, здоров'я і добробут нації. Свої теоретичні висновки автор робить на підставі емпіричного дослідження, проведеного в трьох регіонах Нігерії. У цієї африканської країни багато проблем, пов'язаних з національною безпекою: релігійні конфлікти, тероризм, бандитизм, викрадення людей, сепаратизм, включаючи Рух за суверенну державу Біафра на південному сході, активність "Боко Харам" на півночі та бойовиків дельти Нігеру, а також голод, зубожіння, комунальні сутички, конфлікти скотарів і фермерів, слабкість федеральної влади, відсутність медичних послуг, безробіття тощо. Основною гіпотезою дослідження є теза про те, що за допомогою інтернет-мовлення можливо суттєво сприяти вирішенню вказаних проблем. Наукові завдання, які виконуються в ході дослідження, стосуються: а) визначення ступеня впливу інтернет-мовлення на зміцнення системи національної безпеки в Нігерії, б) виявлення переваг та в) обмежень використання інтернет-мовлення для вирішення безпекових проблем. Вибірка з 384 респондентів була отримана зі штатів Энугу, Абія и Анамбра за допомогою методу багатоступеневої вибірки. При аналізі даних для дослідження використовували SPSS версії 22, тоді як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення використовувались в якості статистичних інструментів. Результат опитування свідчить, що 52 % респондентів вважає, що інтернет-мовлення може значною мірою сприяти національній безпеці. Серед переваг інтернет-мовлення респонденти назвали швидкість, доступність, ширший обсяг, ніж у телебачення, зручність використання. З іншого боку, обмеженням інтернет-мовлення є: відсутність доступу у тих, хто не має навичок роботи в мережі, дороговизна гаджетів, необхідних для підключення, відносно короткий термін живлення гаджетів тощо. Аналізуючи висновки опитування, автор розмірковує про теорію технологічного детермінізму, модель безпечної Нігерії та цілі національної безпеки Нігерії. Висловлюються практичні рекомендації щодо вдосконалення системи національної безпеки Нігерії через створення в країні сприятливого середовища для інтернет-мовлення
Дод.точки доступу:
Амвросій Ігбоке


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Gever, V. C.
    Informational dimension of HIV/AIDs problem inside Internally Displaced Persons community of Nigeria = Інформаційний вимір проблеми ВІЛ / СНІДУ у спільноті внутрішньо переміщених осіб Нігерії / V. C. Gever, G. A. Ottah // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- пошук інформації -- ВІЛ / СНІД -- ВПО
Анотація: У цьому дослідженні було проаналізовано інформацію щодо поведінки внутрішньо переміщених осіб (ВПО) у штаті Бенуе з метою розуміння, як найкраще доносити до них послуги з профілактики та лікування ВІЛ / СНІД, а також просувати політику, яка могла б допомогти боротися з бідністю дітей. В чотирьох центрах ВПО у штаті Бенуе взяли вибірку 384 внутрішньо переміщених осіб. Показники, які були виміряні в цьому дослідженні, включали: джерела інформації, мотивацію до пошуку інформації, поведінку щодо пошуку інформації, достовірність джерел та наявність у респондентів знань про ВІЛ/СНІД. Для вимірювання джерел інформації респондентам було запропоновано перерахувати джерела (ресурси), через які вони отримують інформацію, а також вказати мотивацію для цього. Поведінка респондентів вибірки, які шукають інформацію, була узагальнена як поведінка респондентів, що шукають інформацію з низьким рівнем (вмістом) інформації, і поведінка респондентів, що шукають інформацію з високим рівнем (вмістом) інформації. Індекси високої і низької поведінки пошуку інформації були надані респондентам, які підтвердили, що вони шукають таку інформацію. Увага до достовірності джерела інформації вимірювалась за допомогою дихотомічного формату відповідей "так" і "ні". Два аспекти, які використовувались у вимірюванні, - надійність та досвід. Окрім того, дослідники попросили респондентів уточнити, чи звертають вони увагу на достовірність джерел та досвід їхньої поведінки. Щодо знань про статус ВІЛ/СНІДу, респондентам було запропоновано повідомити: знають вони про свій ВІЛ/СНІД статус чи ні. І попросили вказати їх фактичний стан через чутливість цього питання. При аналізі даних для цього дослідження використовувалась як описова, так і отримана шляхом виведення статистика. Серед описової статистики використовували прості відсотки, тоді як серед статистики, отриманої шляхом виведення, використовувались тест-квадрат на тест незалежності. Гіпотези перевірені на рівні значущості 0,05. Результат показав, що більшість ВПО отримують інформацію від родини та друзів. Було виявлено, що поведінка щодо пошуку інформації суттєво пов'язана з джерелами інформації та мотивацією пошуку інформації. Крім того, сприйнята інформація про ВІЛ/СНІД пов'язана з інформацією про поведінку. Статус ВІЛ/СНІДу також був пов'язаний з інформацією про поведінку. Нарешті, існує суттєвий взаємозв'язок між пошуком інформації і довірою до джерела. Досліджено вплив цих результатів на політику комунікації з ВІЛ / СНІД.
Дод.точки доступу:
Ottah, G. A.
Габріель Альхассан Отта
Верлумун Селестин Гевер


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)