Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=результат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 167
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Колегія Держкомтелерадіо відзначила якісно новий рівень (стр.3) Кл.слова: діяльність відомства,публічна інформація,книговидання
Афонін О. . Звіт про діяльність Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 16 лютого 2012 року до 27 лютого 2013 року/ О. Афонін (стр.3-8) Кл.слова: книговидання,університетська книга,книгорозповсюдження
Мельник В. [рецензія]/ В. Мельник (стр.8-9) Кл.слова: людський розвиток,розвиток освітології,наукові дослідження
Світ Марії Конопніцької очима юних художників (стр.9) Кл.слова: Конопніцька Марія,Про ягоди,Янек-мандрівник
Коржановська Т. Розвиток науки в Україні (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис авторефератів дисертацій")/ Т. Коржановська (стр.10-14) Кл.слова: автореферати дисертацій,ґендерна ознака,територіальна ознака
Постельжук О. . Інформаційно-аналітична продукція як результат дослідної роботи обласних універсальних наукових бібліотек України/ О. Постельжук (стр.14-18) Кл.слова: інформаційно-аналітична продукція,науково-дослідна діяльність,моніторинг
Струнгар А. . Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/ А. Струнгар (стр.19-21) Кл.слова: соціальні процеси,інформаційне середовище,споживач
Довгань О. . Функціонування інформації в контексті діяльності служби "Віртуальна бібліографічна довідка" — об'єднаного проекту освітянських бібліотек/ О. Довгань (стр.21-24) Кл.слова: інформація,математична парадигма,теорія ймовірностей
Назаровець С. Підтримка руху відкритого доступу в українському бібліотекознавстві/ С. Назаровець (стр.24-27) Кл.слова: соціологічне дослідження,українське бібліотекознавство,наукова комунікація
Швецова-Водка Г. М. Розвиток теорії книгознавства у другій половині ХХ — на початку XXI століття/ Г. М. Швецова-Водка (стр.28-31) Кл.слова: книгознавство,бібліологія,визначення книги
Кароєва (Соломонова) Т. . Юридична література у приватних книжкових зібраннях поляків Поділля початку ХХ століття/ (Соломонова) Т. Кароєва (стр.32-35) Кл.слова: юридична література,приватні бібліотеки,поляки
Лоза Г. Створення друкарні та видавництва Київського політехнічного інституту (1898—1925)/ Г. Лоза (стр.35-40) Кл.слова: друкарня,видавництво,київський політехнічний інститут
Конта Р. Етнологічна діяльність Федора Вовка в Науковому товаристві ім. Шевченка: дорадянська та діаспорна історіографія та діаспорна історіографія/ Р. Конта (стр.40-42) Кл.слова: етнологія,антропологія,історіографія
Книжкова палата України презентувала нове книгосховище і модернізовані системи зберігання друкованої продукції (стр.43) Кл.слова: книгосховище,енергозберігаюча система,державний архів друку
Визначено переможців щорічної премії "Українська книжка року" (стр.44) Кл.слова: Череватенко Леонід,Пошивайло Олесь,Саса Петро, Керкіне Генуте
Кудлач В. Пам’ятки писемності та культури у фондах бібліотек Півдня України: проблеми збереження,ідентифікації, наступності та доступу/ В. Кудлач (стр.44-46) Кл.слова: стародруки,українські першодруки,російські першодруки
Книжкова виставка в Каїрі зібрала весь арабський книжковий світ. - C. 46. (стр.46) Кл.слова: книги для дітей,електронні книги,підручники
Скляренко Є. . Українcька книга на виставці у Мінську. - C. 47-48./ Є. Скляренко (стр.47-48) Кл.слова: ХХ Міжнародна книжкова виставка, Мінськ, 2013 р.,день української книги,читання
Олійник О. Основні тенденції розвитку інформатизації американських бібліотек/ О. Олійник (стр.48-52) Кл.слова: бібліотеки США,інформатизація,комп'ютеризація
Бангкок — Всесвітня Столиця Книги 2013 року. - C. 52. (стр.52) Кл.слова: книгодрукування,культура читання,плавуча бібліотека
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.6(075)/О-64
Автор(и) : Косова, Тетяна Дмитрівна, Сухарев, Петро Миколайович, Ващенко, Ліна Олександрівна, Гречина, Ірина Вікторівна
Назва : Організація і методика економічного аналізу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :527 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Примітки : Бібліогр.: с. 447-455. - Рекомендовано МОН України (лист №1/11-93 від 06.01.2011)
ISBN, Ціна 978-611-01-0273-5:
ДРНТІ : 06.35.35
УДК : 657.6(075)
Предметні рубрики: Економічний аналіз
Зміст : Організація економічного аналізу на підприємстві ; Інформаційна база економічного аналізу ; Сучасні інформаційні аналітичні системи ; Організація та методика аналізу фінансових результатів на підприємстві ; Аналіз валового прибутку підприємства ; Аналіз беззбитковості підприємства ; Аналіз фінансових результатів операційної діяльності ; Аналіз інших доходів і витрат підприємства ; Аналіз рентабельності продукції ; Аналіз рентабельності підприємства та виявлення резервів ; Організація і методика аналізу фінансового стану підприємства ; Аналіз майна підприємства ; Аналіз джерел формування капіталу ; Аналіз оборотності оборотних активів ; Узагальнення результатів аналізу господарської діяльності ; Організація та методика аналізу зовнішньоекономічної діяльності ; Організація та методика аналізу інвестиційної діяльності підприємства
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Куликова О. . Активні методи навчання в підготовці фахівців книгознавчого профілю/ О. Куликова (стр.3-6) Кл.слова: книжкова галузь,підготовка кадрів,інтерактивність
Партико З. Акцидентна продукція та її типологія/ З. Партико (стр.6-7) Кл.слова: типологія акцидентних видань,класифікація акцидентної продукції,ознаки товару
Визначено головних претендентів на Шевченківську премію - 2014 (стр.7) Кл.слова: Дочинець Мирослав,Гаюк Ірина,Шевченківська премія, 2014 р.
Воронка Г. Формування реєстру загального перекладного словника/ Г. Воронка (стр.8-10) Кл.слова: загальний словник,реєстр словника,макроструктура словника
Стамбол І. [рецензія] / І. Стамбол (стр.10-11) Кл.слова: Луценко Іван Митрофанович,національне відродження,історіографія
До ювілею Тараса Шевченка "Мистецький Арсенал" відкрив виставку ШЕВЧЕНКО/MANIA (стр.11) Кл.слова: доба Шевченка,арсенал ідей,твори Кобзаря
Добровольська В. Комунікаційний підхід до вдосконалення системи керування документацією/ В. Добровольська (стр.12-13) Кл.слова: управління галуззю,крокова методика,комунікаційне середовище
Коваленко С. Бібліографічна зведена база даних дисертацій - складова інтегрованого галузевого інформаційного ресурса/ С. Коваленко (стр.14-17) Кл.слова: дисертації,зведенІ каталоги,освітянські бібліотеки
Зозуля С. Періодичні видання як результат інформаційно-аналітичної діяльності освітянських бібліотек України: сучасний стан та тенденції розвитку/ С. Зозуля (стр.17-21) Кл.слова: ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського,інформаційна продукція,періодичні видання
Бурківська Л. Економічна тематика в українському регіональному медіапросторі/ Л. Бурківська, Ю. Романишин (стр.22-24) Кл.слова: газета,економічна журналістика,економічна інформація
Карпінчук Г. Видання творів Тараса Шевченка у 1920-1960-х роках за редакцією Михайла Новицького/ Г. Карпінчук (стр.24-27) Кл.слова: шевченкознавство,шевченкознавчі установи,Новицький Михайло
Свістельник І. Особливості випуску медичних видань для галузі фізичної культури і спорту у 20-30-х роках ХХ століття/ І. Свістельник (стр.27-30) Кл.слова: медична література,інформаційне забезпечення,видавництва
Кароєва (Соломонова) Т. Українська лубочна книга як різновид масової літератури: книгознавчий погляд/ (Соломонова) Т. Кароєва (стр.30-35) Кл.слова: українська лубочна книга,масова література,офеня
ШумІлова А. Проблеми збереження фонду газетних видань 1917-1925 років Державного архіву друку/ А. ШумІлова (стр.35-39) Кл.слова: Державний архів друку,друковані видання,оцифрування
Дубова С. Проблеми функціонування наукових співтовариств в умовах становлення глобального інформаційного суспільства/ С. Дубова (стр.39-42) Кл.слова: наукові співтовариства,наукові комунікації,електронні журнали
Маркова В. Методологічні засади вивчення книжкової комунікації/ В. Маркова (стр.42-44) Кл.слова: книжкова комунікація,книгознавство,соціальні комунікації
Моісєєва Н. Гуманістичний сенс філософії спілкування та її реалізації в комунікаційній практиці/ Н. Моісєєва (стр.45-48) Кл.слова: філософія спілкування ,комунікація,функції спілкування
Крайнікова Т. Профіль українського інтернет-користувача (аналіз вторинних соціологічних досліджень)/ Т. Крайнікова (стр.48-51) Кл.слова: споживчий профіль,медіакультура,медіаспоживання
Надія Василівна Регідайло (стр.52) Кл.слова:
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.69/О-75
Автор(и) : Калашніков Ю.
Назва : Основні напрямки роботи, навички та уміння волонтера програми "Зменшення шкоди серед осіб, які вживають наркотики ін’єкційним шляхом"
Вихідні дані : Київ: ЮНІСЕФ, 2002
Кільк.характеристики :74 с :
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364.69
Предметні рубрики: Соціальна допомога-- Забезпечення здоров’я-- Наркотики
Анотація: Посібник - результат співпраці організацій в межах реалізації проекту "Профілактика ВІЛ/СНІДу серед молодих людей, які вживають наркотики ін'єкційним шляхом".
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко Ірина
Назва : Цікаві й корисні парасольки барвисті : інтегроване заняття для старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 28-29. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2015/3). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Організація занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегроване заняття--зв'язне мовлення--пізнавальна активність--предмети довкілля--парасолька
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - розвивати зв'язне мовлення дітей, мислення, уяву, дрібну моторику; стимулювати пізнавальну активність; виховувати доброзичливе ставлення до оточення; розширювати уявлення дітй про предметне довкілля; формувати уявлення про предмети вжитку як результат людської праці; збагачувати й активізувати словник дітей; формувати правильне мовлення та ін.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко В.
Назва : Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 6-13 (Шифр У132280/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Синтаксис-- Пунктуація-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна мовна освіта--синтаксис комунікативний--синтаксична компетентність--пунктуаційна компетентність--інноваційна методика навчання синтаксису й пунктуації--етапи навчання синтаксису--компетентнісний підхід--особистісно-зорієнтований підхід--діяльнісний підхід--акме-синергетичний підхід--діяльнісний результат неперервної мовної освіти--пунктуація
Анотація: Стаття присвячена розробленню теоретико-методологічних засад навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів відповідно до інноваційних суспільних та освітніх викликів. описано етапи навчання синтаксису й пунктуації української мови в загальноосвітній середній школі. Схарактеризовано інноваційні підходи до формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів. Конкретизовано лінгводидактичні принципи, форми й прийоми навчання українського синтаксису й пунктуації на засадах компетентнісного, особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів.Уточнено зміст понять "синтаксична компетентність", "пунктуаційна компетентність".
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.20/К 63
Автор(и) : Терентьєва, Наталія
Назва : Підготовка магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" : реалізація компетентнісного підхіду
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри: монографія/ В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 320-334 (Шифр 74.20/К 63-595509688)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.20
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Компетентністна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): друга академічна революція--суспільство знань--компетентнісний підхід--компетентність--університетська освіта--результат навчання--результатна парадигма
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001/Є-71
Автор(и) : Єріна А. М., Захожай В. Б., Єрін Д. Л.
Назва : Методологія наукових досліджень : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2004
Кільк.характеристики :212 с
ISBN, Ціна 966-8365-55-0:
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.82
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Методологія
Анотація: У посібнику викладено методологічні засади і основні етапи наукового дослідження, пошук наукової інформації, методи статистичної обробки та аналізу емпіричних даних та узагальнення результатів аналізу.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)